- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
- DIGI internet
- Milyen routert?
- Windows 10
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
Helló!
Kicsit elkavarodtam, segítsetek pls!
Október 17-én rendeltem 4 db MiBand szíjat. Novembre x-én megérkezett 3 db. Súly, darabszám a csomagon is 3. Írok az eladónak:- ok.will send more one black to you.please wait more few days
- Can you send a black? Thanks!
- rois luo
- yes.we have black
- I need black. U have?
- you need a refund or send a new to you?Eltelik 1 hónap:
- Hi friend! Already send more one black with regular mail.please wait more few days.thanks.
- Hello! Not yet arrived, you can see where are in my package?Ok, várok. Közbe letelt a védelem, vagyis 3 nap volt még belőle, meg akartam hosszabbítani, nem ragált rá.
Napokban nézem, ott van a dispute lehetőség még, így nyitottam. (Minden rendelésemnél ott van amúgy)
Kicsit itt elcsesztem, 3x módosítottam, mire az lett amit szerettem volna:Did you receive your order Yes
Do you want to return goods No
Dispute Reason: Missing some goods
Dispute Order Total: US $ 5.78( US $ 4.00 Product Price and US $ 1.78 Shipping Fee )
Refund Amount: US $ 2.89
Dispute Opened: Jan. 04 2016
Requests Detail: I ordered four, but only three arrived. 11.17 has been re-sent but not received.2 karkötő ára 5.78, ezt elosztottam 2-vel, mert egyik megérkezett ebből a színből, és ennyit kértem vissa refundba.
Erre ma ezt kapom:
Dear ,
Thank you for contacting Alibaba. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order <70217944456516>.
As seller has agreed to resend the goods for you, we will ask seller to provide the resent shipping document and valid tracking number within 10 calendar days. Please kindly understand that we need time to collect evidence or proposal from seller for a better understanding of the situation.
Note:If you have settled the dispute with seller, please response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute according to the settlement.
Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management TeamNem igazán értem. Újraküldést kértem? (Amúgy jó lenne, mert nem a pénzre van szükségem, hanem az eredeti felállásra!). Most mi a teendőm? Mi van még 10 napig?
havri
-
havri1
félisten
Nekem is úgy tűnik, de a múltkor azt mondtad, az eladótól kérik be most az újra küldés adatait
Dear
Thank you for contacting Alibaba. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order <70217944456516>.
As seller has agreed to resend the goods for you, we will ask seller to provide the resent shipping document and valid tracking number within 10 calendar days. Please kindly understand that we need time to collect evidence or proposal from seller for a better understanding of the situation.
Note:If you have settled the dispute with seller, please response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute according to the settlement.
Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management TeamEz az utolsó levél, amit a rendszer küldött.
Csak éppen nem értem.havri
-
havri1
félisten
Megjött a válasz aliról a dipsute-al kapcsolatban:
Dear ,
Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 70217944456516.
Important: All evidence should be uploaded to our system (pictures and videos).
Evidence on other websites will not be accepted.
If you can not upload the evidence - please let us know.Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason Proof Guide
Missing some goods Valid - -Solutions:
Option 1: No return partial refund 2.00 USDOption 2: Return goods full refund 5.78 USD ( Buyer pays the returning shipping fee)
Response time: 3 days
Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement. If you fail to choose or reach an agreement with seller within the response time, option 1 will be executed
Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
Best regards,
AliExpress Case Management Team
Nos, a felét nem értem. 2 terméket rendeltem, darabja 2$ volt, és jött az egészre 1.78 szállítási költség. Én szeretném visszakapni részarányosan az árát. 1 db-ot nem rendeltem volna 3.78$-ért, így a 2$ refund-al nem vagyok kártalanítva. Nem fillérbaszás, csak nem szeretem, amikor hülyének néznek.
Mert így drága az az 1. Mit tehetek még? Vagy pontosan most mit is várnak tőlem?[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Áh, hagyom a fenébe már, ha jól olvasom, amennyiben nem választok, akkor az 1-es lesz érvényes, és 2$ kapok vissza.
Köszi az infót
Csak valahogy az az érzésem, hogy az eladó így próbálja meg a gyanúsan olcsó és eredeti karkötőket "árában" eladni.
Mert így kb annyi, mint más eladónál ha darabra levetítem az árat.
Én már nem tudok értékelést adni ilyenkor sehol?havri
-
havri1
félisten
És azt hol? Nekem szerintem BUG-zik az Ali oldalam
Nem úgy volt, hogy dispute is csak a védelemig nyitható? nekem (Lásd alábbi rendelés) már régesrégi, és még mindig ott az open dispute.Amúgy most nézem, rosszul emlékeztem, mert 4-et rendeltem a karkötőből, és az egészre számolta az 1.78-as szállítási költséget, így csak 1/4 amit buktam, az meg nem sok. De már mindegy, kértem az 1-es opciót, azaz a 2 $, és csókolom. H avisszakapom jó, ha nem, akkor is, már nem idegeskedek
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Hali!
Van most valamilyen akciós kupon, amivel akár a szállítást, akár a termék árárt lehet csökkenteni?
havri
-
havri1
félisten
Helló!
Kálváriám a következő:
Vettem egy UGREEN usb type c kábelt júluis 4-én.
Tönkremet augusztus közepén (dispute már nem lehetséges). Gondoltam, azért megírom neki a problémát, hátha. Mindeközben szintén tőle rendeltem egy másik fajtát, mert kell.Írom neki, hogy tönkrement, egyik napról a másikra nagyon nagyon lassan tölt (50-100%-ra 3 óra alatt..gyári kábel 50 perc, új korában a kábel is tudta ezt a kb 1% per percet).
Ezt válaszolta:Have you used a tool or app to test the current ?
and you could use your own cable to make a contrastive test
and send pictures or video link to show it
once we confirm it, we will resend or refundCsináltam neki 4 képet. , és leírtam, remélem látható egyértelműen a hiba.
Erre ma ezt írta:
Hi
én
We have let our enginner to test it
It is normal and please see the picture attached
you should use it to test more several times
and need connect charger to test
Kindly note
IrisNa most vagy én nem értem, vagy ő nem, de elbeszélünk egymás mellett.
Ő küldött egy normál értékű töltésről képet, és azt írja ez a normális. Nálam ez az érték azt hiszem egyértelműen látszik, hogy rossz.Most csak le akar rázni? Nem az 5$ fáj, hanem hogy hülyének akar nézni.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Alin-n van bármilyen visszaküldési postaköltség megtérítésre lehetőség?
havri
-
havri1
félisten
Hali!
Asszony rendelt egy mellényt, L-eset, persze kicsi.
Most nézném a méretezést a leírás szerint, ezeket hogyan kell mérni, tudja valaki?Size: L,XL,2XL,3XL,4XL(1 inch = 2.54cm, measure by hand, 2-3 cm difference is acceptable)
L: Bust 98, clothing long 60, shoulder 40
XL: Bust 102, clothing long 62 , shoulder 41
2XL: Bust 106, clothing long 64 , shoulder 42
3XL: Bust 110, clothing long 66 , shoulder 43
4XL: Bust 114, clothing long 68 , shoulder 44Csináltam pár mérést, jó ez így szerintetek?
havri
-
havri1
félisten
Visszamenőleg FeedBacket lehet módosítani?
Tönkrement egy viszonylag drága USB C kábel (UGREEN), és hát az eladó (miután már kifutottam minden időből) konkrltan semmit sem akar tenni érte. Így simán feldobnék pár képet mérésekről, nehogy más is beleszaladjon..havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
No, bezzeg most meg adna árengedményt a köv rendelésbeől, ezt írta most, mit tegyek? Nem vagyok nagy Ali-s
Pls order it, and inform us to adjust the price before you pay it.
We will adjust the price for you.Kértem állítsa be, de nekem előbb kosárba kell tennem? Vagyis meg kell vegyem, csak ne fizessem?
havri
-
havri1
félisten
válasz viktorhu #13112 üzenetére
Most kosárban van, és írtam neki, várok.
Hogy mi történt, nem tudom. Alig használtam szinte..eleinte tökéletesen működött, 50%-ról 90%-ra 30 perc alatt feltöltötte normál (nem gyors) töltéssel.
Aztán elkezdett 3-4 órákat töltögetni, gyanús lett. Vettem mérőt, mert az eladó ragaszkodott hozzá.
Igazam lett..:Most már sok kép van benne, de a lényeg:
Fekete kábel gyári, fehér "kerek" UGREEN az új, ezek jók. Mérések is, telefonos adatok is ott vannak.
Fehér lapos UGREEN mindenhol rosszul teljesítNa ezekre a képekre mondta, hogy jó, akkor kedvezmény a köv rendelésből. Ha ad 1$, hát köszi, ki vagyok ám segítve, a majd 5$ rossz kábel helyett.
Ha küldene egy (elvileg olcsóbb gyengébb minőségű fehér "kerek" kábelt) 30cm, ami kb 2-3$, egy szót sem szolnék, nekem elég, tökéletes. De hát nem..havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
válasz dugynok #13111 üzenetére
Valami nem kerek, most ezt írta:
We couldn't adjust the price for you without a order number.
Order number csak fizetés után lesz, a kosárban lévőben nincs. Nem értem..
Valahogy olyan státuszba kéne tennem, hogy fizetésre vár. Egyszer már sikerült, de nem tudom, hogy?
Ha buy now-ra megyek, egyből fizetni kéne (ha rányomok, már fizeti is az eredeti árat), ha kosár, akkor meg ugye semmi..[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
havri1
félisten
No, hát ez a
UGREEN Official Flagship Store egy nagy szemét banda.A történet a következő:
Nyáron rendeltem egy kábelt 4.49US$ -ért.
Bedöglött, alig tölt. Kifutottam a dispute-ból, itt rontottam el.
Írtam neki, itt a levelezés erre vonatkozó része:Have you used a tool or app to test the current ?
and you could use your own cable to make a contrastive test
and send pictures or video link to show it
once we confirm it, we will resend or refundWe have let our enginner to test it
It is normal and please see the picture attached
you should use it to test more several times
and need connect charger to test
Kindly note
IrisHave you seen the picture that We provided?
when the power is in 66%,it needs 33 minute to charge full power
our cable is in good condition
but we can't confirm if the cable in your hands is right or not
could you please use a charger to test ?
and send picture to show ?
if there is same problem,we would refund you
is that ok?
Kindly understand
IirsVetetett velem egy testert, (halkan jegyzem meg, ez is + 3-4$, de máskor is jól jöhet).
Megérkezik 4 hét múlva, itt a teszt eredmény. Csináltam a rossz kábellel is, meg a jóval is, hogy ne legyen kifogás, hogy a töltő/telefon szar, vagy a 8x% miatt tölt lassan:Erre azt írta, hogy jó, mást nem tud, ad kedvezményt a következő rendelésből:
Sincerely sorry for it
we would give you disocunt in your next order to fix it
is that ok?Írtam neki, már rendeltem új kábelt, ez nekem nem jó.
válasz:
So regret for it.
We promise a disocunt in your next order,
hope your kind understanding.Megrendeltem az olcsóbb kábelt, gondoltam 2-3$ csak ad kedvezményt, ere most állította be, adott 0.51US$ az olcsóbb kábelből!
Vicc ez a csávó, komolyan, jól bevitt a csőbe. Lehet inkább rendelek még egy ugyanolyan lapos kábelt, és nyitok rá dispute-ot a francba.
havri
-
havri1
félisten
Biztos, hogy levonta?
Nekem a minap volt ugyan ez az eset.
Fizettem volna, limit miatt nem sikerült.
Ali küldte is az emailt, hogy van egy nem fizetett termékem, rendezzem.
Módosítottam a limitet, majd azon pay now, és kész. Nem próbálkozott magától levonni többet a rendszer.
Van egy kis késés most a rendszerben nálam is.
Majdnem 2 órával később terhelte rá a kártyámra a vásárlást.
És amúgy miért akarod törölni?
Meggondoltad magad?[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Hali!
November 11-én vettem terméket, 3.08US$ értékben. Kértem rá 15 napos kiterjesztett védelmet, mert csúszott. Ennek leteltekor nyitottam dispute-ot, megírtam, lejárt az is, és nem érkezett meg, kérném vissza a pénzt.
Nem volt olyan opció, hogy nem érkezett meg. Ni Tracking information, custom problame, és wrong address. Elsőt választottam.
Erre most ezt kéri az eladó. Ha ezt elfogadom, ugrik a dispute? Nem akarok már várni, hol van már november 11..havri
-
havri1
félisten
Rendeltem 3.5 US$ értékben egy utángyártott műanyag akkumulátor fedelet Mi5-re.
Nagyon gagyi. Eleve le van törve az egyik tartófül, és a többi is gyártáshibás, sorjás, puha anyag, használhatatlan. Írtam neki, fényképet csatoltam.
Akart küldeni egy másikat, nem fogadtam el, még egy ilyen rossz minőség nem kell.
Kérdezte akkor, hogy :"SO?"
Milyen lehetőségek vannak dispute-on belül? Mivel nem PP-vel van fizetve, a visszaküldés horror áron van. Mi a legjobb, amit tehetek? Nyilván nem fogja a teljes árát visszafizetni, bár kuka az egész..
kép - felül középen hiányzik egy fül.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Üdv, ismét problémás ügy.
Január 10-én rendeltem egy terméket. 60 nap után írtam eladónak, hogy nem érkezett meg. Kértem kiterjesztett védelmet, kaptam. Kérte, várja 2 hetet, vártam 4-et.
Újból ráírtam, hogy még mindig nem érkezett meg, majd az utolsó napon (védelem) nyitottam ügyet. Abban kért, zárjam, és várjak még 2 hetet. Nem fogadtam el. Írta, ok, paypalra küldi. Kérte az azonosítóm. Megadtam. Most írta, hogy 7 napon belül küldi.. Erre zárva a dispute, status : finished, és annyi van írva, hogy én meg az eladó megegyeztunk, refund has been transfered.Pénz sehol, és ezt ki zárta le?
havri
-
-
havri1
félisten
Az alis döntést meg a paypal-t ismerem. Csak jelen esetben azt nem értem, ki és miért zárta le a dispute-ot. EMlékeim szerint még bő másfél nap lett volna a döntésig, aminek a státusza az volt, hogy várják az eladó "reakcióját", amennyiben nem válaszol, automatikusan refundolnak.
Az eladó írta az utolsó üzenetet, és egyben záródott is a dispute.
Viszont én nem látok semmi arra utaló jelent, hogy refund pending vagy akármi.
Nem az összeg miatt, filléres dolog, csak már ez az elaó is hülyének néz teljesen. Sablon levelei, kitér minden elől, semmi konkrétum, csak a 2 hetet kéri minden levelében (90 nap után?!), illetve, hogy legközelebb dispute helyett írjak neki..13 üzenetem van neki mellesleg.
Konkrétan szarik arra, mit írok, sablon az egész.
Az utolsó képen van egyedül árulkodó üzenet, hogy elfogadta a refundolást:Seller accepted buyer's proposal
Proposal:
Refund Only US $ 1.54[ Szerkesztve ]
havri
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!