-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
Helló!
Kálváriám a következő:
Vettem egy UGREEN usb type c kábelt júluis 4-én.
Tönkremet augusztus közepén (dispute már nem lehetséges). Gondoltam, azért megírom neki a problémát, hátha. Mindeközben szintén tőle rendeltem egy másik fajtát, mert kell.Írom neki, hogy tönkrement, egyik napról a másikra nagyon nagyon lassan tölt (50-100%-ra 3 óra alatt..gyári kábel 50 perc, új korában a kábel is tudta ezt a kb 1% per percet).
Ezt válaszolta:Have you used a tool or app to test the current ?
and you could use your own cable to make a contrastive test
and send pictures or video link to show it
once we confirm it, we will resend or refundCsináltam neki 4 képet. , és leírtam, remélem látható egyértelműen a hiba.
Erre ma ezt írta:
Hi
én
We have let our enginner to test it
It is normal and please see the picture attached
you should use it to test more several times
and need connect charger to test
Kindly note
IrisNa most vagy én nem értem, vagy ő nem, de elbeszélünk egymás mellett.
Ő küldött egy normál értékű töltésről képet, és azt írja ez a normális. Nálam ez az érték azt hiszem egyértelműen látszik, hogy rossz.Most csak le akar rázni? Nem az 5$ fáj, hanem hogy hülyének akar nézni.
[ Szerkesztve ]
havri
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!