- ASUS routerek
- Hálózatokról alaposan
- Adobe Lightroom topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen NAS-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Aqua, ipon, edigital, emag, alza, euronics, vatera, ahonnan nem veszek már semmit, vagy csak nagy ritkán valami kis értékű dolgot. Árukeresőn azért ott szokott lenni vélemények között, hogy melyik bolt milyen. Háztartási gépeknél pl a preciz.hu-t tudom ajánlani. Számtechnél a bestmarkt, oázis, ahonnan mostanában nagyobb dolgokat rendeltem.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
-
TIT
veterán
-
,
addikt
Az emagos történet folytatódik, ma ugyanis bejelentette az emag, hogy mivel nem vettük át a megrendeléseket, ezért azokat törlik! Tehát nem elég, hogy 1,5 hónapot várakoztattak minket kb 10-15 db megrendelés esetében, majd miután bő 1 hónap után végre megküldték az értesítéseket, és bementünk a megrendelésekért a boltjukba, onnan elküldtek, mondván, hogy csak rendszerhiba volt, nem is érkeztek meg, ezt követően még az i-re a pontot a mai nappal tették föl, miután közölték, hogy mivel mi nem vettük át a megrendeléseket, ezért törlik azokat!
Ja, könnyű ám úgy akciózgatni, "kedves" emag, hogy a kiírt áron nem is adjuk oda a termékeket, hanem helyette várakoztatjuk a vevőt 1,5 hónapig, majd feleslegesen berángatjuk a boltba kamu értesítésekkel, és mivel ezután sem törli a vevő a megrendeléseket, ezért azt hazudjuk utána, hogy mivel nem lett átvéve, ezért kénytelenek vagyunk törölni azokat! -
,
addikt
Nem normálisak. Hazudoznak össze-vissza, csakhogy mindenről meg van az e-mail és SMS, a rendelések júliusi leadásától kezdődően. Akciós áron kínáltak jópár dolgot, olyan árakon, amennyiért a versenytársaik nem, ezzel vevőkkel vettek el tőlük. Igen ám, csakhogy a rendeléseket nem is tudták az adott áron teljesíteni mind a mai napig. Kezdték az időhúzással (1,5 hónap telt el a rendelések leadása óta, és mindvégig volt nekik készleten az adott termékekből!), majd a felesleges berángatások (megjött a rendelés értesítések, viszont a boltban meg nem adták oda a rendeléseket rendszerhibára hivatkozva), majd mivel mindezek ellenére sem töröltem én magam a megrendeléseket, ezért most kitalálták azt, hogy mivel én nem vettem át őket, ezért fogják törölni azokat! Csak azért, hogy ne kelljen az akciós áron odaadniuk őket!
Levelekre persze nem válaszolnak, a telefonos ügyfélszolgálatuk meg a nullával egyenértékű.
Sok pénzt (8 számjegyű összeg) hagytam eddig náluk a magyarországi megjelenésük óta, de most, hogy megpróbáltak hülyének nézni, végleg betelt a pohár velük. Az ügynek garantáltan lesz még folytatása részemről. Nem a termékek miatt, hanem a vásárló hülyének nézése miatt, mert ennyire pofátlanul nem hazudozhatnak és nem vehetik semmibe a vásárlókat sem, meg azokat a versenytársaikat sem, akik valóban rendelkeztek az adott termékekkel, és amiatt nem tudták azokat eladni, mert a "nagyszerű" emag olcsóbban adta őket (elméletben legalábbis).[ Szerkesztve ]
-
polesa
csendes tag
Compker??? Emailre/chatre/telefonra nem válaszolnak ill. elérhetetlen. A visszaküldött garis alaplap 2 hónapja mintha az űrbe lőttem volna ki, csak a tértivevényből látom hogy másnap átvették, de egyébként semmi reakció. Megtettem a fogyvéd bejelentést (bár csodát nem várok) de hátha valaki rájuk gyújtja az egész kócerájt...
-
koby11h
aktív tag
Euronics, az utolsó bekezdéssel én is találkoztam. Sajnos csak csepp a tengerben ez a bírság:
https://index.hu/gazdasag/2020/09/17/jegybanki_birsag_az_euronics_uzemeltetojenek/Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
,
addikt
Amiatt gondoltam, mert már egy ideje nekem sem szoktak válaszolni ha írtam, úgyhogy el is lettek felejtve részemről, gondoltam biztos már nem is működnek, vagy épp bezárás alatt állnak. Személyes átvétel sem volt náluk már nagyon régóta, szóval passz, hogy mi van velük. Nem hinném, hogy a vírus miatt lenne, hisz rajtuk kívül minden más boltban meg dolgoznak gőzerővel ugyanúgy.
-
tknof1871
őstag
Üdv!
Fali hálózati töltő telefonhoz, szállítással együtt 2380 forintba került. Mondjuk havonta egyszer van probléma vele. Azt hiszem kontakt hiba, nem tölt. Munkahelyen, otthon is csinálja. Elállni már nem lehet.
Érdemes visszaküldeni a webshopnak hogy bevizsgálják a szervizben? Ugye nem igazán? Mástól azt hallottam ezek a töltők ilyen fej vagy írás hogy jók vagy nem. A szállítást is meg kellene fizetni.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
tknof1871
őstag
válasz tknof1871 #3206 üzenetére
Üdv!
A konyhai gép túl van a második garanciális javításon, visszakaptam. Már a pótolt garanciajeggyel adtam le, most azt is visszakaptam. Ismét komplett egységcsere volt.
Amikor megvettem Tefal T-fal International Guarantee logos/fejléces garanciajegyet kaptam. Az veszett el. Amivel pótolták az viszont nem Tefal T-fal-os, a webshop logoja/fejléce van rajta.
Ez vajon probléma? BTW ha külföldi javításhoz az eredeti kell, nem hiszem hogy valaha külföldön fogom szervizbe vinni.Jobban megnéztem a garanciális javítási kiadási elismervényeket, a Kisgép kft csinálta mindkét javítást. De az eredeti garanciajegyen a Groupe Seb Central-Europe Kereskedelmi Kft. volt megjelölve szerviznek és a Tefal oldalán is.
Ez is úgy működik mint a nagy építkezési/fejlesztési tenderek? Olyanok nyernek milliárdos üzleteket akinek nincs gépparkja, emberei, aztán majd a huszadik alvállalkozó végzi el a munkát?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
inf3rno
nagyúr
FirstShop-ról van valakinek véleménye? Gyanúsan olcsó most a router ott, amit nézek.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Volt már garanciális ügyed? Nézem az árukeresőn a tapasztalatokat, és hát nem túl fényes. Sokan panaszkodnak, hogy más terméket küldtek ki nekik, mint amit rendeltek, és nem hajlandóak cserélni, aztán hogy elállásnál vagy hibás teljesítésnél a visszaküldést is nekik kell finanszírozni, bár ezen nem lepődök meg magyar cégeknél.
Buliban hasznos! =]
-
-
inf3rno
nagyúr
válasz chopin42 #3281 üzenetére
Általában úgy szokott lenni, hogy a törvénytől csak a fogyasztó javára térhetnek el. Kétlem, hogy ez a törvény kivétel lenne. Az ÁSZF nem a törvény, csak a bolt elgondolása, ha ilyet beleírnak, akkor akár még a fogyasztóvédelem is odaverhet nekik bírságot, mert már az eleve bizonyíték, hogy a cég általános gyakorlata törvénysértő. Szerintem.
Buliban hasznos! =]
-
,
addikt
válasz chopin42 #3281 üzenetére
Tehát magyarán ha én, mint fogyasztó megrendelek valamit, amit hibátlanul meg is kapok, akkor ha visszaküldöm a 14 napos elállás keretében, a cég bukni fogja az ideszállítás, és a visszaszállítás díját is annak ellenére is, hogy ők nem hibáztak semmiben? (Tehát nem hibás teljesítésről van szó.)
-
-
-
lafaty80
őstag
Ehhez az elállási dologhoz csak egy technikai kérdés
Ha 2 terméket rendelek és csak az egyiktől állok el, akkor is teljes szállítási ktg.-et kell visszafizetnie a cégnek? És ha még külön a másiktól is elállok?
Csak érdekelne a válaszCuccaim: https://kit.co/lafaty
-
temporello
tag
válasz lafaty80 #3291 üzenetére
Szerintem akkor jár vissza a szállítási költség,ha a teljes rendeléstől állsz el vagy külön-külön fizettél szállítási díjat mindkét termékért.
Ha jól látom a PCX kvázi átalány díjjal 1000 Ft-ért szállít mindent,ezért pláne nem gondolnám,hogy egy ilyen manőverrel tulajdonképpen ingyen szállítást kaphatnál a maradó cuccra. -
inf3rno
nagyúr
Bár az aprós fekete pontok nem ide valók, de igazából máshol már nem nagyon tudom jelezni. Kerüljétek kovieri84-et, annak idején (3 éve) túlfeszelt félkonfigot adott el nekem, amin nem működik a b channel memóriánál. Ahogy nézem más is jár így aprón, hogy túlfeszelt hibás gépet adnak el neki. Nem tudom, hogy mit lehetne ezek ellen tenni. Én már csak olyat veszek, ami nem húzható legközelebb, vagy nem apróról fogom venni.
Buliban hasznos! =]
-
Vakegérke
veterán
Visszatalálós hsz.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
lafaty80
őstag
válasz temporello #3292 üzenetére
Csak hát azért ha drágább cuccot rendel az ember, akkor a sok kis kiegészítő sz@r miatt lehet drágább a szállítás. Esetemben biztosra mentem, ez dobott rajta, ráadásul a visszajuttatás sem 1000-es már sehol, na mindegy.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Életemben először vásároltam az eMagnál. A terméket visszaküldöm három nap után, de azért találtam egy érdekes bekezdést az oldalukon:
"Az eMAG fenntartja a jogot, hogy az egy felhasználó által jelentős számban és/vagy több alkalommal vagy rendszeresen visszaküldött termékek közül egy vagy több termék vonatkozásában a visszaküldött termék(ek) befogadását elutasítsa, amennyiben a 30 napos termék-visszaküldés szolgáltatással történő visszaélést észlel, vagy alapos gyanú merül fel a 30 napos termék-visszaküldéssel való visszaélést illetően. Az eMAG ilyen esetekben vizsgálatot kezdeményezhet, és amennyiben szükséges, az illetékes hatóságok felé továbbítatja az ügyet."
Ez megint arra emlékeztet engem, amikor egy vállalat azt gondolja magáról, hogy ő egy állam az államban, és értelmezheti sajátosan az érvényben lévő jogszabályokat. Nem feltétlenül tartom igazságosnak a 14 napos elállási jogot, de ez akkor is egy hatályban lévő kormányrendelet, és nincs kikötés, hogy mit és hányszor küldhetek vissza. Mi az, hogy fenyegetik a vásárlót? Webáruházról van szó, ha ez így nem felel meg nekik, akkor működtessenek széles termékkínálatú bemutatótermet, ahol meg lehet nézni, és ki lehet próbálni a termékeket, és akkor nem kell a 14 napos elállással vesződniük, annak esetleges hátrányait viselniük.
Aquila non captat muscas.
-
kcsa
veterán
válasz Hegyirabló #3296 üzenetére
Szerintem nem olvastad el rendesen. A 30 napos visszaküldés az ő saját vállalásuk, olyan feltételt szabnak hozzá amit akarnak, a 14 napos visszaküldésről itt szó sincs.
-
Hegyirabló
veterán
Jaj, annyira tudtam, hogy lesz valaki, aki ezt fogja írni! Olyan kiszámíthatóak vagytok...
Ha tesz egy ilyen vállalást, még pedig önként, mert senki nem kényszeríti rá, akkor ne fenyegesse a vásárlókat, vagy szüntesse meg ezt a szolgáltatását.
"olyan feltételt szabnak hozzá amit akarnak"
Ez meg egész egyszerűen nem igaz, a hatályos magyar és uniós jogszabályokat nekik is be kell tartaniuk. Egyetértesz?
Aquila non captat muscas.
-
chopin42
őstag
válasz Hegyirabló #3298 üzenetére
Még egyszer: a 14 napot jogszabály rögzíti, a 30 napot (tehát a +16 napot) pedig az emag szabályzata, erre vonatkozik a tőled idézett rész: "amennyiben a 30 napos termék-visszaküldés szolgáltatással történő visszaélést észlel, vagy alapos gyanú merül fel a 30 napos termék-visszaküldéssel való visszaélést illetően "
Írhatnak akármit, a 14 nap törvény, aszerint kell eljárniuk, ha nem, akkor jöhet a szokásos kérés/fenyegetés (általában ez elég), vagy a hivatalos szervek, és sok-sok türelem. A 30 napra viszont igenis olyan feltételt szabnak meg, amit akarnak, és általában az összes webshop él és visszaél ezzel, aki csinálja, csak az emberek nem olvassák el az ászf vonatkozó részét, csak kipipálják, és kész is...
Mellesleg azért írták oda, mert sok f@sz megveszi a cuccot,. egy hónapig használja, majd visszaküldi valami szar indokkal. Mert sokan csinálják ezt.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #3299 üzenetére
Akkor sem szabályozhatja úgy a harminc napot, ahogy ő akarja. Annak is harmonizálnia kell hatályban lévő jogszabályokkal. Szélsőséges példa, mondhatná azt, hogy a harminc napos elállás feltétele, hogy meg kell ölj egy embert, különben nem gyakorolhatod? Mert amit ti írtok - hogy "A 30 napra viszont igenis olyan feltételt szabnak meg, amit akarnak". - a szerint akár szabhatná ezt is feltételnek. Nyugodtan elhiheted ezt nekem, majdnem húsz éve a törvényhozásban és az önkormányzati rendeletalkotásban dolgozom, és nem adminisztrátorként, hanem rendeletalkotás folyamatában résztvevőként.
Aquila non captat muscas.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Call of Duty: Mobile
- sziku69: Szólánc.
- Robot fűnyírók
- Baldur's Gate 3
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen