- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Bittorrent topik
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
KillerKollar
senior tag
Szerintem ha csak visszafogott teljesítmény mellett érhető el biztonságos működés akkor ahány százalék teljesítményt bukok emiatt akkora százalékát kellene visszafizetniük a vételárnak
Amúgy a maga a csatlakozó szar teória azért gyanús nekem picit mert a 3090 Ti is már ezt a csatit használta, annak is 450W volt a hivatalos TDP-je és állítólag tesztek alapján többet is eszik a valóságban mint a 4090 nagyobb power spike-okkal, ott mégsem voltak leolvadt kártyák, legalábbis nem tudok róla, de ha lettek volna a 4090 miatt tuti előkerült volna. Értem, hogy annyira nem volt népszerű kártya 2000$ MSRP, cserébe alig gyorsabb mint egy sima 3090 de már egy ideje 1000$ alatt is meg lehet kapni akár újonnan (USÁban persze, de nálunk is olcsóbb jóval mint volt), úgyhogy mostanában szerintem többen megvették mert már nem olyan rossz vétel. -
félisten
Mivel nem értek hozzá én két lehetőséget látok. Az egyik az, hogy AMD nem adott ki hozzá még driveres támogatást, most lesz 2 nap múlva publikus még a játék és ez majd javulni fog valamelyest, ha nem is sokat.
A másik hogy Nvidia most elengedhette magát ezzel a játékkal mert nem egy olyan új AAA cím, amiben figyelembe kell vennie mindhárom gyártót és azok teljesítményét.
megvették, a már lecsengett de még jól hangzó 15 éves címet és beletették amit lehet megmutatva mi is a valódi eltérés RT terén a két-három gyártó között. Ezért írtam hogy kíváncsi leszek Intelre, mert az ARC-ok fel vannak gyúrva rendesen. Alapból már hozzák több játékban azt amit a 3060-70 RT alatt.
Anno azért születtek elméleti számítások kielemezve az új generációkat az új RT gyorsítot és ebben nincs benne az Nvidia speciális eljárásai, az RTXDI és a ReSTIR GI [link] amit pl a 3060 is támogat.
Egy ilyen elmélet számítás járt twitteren: [link]de amúgy szerintem szimplán majd hoz AMD driveres támogatást aztán jobb lesz a helyzet.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Raymond
félisten
Pedig a linkelt cikk elmagyarazza. Ne a 6900XT-re koncentralj az eredmenyeknel, nezd meg a Turing es az Ampere aranyat. Itt a 2080Ti a sima 3060 szintjen van, pedig az eddigi jatekoknal ez a 3070 es a 3070Ti kozotti szinten volt. Itt sokkal nagyobb a teher az RT kepessegekre igy az Ampere es az Ada elonye jobban latszik.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Yutani
nagyúr
Abu írt olyasmit, hogy korábban csak egy átlag GPU hőmérsékletet kaptunk, amihez képest a hotspot lehetett sokkal melegebb is, de nem tudtunk róla, mert nem volt külön monitorozható. A Navi10-nél jött a monitorozható hotspot, ami a GPU egy olyan része, ami a legjobban melegszik, és az ott lévő szenzor adatait lehet kiolvasni publikusan is.
Biztos vagyok benne, hogy előtte nem volt ilyen hotspot, mivel előtte nem volt közfelháborodás a 110°C tJunction miatt. Ha más nem is, de ez az egy biztos.
#tarcsad
-
paprobert
senior tag
CF/SLI esetében a frametime konzisztenciával komoly gondok voltak. Ha leátlagoltad Excel-ben, akkor működött, viszont amikor használtad, bizony, akadozott.
A DLSS3-ra azt mondja Alex, hogy kisimult tőle a játék. Innentől kezdve nehéz azt mondani rá, hogy átverés.
Ráadásul az 55 ->110 fps-re duplázás már a DLSS3 sweetspot-ba esik. Egy 30-ról 60-ra duplázás viszont artifactelne, ott értem az aggodalmadat.Ez azt is jelenti, hogy a R5 3600-at ebben a játékban a DLSS3 sem nagyon menti meg a nehéz helyzetekben, illetve csak nagyon nagy jóindulattal, hunyorítva.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Petykemano
veterán
"Persze, nem lehetetlen, hogy idővel ez változzon, de azért van bennem nagy adag szkeptikusság ezzel kapcsolatban."
Ez akkor fog változni, ha kapcsolat létesül a CCX-ek között.
Ez megvalósulhat úgy is, hogy összeolvad/összeköthetővé válik az L3$ (már ami megmarad belőle, mert elég valószínű, hogy az SRAM-okat kiemelik 3D tokozásra)
De megvalósulhatna akár egy IOD alá/fölé pakolt L4$ módján is.A szkeptikusság jogos.
"Egyébként a tesztben arra jutottak, nem az tűnik a bajnak, hogy erős CPU kellene alá, hanem hogy kevés magra összpontosul a terhelés, és valami más baj is van, mert ugyanazt az RT nélküli képvilágot a DX11 mód lényegesen magasabb FPS-el hozza. Ebből az látszik, inkább a kódbázison lenne még tennivaló a motorban."
Ebben az esetben tulajdonképpen a kérdés tárgytalan.
És ha a limit valóban
- ST terhelés eredménye
- ami nem egy könnyen javítható bug eredménye, hanem ilyen felépítésű a motor és kész
akkor azon lehet, hogy megint sokat segít majd a Zen4 3DTalálgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
félisten
Igen már többen fejtegeti ezt hogy több féle kártyát gyárt AMD, lehet lottó vagy amiket tesztelni küldtek padosak voltak.. ki fog derülni mert elég sokan rákattantak most erre.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yutani
nagyúr
Nem felejtettem el, mert nekem nem volt gondom az RX 5700-zal. Rajt után 3 hónappal vettem és használtam több mint 1 évig, és csak kijelző gondom volt (a monitor DP-DVI átalakítója mellé aktív DP-HDMI átalakító kellett a TV-hez), más nem. Persze, hallottam, hogy másnál vannak gondok, de érdekes módon ez elkerült engem.
#45945 imi123: Akkor ez úgy történhetett, hogy fél évvel a start előtt hátradőltek, mondván kész a cucc, majd 1 héttel a release előtt: Ugye, minden rendben a kártyával...? Ób@57dmeg!!!
#tarcsad
-
félisten
Nekem is 5700 volt és sokat szívtam vele amúgy. Írtam is anno ezekről az élményekről.[link]
szerintem is függ ki, mire, melyik játékokra használta."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Plusz ugye amikor ezek megtervezésre kerültek akkor még más volt a szituáció. valószínűleg simán olcsóbban kellene adni, nem a teljesítménynél van baj. De szerintem az is lehet, hogy csak úgy gondolkodnak, hogy legalább több marad a haszon, ha olcsóbb a waffer.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Csupingo
veterán
Az a tény engem nem nyugtat meg, ha jól tudom, gyakran bányászatnál üveghangon izzadnak a memóriák. Több kép is kering a neten, ahol jól látszik, hogy megbarnult, megfeketedett a nyák a memóriák környékén, mert annyira melegedtek.
Aztán meg elég benézni az rx topikba, ahol a bányászat elején nagyon népszerű kártyák új tulajdonosai panaszkodnak. Legegyszerűbb eset: nem lehet drivert telepíteni, 43-as hibakód, mert a kedves eladó a fáradtságot se vette, hogy visszategye az eredeti biost. Durvább esetek: két hét, 1 hónap után meghal a memória a kártyán az új tulajnál. Ez akkor a legfájóbb, ha garancia nélkül vetted, jobb esetben 1 hét próbagarival.Villám Shakesespeare... Főnök, ha zavarja a fogsora, vegye ki! (M-N)
-
félisten
-
Petykemano
veterán
"Elég káros, amikor óriási meggyőződéssel állít butaságokat valós állítások közé keverve, ráadásul "emberi nyelvezeten". Az esetleges rossz szándékú manipulációk lehetőségét nem is említve....
Persze, ugyanez a veszély fennáll a hagyományos internet/keresők esetében is, de sokkal jobban ellenőrizhető a forrás, mint az Ai-chat esetén."Különös, ezt mintha én mondtam volna. Mondtam is, de asszem nem ezen a fórumon. Csak meglepődtem, mennyire ugyanezt gondolom. Eszembe is jutott Rehoboam, meg a Westworld. Szürreális lehet real life visszahallani a gondolataidat mástól, amit azért tudnak előrejelezni, mert a múltad teljes ismeretével párhuzamos szimulációkban gyorsabban előrejelezhető vagy, mint a saját kémiai neurontranszmittereid.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
félisten
Amúgy a hiba, a keretgenerálás bekapcsolódása a játék menüjének a hibája volt,írta aztán HU, mielőtt elkezdődne a zöld gyíkemberek üldözése.[link]
CB szerintem megint a legjobb tesztet hozza le. Fordítóval németből :[link]
"
A Roxfort Legacy sok grafikus kártya memóriát igényel a textúra maximális részletezéséhez. Pontosabban, ez az első olyan játék a szerkesztőség tesztjében, amely csak 16 GB VRAM-tól működik minden helyzetben probléma nélkül. Még 12 GB esetén is el kell fogadnia a korlátozásokat. Pl. a GeForce RTX 4070 Ti-nek nincs teljesítményproblémája Ultra HD és DLSS minőségben egyébként teljes grafikai minőség mellett, de egyes objektumoknál nem töltődnek be a textúrák, mások rövid időre teljesen eltűnnek, mivel valószínűleg próbálkozik a motor. hogy valahogy megmentsék a helyzetet. Sugárkövetés nélkül 12 GB-tal is működik. 10 GB már sugárkövetés nélkül sem elég DLSS-sel, megfelelő képkockasebesség mellett. Ha a grafikus kártya csak 8 GB-os, WQHD-n, beleértve a DLSS-t is, már sugárkövetés nélkül is láthatóak a kopás jelei, és még Full HD-ben is hiányzik egyik-másik textúra játék közben. Végül a 8 GB és a maximális textúrák nem lehetségesek."
Plusz azt írják több helyen, a játék valamiért egyes CPU kat nem szeret és ütemezési gondokkal küzd, extra módon megterheli az első 4 magot.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
gV
őstag
ha csak beállt volna akkor kevesebbe kerülnének mint amennyibe most kerülnek és amíg nem jöttek addig simán csak túlárazott volt a 4080, a 7900 megjelenésével viszont "jó" ára lett
majd ha jön ilyen és engem is érdekel, akkor lesz valami az amd oldalán, de amíg nincs ilyen marad az, hogy van ami 4080-al megy 7900-al nem
én viszont használom, mert amit látok tetszik.
-
félisten
Kissé elfogult vagy az AMD felé. Abu sok mindent leírt már aztán fele sem igaz.
Baromi unalmas már ez az AMD fanatik szarság amiben az gondoljátok hogy AMD mindig mindenben jobb csak a körülmények áldozata és ez miatt és az tart itt ahol tart és persze RT ben is sokkal jobb lenne csak nincs kihasználva a "programozható bejárás" amit Nvidia amúgy Nvidia meg smafu csak vannak a világban semmit nem tudnak ezekről a dolgokról, de kár hogy Abu nem szól nekik hogy lenne jó RT re hardvert tervezni, mennyivel jobb lenne neki az Nvidiánál hardvertervező mérnökként mint itt a PH-n kibic cikkírónak lenni...Atyavilág, ne már..
ugyan ez az Abu írta 3 éve hogy a DXr 1.1 [link]megváltja a világot és leváltja a szar DXr megoldást és ez már minden is sokkal jobb lesz. és az új hardverekkel idézet tőle " drámaian jobb lesz" a
A másik remek komment 2 évvel ezelöttről
[link]
és a mostani hardverek gyakorlatilag halottak ( lásd Turing kukázása ) és előröl kell kezdeni minden hardver és szoftver fejlesztést.
Abu egy elfogult ember és soha nem fogtok tőle pártatlan véleményt kapni formálja az egész PH-t és a fórumot a saját elképzeléseihez. Szomorú hogy nem láttok át ezen.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Jatekok alatt azért nem. És az 5700 XT mivel vív ádáz harcot?
A portal az a jaték ami arra világít rá ha ki lenne használva a hardver akkor mit tudna az Ada mennyire lehetne megterhelni.kb 9x gyorsabb elmeletileg mint a 7900 XT RT ben.Ahogy irtad is egy techdemo.De azert van benne az options fulecske, hogy menjen Turingon is lazabbra véve.
Az intel az ARC cal jol megy RT cimekben minden hokuszpok nelkul.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
gejala
őstag
A 2.5.1 DLSS frissítés nagyon jó lett, már nincs élesítés se benne, ghosting minimális. Hogwarts Legacyban kb semmi különbséget nem látok 1440p quality és natív között. Viszont ha kikapcsolom, jó pár beállítást lejjebb kellene venni, de így nem.
A 2.3.x meg 2.4.x branch nagyon homály volt, de most már mindent javítottak.
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
-
Petykemano
veterán
> Érdekes lesz a Snowdrop2 is az AMD RT megoldásával.
Úgymond, nem lesz semmi.
Abu leírása alapján én azt szűrtem le, hogy a programozható eljárás abban segít, hogy ne legyen olyan nagy VRAM igénye az eljárásnak. Ebből ugyanúgy profitálhat majd AMD és NVidia kártya is. Elképzelhető, hogy mivel programozott, ezért az Nvidia fixfunkciós hardverei kevésbé/nem lesznek használhatók hozzá. Ez alapján talán egy hardvergyártók szempontjából kiegyensúlyozottabb RT teljesítmény jöhet ki.A "Semmi"-t tehát úgy kell értelmezni, hogy lehet, hogy szoftvertechnológia szempontjából egy hatékonyabb eljárás lesz, mint az NVidia által preferált mód, de mivel többletmunkával jár, ezért idővel ez is bekerül majd más "optimalizáció" jellegű kuriózumok sorába és mivel nem valószínű, hogy itt/emiatt az AMD átvenné az RT teljesítményben a dominanciát, ezért ez egy újabb ok lesz gúnyolódni azon, hogy "Abu technológia blablával ígérte, hogy az AMD átveszi a vezetést és nem lett belőle semmi" (miközben abu csak annyit mondott, hogy ez az eljárás hatékonyabb és az AMD emiatt ezt tartaná követendőnek)
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Petykemano
veterán
> Ami miatt hatékonyabban gyorsítótárazható is lesz egyből a BVH struktúra.
Ha csak az AMD rendelkezne nagy méretű cache-sel, akkor érteném, de az Nvidia behozta a lemaradását az L2$ méretének megnövelésével.> Mivel Nv-n egyből ugrik a kötött fixfunkciós egységek használhatósága ekkor.
Ez alapján nagyjából olyan erősorrendnek kéne kialakulnia kb, mint RT mód nélkül, nem?
> Én arra számítok, az AMD mód jól fog futni, míg az Nv-re jönni fog egy hagyományos DXR alapú módMiért gondolod, hogy egy olyan játékban, ahol megcsinálják ezt a programozhatóságot, fognak még foglalkozni azzal is, hogy az Nvidia által prefereált de hardveres erőforrásokban pazarlóbb DXR irányt is implementálják, hacsaknem jár az egyébként komoly teljesítményelőnnyel - persze megfelelő VRAM kapacitás mellett?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
PuMbA
titán
Amúgy érdekes, hogy a Witcher 3 cikkben az van írva, hogy DLSS-sel részletesebb a kép, mint natívban:
"When using DLSS, the image was stable in motion in Quality modes, the level of detail rendered in vegetation and tree leaves is greatly improved in comparison to the in-game TAA solution, and small details in the distance, such as fishing nets or thin steel objects, are rendered more correctly and completely."
Valami nem passzol itt, mert a képeken tényleg az ellenkezője látszik.
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
2080 100%-on tekerve csak ~155W-ot fogyaszt Portal RTX alatt. míg más játékokban 200+W szóval limitbe a Turing is belefut csak közben még így is játszható vele. most haragudhatnék az nV-re, mert jaj mi ez már, de inkább örülök annak, hogy a 4+ éves már megjelenésekor leírt (pl 720p [link]) uarch még mindig használható és nem kellett visszavennem semmit, csak a szokásos qDLSS-t pDLSS-re állítani. persze volt amikor csak 25fps volt (13. teszt egy pontján), de a Reflex tette a dolgát. nekem nagyszerű élmény volt ilyen pompában végigjátszani újra egy klasszikust. és ezt az nV-nek köszönhetem.
-
Petykemano
veterán
> L2 miért nem egészen ugyanaz
Nem ugyanaz a funkciójuk, ok. Akkor azt mondod, hogy a ez a compute shaderen futó bejárás azért nem működne jól a méretében közel ugyanakkora L2$-sel rendelkező Nvidia kártyán, mint a GPU cache rendszertől némileg távolságot tartó L3 victim cache-től eltérően, mert utóbbit nem szemeteli tele.
Hát nem tudom. Nem állítom, hogy ne lehetne oylan felhasználási módot találni, amire az egyik jó, de a másik elvérzik tőle, de az eddigiek alapján eléggé kiegyenlítettnek tűnik a meccs.Lehet, hogy ez lesz az első use-case, amin az Nvidia féle L2$ elhasalna, de ha szerinted úgyis implementálják a DXR-féle utat is, akkor igazából mindegy.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
félisten
Az RTX remix AI-t és annak maximális tudását reklámozták vele a modderek részére,de ezt már akkor is lenyilatkozták. [link]
[link] Mi másért nyúlnának hozzá egy 10 éves játékhoz amit amúgy 3.9 euroért frissíthettél ha megvolt ? Miben befolyásolná ez a konkurenciát?
igen ezek a limitek a két kártya tudás között léteznek.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
Itt az lesz a kérdés megint, hogy kié lesz jobb megoldás és ha a megoldás jó, akkor ki készül el gyorsabban. Az AMD RT API-ja is még idő mire elkészül és az NVIDIA is dolgozik a témán, ahogy írtad is a Micro Mesh-sel például. Ezen kívül ugye az RTXDI-jal, ami a mostani néhány fényes limitet feldolja a DXR keretein belül és AMD-vel is kompatibilis. Ezt a Cyberpunk 2077-ben láthatjuk ez évben, tehát az NVIDIA úgy néz ki az első gyorsítást elhozza nekünk.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Azért lettek egymásra szabva mert ez egy Microsoft szabvány és Nvidia ehhez tervezte a hardvert. Microsoft kiadta az alapjait és a gyártókra bízta ehhez a hardverek fejlesztését.
Az hogy ez mennyi hibát és rugalmasságot tartalmaz nem tudom, biztos keveset.
Majd évek alatt csiszolódik ezt mutatják a a folyamatosan érkező fejlesztések.
Mi nem került bele? ezt nem értem..
A konzolok az az Xbox lehet maximum és azon belül is a PC + Microsoft címek, mert a Ps nem DXR alapú RT-t használ egyértelműen. Ezért kerül átdolgozásra minden konzol port Pc re kiadás elött..két dolgot árulj el nekem.
első:
Nvidiának mennyiből tartana elhagyni a fixfunkciós részegségeket ( ez kb 7- 10 % amik RT re vannak szánva) és mit nyerne /veszítene azzal ha elhagyná?
Vagy azok mellett miért ne menne rajtuk bármilyen általános RT? hisz szinte az összes RT eljárás amit beemelnek kompatibilis a többi gyártóval....vagy szerinted az Ada-n -Turingon- Amperen nem menne egy általános DXR -t támogató eljárás? Miért ne menne? A IC nincs használva RT re még AMD címeknél sem ,mert nem arra való, hogy BVH-t operáljanak vele. Raszterben erős az Nvidia is , sávszél pedig van rajtuk, a nagy L2 elméletileg ezen segít az Ada-nál.
Crytek féle SVOGI ban a Turing széjjel verte a konkurenciát, és az Ampere sem lassult le pedig itt nincs RT mag használva állítólag, kizárólag az AMD gyorsabb tőle de Nvidia nem lassabb vagy kerül az AMD mögé. Ez egy általános eljárás mindenen is fut..A második:
Azt áruld el nekem ismét leírva már 3x hogy az Intelnél ugyan olyan jól megy a raytracing azonos raszterképességű kártyákon és RX 7000 is sokat fejlődött azokban a címekben amiknél a 6000 gyengélkedik. Hogy lehetséges ez hogy pusztán hardveres fejlesztéssel a szerinted Nvidiára szabott játékokban ennyit gyorsult az AMD és Intel gyorsabb mint az Nvidia? .
igen egymásra vannak szabva az RTX kártyáka DXR hez nem pedig a DXR az RTX hez ez látszik ,hogy pusztán pár hardveres fejlesztéssel beérhető az Nvidia, de annyi hogy AMD lemaradásban volt ezzel 1,5 generációval és most már azt vizionálod hogy hátráltatva vannak, miközben Nvidia már a 3. generációt adja ki DXR re és folyamatosan támogatja általános eljárásokkal amik mennek az összes gyártó kártyáin. .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
Ja, de ezért nem értem, hogy miért nagy dolog ez az AMD esetén. A lényeg úgy is a fejlesztő és az, hogy a játék melyik hardveren lesz probléma mentesebb Jelenleg az látszik, hogy mindkét cég azonos szinten van vagy kicsit az NVIDIA felé billen a grafikai bug mérleg.
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
Nem csak, hogy jobb kod szulessen:
"elsődlegesen az az előnye, hogy a RenderDoc és a Radeon GPU Profiler együtt fejlődik, és egymáshoz vannak írva. Ilyen formában a fejlesztők számára nagyságrendekkel könnyebb Radeonon fejleszteni, mert van egy debug eszköz, ami tökre jól használható a Radeon profilozójával"
"Tehát ha találsz egy problémát, akkor egy kattintás azt leellenőrizni az AMD profilozójában."Aztan valamiert megis Nvidian fut altalnossagban gyorsabban valami es/vagy kevesebb problemaval. Ha meg hiba van, akkor gyorsabban jon Nvidiatol/fejslztotol megoldas.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen házat vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Diablo IV
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- Dell Latitude 9430 2-in-1, 14" QHD+ IPS 360 érintő -500nit-, i7-1265U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, gar
- ThinkPad T15 Gen2 15.6" FHD IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv., gar
- Honor 50 - 5G 8 + 256 GB eladó!
- Esztétikai hibás HP Probook 450 G5 15 - i5 8th gen, 8GB/128GB
- -71% NAGYON RITKA, DOBOZOS Dell Latitude 7520 (7420 tesó) 15.6" Carbon:i7 1185G7,16GB,1TB,Dell gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest