- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
Én Seirei pártját fogom, de ha ütődés nincs is a kereten, se máshol, akkor még ráfoghatják, hogy pl tenyérrel rácsapott a kijelzőre, aminek nincs nyoma.
Itt azt kéne bebizonyítani, hogy a csavarok túl voltak húzva, vagy a kijelző ferdén volt beépítve, vagy bármit ami a kijelzőben feszültséget okozhatott -
#21346560
törölt tag
Ismeri valaki? Tapasztalat?
www.bestmarkt.hu
Ápr. 22.-én kaptam e-mail-t a rendelésemről, hogy "Megrendelését rögzítettük. A termék érkezéséig szíves türelmét és megértését kérjük!"
Azóta semmi....
-
inf3rno
nagyúr
válasz #21346560 #2806 üzenetére
Általában az van, hogy nincs raktáron, és idő, amíg beszerzik. Én ha nagyon megnyúlik az idő, akkor írni szoktam nekik, hogy lemondom a rendelést, mert már 2 hete semmi hír róla, aztán akkor még aznap fel szoktak hívni, hogy megdumáljanak. Garanciális ügyem még nem volt velük, nem tudom, hogy mennyire segítőkészek azzal kapcsolatban. Eddig pozitív a véleményem róluk, de engem általában nem zavar, ha több hetet kell várni valamilyen alkatrészre. Ha azonnal kell valami, akkor jobb nem tőlük rendelni. Igazából akkor jobb bemenni egy boltba és megvenni személyesen.
Buliban hasznos! =]
-
#21346560
törölt tag
Azt hiszem, olvassák a PH! fórumot! Ma kaptam egy ímélt:
Csomagját átadtuk a futárszolgálatnak, aktuális állapotáról itt tájékozódhat:
-
tknof1871
őstag
Üdv! Ez kicsit off topkik. Ha nem személyesen veszem át hanem ilyen-olyan pontra (posta pont, pick pack pont, stb) akkor hol kérik el a személyi igazolványomat? Hol kell a papírra írni a személyi igazolványom számát ami megy a boltba vissza?
Engem kicsit aggaszt az ilyen gyakorlat. Egyszer rendeltem valamit és akkor egy cipőboltban vettem át adtak egy nyomtatványt és a papírra, ami ment vissza webshopba, rá kellett írni az személyi igazolványom számát.
Van egy olyan sárgacsekkem amit rendszeresen fel kell adnom és akkor a postán elkérik az személyi igazolványom és nekem ezzel még nincs is bajom. A postában megbízok. Csak azonosítanak, nem írják fel az adataim. De pl. egy cipőboltban valami papírra felírni amit visszaküldenek egy olyan helyre (webshopnap) ahova sosem fogok elmenni, nem ismerem őket, nem tudom meglesz-e a cég holnap, az nyugtalanít.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
,
addikt
válasz tknof1871 #2810 üzenetére
Nem a webshopba megy vissza az a papír, hanem a szállítást végző céghez. Ha nem akarod megadni a saját személyi igazolványod számát, írj be egy másik számot, aztán kész, senki nem foglalkozik vele. Egyébként meg igazad van, az égvilágon semmi közük nincs hozzá, korábban sem kérték sehol, mégsem állt meg a világ.
-
ACE-
addikt
Megvan annak is az oka miért kell személyit adni. Egyrészt, amúgy is lényeges, hogy a rendelt cuccot csak az arra jogosult vehesse át, másrészt nagyon sok volt régebben a visszaélés, hogy más nevében rendeltek cuccokat, majd szépen át is vették ismeretlen személyek. Képzeld el, a rendelés IP-jén, meg a kriksz-kraksz aláíráson kívül semmilyen adat nem volt az elkövetőre. Ráadásul akinek az adataival visszaéltek, azt pedig meghurcolták... Mindenki ezt csinálta, és a bukta lehetősége szinte nulla, akár azt is megcsinálhattad, hogy a saját nevedben rendeltél, majd odaírtál az aláíráshoz egy kriksz-krakszot, ezután letagadtad, hogy Te valaha ilyet rendeltél... Most már személyit kell mutatni, a legtöbb helyen az átvételkor ellenőrzik is az igazolványszámot, mert ez törvényi kötelességük. Ez a rövid történet, miért fontos hogy ezt ellenőrizzék, téged pedig semmilyen hátrány nem ér.
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
,
addikt
Normál esetben nem kell a személyit odaadni. Csak indokolt esetben kérhetik el (tehát nem kötelességük, csak joguk van hozzá). Minden más esetben olyan számsort írsz fel a papírra, amilyent csak akarsz, nem ellenőrzi ezt senki.
Mit értesz arra jogosult alatt? A csomagot nem csak a csomag címzettje veheti át, nekem pl. 100 csomagból 99-et szinte biztos, hogy más vesz át, mert nekem egyéb elfoglaltságaim szoktak lenni. Nem kell hozzá se felhatalmazás, se névegyezőség, se lakcímegyezőség, se semmi. Én is rendszeresen rendelek mások nevében (mert megkérnek rá családtagok, ismerősök, rokonok, stb.), és van, hogy én veszem át (pedig másnak a neve szerepel rajta), vagy van, hogy az én csomagjaim veszi át más.
-
ACE-
addikt
Na látod pont emiatt kell az azonosítás, a visszaélések elkerülése végett, hogy más nevében (akár legyen az fiktív személy) rendelhess cuccot, és sose derüljön ki. Egyébként rosszul tudod, mindenféle rendelős csomagszállítás esetében KÖTELEZŐ az átvételkor az átvevő személy azonosítása, még akkor is, ha csak egy gyufát rendeltél. Ha nem azonosítod magad, akkor meg kell tagadniuk a csomag átadását. Ez leginkább a rendelő oldalakat védi a korábban általam említett jogsértésektől. Nyilván bárki átveheti a csomagot, ilyenkor még fontosabb a beazonosítás.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
válasz merqree #2817 üzenetére
Ki lehet fizetni előre az olyan cuccot is, amire előfizetés van. Pl. gondolok én itt egy mobiltelefonra, amit 300ezer helyett 100ezerért kapsz meg... de van hogy fizetni sem kell, mert ingyen adja a szolgáltató a telót... a jogszabályban nem válogatják szét ezeket, kell és kész. Mint mondtam, senki nem él vissza a személyi igazolvány számoddal, és nem is tud, ezt értsük meg és ne túrázzunk ezen. Annak is megvan az oka miért kell néhány csekknél, és nagyobb összeg befizetésénél is személyit mutatni. A mai idők ilyenek, tudni kell követni a pénzútját, egyébként bizonyos pénzmosási cselekmények bizonyíthatatlanná válnak.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
,
addikt
Miért lenne az visszaélés, hogy én más nevében rendelek bármit is?
Tőled akkor ezek szerint szokták is kérni átvételkor a személyi igazolványt? Én elég sokat rendelgetek (éves szinten pár száz csomag meg szokott lenni), de a sok-sok év alatt eddig összesen csak 1 alkalommal kérték el, ennél az esetnél aki elkérte, ő írta rá a papírra az igazolványom számát, az összes többi esetben (tehát amikor nem kérték el), akkor meg mindig én írtam fel rá, és nem nézte meg soha senki, hogy mit írtam fel. -
ACE-
addikt
Nem mondtam hogy tökéletesen működik, akkor van gáz ha ellenőrzik (szokták), mert elég kemény bírságokat nyomnak ilyen esetekben.
Visszaélni úgy lehet, hogy én rendelek a Te nevedben, átveszem, majd amikor nem fizetem a mobilszámlát, rajtad próbálják meg bevasalni...Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Castell
aktív tag
Sziasztok!
Egy Aqua webáruházas történet: tavaly év végén megbízást kaptam, hogy építsek egy mini pc-t. Azért választottam az aqua-t, mert a kinézett mini itx laphoz volt az a típusú memória az aqua-nál, ami ugye a lap gyártójának a kompatibilitási listájában benne volt, tehát nem akartam lyukra futni, ill. az árak is mérsékeltek voltak. Itt hozzátenném, hogy a szerelést nem akartuk megspórolni, de szereltem már össze jó pár gépet, szóval ezen felül még lett volna vele dolog: telepítés, kiszállítás, üzembe helyezés.
2 nap alatt megvolt a rendelés, kiszállítva. Össze lett szerelve minden, a gép kap áramot, de fekete képernyő fogadott, szinte biztosra vettem, hogy memória gyanús eset... Szerviz igényt leadni kizárólag e-mailben lehet, ez hamar ment, sőt ha 3 munkanapon belül vagyunk, akkor kérhetünk ingyenes futárt is, ez is megvolt tehát. 3 alkatrész lett egyébként visszaküldve: ház+táp, alaplap, memória. A bevizsgálás szintén hamar ment és megállapításra került, hogy a memória hibás. (Kizárólag e-mailben kommunikálva) megkérdezték, hogy kérek-e másik memóriát vagy visszautalják a memória árát, a többit meg visszaküldik postán nekem. Mivel a második megoldás eléggé hátrányos volt (mit kezdjek egy "fél" géppel), ezért visszaírtam, hogy választok másik memóriát és nem utolsó sorban nekünk egy "kész" gép kellett. A szervizes leírta, hogy ha választok másik modult, akkor azt kizárólag személyesen tehetem meg, tehát elküldik a visszaküldött 3 alkatrész abba a boltba, ahova kérem, ott megcsinálják a visszárut a hibás tételre és választok másikat. Ez a megoldás kicsit morbidnak hangzott, hogy miért kell nekem ezért bemenni egy fizikai boltba, de úgy voltam vele, hogy ez még talán jobb is, mert ki tudom majd próbálni az új ram-ot, hogy működni fog-e. A kiválasztott helyszín székesfehérvári bolt volt. (Délen lakunk és épp arra a hétre volt egy pesti utam). A szervizes nyugtázta a helyszínt, majd egy újabb üzenetben leírta másnap, hogy az alkatrészek már ott vannak, mehetek.
Megérkeztünk Fehérvárra, parkolás fizetős. Bementünk, elmondtuk miért jöttünk, de a fejeken már láttuk, hogy nem tudnak semmiről, szóval nem voltak ott az alkatrészek. Megpróbáltam higgadt maradni, a két eladó srác telefonált a pesti szervizes kollégának, de előrébb nem voltunk. Megkértem az eladót, hogy kérdezze meg, hogy visszautalják-e a pénzem a történtek után? Igen, visszautalják. Annyit hozzátennék még, hogy a két srác a boltban sem viselkedett korrekt módon, hanem elkezdték szidni a céget, meg a pesti kollégáikat...
OK, tehát útba ejtettük Fehérvárt a semmiért, fizettünk a parkolásért, és a pénzemért még levelezgetnem kell velük, mivel, hogy Fehérváron nem tudták visszafizetni, ugyanis nem voltak ott az alkatrészek.
A másik, hogy a megrendelés még tartalmazott egy WLAN adaptert és egy SSD-t is. De ezek nem lettek visszaküldve, mert ezeket ki tudtam zárni, mint hibalehetőség.
Tehát az alkatrészek egyik fele náluk volt valahol Pesten a szervizben, a másik része meg nálam maradt. Logikusan végiggondolva nem akartam vesződni tovább ezzel a balul sikerült történettel, ezért az SSD-t és a WLAN adaptert megtartottam, elenyésző összeg is volt cca. 9 ezer Ft.
Újabb e-mail, elnézést kértek persze... Elküldtem a számlaszámom, majd közölték nem utalnak, mert csak annak hajlandóak visszautalni, akire szó a számla, ekkor felment bennem a pumpa, az ügyfelem meg már ideges volt, egyébként az ő cégére lett kérve a számla, de "én voltam" a szállítási cím. Az ügyfelem végül is megértette mi van, elküldtük a céges számlaszámot, majd rá egy héttel megjött az összeg.
Tanulság:
- Komplett gépet nagyon ajánlott összeszerelve kérni, bárkinél is veszed, különben szedheted szét alkatrészeire, ha baj van, ugyanis egyben nem küldheted vissza egyben, mert vaskos összeget számolnak fel
- Érdemes kérni háztól-házig garanciát is, ugyanis elenyésző összeg
- Az Aqua a garanciális ügyintézése/rendszere, akik vidéken laknak ill. futárral intézik véleményem szerint elfogadhatatlan
- Bár elnézést kértek, kárpótlást nem ajánlottak fel. A károm inkább nagyon sok időben mérhető, mint anyagiakban. De, hogy leírjam a benzinre és a parkolójegyre kb. 2000 Ft-om ment el.
- Személyesen már volt dolgom az Aqua szervizpontban, ott nem volt gond, egyből megállapították, hogy hibás a tétel és választhattam, hogy levásárlom vagy visszaadják a pénzt
A hiba emberi hiba volt, felfogtam, hogy nem a cég hozzáállását tükrözi, bár a folyamatokért ők lehetnek a felelősek. Szóval legyen ez egy tanulság/útmutató, akik hasonló módon intézi a garanciát ennél a boltnál. Azóta a már rendeltem innen, de egyenlőre kis értékű dolgokat, a nagyobb értékű dolgokat a történtek miatt egyenlőre máshol szerzem be.
-
Castell
aktív tag
válasz inf3rno #2823 üzenetére
Meglehet. Ennek lehetséges a pszichológiai oka is. Több évet húztam anno le egy hasonló kiskerben és az évek folyamán fokozatosan "láttam", hogy a munkatársaim egy része besokallt a vevőktől. És a hozzáállásuk a munkához/vevőhöz teljesen megváltozott. Tavaly párszor megfordultam az Aqua Dohány utcai üzletében is és hasonló feszült légkört tapasztaltam: gépies viselkedés, az ábrázatokon látható "lenézés" is jelen volt mindig, ezt tanúsítja az Aqua google értékelésénél pár felhasználó is. Tehát belváros, nagyon nagy forgalmú bolt és aláírom, hogy nagyon sok lehet az user error, tehát evidens, hogy a nagy számok törvénye alapján az eladók bizonyos része így viselkedik. Persze ez nem helyes... Azonban az eladónak vagy akár a szervizesnek meg kell tanulnia a "hülye" vásárlókon magát túltennie és ezt a "folyamatot" csak idő során vagy segítséggel/oktatással tudja elsajátítani. Mondhatjuk azt is, hogy kihalófélben van a "jó" eladói szakma, de szerintem sokszor a munkáltatók felelőssége, hogy nulla felkészítéssel és a tréningek elmaradásával engedik dolgozni az eladókat.
(#2822) German_TD: Szívesen.
-
temporello
tag
válasz Castell #2821 üzenetére
Szerintem ha sikerült a memóriát azonosítani, mint a hiba forrását,akkor csak azzal kellett volna foglalkozni.
Másik cégnél én már jártam úgy,hogy általuk összeszerelt gépben egy memória modul volt hibás,de ez csak nagyobb terhelés alatt jött elő.Mivel én egyértelműen beazonosítottam a hibás modult,csak a memóriát vittem vissza,amit ők meg sem vizsgáltak,hanem egyből cserélték. -
inf3rno
nagyúr
válasz temporello #2826 üzenetére
Szerintem nem volt teljesen biztos, hogy a memória okozza. Én már összeraktam meg debuggoltam néhány gépet, és egyre inkább az a benyomásom, hogy sokkal egyszerűbb, ha mindenből van csere alkatrész, és lehet cserélgetéssel tesztelni, hogy mivel van a gond. Anélkül sokszor csak találgat az ember. Valamivel nagyobban lenne értelme ezt csinálni és venni minden sockethez valami olcsó processzort, memóriát, alaplapot hogy legyen mire cserélni, de 8 órában meg biztosan besokallnék tőle. Ismerősöknek, magamnak viszont szeretem csinálni.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
R3nts
senior tag
Sziasztok! A pcbolt. eu. - ról szeretnék érdeklődni! Náluk számomra korrekt komplett asztali konfigok lennének, és mivel hirtelen kényszerülök új gépet venni, van Náluk Co... is-es részletfizetési lehetőség, ami nekem most fontos lenne. Csak nem találtam releváns információt a webshopjukról, sem pro, sem kontra... Fontos hogy megbízhatók legyenek. Köszönöm a segitséget!
ASROCK B450PRO4,CorsairVengeance 3200MHz LPX2X8GB,RYZEN5 2600,WD S500G1B0C NVMe SSD+AXAGON CLR-M2,SapphireRadeon RX570/4GB Nitro+OC,FSP Hexa85+450W,ZalmanZ1NeoBlack,Alpenföhn BN BlackRGB,W10Pro/x64, Xiaomi Redmi Note 9Pro 6/128
-
Castell
aktív tag
válasz #77646080 #2825 üzenetére
Félig-meddig egyet értek Veled. Azonban az emberek többségét nem érdekli a support, hanem csak vásárol. Ezért van pl. Gruppinak is akkora sikere.
(#2826) temporello: Igen, de az én esetemben nem volt lehetőség visszavinni a modult személyesen. Továbbá az sem garancia, hogy az én módszereimmel gyanakszok vagy megállapítom a hibát.
(#2827) TIT: Ha a tudásszintje jó valakinek, attól még nem lesz jó eladó és azt, hogy lányokat vesznek fel, az meg teljesen kizárja az első kettő feltételt Tisztelet a kivételnek.
-
Rick4
félisten
Sziasztok, most találtam meg ezt a topicot, sajnos saját érintettségem okán is. A sztorim a következő:
Vettem a minap egy 370 ezer forintos projektort.... Benq W1700-as, tegnap előtt rendeltem, ma ideért, kifizettem, behoztam, vártam vele egy órát, hogy melegedjen, majd elkezdtem kibontani. Fekete fólia szépen körbevág, hopp, ez micsoda? A doboz "nyitókája" már eltépve, de úgy, hogy az én 3 éves Benq projim 5-6x használt doboza újnak hat mellette, a benq ragasztó elvágva. Felnyitom, a tápkábel az eltépett, gyűrött neylonba bedugva, táv, hdmi egymás hegyén hátán a másik gyűrött zacsiban, egyszóval kiküldtek egy használtat, úgyhogy azzal a mozdulattal szépen visszazártam a dobozt, és leragasztottam a fóliát is, mivel minden ilyenről hd video készül, nem is lett volna nagy macera bizonyítani, de a forgalmazó semmiféle meglepődést nem tanúsított.... Telefonban az állításuk szerint "minden projektort kipróbálnak eladás előtt" Hát hogyne, és minden projektornak a saját kábelét szaggatjátok ki a zacsiból, nem tudtok erre a célra rendszeresíteni egy 400Ft-os kábelt.
Hab a tortán, hogy másfél hete vettem egy 155 ezer forintos 4K házimozi erősítőt, amivel ugyan gondom volt, tehát elálltam volna a szerződéstől 14 napon belül mindenképp, de mivel az is innen van, nosza nézzünk csak a dobozba! Garijegy először 03.25-re kiállítva, majd nekem erre a hónapra átjavítva, egyszóval az is használt volt már....
A cég neve a digital szalon.A másik sztori se túl régi..
2019 április 7.-én vásároltam egy laptoltöltőt a laptoptolto.eu webáruházban, visszaigazoló mail is jött, majd másnap szóltak, hogy nincs az a fajta mégsem (2019-ben nem lehet a raktárból a mennyiséget a webáruházba ingegrálni?) és küldenek másikat. Kértünk fotót a második termékről, mely nagy nehezen, második telefonálásra megérkezett, a levélben egy link volt, a képen jól látható volt a nekem fontos paraméter, a földeletlen dugvilla, hivatalos nevén IEC 320 C7 , ekkor már április 9.-énél járunk. A weboldalon egy 120W-os töltő szerepelt, a termék leírásánál ott volt egy szöveg, miszerint ""Néhány típusnál a töltő csatlakozója eltérő lehet azonos paraméter mellett, ezért részletes képekkel könnyítjük a töltő választást."" azaz egyrészt az eladó kérkedik is azzal, hogy tisztában van azzal, mit árul, másrészt a képek az eladó termékről készültek. Rámondtuk hogy jöhet, hiszen a nekünk fontos paraméter megegyezett, 10.-én meg is érkezett a rendelt helyett küldött helyett egy harmadik, 135W_os töltő, melynél a képhez képest pont annyi eltérés van, ami miatt már használhatatlan számomra, földelt IEC 320 C6-os 230V-os dugóval van szerelve, ezt nem tudjuk semmire se használni, az autóban van gyárilag inverter, oda kerestük a terméket, mivel tudom mire van szükségem, nem akarok mesélni senkinek, ki tudom választani a megfelelő terméket, egy webáruház amúgyis erről szól... A csomagot lefotóztam, visszazártam, majd 5 percen belül a fotót és ezt a szitut e-mailben visszaküldtem, megoldást kérvén. Ismétlem, április 10, tehát ezen hozzászólás előtt 37 nappal volt. Azóta számtalan levelet kaptak, sosem érkezett egy válasz sem, nincs megoldás. Kaptak telefont, hogyne, persze, vissza kell küldeni, az üzletben nincs kp, ne menjen utánvéttel, oké, írják meg hogy csináljuk, e-mail sose jött. Ennyi, több mint egy hónapja hitegetnek. Most 6 napja kaptak számlaszámot az utaláshoz, természetesen Timbuktuból is megérkezhetne a pénz, nyilvánvaló, hogy ezzel se foglalkoztak. El nem fogom küldeni előre, hiszen akkor se termék, se pénz, meg még ugye a visszapostát is én fizettem? :-)) Hogyne... joggal állítom, hogy átverve érzem magam. Mindenről bizonyíték is megvan.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
inf3rno
nagyúr
Békéltető testület, amihez lehet fordulni ilyesmikkel. Egy töltő meg egy szállítási díj miatt viszont senki nem fog bíróságra járkálni. Szerintem add el a töltőt aprón, ha tudod, azzal minimális veszteséggel ki tudsz szállni. Olyan 80%-on szerintem elmenne az új árához képest, ha bontatlan. Ha nem, akkor 70%.
Buliban hasznos! =]
-
Rick4
félisten
válasz inf3rno #2834 üzenetére
Olvastad ugye, hogy nem is azt küldték, amit kértem? Drágábbat küldtek. Ennek ellenére én pont az vagyok, aki ilyen miatt is elmegy egy bíróságra és a xart is kiperli belőlük. Az ügyvéd pont az ilyeneken szeret keresni, sima ügy.
De ez a topic nem is a segítségkérésről szól, a hozzászólásomban sem hinném, hogy lett volna bármi ilyesmi kiolvahasható, tisztában vagyok a vonatkozó törvényi háttéren túl a dolgok menetével is. Mindössze megosztottam a történetet. Akinek egy ilyen töltőre 6 ezre van, és nem több, annak ez a hozzáállás igencsak problémát okoz, és meggondolja, mielőtt itt vásárol, elértem a célt, a topic is ennyit kell tudjon. Nekem nincs ilyen bajom, főleg hogy vettem az autóban használatra egy lenovo yogát, aminek a gyári töltője is olyan, amilyen kell.
De azért köszi az ötleteket.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz inf3rno #2836 üzenetére
Jogilag nem ez a dolgok menete, nem ilyet kértem, kérem vissza az árát. Tudom, ez a rögösebb út, addig is fent van a hirdetés, de nem az az 5-6 ezer számít, hanem az elv. Nem örülnék, ha ezt legközelebb valami kisnyugdíjassal, vagy 5 gyerekes csóri családdal tennék meg.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz merqree #2838 üzenetére
De mitől állok el? A tényállás az, hogy rosszat küldtek, én ezt a terméket nem rendeltem meg. Hibás teljesítés történt, erre hivatkozva kérem az eredeti állapot helyreállítását, azaz vigye innen a cuccát, adja vissza a pénzem! Hibás teljesítés esetén nem én fogom saját költségemre postázgatni.
Amiről te írsz, az a távollévők között történt fogyasztói szerződésben taglalt 14 napos elállás, ahol a vevő viseli a visszaküldés költségét. Ez egy teljesen más sztori...
Jól érted, rosszat küldtek, lexarták a történetet, egy levélre sem válaszoltak, hitegettek, ezek után nincs bizalom, gondolom érthető, hogy nem fogok saját költségemre visszapostázni egy terméket, aztán hasonló hozzáállással sose látom a pénzt, se a termék árát, se a postázásét...
Vagy te így csinálnád?[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
tknof1871
őstag
Üdv! PCX.hu bolt. Van egy olyan lehetőség, hogy Csomagolás + Extra dobozban. Ez már véd attól, hogy sérüljön a konkrét termék doboza/csomagolása? Még nem láttam ilyen extra dobozt, nem tudom mennyire véd. Pl. ki van tömve expandált polisztirol darabokkal? (Expandált polisztirol népies neve hungarocell.)
Ha az extra doboz sérült akkor is kérni kell jegyzőkönyvet vagy meg kell nézni hogy benne az árú gyári doboza/csomagolása milyen állapotban, van az is sérült-e?
Én a posta pont-ot preferálom. Postára akkor megy az ember amikor ráér, nekem ez tűnik a legpraktikusabbnak.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
,
addikt
válasz tknof1871 #2840 üzenetére
Az az extra doboz plusz pénzért az, amit máshol ingyen adnak alapból. Tiszta röhej, hogy a PCX még az üres kartondobozért is plusz pénzt számít fel. Annyira az áraik sem jók, hogy esetleg arra hivatkozzanak, hogy olyan alacsony haszonkulccsal dolgoznak, hogy nem fér bele nekik rendelésenként egy 100 Ft-os kartondoboz. Éves szinten bruttó 4 milliárd Ft-os árbevételük van!
Én személy szerint még soha nem kértem extra csomagolást tőlük, mégsem sérült meg egyik alkatrészem sem. Ha látom, hogy sérült, eleve át sem veszem, de ilyenre még nem volt példa. Csomagbontáskor meg úgyis mindig videofelvételt készítek, mert hiányos csomag azért elő szokott fordulni (nem csak konkrétan náluk, de náluk is), szóval ha utólag kiderül hogy mégis valahogy megsérült, akkor én már védve vagyok, hogy nem nálam sérült meg, hanem már így érkezett. -
#21346560
törölt tag
Ne is mondd! Minap volt valami jó akciójuk, 2-3000 Ft-al olcsóbban akármi, mint máshol.
Gondoltam egye fene, megrendelem.
A poén csak az volt, hogy máshol ingyen posta, és becsomagolják rendesen, ezeknél meg 990 Ft posta + csomagolás + visszavételi garancia + anyámkínja rögtön annyi lett, hogy inkább a másik, már bevált üzletből rendelem inkább! -
volandy
senior tag
Sziasztok!
A-Z Olcsosag.hu-t ismeri valaki? Előre utalással nem rizikós ott vásárolni? -
lafaty80
őstag
Edigital.
Rendelés több tétellel, minden tétel raktáron, azonnal...
Mivel 0% hitel van most, éltem is vele. Folyamatosan néztem, mindig minden készleten volt. Rendelés összekészítés/hitelbírálat alatt is minden volt, erre mikor szállíthatóvá vált, az egyik tétel "beszerzés alatt"-ra váltott... most megint 1 sz@ros tétel miatt várhatok kb 1 hetet.
(De miért is?)Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
merqree
őstag
válasz volandy #2843 üzenetére
Ha csak 1-2 ezer forintos tételt rendelnél, akkor vennék onnan.
Nem, nincs tapasztalatom, engem a domain riaszt kizárólag.Tapasztalatom az ugyismegveszel.hu-val van, 2000 HUFért vettem egy terméket, ami hiányos volt. 1 hét alatt nem tudtak érdemben semmit sem tenni. Elállni nem álltam el a vásárlástól, mivel a visszaküldés költsége cca 1000 HUF lett volna, így hagytam a pékbe, és amit eddig is sejtettem, az ilyen selejt domain-ektől nem szabad venni semit.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest