Új hozzászólás Aktív témák
-
pilu85
őstag
Hello. Turbado val való gariztatásnál vki tapasztalat?
"A jó hír: ha fel tudod ismerni egy illúzióról, hogy illúzió, akkor szertefoszlik. "Az illúzió felismerése annak végét is jelenti. Életben maradása attól függ, hogy összetéveszted-e a valósággal."
-
pilu85
őstag
válasz gulupeti #2548 üzenetére
hali. sztem megfogod kapni a pénzed, kérdés hogy mikor. majd írj mil ett a vége.
"A jó hír: ha fel tudod ismerni egy illúzióról, hogy illúzió, akkor szertefoszlik. "Az illúzió felismerése annak végét is jelenti. Életben maradása attól függ, hogy összetéveszted-e a valósággal."
-
Gazs
tag
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy a g.skill ramokra mért csak 1 év garancia van az ipon-nál, és ha tőlük veszek, van-e gyártói élettartam garancia rájuk? Elkövettem azt a hibát , hogy rendeltem tőlük és utána néztem , hogy csak 1 év garanciát írnak az oldalukon, ez miért lehet? Többi boltban 2-3-5 év garanciát adnak.
Ti tudtok adni erről valamit? Vagy mondjam emiatt vissza a rendelést , vagy g.skill jó memória és úgyse lesz sok év használat után se problémám vele? https://ipon.hu/shop/termek/gskill-8gb-aegis-ddr4-3000mhz-cl16-f43000c16s8gisb/1561149, erről van szó, ebből rendeltem 2-őt.
Előre is köszönöm a válaszotokat.
-
lafaty80
addikt
Szerintem ezt nem ide kellett volna, hanem ide ipon ph topic
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
deadelon
aktív tag
Sziasztok.Sajnos degenerált kollégám minden lebeszélés és próbálkozás ellenére ,úgy döntött,hogy vesz egy inteles gépet,"amd-s nem jó neki mert az lassú,legalábbis kretén barátai ezt sugallták " a computer imperium -nál az, hogy milyet lényegtelen, jóval drágábban mintha összeraktuk volna neki . Ára 350000-aranypénz volt.Mikor fizetett megkérdezték tőle ,hogy processzor hűtővel vagy anélkül kéri mert az nincs az árban(a gyári se).Nonszensz,mintha autót vásárolnék és nem lenne az árban a kerék.A lényeg proci hűtőt kellett bele vásárolnia kb +17000-ért.
[ Szerkesztve ]
Nagy keleti bölcsesség:Több repülőgép van a vízben mint amennyi tengeralattjáró az égben
-
chopin42
addikt
válasz deadelon #2558 üzenetére
Majd ha ez is fagyni fog a fos táp miatt, lassú lesz a túlmelegedés miatt, illetve leég az egész, szintén a fos táp miatt, ja...és nem cserélhet semmit, mert bukja a garanciát, na AKKOR mit fog venni?
Az alapprobléma egyébként a Computer imperium és egyéb összerakott fosokat áruló cégek engedélye...
A felhasználó végtelen ostobaságán túl.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
TIT
veterán
Végülis csak 2 sebezhetőség van amdnél az intel 8-ával szemben és nem lassúbb,valamikor gyorsabb is,a win frissítéskor beszaró rendszerről nem is beszélve intelnél.Jól lehúzták a srácot a hűtő lebugázásával.
Fogyvéd vagy békéltető,de egy szaki nézzen rá mielőtt bekapcsolja és karácsonyfa+tüzijáték lesz a gagyi táp miatt és a ház is vacak lehet.
Ilyen a lusta ember.[ Szerkesztve ]
-
Timyyy
őstag
Laptopvásárlás ügyben képbe került az emag, 25K-val olcsóbb a 300K-s gép, mint pl laptopszalon.hu-n, vagy bárhol máshol. Az adatlapon észrevettem, hogy nem az emag, hanem a digiprime forgalmazza.
Utána megnéztem a digiprime saját weboldalát, ott még 15K-val olcsóbban jönnék ki, viszont ez a bolt teljesen ismeretlen számomra.
Ha esetleges garanciális ügyintézésre kerül sor, lenne bármi szerepe az emagnak, ha rajtuk keresztül veszem?
Vagy menjek rá a legolcsóbb opcióra, közvetlenül a digiprime-ra? Egyáltalán van velük bármiféle tapasztalata itt valakinek?Osztrák - olasz mosószerek / élelmiszerek rendelhetők nálam, írj nyugodtan üzenetet!
-
Seirei
tag
Egy újabb emag károsult jelentkezik o/
Vettem egy TCL 50DP660-ostv-t melyet csak az emag értékesített, korábban kisebb termékeket vettem tőlük azokkal nem volt gond, így 0 félelemmel rendeltem meg tőlük. Nem kellett volna.
A készülék bevilágítási hibával jött meg melyet úgy ahogy tudtam korrigálni beállításokkal, így kezdetben nem zavar viszont egyre jobban előjött későbbi használat során, múlt hétvégén pedig miután leporoltam illetve lesikáltam a képernyőt (mikroszálas ruha + lcd törlő folyadékkal) akkor bekapcsolt állapotban a következőfogadott.
Az elmúlt héten eddig az emag válaszára vártam amit ma délelőtt kaptam meg végül.
(Online kitöltött termék garancia lapra nem reagáltak semmit, telefonon keresztül kellett rögzíttetnem velük harmadjára).
Ahogy az várható volt tőlük, hűen a rengeteg helyen olvasott hírnevükhöz, természetesen elutasították a garanciális javítás kérvényem mert a kijelző "törött így a készülék nem képes a megfelelő, üzemszerű hibátlan műkésre". De természetesen szívesen adnak árajánlatot a javításra. Mindezt úgy hogy el se vitték, szervízben nem lett bevizsgálva, wtf.Az "+5 év gyártói garanciával" kapcsolatban jövő héten kezdem futni a kört a forgalmazóval ami itt van Bp-n mert a jótállási jegyen feltüntetett szervíz székesfehérvári ahová már nem tudom megoldani a szállítást.
Nem tudom mit gondolnak amúgy, ha pénzt akartam volna viszontlátni, akkor visszaküldöm ezt a selejtes szart hisz még bőven 30 napon belül volt/van továbbra is a tv.
[ Szerkesztve ]
-
Seirei
tag
Nincs betörve, hanem elpattant belül a panel a jobb sarkán mikor lesúroltam a képernyőt.
Így néz ki kikapcsolt állapotban. Ahogy látható, sértetlen.Azóta találtam hasonló esetről írást, ahol az lett tisztázva hogy összeszereléskor a csavar túl szorosan lett meghúzva adott ponton (ennek jele az erős bevilágítás) ami miatt elég volt egy kicsit is erősebb nyomás hogy belül megrepedjen a panel.
Természetesen a post írója nem kelet balkáni régióban él, a készüléke nem egy alig két éves, új kínai márka hanem lg volt így neki cserélték a készüléket.Update: azóta emag válaszolt a levelemre amiben tisztáztam a helyzetet, képekkel alátámasztva, most már tényleg küldenek egy futárt hogy bevizsgálják a készüléket. Viszont készülök rá, hogy ott már be lesz törve.
[ Szerkesztve ]
-
-
Seirei
tag
Súrolni szó használattal lehet túloztam, de azt bevallom hogy nem is "épp hogy hozzáért a mikroszálas ruha a képernyőhöz" mód töröltem le onnan foltot/ujjlenyomatot. Tisztában vagyok vele hogyan kell ezekkel bánni, nem egy ilyen tv-vel volt már dolgom valamint a napokban adtam el itt egy több éves lg-t is amit hasonló mód, odafigyeléssel tisztítottam folyton. Érdekes mód azokkal nem történt ilyen
Bevilágításnál pedig külön említettem hogy elég erősen volt jelen azon a ponton. Tudom hogy lcd probléma (konkrétan edge led-es probléma). Többi sarkaiban is jelen volt, de a jobb alsónál volt a legerősebb, olyannyira hogy halványan sötét jeleneteknél is szemet szúrt.
[ Szerkesztve ]
-
#77646080
törölt tag
Bár nem ismerlek téged, magamban azért csendesen bíztam benne(d), hogy csak túlzol a "súrolással". Ha ugyanazt értjük alatta, akkor a súrolás egy kifejezetten erőteljes hatású manőver, ami nem való a TV tisztításhoz. De most megnyugtattál, hogy nem súroltad.
ON: neked az ég adta világon semmi közöd ahhoz, hogy a leadott eszköz (ami eleve sérülékeny tárgy) a futárnál (vagy bárkinél) megsérült - miután átadtad nekik. Simán vissza kellene kapnod a pénzedet.
Utólagos
"okoskodásom", merengésem a témán: a bevilágítás észlelésekor nem a beállításokat kellett volna módosítanod, hanem szép csendben indoklás nélkül elállni a szerződéstől (tényleg nem rosszindulatúan mondom, de ez lett volna a legsimább). -
Seirei
tag
válasz #77646080 #2571 üzenetére
Vissza kellene, csak az ilyen történetek miatt már vannak fenntartásaim. Mondjuk az tény, hogy az elszenvedő alany nem tisztázta a blog felé intézett írásában, hogy pontosan milyen csomagban is adta át a futárnak a dolgot, így nem tűnik annyira fekete-fehérnek a történet.
Elállással kapcsolatban így utólag teljesen egyetértek.
Enyhén drága lecke volt/lesz ez számomra bármi is legyen a kimenetele a dolognak.[ Szerkesztve ]
-
#77646080
törölt tag
Feltéve, hogy jól emlékszem rá ( ), minden egyes elállási esetnél ez LENNE a kötelező eljárás. A vevőt nem terhelheti a visszaszállítás költsége. Vagy itt, vagy a Jogász topikban volt korábban, hogy valaki linkelte a pontos, vonatkozó jogszabályt, abban így olvasható, emlékeim szerint.
-
#77646080
törölt tag
"Szép" kis történetek...
Köszönöm a pontosítást.
[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
laptopszalon.hu-t nem ajánlom senkinek.
Kb 3 héttel ezelőtt rendeltem tőlük egy processzort, amit mind a mai napig nem kaptam meg, de még csak nem is értesítettek se e-mailben, se telefonon, hogy mi a helyzet. Ma az oldalukon lévő fiókomba belépve meglepődve tapasztaltam, hogy a rendelésem állapota mellett a "lemondva" szöveg szerepel. Ez elég érdekes, mert én garantáltan nem mondtam le a megrendelést, és ők sem értesítettek ez ügyben se telefonon, se e-mailben.
Ez csak egy sima rendelés volt, de ha ilyen a hozzáállásuk, el tudom képzelni mit művelhetnek egy garanciális ügyintézés során is... Számomra mostantól tiltólistán vannak, az biztos, hogy sem én, sem egyik ismerősöm sem fog tőlük rendelni, mert akik ennyire totál semmibe veszik a vásárlót, ők nem érdemlik meg, hogy akár csak egyetlen fillért is náluk hagyjon bárki is![ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
Bármi is volt a lemondás oka, az a minimum lett volna, hogy a vásárlót valamilyen módon (akár e-mailben, akár SMS-ben, akár telefonon) értesítik. De nem csak a lemondás okát nem közölték, hanem magát a lemondás tényét sem!
(Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy kamu árakkal operálnak csak amiatt, hogy az árösszehasonlító oldalakon előre kerüljenek ingyenreklám céljából. Aztán amikor valaki mégis megrendeli tőlük az adott terméket, akkor a megrendelést szó nélkül törlik, mint ahogy történt ez az én esetemben is. Nem a levegőbe beszélek, jelenleg is látok náluk olyan termékeket, ami nincsen egyetlen üzletükben sem, és jóval alatta van bármelyik másik bolt árának, de annyival, hogy lehetetlen lenne teljesíteni ezen az áron a megrendelést. Mivel folyamatosan csinálják ezt már jó ideje, így a szándékosság sem kérdőjelezhető meg részükről.)
-
ACE-
addikt
-
#24845312
törölt tag
Kb ugyanaz az értelme, mint amikor akciós áron hirdetnek a boltok valamit, amiből nincs nekik egyetlen darab sem, sőt, nem is volt. Sajnos ez is bevett szokás a kereskedelemben.
Arukereso.hu-t meg sok cég használja ingyenreklám céljából, aztán amikor megrendeled az adott terméket, akkor meg lemondják a megrendelést. Nem egy, és nem két cég művelte/műveli ezt, csak eddig legalább mindig értesítettek a megrendelés törléséről. A laptopszalon.hu már erre sem vette a fáradtságot. -
#24845312
törölt tag
Ingyenreklám. Enélkül soha nem találkoztam volna a laptopszalon.hu-val, mert az áraik nem indokolnák azt, hogy valaha is az életben bármit is vegyek tőlük. Ezzel a módszerrel viszont egyből a lista elejére kerültek, és egyből rendeltem is tőlük.
Lenne egyébként még olyan termék amit kinéztem, és érdekes módon náluk a legolcsóbb, de természetesen nincs nekik készleten egyetlen boltjukban sem az országban, sőt, 100%-ig biztos vagyok benne, hogy beszerezni sem fogják tudni ugyanúgy, mint ahogy az a mostani esetben is történt. Ez csak arra jó nekik, hogy egy - rengeteg ember által használt - árösszehasonlító oldalon az előkelő első helyen tündököljön a nevük. Nem más ez, mint ingyenreklám.Egyébként lehet, hogy próbaképpen újra rendelek tőlük, de hogy nem fogják tudni teljesíteni ezt a megrendelést sem, az is biztos: Link
67900 Ft náluk az a processzor, ami mindenhol máshol 90ezer Ft fölött van. (Emagnak van 1 db 75ezerért, de még az is jóval fölötte van árban a 67900 Ft-nak.) Készleten persze nincs a laptopszalon.hu-nál, és a megrendelést követően majd szépen törölni fogják ugyanúgy ezt a megrendelést is, mint a múltkorit. -
#24845312
törölt tag
válasz Biznisz Elek #2586 üzenetére
Nem érdeklődtem, hanem megrendeltem, amit vissza is igazoltak. Egyébként sem valamelyik üzletükben akartam átvenni, hanem csomagszállítással, tehát nincs is annak jelentősége, hogy van-e nekik készleten bármelyik boltjukban is, vagy sem. Szerezzék be, ahogy teszi azt a többi bolt/webshop is nap mint nap. Folyamatosan rendelgetek egy csomó helyről, ami nincs nekik készleten, azt beszerzik, ez így megy manapság, mivel szinte sehol sem tartanak nagy árukészletet (van, ahol kicsit sem). Ha esetleg nem tudják beszerezni, akkor az a minimum lenne, hogy tájékoztatják a megrendelés törléséről a vásárlót. Eddig egyedül a kander művelte ezt, hogy se szó, se beszéd törölték a teljesíthetetlen megrendeléseket. Soha sehol semelyik bolt nem csinált még ilyent, mindenhol megadták a kellő tiszteletet az embernek.
(Amúgy nem ezt a terméket rendeltem meg tőlük, hanem egy másikat, ezt csak példának hoztam fel, hogy tutira nem fogják tudni ezt sem beszerezni, és csak arra jók az ilyen kamu árak, hogy az árösszehasonlító oldalakon az első helyre kerüljenek, ha már más egyéb téren úgysem tudnak "domborítani".) -
Biznisz Elek
senior tag
válasz #24845312 #2587 üzenetére
Automata mail ment? Az nem visszaigazolás. Vagy kaptál az automata mail is után bármit? Azt igaz én sem értem miért törölnének maguktól. Biztos volt rá okuk...lehet nem értek el. De minegy is. Viszont ha nekem szükségem lenne valamire akkor biztos utána kérdeznek az elérhetőségére ha nem kapok semmi visszajelzést.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
#24845312
törölt tag
válasz Biznisz Elek #2588 üzenetére
Kaptam visszajelzést tőlük a megrendelésről. A fiókomba belépve is látható volt, hogy él a megrendelés. Aztán mivel nem jelentkeztek már jó ideje, gondoltam itt valami nem stimmel. Mivel se telefonon, se e-mailben, se SMS-ben, se semmilyen módon nem kerestek, beléptem újra a fiókomba, és akkor láttam, hogy törölték a megrendelésem.
Nem vártam csodát, tudtam én ezt előre, hogy törölni fogják, hiszen a legolcsóbb helyen is 49ezer Ft volt az a processzor, ami akkor náluk 46ezer, és ez aztán végképp nem jellemző az ő árképzésükre, ha valóban megvásárolható termékekről van szó. Én csak azt sérelmezem, hogy a megrendelés törléséről még csak egy e-mailt vagy SMS-t sem küldtek.
A telefon itt van folyamatosan nálam, nem hívtak azon sem, én meg nem fogom a boltokat hívogatni egyenként, mert nem 1-2 megrendelésről van itt szó. Érdekes módon a nem kamu árakkal operáló boltokat sem kellett sohasem hívogatnom, hanem ők tájékoztattak ha valamit ők nem tudtak teljesíteni. Ez alap lenne szerintem mindenhol, de semmi gond, majd elköltöm a pénzem máshol, nálam és az ismerősi körömben a laptopszalon.hu mostantól tiltólistán van. -
flash-
veterán
sziasztok
ishop-al kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
rendes 2 éves gyári garanciát adnak? -
8th
addikt
válasz #24845312 #2492 üzenetére
garanciapapírt viszont soha egyetlen alkalommal sem adtak még semmihez.
Na most rendesen belém bacctad az ideget. Két hete rendeltem tőlük egy tévét amit 5év garanciával hirdetnek a weboldalukon (gyártói garancia). Ezt egy konkurens webshop írta azonos termékről: Az összesen 5 év időtartamra terjedő garancia feltétele a vásárlás dátumát igazoló számla és a kereskedő által kiállított Hungaroflotta Kft. garanciajegy együttes bemutatása. Ha nem lesz benne a garanciajegy eret vágok. . Mondjuk a kiszállítást sem nagyon kapkodják el mert online számlát már rég átküldték de tévé sehol pedig árukészletnél "raktáron" megjelölés és raktáron lévő terméknél öt munkanapos kiszállítási idő szerepelt. Az egyébként elsőre is feltűnt, hogy mennyire leszarják a vevőket. Írtam az ügyfélszolgálatra egy másik rendelésem ügyében de napok óta semmi válasz. Az a lényeg, hogy nem találják az átutalásomat. Mindenféle adatot kértek, hogy be tudják azonosítani mert nincs meg. Jó, mi? A kellemetlen az egészben az, hogy míg ők szarakodtak és az utalásomat keresgélik azalatt az adott Lego termék több helyen is olcsóbban megvásárolható volt ami amúgy marhára nem érdekelne csak küldenék már végre mert születésnapra lesz és lassan kicsúszok az időből a bénázásuk miatt. Akárhogy is lesz legközelebb kétszer is meggondolom, hogy bármit is rendeljek onnan vagy sem. Elég amatőr ez a bénázás az ország elvileg legjobban menő és legnagyobb forgalmat bonyolító műszaki webshopjától.
[ Szerkesztve ]
...
-
#24845312
törölt tag
Számítógépalkatrészeket rendeltem csak tőlük, pl. RAM, egér, alaplap, stb., ezekhez biztosan nem adtak garanciapapírt, csak számlát. Azt még hozzáteszem, hogy csomagküldéssel rendeltem mindent, tehát lehet, hogy ha személyesen vásárol valaki, akkor kap garanciapapírt is. Így, csomagküldéssel én nem kaptam még soha semmihez sem tőlük. (Ha szóltam nekik, akkor utólag adtak.)
Ha a TV-t nem hozzájuk kell küldeni garanciáztatni, akkor gondolom alapból kapni fogsz egy garanciapapírt hozzá.Termékvisszaküldési ügyem egyszer volt náluk, de akkor valami miatt dupla akkora összegért vitték vissza a terméket, mint amennyiért kihozták.
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #2589 üzenetére
Hardverker-nél volt hasonlóm, hogy rendeltem egeret, aztán felhívtak, hogy nem tudják teljesíteni, és hogy nem e vinnék el másikat. Mondtam, hogy kösz nem, nekem csak az a márka kell. Náluk is kétséges, hogy nem sikerült beszerezni időben, vagy az a kiírt áron nem ment, mert két áron volt bent a rendszerükben, amikor utólag megnéztem, és 5k különbség volt az árak között. Ez ugyanaz, amit Alzától rendeltem, aztán gariztattam nemrég. Amit küldtek csere példányt, annak is bemondta az unalmast a görgője. Kíváncsi vagyok, hogy második körre mit szólnak. Majd ha már kifogytam a gariból, akkor megcsináltatom normális szenzorral. Amúgy elvileg olyan a jogszabály, hogy cserénél újraindul az 1-2 év gari, de szerintem ezt már végképp senki nem tartja.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Bár nem szorosan ide tartozik, de közben ismerős belefutott olyanba, hogy USA-ból visszafele a telefonja automatikusan felment a repülőn egy adatroaming-os műholdas hálózatra, ahol 4500Ft/MB a tarifa, aztán csinált neki egy jó 70k-s számlát úgy, hogy elő sem vette a táskájából. Ez konkrétan Vodafone volt, de elvileg bármelyik telefontársaságnál megtörténhet alapbeállításokkal. Ment az ügy a fogyasztóvédelemhez, kíváncsi vagyok mi lesz belőle. Nektek is ajánlom, hogy vigyázzatok az ilyesmivel, főleg ha kontinensen kívülre utaztok. Vannak már olyan repülök, ahol nem wifi van, hanem adatroaming, és ott nem kell külön hozzájárulás...
Ideje lenne már csinálni egy összefoglalót arról, hogy melyik boltot hogyan értékeljük, és milyen problémák voltak velük. Bár ez elég nagy meló. Esetleg lehetne olyan formában is, hogy mostantól kezdve írjuk egy listára. Kellene hozzá egy topicgazda gondolom. Vállalja valaki?
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
chopin42
addikt
válasz inf3rno #2598 üzenetére
Az alapján, amiket itt meg a garancia-fogyvéd topikban olvasok, könnyebb lenne azt leírni, hol NEM volt gond...
A szállítással kapcsolatos gondokkal,kamu árakkal, pocsék ügyfélszolgálattal, a garanciális kötelezettségek totális mellőzésével mindegyik boltnál lehet ma már találkozni, és ez szomorúSzakmai kérdések csak a fórumban...
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen monitort vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Extrém tartós SSD-t prezentált a Gigabyte
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest