Új hozzászólás Aktív témák

  • gabo91

    aktív tag

    üdv.

    Segítséget szeretnék kérni.
    január 28-án rendeltem egy tételt (videókártyára új ventillátor 20$) a csomag elakadt hetekig csak állt, többszőr kérdeztem itt is hogy mi lehet...
    (Kínai ünnep miatt február 4-én adta fel) múlthét végén megérkezett a csomag....
    ....
    ....
    de nincs öröm....
    előtte direkt leveleztem az eladóval hogy az e a méret típus ami a leírásban szerepel (egyszer már szívtam meg) végül nem azt kaptam ami a leírásban volt (42mm helyett 40mm a furatok távolsága, így nem tudom felhasználni)
    indítottam disputot, ami csak ketyeg és levélben írt, hogy sajnálja küld másikat.
    Nem akarok másikat, mivel ez is 2 hónap volt. Mondtam neki, hogy nekem a pénzt adja vissza beviszem szervízbe 1 hét alatt megcsinálják (igaz 3x annyiért, de nem érdekel)

    Kérdés: van értelme levelezgetni, vagy inkább a hivatalos dispute felületen üzengessünk egymásnak? Mit tudok tenni? hogy lehetne nyomatékosítani, hogy nem fogok várni még heteket hónapokat adja vissza pénzt?

    A történet előzménye hogy január 2-án rendeltem másik eladótól szintén ezt a terméket... ő meg 1 hónapig játszott a kamu nyomkövetési azonosítóval ígérgetéssel hogy megkapja majd a terméket és feladja stb.... szóval negyed éve húzodik az ügy.... még 1-2 hónapot nem akarok várni. (ezt az ali is figyelembe vehetné ha hozzá kerül, mert többet az életbe nem megyek az oldal közelébe se)

Új hozzászólás Aktív témák