- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Delphi programozás
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózatokról alaposan
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- eBay
- Milyen NAS-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Kérte a diákom, amikor a jegyet vettem, azon rajta van, hogy levelező, Herend és Budapest. Nem olvasta el, hanem elég volt neki annyi, hogy megvan. Biztos tudhattam volna, hogy csak erre az útvonalra jó, de úgy gondoltam, hogy a diák az diák, országosan 50% kedvezményt ad, mint az előző nappali tagozatos diákom. Hát nem. De amúgy az egész ügyről az jött le, hogy látott egy vastag tárcát, mert én hülye elől hagytam, hogy be tudjam mutatni a diákot gyorsan, aztán gondolta, hogy lehúz. Utána pl felszállt valaki kutyával szájkosár nélkül, azt nem bírságolta, pedig ott is megtehette volna. Ez van, nem vagyok szimpi nekik.
Na mindenesetre ez így tényleg nem fogyasztóvédelmi ügy, szimplán csak geci a cég, de törvényesen az.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
MODERÁTOR
-
BiP
nagyúr
válasz inf3rno #3599 üzenetére
Kérted, hogy valaki mondja ki, hogy igazad van-e vagy sincs. Ő azt mondta nincs.
És egyébként jogilag valóban nincs.
Másrészről meg ugye mondhatnánk, hogy az egyszeri utazó honnan tudhatná az összes szabályt, megbízik a pénztárosban. De sajnos itt a pénztáros hibázott, béna volt, stb. (szándékosságot én nem feltételezek, és nem is nagyon mennék el ebbe az irányba, szeirntem ezt a részt egyszerűen engedd is el.)
És a felelősség akkor is az utazóé. Ezért nincs igazad igazából. -
BiP
nagyúr
válasz inf3rno #3601 üzenetére
"de úgy gondoltam,"
Itt szokott hibázni az ember."aztán gondolta, hogy lehúz"
Biztos így volt. Az érvénytelen kedvezménynek semmi köze nem volt ehhez."Ez van, nem vagyok szimpi nekik. "
3 év alatt utaztál 2x. Szerintem is kiszúrtak maguknak, megjegyezték az arcot, nem vagy szimpi nekik, utaznak rád. Tényleg."szimplán csak geci a cég"
Ezt a szándékosan lehúznak dolgot szerintem tényleg engedd el. Hibáztál, nem ők esküdtek össze ellened. Megvolt a tanulópénz, viselkedj felnőtt módjára. -
inf3rno
nagyúr
Ja de ha annyi lenne a dolog, hogy van jegyed vagy nincs és a pénztáros ellenőrizné a jegy adásakor a dolgokat, akkor nem lenne mit kihasználni....
Na még alszok rá egyet, aztán lehet fogalmazok valamit a fogyasztóvédelemnek, nem a konkrét üggyel kapcsolatban, hanem úgy általánosságban ezzel a fajta túlbürokratizált jegyadással, jegykezeléssel, szabályrendszerrel, pénztáros nem figyelmeztetéssel kapcsolatban, hogy szerintem ez elég tisztességtelen a fogyasztóval szemben. Persze elutasítanak majd, mert ezzel kapcsolatban nem tudnak bírságolni, de legalább kifejeztem a nem tetszésem.
A kallereket hibáztatom itt legkevésbé. A pénztárost talán egy kicsit. A probléma inkább a cég üzletpolitikájával van szerintem, hogy nem fogyasztó barát.
Így utólag egyébként támadható az egész talán a fogyasztóvédelem előtt is. Mert ha nincs pénztár, akkor felszállok a vonatra, és a kaller tuti olyan jegyet ad, ami jó, és közben ellenőrzi a diákomat is, hogy megfelel e. A pénztárosnál ez nem történik meg, és utána büntetnek. Tehát a két típusú jegy vétel eltérően működik, és jóval nagyobb eséllyel büntetnek, ha van pénztár, mert ott hanyag munkát végeznek. Ez független még a komplikált szabályrendszerüktől is. Szándékosságot nem lehet kimondani ez alapján, hogy ki van adva a pénztárosoknak, hogy ne foglalkozzanak ezzel, majd a kaller behajtja, de talán nem is kell ezzel foglalkoznom. Szerintem csak ennyit írok majd a fogyasztóvédelemnek, aztán kíváncsi vagyok, hogy mit reagálnak rá.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
veterán
válasz inf3rno #3607 üzenetére
Tök mindegy, te csak azért jöttél ide hogy igazat adjanak neked, és azon felbuzdulva szidhasd a MÁV-ot a saját hibád elfogadása helyett. Ráadásul az egész sztori szuper off itt, mert mióta MÁV panasz topik ez? Még annak is több értelme van ha azt írod meg, hogy nem ízlett a Lidl új mákos gubája.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
inf3rno
nagyúr
válasz Williamgrant #3608 üzenetére
Nem teljesen, azt kerestem, hogy mi az, ami ennyire sérti az igazságérzetem ezzel a két üggyel kapcsolatban. És igazából ez a fajta kettősség a cég életében ami sérti, szóval hogyha a kalauznál veszek jegyet, akkor nyugodtan utazhatok, ha meg a pénztárnál, akkor tudnom kell a cég teljes szabálykönyvét azért, hogy ne büntessenek meg. Szerintem ez nem tisztességes a fogyasztóval szemben. De majd a fogyasztóvédelem elbírálja.
Végülis ja, nem a rossz szolgáltatók, hanem a rossz boltok topikja, de ez jobbnak éreztem a témához, mintha a jogi topikba írtam volna.
Buliban hasznos! =]
-
#21346560
törölt tag
Nem teszek be májkeldzsekszonospopkornevős képet...
-
veterán
válasz inf3rno #3610 üzenetére
Kiváló kérdés, semmi különös okod nincs, fene se érti mi sérti az igazságérzeted.
Már többször le lett írva miért nincs igazad, de nyugodtan reszeld a fingot még amíg tudod.Ja és továbbra is offba teheted volna akár.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
#21346560
törölt tag
válasz Williamgrant #3615 üzenetére
Nem tudja, hogy offba kell tenni, mert a pénztárnál nem mondták neki, ő meg lusta megnézni, hogy milyen lehetőségek illetik meg!
-
inf3rno
nagyúr
válasz Williamgrant #3615 üzenetére
Többször leírtam, hogy miért van részben igazam, meg már lezártam ezt az egészet, de reszeld csak a fingot amíg tudod.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
veterán
válasz inf3rno #3617 üzenetére
Idézek: "Csak annyit akarok hallani, hogy igazam van, és tisztességtelen ez az üzletpolitika, vagy hogy nincs igazam, és ez így teljesen oké."
Nincs igazad, részben sem. Fizesd be a büntetést, máskor ne próbálj jogosulatlanul kedvezményt igénybe venni, a PH nem siratófal, diákigazolvány csalóknak sem.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
inf3rno
nagyúr
válasz Williamgrant #3618 üzenetére
Nem bírod ki, ha nem a tiéd az utolsó szó, mi?! Kezd már nevetséges lenni...
Buliban hasznos! =]
-
tknof1871
őstag
Üdv!
top4mobile.hu írja a fizetési lehetőségeknél:
A megrendelés elküldése után automatikusan át lesz irányitva az fizetési kapuhoz www.gopay.com/hu, minden fizetési információk el lesznek rakva a kártyás GoPay központban, mink nem rendelkezünk ezekkel az adatokkal.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
mindthecrap
aktív tag
Instagram hirdetésben futottam bele a gizzmo.hu nevű oldalba, kettőt fizet négyet kap akció volt telefon tokokra, de nem ajánlom senkinek. A négy tokból egyedül egy iPaky volt oké, gyári csomagolás jó minőség, a Ringke is oké lenne de i12 Mini helyett 12 PRO tokot küldtek, a másik két tok minősíthetetlen, AliExpress 2 dolláros minőség (sem), az egyik közűlük láthatóan használt, mindkettő csak bele volt tekerve 10 cm buborékos fóliába. Összességében 12 ezer forintért van egy jó iPaky tokom meg három szemét.
Írtam reklamációt de visszajött egy automatikus üzenet, hogy július 26-ig nincs magyar ügyintéző, majd valamikor reagálnak Google Fordítóval (számla szerint szlovén cég).olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
FistXL
aktív tag
Ugyan már nem ma történt, de leírom.
2018 november elején rendeltem egy Zalman I3 gépzázat a bluechip oldaláról. 2 hét várakozás után elegem lett, úgyhogy írtam emailt, amire nem válaszoltak, úgyhogy felhívtam őket telefonon. 40 percnyi muzsikaszó elteltével felvették, de olyan flegma ügyfélszolgálatost még életemben nem hallottam, még akkor is udvariasabb lett volna, ha szimplán belefingik a telefonba. Várjak csak, megjön az majd 'eccer...
4 héttel a rendelés után, decemberben megérkezett a ház. Csak éppen sehol nem tűntették fel, hogy nem a rácsos elejűt küldik, hanem az Edge változatot, aminek az egész eleje plexi és sehol nem megy be rajta levegő.
Visszaküldeni már nem küldtem vissza, a tököm tele volt már velük, úgyhogy megtartottam tartaléknak és másnap vettem személyesen egy perforált házat
-
inf3rno
nagyúr
Jó lenne már egy fekete listát összehozni összefoglalóba: aqua, ipon, edigital, bluechip, stb.
Buliban hasznos! =]
-
vegitossj7
addikt
Extremedigitalnal rendeltem 2db magneses Cellect kabelt 2500ft darabjert.
Igy nezne ki: https://www.cellect.hu/t/MDCU-MAGNET-MICUSBEzt kaptam: https://alza.hu/hishell-3in1-magnetic-charging-cable-usb-c-lightning-micro-usb-fekete-d6277098.htm
Amivel nem is lenne gondom, igazabol szo nelkul hagytam volna hiaba nem az amit akartam volna es mashol meg olcsobb is.
De az, hogy ok kibontottak a termeket es mind a 2bol kivettek a USB-C es Lightning csatlakozofejeket, azert ott azt mondtam, hogy alljunk meg, ezt mar nem turom el. Vihetem vissza.Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
-
Met
nagyúr
Edigitalnál mennyire lehet komolyan venni amit hazudnak szállítási időt?
Tegnap rendeltem monitort ami raktáron van, ma-holnapra írták a szállítást.
Ma néztem a rendelést, már nem módosítható és eltűnt a határidő.Korábban volt hogy rendeltem raktáras cuccot, 3-4 nap múlva adták fel, igaz az nem IT termék volt.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
veterán
Általában rendben vannak, de ugye van olyan hogy ugyanazt a cuccot többen is rendlik, és van bolti eladás is pl. Beszerzés ott is van, ha ilyenbe futsz bele, kell pár nap. Nem szándékosan gány boltról van szó.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
,
addikt
Edigitalnál semmit sem lehet komolyan venni.
Többször (=minden alkalommal) belefutottam már abba, hogy amelyik terméknél "Raktáron" státusz szerepelt, illetve a termékre kattintva az volt írva, hogy szaküzletükben 2 munkanap múlva átvehető, ezek a termékek valójában 1,5-2 hét alatt szoktak a saját boltjukba megérkezni.Aztán amire még figyelni kell, hogy nem akarnak garanciapapírt adni. Ha nem tágítasz, és mindenképpen kérni akarsz, akkor nagy nehezen adnak, viszont szándékosan más sorozatszámot írnak a garanciapapírra, mint ami a terméken van. Kb 90%-ban egyezni szokott vele, de 1-2 számot/betűt érdekes módon minden esetben "elírnak". Ezt nem csak velem, hanem az ismeretségi körömben mindenki mással is eljátszották minden esetben, tehát én nem tudom azt felételezni, hogy csak a véletlenek műve lenne sorozatosan...
-
koby11h
aktív tag
Első: Raktáron, aha, de lehet valamelyik másik üzletben és néha 1 hét mire visszajut a központba, utána postáznak. Vagy épp nagykerben van raktáron...
A garanciajegyes dolgot én is megerősíthetem! Három termék, három valami belső azonosítós garanciajegy, egynél reklamáció, újabb garanciajegy de rosszul ráírva az általam elküldött sorozatszám, újabb reklamáció és utána kaptam hivatalos Samsung garanciajegyet jó sorozatszámmal. Amit nekem kellett először leírnom emailben, majd másodszorra lefotóznom! és elküldenem.
Nem tudom akkor minek van belső azonosítójuk, ha nem tudják visszakeresni a valódi sorozatszámot...[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
Met
nagyúr
Ez mind nem érdekelne ha nem hazudnának határidőket.
Feleségem ma, holnap otthon vár.
Azért írtam hogy IT termék mert pár éve dekopír fűrészt rendeltem, szintén "raktáron" volt.
Nyilván itt nekik meg kell rendelni máshonnan mert ez olyan vevőcsalogató termék, legyen ez is hátha rendelnek, mint pl. a tisztítószerek. Onnan kevesebbet, ritkábban rendelnek, lassabban érkezik meg.Most amúgy átváltott a státusz Kiszállítás alatt-ra, majd kiderül.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Met
nagyúr
Megjött ma a monitor.
Minden ok vele.
Van Jótállási jegy is, igaz a termék név, típus stb részre egy matrica van ráragasztva.
Terméknév, ár, vásárlás dátuma, jótállás ideje, forgalmazó és számla száma, gyári szám nincs.
Pecsét, aláírás van.Írtam az LG-nek hogy ez így jó-e.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Met
nagyúr
LG Magyarország válasza.
Tárgy: Jótállási jegy
Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.
Örömünkre szolgál, hogy LG készüléket választott. A garancia érvényesítéséhez elegendő a vásárlásról kapott számla felmutatása. A számla felmutatása mellett mindenképpen érvényes a készülék jótállási jegye.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
sixpak
nagyúr
Üdv.
Nem biztos, hogy megfelelő a topik, de tanácstalan vagyok...
Nascar sapikat akarok rendelni, azt a 2 darabot, ami volt mo.-on, (jófogás, ilyesmi, azokat már megvettem).
Ez a 4. találat nálam a keresőben:
[link]
Eléggé fapados az oldal, messziről bűzlik nekem.
Ha van Paypal fizetés, akkor azért annyira nem fogok ráb@szni, jól gondolom?Szóval a kérdés : rendelt már valaki innen?
Köszi, előre is.https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
BiP
nagyúr
én ebben az oldalban 3mp-ig sem bíznék meg. Paypal ide vagy oda.
Hivatalos oldal esetleg?
https://store.nascar.com/hats/d-15559942+z-9567301-280971552?_ref=m-TOPNAV
Bár itt 25-30$-ért vannak a sapik, nem 5$.Esetleg itt nézz körül: redditen: Nascar European fans, where dou you buy your merch & diecasts?
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
Compker (Soltrade) meger egy miset....en tobbet soha a budos eletbe nem vasarolok naluk, az ziher, nem is javaslom masnak sem.
Augusztus elejen feladtam nekik haztol hazig garanciaban egy deszkat gariztatni. A folyamatrol a 30. napon en erdeklodtem, maguktol beerkezes utan semmi info nem jon vissza.
Szeptember legelejen a megkeresesemre valaszolva kozoltek, hogy a deszka nem javithato + kifutott darab, jovairast kapnak ra a gyartotol es valaszthatok a visszafizetes vagy a levasarlas kozott.
Visszafizetest kertem, azonnal email fordultaval megadtam nekik a szukseges banki adatokat.Azota varom a visszautalast.... 3 hete..... Ha en irok nekik, reszletekben eszukbe jut 1-1 adatot bekerni. Mult heten megkaptam vegre a jovairo szamlat, miutan vagy 1 hetig 1esevel leveleztunk az azon szerepeltetendo adatok szuksegessegerol. Atlagos valaszido 1-2 nap, telefonos elerhetoseg termeszetesen nuku.
A sajat maguk altal szamlan megallapitott fizetesi hatarido lejart.
A fogyvedelmi jogszabalyban ilyenkor eloirt 8 napon beluli visszaterites is regen lejart, 2 honapja se deszka, se love.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Hardcore café
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Okos Otthon / Smart Home
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
- Politika
- Óra topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest