Új hozzászólás Aktív témák

  • Csiguuusz

    kezdő

    Hello, megint én.
    Most az a gondom, hogy rendeltem körmös cuccot. Ugyanabból a termékből 5 darabot, kis sablonok ezek. Eltelt 12 nap és a csomag meg sem mozdult. Közben láttam, hogy az eladó oldalán nem elérhető már a termék, pedig nekem elvileg feladta. Legalábbis a tracking numbert kikérte rá, de a rendszer nem látja. Szerintem nem küldte el, de mindegy. Jeleztem neki, hogy mi a szösz van, most azt írja, hogy utánakérdezett a postai szolgáltatónál és elveszett a motyó. Újraküldheti-e a címemre az újakat? Most válaszoltam neki, hogy ha nem elérhető a termék, akkor hogyan küldi újra?

    Erre mondjatok légyszi valami okosat. Mit reagáljak neki? Újraküldessem-e? Mi van, ha újraküldi, mi van, ha nem? Mire számítsak?

    Köszi, puszi, pacsi. :R

Új hozzászólás Aktív témák