- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghard
őstag
válasz mukurisho #1497 üzenetére
Persze, hogy nem hagyom. Ide is azért írtam, hogy aki rákeres legyen ezzel tisztában, hogy milyen bolt.
Egyébként pont olyan választ kaptam emailben, amit vártam. Egy sablonszöveg a 8 napról, hogy elállhatok, meg a garis bevizsgálás, ami ha szerintük ok, akkor a szállítás is engem terhel és gondolom vissza is kapom ugyan ezt.
Azt, hogy se doboz, se garancia nem stimmel le se szarják -
Ghard
őstag
válasz mukurisho #1499 üzenetére
Ha nem fogják fel leírva, hogy oemet adtak és a garancia is 3 évvel kevesebb, telefonon sem értik meg jobban.
Messze lakom a bolttól, különben bemennék kicsit beszélgetni. Kénytelen leszek az elállást választani saját költségen, mert így úszom meg kevesebb időből és pénzből. Kifizettem a háztól házig garanciát pluszban de ablakon kidobott pénz ez is. Fogyasztóvédelemhez bejelentettem ügyfélkapun, ez nem kerül semmibe, feljelentést csak azért nem teszek mert időben és pénzben nem éri meg sajnos.Hab a tortán, hogy egy másik bolt a napokban küldte vissza a garanciában kicserélt ddr3-as memóriát, ezen meg a garanciamatrica koszos és össze vissza van repedezve
Ezt mondjuk használtan vettem magánszemélytől, aki a bolttól csak kézzel kitöltött számlát kapott, sorozatszám se volt rajta. Nem is foglalkozok vele, legalább kicserélték és működik.
A táppal se foglalkoznék ha csak oem lenne, de a kattogása meg a -3 év gari azért durva. -
Quent1n
senior tag
válasz mukurisho #1663 üzenetére
Én már azt se érettem, hogy egy cégnél miért nem halál mindegy hova viszem vissza a kártalanítós papírt? Miért nincs egy közös rendszerük ahol simán sztornózzák a számlát vagy valami. Miért kell ide oda rohangáltatni mintha ez lenne az egyetlen dolgom? Akkor nevezzék át az egyik céget Magmának a másik meg legyen Aqua, mert ezek szerint nem ugyanaz a bolt a kettő. És ráadásul a stílus ahogy kommunikálnak az azért nah.. "Ne idegeskedj csak nyugi" meg ott hangosan minden más vevő előtt nagy lazázós stílusba az én dolgomról beszélgetni, hogy ennek adnék sallert meg annak meg így meg úgy, hogy visszaküldik a vevőt meg buzi sennheiser... Direkt mondták, hogy ma vigyem át nyugodtan a Dohányba.. Átviszem ott meg ilyen "apa a hülye fiának" stílusban, "vevőszolgálat kell az csak kedden van én nem ismerem ezt az ügyet" könyörgöm milyen ügy? Ott a papíron, hogy kártalanítsanak adják oda a pénzt és köszönjünk el egymástól. Ennyi. 3 napot rohangáltam, először Vecsésről Budaörsre aztán Pestre.
Ami külön vicces volt, hogy először a csávó a karinthyba azt mondta, hogy a mai értékén kártalanítana (amíg még nem látta, hogy a dohányba vettem a cuccot) aztán mondta a másik, hogy az azért nem úgy működik, annyi pénz jár amennyiért vettem.
Összehasonlítva a hardverkernél bevittem a hibás tápom, rárakták ott helybe egy műszerre, meg se nyikkant és adták vissza a pénzt szó nélkül mindezt kb. 20 perc leforgása alatt. És teljesen normálisak meg rendesek voltak nem úgy bántak velem mintha valami nemkívánatos személy lennék a problémámmal aki feltartja őket az eladásban. Lehet, hogy nekem vannak nagy igényeim nem tudom. Mindenesetre kedden v szerdán beviszem és kiszedem belőlük a pénzem aztán annyi. Egyedül egy dolog szimpatikus bennük, hogy van valamekkora raktárkészletük.
[ Szerkesztve ]
Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...
-
-
Kiglerx
tag
válasz mukurisho #1914 üzenetére
Olyan boltot kerestem ahol személyesen meg tudom nézni vásárlás előtt, én nem egy futárral kell visszaküldettni, ha valami gond van.
Konkrétan a partnero hírének nem néztem utána, mert gyári garira hivatkoztak elsőre.
A legtöbb GMS bolt csak házhoszszállít, így találtam a partnero-t. Szerencsére végül nem vettem meg náluk, valószínűleg most bosszankodhatnék.A válaszok készen vannak, csak jól kell kérdezni
-
313313
addikt
válasz mukurisho #1965 üzenetére
3 napos csere csak a tartós fogyasztási cikkekre és a 10k feletti termékre vonatkozik csak.
Egyébként ha nincs "készleten", akkor meg törekedni kell a 14 napra, mint a szervizelésnél...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
-
Spirit
őstag
válasz mukurisho #2372 üzenetére
Nemrég a feleségemnek vettünk a Budaörsi MM-ban telefont, ott is ez volt az eljárás, szóval még csak nem is cég hanem bolt függő. Vagy csak simán rám akartak sózni valami sz*rt és a kollegák falaztak egymásnak. Minden esetre a Samsung márkaboltban kedvesek voltak, bontatlan terméket hoztak és még törzsvásárlói kártyát is kaptam.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest