- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
mukurisho
tag
Sziasztok!
Csatlakoznék az előttem szólókhoz, akik a Partnero GSM-ről írtak...
Októberben vásároltam egy Optimus G-t tőlük.
Januárban meghibásodtak az érintőgombok, majd be sem kapcsolt...
Bevittem a boltba, készségesen átvette az úriember.
Kaptam egy szépnek nem mondható, általa nyomtatott fecnit, amit olvashatatlan
írással töltött ki.
Telt-múlt az idő, egy hónap után érdeklődtem a készülék felől.
A válasz az volt, hogy "épp most beszéltem az LG-vel, holnap(szombat) mehetek érte".
Be is mentem, a fecni ellenében megkaptam a telót.
Bekapcsoltam, indult is szépen.Első baki ott volt, hogy már az android kezdő lépései alatt hibát dobott...
Emberünk válasza: "nincs kiengedve netre, az majd megoldja...." - szakértő hozzászólás...Második baki akkor jött elő, amikor a beállításokból nem tudtam vissza lépni,
ugyanis a gombok még mindig nem működtek...
Erre a reakció: "hűű, azt biztos elfelejtették..." - na most, kérdem én, egy LG
szervizben nem próbálnák ki a készüléket?Visszakaptam az előző fecnit(mint kiderült, ezzel mázlim volt) és azt a választ, hogy jövő hét péntekre
kész lesz...
Eltelt a hét, telefonáltam: "kérnék még egy kis türelmet, az LG-nél van a készülék, javítás alatt..."
Következő pénteken a válasz hasonló volt...
Harmadik héten fogtam magam, csütörtökön felhívtam az LG-t, ahol hírből sem hallottak sem a telefonomról,
sem a kereskedésről...
Mondták, lehet a Tele Max-nál van, segítőkészek voltak, kaptam is telefonszámot.
Röpke negyed óra várakozás után tudtam is beszélni a kollégával, de a telefont itt sem találták a rendszerben... Na ott ezt éreztem:Lehiggadtam, hívtam a gsm boltot. Kérdezem embert, hogy mi a helyzet.
Nyugalomra int, türelmet kér, hiteget...
Kérdezem, melyik szervizben van a telefon. Válasz: Tele Max.Itt úgy döntöttem, hogy akkor köszönöm, kérem vissza a pénzem...
Reakció: sajnos nincs pénzem most, vásároljam le...
Az alábbi érvekkel azonban meg tudtam győzni...-Nem kaptam jegyzőkönyvet az átvett telefonról
-Papírral tudtam bizonyítani, hogy lassan két hónapja náluk a telefon
-Az általa megjelölt szervizben semmit nem hallottak a telefonról...Ahogy írták már, olcsó náluk a telefon, de gari az nincs rá....!!
Aki csak teheti, kerülje el őket! -
mukurisho
tag
Igaza van TIT-nek.
Nem tudom, hogy személyesen, vagy futáron keresztül valósult meg az átvétel, de mindkét esetben(előbbinél 3, utóbbinál 8 nap) van lehetőség vissza vinni a terméket.
Főleg, ha az új termék árát fizetted...
Ha nem mutatnak hajlandóságot, akkor fel kell hozni a fogyasztóvédelmet, vagy esetleg megkérni Bp-n egy ismerőst, hogy fáradjon be, és kérje el a panaszkönyvet...
Semmiképp ne hagyd magad -
mukurisho
tag
Rajtuk kívül csak az egykori GSM Line-al van tapasztalom a GSM boltok közül, és
annak ellenére, hogy merőben más a két üzlet(hozzáállás, kiszolgálás, stb....)
náluk is csak gyártói garis telot mertem venni.Ha láttad a hozzászólásokat, akkor nyilván olvastad a sztorit, nem írom le újra.
Én többet a közelükbe nem megyek...., és csak gyártói garis teló jöhet szóba.Üdv!
-
mukurisho
tag
-
mukurisho
tag
Iponos szervizesek mindig is taplók voltak...
Ezért kapják tőlem már kezdésnek ezt a modort... pedig egyébként nem vagyok olyan...Ha azonnal vissza vitted, biztos, hogy nem tágitottam volna csere nélkül.
Ha emlékezetem nem csal, akkor 3 napon belül cserélniük kell a hibás terméket, utána pedig 30napon belül törekedniük kell a javitásra, ha ez nem megy akkor csere vagy pénz visszafizetés.[ Szerkesztve ]
-
mukurisho
tag
válasz smallmer #1978 üzenetére
2015 karácsony előtt vettem náluk egy gamer notit.
Kedvesek, segítőkészek!Talán ami kellemetlenség volt, hogy 1 órát kellett várnom vásárlás előtt(de betudtam a karácsonyi hajtásnak),
illetve, hogy amikor haza értem, kaptam tőlük a hívást, hogy sajnos elcserélték a gépet,
más a széria száma mint ami a gari levélen van.... Vissza vittem, csere, boldogság!egyébként ha jól emlékszem erre a kérdésre van megfelelőbb topik.
Üdv!
-
mukurisho
tag
válasz SteveBeard #2001 üzenetére
Csatlakozom az előttem szólóhoz.
Samsung betegség...
még a sima S7 re sem kapni értelmes fóliát, mert azon is lekerekített a széle az üvegnek...
több gsm boltossal is beszéltem akik elmesélték, hogy ilyen van, de ezt is kevesen árulják a sok reklamáció miatt.
Ami full cover az drága, ennek ellenére:
vagy nem méret pontos
vagy nem ragad
vagy nem érzékel rendesen a kijelző...itt egyedül abban hibázott az aqua, hogy nem tett föl képet róla...
-
mukurisho
tag
válasz Pszihonaranc #2008 üzenetére
Arra vess keresztet....
A bolti gari egyébként is olyan mint egy szép ígéret -
mukurisho
tag
Euronics-ban vettem karácsony előtt páromnak telefont.
Kihozták, az orrom előtt kibontották, garilevelet pecsételtek és
megkértek, hogy nézzem át a dobozt minden megvan e,
illetve kapcsoljam be a készüléket, hogy működik e.Kb mindenhol így kellene, hogy menjen szerintem...
Én sem hiszem, hogy átvettem volna bontott készüléket, nevetséges...
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen