- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok!
Alin nem jött meg egy csomagom, rendes tn van hozzá, nyugodt is voltam, de 08.24 óta nem változik.
Tegnap ráírtam az eladóra, hogy nézzen utána. Már csak 6 nap van ali védelemből.
Ma ezt írta: hi,friend
we give you send again,are you agree?
Ebayen visszakérném, és újra megrendelném.
Írjam neki, hogy tolja ki a védelmet, és adja fel újra?
A termék kell, kuponnal vettem, ezért sem akarom az árát visszakérni.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
phoenix64
őstag
Koszonom a valaszokat, pont most valtott at belfoldi feldolgozasra tovabbitva-ra.
-
#04441088
törölt tag
Mostanában az Alipay jelszót sem kér, ez mitől lehet?
Végülis nem baj, webkartyarol fizetek, azon meg mindig annyi van csak, amennyi kell.. -
molvany
senior tag
Kb. egy hét alatt már másodszor járok úgy, hogy Ali - n nem tudok fizetni valami oknál fogva ( Maestro Kártya )
2 - 3 x - i próbálkozás után is hibát ír ki.
Pár napja is ez volt az eset, ráhagytam, másnap gond nélkül tudtam fizetni. Hogy ez mi akar lenni nem tudom. Kb. 2 + éve vásárolok, ilyen esetem eddig nem volt.WhatsApp :+491737182060
-
#00444928
törölt tag
Sziasztok.
Egy pár kisebb értékű rendelésen túl vagyok, amit sikeresen megkaptam, de a csomagokon az ár nem szerepelt.
Érdekelne, hogy az áfát mi alapján számolják ki?
Illetve az eladók csinálhatnak e olyat hogy nem a valós árat jelölik meg a csomagon?
Köszi.[ Szerkesztve ]
-
Criminal017
őstag
válasz #00444928 #12961 üzenetére
Az áfát a bekérő nyilatkozat alapján határozzák meg, amin azt kell feltüntetni, amennyiért vetted és pluszban még a paypal (vagy másik) számlát kell csatolni.
Általában a csomagon levő ár nem valós, de azt a kutya sem nézi itthon, mert a vámon "megröntgeneztetik" a csomagot, úgy döntik el, hogy vámolható-e.
-
Topikgazda
válasz #00444928 #12961 üzenetére
Illetve az eladók csinálhatnak e olyat hogy nem a valós árat jelölik meg a csomagon?
Igen, mert az gondolják, hogy mi így a vámnál jobban járunk és nem érdekli őket ha elveszik a csomag a kártérítés mértéke, de senki sem szólt nekik, hogy nálunk a vámosok nem a borítéknak hisznek, hanem a fizetési bizonylatnak.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Régen jártam erre, viszont most kicsit elakadtam és kéne a segítség.
Van egy termékem, ami nem jött meg időre, ali visított, hogy lejár a buyers protection és nyissak dispute-ot. Megtettem, írt is az eladó egyből, hogy:
"dear,you kindly wait patiently, ok?
we have extended the time for you already,
your right will be protected well by aliexpress.
thank you for your patience and wish you get soon,
if any problem, plz contact us.
no need a dispute
it will heavily hurts us
beg your help
@@
please cancel the dispute (you can open dispute again)
Don't accept the dispute (not able to open dispute again, the order is closed)"Igazából ráérős a csomag, még 1 hónap akár beleférhet. A protectiont tényleg kitolta (2016-11-08), így részemről cancelezném, mert eddig igazat mondott. Ha cancelt nyomok, akkor 1 hónap múlva újra tudom nyitni, ha nem jön meg?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Topikgazda
Hogy ne kelljen visszaugrálni (#12122) kirkri
Ma megdőlt egy téves állítás, amit mindig csak elfogadtunk, soha nem győződtünk meg az ellenkezőjéről.
A lezárt dispute visszanyitható! (Feltéve, hogy a buyer protection még nem járt le.)
Írt ma egy eladóm, hogy ha zárom a dispute-ot, akkor elküldi nekem újra a terméket, amit nem kaptam meg, ezúttal regisztrált küldeményként. Gondoltam próba-szerencse, nem egy nagy összeg.
És miután nyomtam egy cancel dispute-ot, ezt az üzenetet írta ki a rendszer:
"This order is still in Buyer Protection time, you can reopen the dispute within this period of time. Are you sure you want to cancel this dispute?"
És valóban törlés után újra ott van az open dispute lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
-
Compika
aktív tag
Szasztok erre valaki tudna válaszólni hogy mi lenne a jó megoldás
https://m.prohardver.hu/tema/aliexpress_tapasztalatok/hsz_12960-12960.htmlCompika felhasználónak 10 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
Topikgazda
válasz Compika #12974 üzenetére
Az eladó kétszer is leírta. hogy módosítsd a dispute témáját a
Személyes okok, Personal reason,
nem kell a termékre "'i no longer need this product' t
Itt az EditVagy az Update....
Szerintem egyértelmű volt a kiírás, ezért nem reagáltam eddig.
Egyébként nem átverés, ezt szokták kérni és küldik vissza a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
Imree970
csendes tag
Sziasztok ! Aztán sikerült a megrendelés a bankkártyával. De az történt hogy rendeltem egy Anonymous maszkot € 0,89 áron ... meg is jött elég "gyorsan"... a csomagot viszont nem én vettem át .... egy olyan érdekesség van hogy van rajta egy 8 dollár ... és a maszk maga félben törött .... nem olyan különösen nagy dolog, de így értéktelen .... van értelme megpróbálni tenni vele valamit vagy esélytelen ? ....
Előre köszönöm a választ[ Szerkesztve ]
Ha az ellenség lőtávolom belül van akkor te is :-)
-
FreedomHUN
senior tag
válasz Imree970 #12978 üzenetére
2$ alatt nem kapsz vissza pénzt!!! Hiába inditasz vitát, és elfogadja az eladó, én már 2x futtottam ezzel kört.
Ali arra hivatkozik hogy adminisztrációs díj, fénykép, irj privit az eladónak, hogy ez történt, és postázza újra, ílyenkor irni szoktam hogy alaposan csomagolja be ha sértetlenül megjön megy az 5 csillag.
Ha kevés az idő, tolj bele 30 napot. Nekem mindig elküldték, 2$ alatt meg volt hibás vagy meg nem érkezett cuccom, a pénzt meg nem kaptam vissza.
A4-es vagyok 500+ rendelésen túl.[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz FreedomHUN #12981 üzenetére
Akkor te valamit nagyon rosszul csinálsz.
Ezen a héten két különböző eladó meg nem érkezett termékei utáni full refund jött vissza a számlámra:
-1.29 USD
-0.89 USDMég soha nem utasították el azzal, hogy 2 dollár alatti.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
FreedomHUN
senior tag
Mit lehet azon rosszul csinálni, ha pl nem kapok meg valamit, dispute, eladó elfogad, értesítés hogy megy vissza a zsozsó és nem jön. 2x rákérdeztem az alinál hogy WTF. Visszajött a válasz, Dear blabla administration fee?
És az 2 dollár alatti termékeknél ha megnézed a 95% azért adott 1 csillagot amit fentebb leírtam... -
Topikgazda
válasz FreedomHUN #12983 üzenetére
értesítés hogy megy vissza a zsozsó és nem jön.
Mindig megkaptam az 1$ alatti összeget is, volt amikor az értesítéstől számítva a 6. napon -ez volt eddig a legtöbb- átlagosan 4 nap. -
A texasi
aktív tag
-
Vertigo18
addikt
válasz FreedomHUN #12983 üzenetére
Ez most csak vicc, igaz?
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
cekkk
veterán
Sziasztok!
Nyitni akartam ma este egy vitát.
Leírom a dolgot, feltöltöm a videót és a böngésző ezt írja ki:Ez miért van?
Másik böngészővel próbálkozzak? -
FreedomHUN
senior tag
válasz Vertigo18 #12986 üzenetére
NEM!!! Halál komoly Srácok.
Rohadtul nem kaptam vissza a pénzt. Volt kb 6 v. 7 dispute-om. ami low costos. Első 1-2 vel nem foglalkoztam, de aztán írtam az alinak mi a helyzet ezzel meg ezzel mert eltelt 25 nap és nem kaptam vissza azt a 80 centet vagy 1,5 dodót. 2x írtam emiatt, más volt a termék, és mindig az administration fee jött vissza érvnek. Múltkor kiszámoltam igaz nem egy földhöz vágós összeg de kb 10-15 dollárt nyúltak le. -
Vertigo18
addikt
válasz FreedomHUN #12988 üzenetére
Soha életemben nem hallottam ilyet és eddig mindig minden dispute-omnál marha korrekten jártak el, összegtől függetlenül megkaptam a full refundot, amikor jogos volt.
Direkt megnéztem, a legkisebb összegem 0.21 dodó volt, amit refundoltak.
[ Szerkesztve ]
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
Vertigo18
addikt
válasz FreedomHUN #12990 üzenetére
Hat terméknek kaptam vissza a teljes vételárát amiatt, hogy nem jöttek meg, pedig mind egy dodó alatt volt.
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
FreedomHUN
senior tag
-
Topikgazda
válasz FreedomHUN #12990 üzenetére
Nem vitázni akarok.
legtöbben azért adtak 1 csillagot, mert nem kapták vissza pénzt sem.
Ez így nem igaz, ha időben indítják a dispute-t és igaza van, akkor az Aliexpress visszaadja a pénzt.
Az 1-2 csillagot -negatív- nagyon kevesen adják ezért, én nem is nagyon látok ilyet.
Aki lekési a vonatot az nem fog időben megérkezni. -
FreedomHUN
senior tag
Oké én értem az álláspontod. Kb 3 éve Alizok azóta 2$ alatti összeget miért nem kaptam vissza?
Én a saját tapasztalataimat írtam le és egyszerűen én is meg vagyok lepődve, és nem tudom hova tenni a dolgot. Ha valaki tud rá értelmes magyarázatot adni szívesen meghallgatom, de ezt saját bőrömön tapasztalom hogy nem így van. Kifutni sosem futottam ki az időből, semmilyen körülmények között... -
viktorhu
veterán
válasz FreedomHUN #12995 üzenetére
Nem lehet, hogy megkaptad? Pl. az sms-t vártad, de az nem jött, a számlatörténeteden pedig rövidebb időszakot néztél - 1 dollár nem ugrasztja meg úgy az egyenlegedet, hogy észrevedd. Az alis ügyfélszolgálatos pedig tippelhetett a kezelési költséget illetően - vannak országok, ahol tényleg vonnak költséget a külföldről beérkező utalásból, bár szerintem a chargeback tranzakcióból nem illene, de szerintem nem tudott másra gondolni, mint hogy biztos a bank levonta mint tranzakciós díjat.
-
FreedomHUN
senior tag
válasz viktorhu #12996 üzenetére
Én is ezen agyaltam lehet nem jön sms kis értéknél? Átnézem az e-bankot csak elég rég volt az utolsó ilyen.
Van itt valaki aki OTP-s van sms szolgáltatása beérkező tranzakciónál és kis összegnél nem kapott smst, de a kivonatban látszik hogy visszajött a pénz? Tippet köszi -
Topikgazda
válasz FreedomHUN #12997 üzenetére
Bekavarhat hogy ez a kártya számlára megy vissza és azon lehet, hogy nincs bejövő figyelés és amikor visszaérkezik saját számlák közti átvezetés történik, amire nincs sms értesítés.
Az OTP a kártyás refundokat normálisan könyveli, nem von le +pénzt.[ Szerkesztve ]
-
Vertigo18
addikt
válasz FreedomHUN #12997 üzenetére
Nekem sosem jön sms róla, ha le akarom ellenőrizni, akkor a számlatörténetet kell böngésznem. Ráadásul nem is biztos, hogy aznap lett könyvelve, amikor a refundot utalták, lehet egy-két nap eltérés.
Mondjuk az az üzenet eléggé érdekelt volna, amiben leírják, hogy mivel kevés az összeg, ezért nincs refund. Kár, hogy már nincs meg.
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
chatran
őstag
Sziasztok,
"Dear friend,
Sorry for the package was delayed
We extended the buyer protection time for you.
Could you please cancel the dispute and wait some more days in patience?
Your package will be there very soon."Megtegyem, amit kér vagy csak át akar b@szni?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!