Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz TeeJay #53814 üzenetére

    Nem tudom már többször leírni, a küldemény azonosítóhoz tartozó elektronikus adatokat dolgozza fel a vámolási programjuk, ha ott nincs, vagy nem tudja azonosítani jól a telefonszámot vagy az e-mail címet akkor nem lesz fizetési üzenet.
    Akkor még van az is hogy nem mindig jól működik az üzenőrendszer.
    Nem nézegeti senki a küldemény cím adatait, a vonalkód van leolvasva és az alapján a vámos program el kezd dolgozni mert megérkezett az előrejelzett küldemény és csinálja a számolást.

    Az hogy igaz az hogy nincs, vagy van elérhetőség az adatok közt, azt mindenkinek saját magának kell kikérni, ellenőriztetni amikor panaszt tesz. Sajnos nincs tudomásom arról hogy ennek eleget tesznek-e, mert ugye 30 napos vizsgálódásuk van és a legtöbb esetben még ez nem járt le, ha július 1-től számoljuk az időt.

    A küldeményen lévő adatokkal csak a helyi postán foglalkoznak, amikor kézbesítésre előkészítik és ha olyan akkor az olvasható adatokra küldenek értesítőt, feltéve ha látszik és értelmezhető.
    Egy dolgot lehet tenni, ha nem kapsz értesítőt, azt hogy a 48 órán belül az ügyfélszolgálaton keresztül megszerezni a kódot és ha van lehetőség az online kifizetésre akkor kifizeted. De Mivel péntek 16:00 és hétfő 08:00 közt nincs elérhetőségük ez már adja a holt időt.
    Meg kell reklamálni, mert egyenlőre nincs értelmes hozzáállás a részükről.

    Az amit mostanában is tapasztalunk és egyszerűen nem hajlandóak megérteni hogy jogtalan, hogy EU-s raktárból, EU-s szállítású küldeményt amelynél az EU-n belüli áfa (nem import) is megvan fizetve és vámolás alá vonnak,az egyértelműen többszörös törvénysértés.
    Megsértik az EU-s HÉA és vám rendeleteket, megsértik a a magyar Vám törvényt és Áfa törvényt, amit csinálnak az költségvetési csalás bűncselekmény.
    1. EU-n belül nincs vámeljárás.
    2. EU-n belül nincsenek feljogosítva áfa beszedésre.
    3. EU-n belül nincs dupla áfa fizetés.
    4. Visszaélnek a törvényben kapott felhatalmazásukkal és kiterjesztik olyan esetekre amelyhez semmi közük sincs.
    Szóval a NAV nyomozóinak lenne dolguk, mert ez egyértelműen az nyomozati jogkörük.

    No ez az igazi probléma. Az értesítési móka valójában csak technikai hiba, amit az informatikai emberik képtelenek megoldani. Mert még mindig téveszmékben élnek, nem hivatal, hanem egy szolgáltató, akinek az ügyfeleket szigorúan tilos megkárosítani.
    A gőg, a butaság, a hozzá nem értés keveréke nem eredményez tisztességes piaci magatartást.

Új hozzászólás Aktív témák