- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
válasz motocoder #2044 üzenetére
Pedig ezt írják a kander.hu oldalon:
"Az áru számlája a csomagban kerül elhelyezésre, a Kander.hu minden csomagra biztosítást köt."Ft alapú számlát nem adnak, de ezt előre jelzik is:
"Számláinkat Euroban állítjuk ki aktuális forint árfolyammal feltüntetve. Céges rendelés esetén EU adómentes számlát állít ki a Kander s.r.o. 10100 Praha V doline 1515 1/c." -
,
addikt
válasz motocoder #2046 üzenetére
Félreértés ne essék, én nem védeni akartam őket, csak leírtam, ami a honlapjukon szerepel.
Én is vásároltam már tőlük több alkalommal, szerencsére nekem nem volt velük gondom. Eurós számlát kaptam, ez tölti be náluk a garanciapapír szerepét is, tehát az azon szereplő dátumtól kezdődően él a garancia a vásárolt termékekre. -
,
addikt
Igen, a szállítói készlet az azt jelenti, hogy nincs nekik, de a beszállítójuk révén elvileg be tudják szerezni. Van, hogy sikerül nekik, meg van, hogy nem. Ezt sajnos több cég is alkalmazza, csak máshol nem "szállítói készlet"-nek hívják, hanem "rendelhető", "külső raktáron", stb.
-
,
addikt
Alza.hu-val vigyázzatok, engem most károsítottak meg!
3 db egyforma alaplapot rendeltem tőlük, viszont az egyik hiányos volt, és nem is működött. A csomagbontásról természetesen videofelvétel is készült. A problémás alaplap kapcsán élni akartam a 14 napos elállási jogommal, aminek a vége az lett, hogy az alaplap árának csak egy részét fizették vissza, mondván, hogy a 3 db azonos alaplap 3 különféle áron volt náluk nyilvántartva, és amit visszaküldtem, az alacsonyabb áron szerepelt náluk, mint a többi.
Megrendeléskor én egyféle árat láttam (hiszen eleve egyféle alaplapból rendeltem 3 db-ot), illetve a számlán sincs feltüntetve, hogy külön ára lenne annak az 1 db alaplapnak, amivel a probléma van.A számlán (ami egyben a garancialap is) 1 féle termékmegnevezés szerepel mindhárom alaplapnál, 1 féle a termékkód is, a darabszám 3, meg van adva a darabár (ez szerepelt a honlapjukon is amikor rendeltem tőlük), és van egy összesített ár (3 db x darabár). Hogy mindezek ellenére miért fizettek a darabárnál kevesebbet, azt nem értem, mert az általuk adott magyarázat nem helytálló, én minden egyes darabot egyféle áron vásároltam a webshopjukban.
Az, hogy náluk mi hogyan van nyilvántartva, az teljesen lényegtelen, mert nekem az alaplapért ténylegesen kifizetett pénzt kellett volna visszaadniuk.[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
Én csak arra lennék kíváncsi, hogy csak itt Magyarországon merik-e ezeket a dolgokat eljátszani a boltok, vagy esetleg külföldön is ez a helyzet? Gondolom nem kapnak semmi büntetést, így szabadon garázdálkodhatnak (verhetnek át bárkit).
Arról valakinek van esetleg információja, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság megszűnése óta (tehát mióta a járási hivatalokhoz lehet csak fordulni problémás ügyben) javult vagy rosszabbodott-e a helyzet az ügyek intézésének hatékonyságát illetően? Csak mert előtte sem volt túl rózsás helyzet...
-
,
addikt
Aqua győri boltját nem ajánlom senkinek, köszönni nem tudó, bunkó stílusú, a vevővel mocskosul beszélő, káromkodó eladó van ott. (A játék az bezzeg megy keményen munkaidőben.)
-
,
addikt
Bár már volt több problémám az Alzával, most újra rendeltem tőlük. Hihetetlen amit megint műveltek.
Egy FSP SP500-A tápot rendeltem tőlük. Ők helyette küldtek egy FSP SP300-A tápot természetesen a nagyobb táp árában, viszont ráragasztottak egy sárga matricát, hogy ez egy FSP SP500-A táp. -
,
addikt
Sem a 12V-os ágon leadott amper érték nem egyezik, sem a csatlakozók. Konkrétan az SP300-A 18A-t tud a 12V-os ágon, míg az SP500-A 34A-t. Ezen felül a kisebbik tápon nincs egyetlen darab Pci-Expressz (VGA) csatlakozó sem, és csak 4 pines a CPU csatlakozó is. A nagyobbik tápon van 2 db Pci-Expressz (VGA) csatlakozó, és 8 pines a CPU csatlakozó is.
Természetesen a termék visszaküldés sem működik az oldalukon, mert az adatok többszöri, hibátlan kitöltése után is a "Nem sikerült elküldeni az alkalmazást." hibaüzenet fogad! -
,
addikt
Írtam nekik e-mailt, megvárom a jövő heti válaszukat. Személyesen nem viszem el, túl nagy a távolság.
A számlán is SP500-A szerepel, meg a tápra általuk utólag felragasztott címkén is. Csakhogy a gyári címke is rajta van, és azon SP300-A szerepel. Meg persze a csatlakozók is hiányoznak róla, amik pluszban megtalálhatók az SP500-A tápon, ezen a kisebbiken pedig nem. Tehát ez minden kétséget kizáróan csak egy SP300-A, amit eladtak SP500-A-ként. -
,
addikt
Jelenleg ott tart az ügyem, hogy sem az e-mailre nem válaszoltak péntek óta, sem telefonon nem tudtam őket elérni, ezen kívül természetesen a reklamációt sem lehet továbbra sem elküldeni az oldalukon keresztül sem, illetve a termék visszaküldési része sem működik az oldaluknak. "Profi" egy banda.
-
,
addikt
válasz inf3rno #2454 üzenetére
Lehet, hogy tényleg ez lesz a vége, mert egyelőre semmilyen formában nem reagálnak semmire.
Most megpróbálkoztam a facebook oldalukkal is, ott is rájuk írtam, hisz az szerepel az oldalukon, hogy:
"Gyors válasz az üzenetekre
Tipikus válaszidő: perceken belül"Sajnos azon kívül, hogy elolvasták az üzenetem még bő 3 órával ezelőtt, szintén válaszra sem méltatnak itt sem, tehát a "Tipikus válaszidő: perceken belül" szintén egy oltári nagy kamunak tűnik csak.
-
,
addikt
Alza, igen. Hát akkor más nem megvárom a holnapi napot, hátha addigra vagy a pénteki e-mailemre válaszolnak, vagy a facebookon írt üzenetemre (amit már elolvastak amúgy, csak reagálni felejtettek el). Vagy esetleg hátha megcsinálják holnapra az oldalukon a termékvisszaküldést is, mert pénteken is próbáltam, hétvégén is, hétfőn is, és kedden is, de hiába, mert nem működik az sem.
-
,
addikt
Igen, ahol az látható, hogy "Gyors válasz az üzenetekre", oda rányomtam, és ott leírtam nekik a problémát. El is olvasták, csak nem írtak vissza. Pozitívan próbálok hozzáállni, lehet csak sok a dolguk, és ezért nincs idejük sem ott, sem e-mailben válaszolni, és remélhetőleg ezért nincs idejük az oldalukon lévő termékvisszaküldési részt sem megcsinálni.
A dátumok/napok is el vannak náluk kicsit csúszva, szerintük 2018. június 1. az szombat volt. Szerintem inkább péntek. A termékvisszaküldési résznél látható naptárnál van ez amúgy, minden el van csúszva egy nappal.Remélhetőleg csak véletlenségből ragasztották egy 500-as táp címkéjét is a 300-as tápra. Gondolom utána már nem is nézték, hogy ott a gyári matrica is, és emiatt küldték ki 500-asként, meg számlázták ki 500-asnak. De legalább ha a problémakezelés vagy termékvisszaküldés működne náluk...
Remélem most majd nem próbálnak meg átverni sem, mint a múltkor, amikor is a 3 egyforma alaplapból visszaküldött egyikre nem a darabárat (össz vételár harmadát) utalták vissza, hanem kevesebbet, mert szerintük a három teljesen egyforma alaplap az ő rendszerükben 3 különböző áron szerepelt, és én pont a legolcsóbbat küldtem vissza. (Hozzáteszem, a honlapjukon is egy féle ár szerepelt, és a számlán is, hiszen eleve 3 teljesen egyforma alaplapról volt szó).
Volt még pár negatív húzásuk, de mindezek ellenére is én még bizakodó vagyok. Bízom benne, hogy képesek a fejlődésre, és előbb-utóbb elérik majd azt a szintet, ami a minimum lenne a legtöbb normális helyen.
(#2459) inf3rno:
Én inkább elállnék a vásárlástól, ki tudja mit nem fognak még művelni a cserébe kiküldött táppal kapcsolatban is.[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
-
,
addikt
válasz Riccsiz_h #2467 üzenetére
Aqua vádolt már engem lopással is, miközben ők loptak meg engem!
Videokártya mellé járt ajándék játék, amit nem küldtek el. Valaki úgymond "kilopta" a csomagból, amit csak ők tehettek meg. Fölvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol közölték, hogy ők maximálisan megbíznak a kollégáikban, úgyhogy csak én lehetek a hunyó! Tehát magát a vásárlót vádolták lopással!!!
Undorító, legalja hozzáállás! Küldtem nekik fényképeket a csomagról, a dobozról, mindenről, majd csak ezután küldték el az adott játék kódját, természetesen mindenféle bocsánatkérés nélkül. Időközben kiderült, hogy több vásárlót is megkárosítottak már, mert a videokártya mellé járó ajándék játék valahogy többeknél is "kimaradt" a csomagból! -
,
addikt
Mindenképpen készíts fényképeket is (többet) garanciáztatás előtt. Csomagbontáskor pedig alap a videokészítés is.
Engem volt már, hogy lopással vádolt az Aqua! Ajándék játék járt volna egy videokártyához, amit "elfelejtettek" odaadni (csomagküldés volt), és még engem vádoltak meg, hogy biztos kiloptam a csomagból, és most csak még egyet szeretnék tőlük kicsalni!
Ilyen és ehhez hasonló pofátlan, vérlázító, rágalmazó hozzáállással még életemben nem találkoztam sehol máshol, csak és kizárólag az Aqua-nál! Biztos máshol is vannak problémák, biztos máshol is trükköznek amivel tudnak, de hogy konkrétan lopással vádolják meg a vásárlót, miközben ők maguk loptak meg engem, az már túl megy tényleg minden határon!!!
Szóval mindenről videó készítése, fényképek is, és mindez lehetőleg tanú jelenlétében! (Ezeket tudom tanácsolni a többi bolt esetében is, mert itt Magyarországon ma bárhol és bármikor simán átvernek, lehúznak, hülyére vesznek, ha nem tudod magad megvédeni, és itt szinte bármelyik nagynevű számítástechnikai webshopot megemlíthetném.)Hogy a garanciáztatás témához is hozzászóljak, e téren problémám még nem volt az Aqua-val, RAM-okat és HDD-ket garanciáztattam már náluk, korrekt módon cserélték őket, sőt, még új garanciapapírt is kaptam a cserélt termékekről újraindított garanciaidővel! (Ezt is sajnos külön ki kell emelni, mert sok helyen nem akarják megadni ezt sem, hacsak külön nem szólsz nekik. Sőt, több helyen még garanciapapírt sem adtak a rendelt számítástechnikai alkatrészek mellé se papír, se digitális formátumban sem!)
-
,
addikt
Lehetséges, hogy a számla a gari, viszont akkor egyrészt miért nincs feltüntetve rajta a garancia időtartama, másrészt pedig akkor miért nem adnak mindenhol számlát alapból kérés nélkül?
Például a mall-tól rendeltem már úgy RAM-ot, hogy a csomagban az égvilágon semmi nem volt a RAM-on kívül. Se garanciapapír, se számla. (Emailben sem kaptam tőlük PDF-ben több hét várakozás után sem, míg meg nem reklamáltam a dolgot.)A garancia időtartamának feltüntetését pedig azért hiányolom a számláról (ha csak és kizárólag azt adnak), mert ha az ember több hardvert vásárol x időn belül, a végén már nem emlékszik, hogy mire meddig van még garancia. Márpedig ugyanazon termékre van, ahol csak 1 évet adnak, van, ahol 3 évet, de találkoztam már 10 év, de akár 100 év garanciával is. Ha nincs feltüntetve a számlán, nem is emlékszik az ember, másrészt meg hogyan bizonyítod, hogy a rendelés pillanatában 10 év volt kiírva náluk, ha egyszer 4 év múlva, amikor elromlik már csak 3 év lesz náluk kiírva? (Pl. aqua-nál is ugyanarra a tápra volt, hogy 7 évet adtak, és volt, hogy 2 évet. Viszont mivel náluk van garanciapapír, amin pontosan fel van tüntetve a garancia időtartama, így nincs probléma ezen a téren.)
-
,
addikt
Mármint ezt kikre érted, hogy "mindig számlát adnak"?
Attól, hogy kérik a címet (holott személyesen veszem át), az még nem azt jelenti sehol sem, hogy számlát is fogsz kapni, hacsak nem kéred azt külön.Én a malltól csak 1-2-szer rendeltem (mindig csomagküldés volt), de annyi bőven elég is volt belőlük, mert egyrészt nem adtak se számlát, se garanciapapírt, másrészt meg utólag közölték hogy 1 év garanciát adnak csak olyan termékre is, amire mindenhol máshol 3 év a minimum, de gyakori a több is (például Kingston RAM). Az oldalukon sem volt garanciaidő kiírva, én meg úgy gondoltam, hogy biztos, hogy nem lesz kevesebb annál, mint amennyi a minimális volt az elmúlt 2 évtizedben mindenhol máshol (3 év). Hát meglepődtem nagyon.
Ugyanezt eljátszotta amúgy az edigital is (szintén csomagküldés volt), szintén nem adtak garanciapapírt, csak számlát, azon viszont nem volt feltüntetve a garancia ideje. Hacsak nem azt az apróbetűs részt vesszük figyelembe, ahol garanciapapír megléte nélkül mindössze 1 évről írnak, ami viszont azért problémás, mert az oldalukon a RAM-okhoz, amiket rendeltem vagy 3 év (vagy 5 év) volt kiírva. Ha egyszer úgy hirdetik hogy 3 év, akkor elvárnám, hogy erről kapok egy olyan papírt (felőlem lehet akár számla, akár garanciapapír is, teljesen mindegy), amin valóban fel van tüntetve ez a garanciaidő.
Edigital-nál amúgy mindig is ez volt, akárhányszor rendeltem tőlük bármit (akár RAM, akár alaplap, egér, stb.), soha, egyetlen alkalommal sem kaptam még garanciapapírt.
A számlán viszont csak ez szerepel a garanciával kapcsolatban:
"A számlán szereplő tartós fogyasztási cikkekre a jótállás a vásárlástól számított 12 hónapig, vagy a termékhez mellékelt jótállási jegyen szereplő ideig érvényesíthető."
Csak tudnám, hogy akkor miért írják ki az oldalukra pl. az Asus alaplapra hogy 3 év garancia, ha egyszer garanciapapír nélkül csak 1 évet tudsz érvényesíteni, garanciapapírt viszont soha egyetlen alkalommal sem adtak még semmihez.[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
Valahogy így, igen. Nyíltan egy az egyben nem mondta ki (írta le), csak utalt rá, hogy a kollégája biztosan nem vette ki a csomagból, kihangsúlyozva, hogy ő benne maximálisan meg is bízik.
Hozzáteszem a csomag hozzám sértetlenül érkezett meg, tehát a postás sem vehette ki. Ráadásul mint kiderült, a videokártya dobozára kellett volna hogy felragasszák a kódot, amin még csak a nyoma sem volt meg!
De mint írtam, én mindenről video- és képfelvételt készítek (rákényszerültem), így miután többszöri sikertelen levélváltásunk volt, és a fentiek alapján még én voltam gyakorlatilag lopással vádolva, csak ezután küldtem el a képeket zárásképpen. A játék kódját is csak ezután kaptam meg mindenféle bocsánatkérés vagy szöveges válasz nélkül.
Hozzáteszem több topicban is olvastam, hogy az aqua szereti "elfelejteni" a videokártyák mellé járó ajándék játékkódok kiküldését. -
,
addikt
válasz inf3rno #2500 üzenetére
A bolti garancián felül igen, van még pluszban gyártói élettartam garancia is. Viszont ha a bolt vállal rá 3 év garanciát a saját honlapjuk szerint, akkor abban a 3 évben én még nem fogom külföldre küldözgetni a gyártóhoz, hanem visszaviszem a boltba, és majd ők intézik a többit. Szerencsére ezzel eddig még nem is volt problémám sehol.
Olyan persze volt, hogy a korábban vett RAM-ot nem cserélték ki (mivel időközben a duplájára drágult), hanem csak visszaadták a vásárláskori árát, viszont ezt már 1-2 évtizede is így csinálta az összes számtech bolt. Az már más kérdés, hogy ez szabályos-e vagy sem, mindenesetre érthető. (Ilyen esetben mondjuk tényleg érdemesebb akkor már a gyártónál próbálkozni garanciaügyben.)[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
Én csomagküldéssel szoktam vásárolni, de ha eleve hibás terméket kaptam valahonnan, akkor én mindig vissza szoktam inkább kérni az árát, nem szoktam garanciáztatni küldeni. Emag esetében ha ők megkapták a terméket, azaz visszajeleztek nekem, akkor onnantól kezdve pár napon belül már a számlámon is volt a pénz mindig. Ilyen gyorsasággal soha sehol nem találkoztam még, semelyik másik webshop esetében sem.
Ha viszont egy termék már nálam romlott el, azaz garanciáztatni küldtem, akkor e téren is nálam az Emag szokott a leggyorsabb lenni, mert amint megkapták a terméket, volt, hogy már aznap jelezték, de legkésőbb 1-2 nap múlva, hogy ki tudják-e cserélni vagy pedig visszaadják az árát. (Utalványt én nem szoktam kérni, nekem vagy cseréljék ki, vagy adják vissza az árát.)
A többi webshop esetében sajnos nem pár nap szokott eltelni, hanem hetek, de sokszor akár 1 egész hónap is, mire lett valami az egészből. -
,
addikt
válasz inf3rno #2523 üzenetére
A 3 napos cseregarancia esetén csak a csere a kötelező, a pénzt nem kérheted vissza. Esetleg ha a bolt nem tudja cserélni, ez esetben ők felajánlhatják neked a pénz visszafizetését is. (Ráadásul ez a 3 napos cseregarancia csak 10ezer Ft fölötti tartós fogyasztási cikkek esetében él, ha hibás a termék.)
Ezzel szemben én mivel neten keresztül szoktam rendelni, ezért én a 14 napos elállási jogommal szoktam élni (Emagnál ráadásul ez 30 nap), mert ez esetben mindenképp a pénzem kapom vissza. (Ez amúgy alkalmazható hibás és hibátlan termék esetében is, értékhatártól függetlenül.)
-
,
addikt
válasz inf3rno #2525 üzenetére
Nyilván mindenkinek más és más megoldás felel meg.
Én azért szoktam visszakérni a pénzt a fenti módon, mert az meg van néhány nap leforgása alatt, ezzel szemben egy csere garantáltan tovább tartana, mire becsomagolják, mire kiküldik, aztán lehet, hogy nincs is nekik, több hét mire beszerzik, stb. Az árak meg folyamatosan változnak, jártam már úgy, hogy egyik nap 85ezer Ft volt a legolcsóbb helyen egy videokártya, másnaptól másik helyen már csak 75ezer Ft volt ugyanaz (és azóta is annyi).
Ha a 3 napos cseregarancia, nem csak arra vonatkozna, hogy én 3 napon belül bejelenthetem ezen igényemet, hanem tartalmazná azt is, hogy 3 napon belül köteles cserélni is (postára adni) az eladó, az úgy már mindjárt másabb lenne, de mivel akár hetekig is eltarthat, mire a csereterméket beszerzik/kiküldik, stb., így én köszönöm, de ezt a hercehurcát ki szoktam inkább hagyni, és a gyorsabb, egyszerűbb megoldást szoktam választani (pénz vissza).Személyes vásárlásnál biztos jobb a helyzet, mert ott helyben kicserélik ha van nekik, de én semmit sem vásárolok személyesen, mert itt Győrben alap a másfélszeres ár a boltokban a webshopokhoz képest, tehát nálam csak a csomagküldéses vásárlás jöhet szóba.
Tavaly, amikor a memóriák brutálisan megindultak fölfele, volt rá példa, hogy megpróbáltam kivárni a cseretermék megérkezését (+beszerzését), de a vége úgyis az lett, hogy több hét várakozás után a pénzemet adták inkább vissza, mert már nem érte volna meg nekik a beszerzett terméket a régi, olcsóbb áron oda adni. Hozzáteszem előtte is kapásból a pénz visszafizetését ajánlották, de mivel jó áron volt a szóban forgó termék, én megpróbáltam kivárni a cserét, de persze feleslegesen.
-
,
addikt
Az mennyire lehet szabályos, hogy az Edigital 4-szer annyiért szállít vissza egy terméket a 14 napos elállás keretében, mint amennyiért kiszállították?
Kb 3ezer Ft-ért szállították ki, majd a visszaszállításért 12700 Ft-ot kértek, mely a termék vételárából kerül(t) levonásra. -
,
addikt
laptopszalon.hu-t nem ajánlom senkinek.
Kb 3 héttel ezelőtt rendeltem tőlük egy processzort, amit mind a mai napig nem kaptam meg, de még csak nem is értesítettek se e-mailben, se telefonon, hogy mi a helyzet. Ma az oldalukon lévő fiókomba belépve meglepődve tapasztaltam, hogy a rendelésem állapota mellett a "lemondva" szöveg szerepel. Ez elég érdekes, mert én garantáltan nem mondtam le a megrendelést, és ők sem értesítettek ez ügyben se telefonon, se e-mailben.
Ez csak egy sima rendelés volt, de ha ilyen a hozzáállásuk, el tudom képzelni mit művelhetnek egy garanciális ügyintézés során is... Számomra mostantól tiltólistán vannak, az biztos, hogy sem én, sem egyik ismerősöm sem fog tőlük rendelni, mert akik ennyire totál semmibe veszik a vásárlót, ők nem érdemlik meg, hogy akár csak egyetlen fillért is náluk hagyjon bárki is![ Szerkesztve ]
-
,
addikt
Bármi is volt a lemondás oka, az a minimum lett volna, hogy a vásárlót valamilyen módon (akár e-mailben, akár SMS-ben, akár telefonon) értesítik. De nem csak a lemondás okát nem közölték, hanem magát a lemondás tényét sem!
(Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy kamu árakkal operálnak csak amiatt, hogy az árösszehasonlító oldalakon előre kerüljenek ingyenreklám céljából. Aztán amikor valaki mégis megrendeli tőlük az adott terméket, akkor a megrendelést szó nélkül törlik, mint ahogy történt ez az én esetemben is. Nem a levegőbe beszélek, jelenleg is látok náluk olyan termékeket, ami nincsen egyetlen üzletükben sem, és jóval alatta van bármelyik másik bolt árának, de annyival, hogy lehetetlen lenne teljesíteni ezen az áron a megrendelést. Mivel folyamatosan csinálják ezt már jó ideje, így a szándékosság sem kérdőjelezhető meg részükről.)
-
,
addikt
Kb ugyanaz az értelme, mint amikor akciós áron hirdetnek a boltok valamit, amiből nincs nekik egyetlen darab sem, sőt, nem is volt. Sajnos ez is bevett szokás a kereskedelemben.
Arukereso.hu-t meg sok cég használja ingyenreklám céljából, aztán amikor megrendeled az adott terméket, akkor meg lemondják a megrendelést. Nem egy, és nem két cég művelte/műveli ezt, csak eddig legalább mindig értesítettek a megrendelés törléséről. A laptopszalon.hu már erre sem vette a fáradtságot. -
,
addikt
Ingyenreklám. Enélkül soha nem találkoztam volna a laptopszalon.hu-val, mert az áraik nem indokolnák azt, hogy valaha is az életben bármit is vegyek tőlük. Ezzel a módszerrel viszont egyből a lista elejére kerültek, és egyből rendeltem is tőlük.
Lenne egyébként még olyan termék amit kinéztem, és érdekes módon náluk a legolcsóbb, de természetesen nincs nekik készleten egyetlen boltjukban sem az országban, sőt, 100%-ig biztos vagyok benne, hogy beszerezni sem fogják tudni ugyanúgy, mint ahogy az a mostani esetben is történt. Ez csak arra jó nekik, hogy egy - rengeteg ember által használt - árösszehasonlító oldalon az előkelő első helyen tündököljön a nevük. Nem más ez, mint ingyenreklám.Egyébként lehet, hogy próbaképpen újra rendelek tőlük, de hogy nem fogják tudni teljesíteni ezt a megrendelést sem, az is biztos: Link
67900 Ft náluk az a processzor, ami mindenhol máshol 90ezer Ft fölött van. (Emagnak van 1 db 75ezerért, de még az is jóval fölötte van árban a 67900 Ft-nak.) Készleten persze nincs a laptopszalon.hu-nál, és a megrendelést követően majd szépen törölni fogják ugyanúgy ezt a megrendelést is, mint a múltkorit. -
,
addikt
válasz Biznisz Elek #2586 üzenetére
Nem érdeklődtem, hanem megrendeltem, amit vissza is igazoltak. Egyébként sem valamelyik üzletükben akartam átvenni, hanem csomagszállítással, tehát nincs is annak jelentősége, hogy van-e nekik készleten bármelyik boltjukban is, vagy sem. Szerezzék be, ahogy teszi azt a többi bolt/webshop is nap mint nap. Folyamatosan rendelgetek egy csomó helyről, ami nincs nekik készleten, azt beszerzik, ez így megy manapság, mivel szinte sehol sem tartanak nagy árukészletet (van, ahol kicsit sem). Ha esetleg nem tudják beszerezni, akkor az a minimum lenne, hogy tájékoztatják a megrendelés törléséről a vásárlót. Eddig egyedül a kander művelte ezt, hogy se szó, se beszéd törölték a teljesíthetetlen megrendeléseket. Soha sehol semelyik bolt nem csinált még ilyent, mindenhol megadták a kellő tiszteletet az embernek.
(Amúgy nem ezt a terméket rendeltem meg tőlük, hanem egy másikat, ezt csak példának hoztam fel, hogy tutira nem fogják tudni ezt sem beszerezni, és csak arra jók az ilyen kamu árak, hogy az árösszehasonlító oldalakon az első helyre kerüljenek, ha már más egyéb téren úgysem tudnak "domborítani".) -
,
addikt
válasz Biznisz Elek #2588 üzenetére
Kaptam visszajelzést tőlük a megrendelésről. A fiókomba belépve is látható volt, hogy él a megrendelés. Aztán mivel nem jelentkeztek már jó ideje, gondoltam itt valami nem stimmel. Mivel se telefonon, se e-mailben, se SMS-ben, se semmilyen módon nem kerestek, beléptem újra a fiókomba, és akkor láttam, hogy törölték a megrendelésem.
Nem vártam csodát, tudtam én ezt előre, hogy törölni fogják, hiszen a legolcsóbb helyen is 49ezer Ft volt az a processzor, ami akkor náluk 46ezer, és ez aztán végképp nem jellemző az ő árképzésükre, ha valóban megvásárolható termékekről van szó. Én csak azt sérelmezem, hogy a megrendelés törléséről még csak egy e-mailt vagy SMS-t sem küldtek.
A telefon itt van folyamatosan nálam, nem hívtak azon sem, én meg nem fogom a boltokat hívogatni egyenként, mert nem 1-2 megrendelésről van itt szó. Érdekes módon a nem kamu árakkal operáló boltokat sem kellett sohasem hívogatnom, hanem ők tájékoztattak ha valamit ők nem tudtak teljesíteni. Ez alap lenne szerintem mindenhol, de semmi gond, majd elköltöm a pénzem máshol, nálam és az ismerősi körömben a laptopszalon.hu mostantól tiltólistán van. -
,
addikt
Számítógépalkatrészeket rendeltem csak tőlük, pl. RAM, egér, alaplap, stb., ezekhez biztosan nem adtak garanciapapírt, csak számlát. Azt még hozzáteszem, hogy csomagküldéssel rendeltem mindent, tehát lehet, hogy ha személyesen vásárol valaki, akkor kap garanciapapírt is. Így, csomagküldéssel én nem kaptam még soha semmihez sem tőlük. (Ha szóltam nekik, akkor utólag adtak.)
Ha a TV-t nem hozzájuk kell küldeni garanciáztatni, akkor gondolom alapból kapni fogsz egy garanciapapírt hozzá.Termékvisszaküldési ügyem egyszer volt náluk, de akkor valami miatt dupla akkora összegért vitték vissza a terméket, mint amennyiért kihozták.
-
,
addikt
válasz inf3rno #2609 üzenetére
Garanciában cserélt egér esetében nekem is "elfelejtettek" új garancialapot adni, így nem kezdődött elölről a garancia. Sőt, szerintem a régi sem él már, hiszen eleve a régi egér sorozatszáma más, mint az újé, márpedig garanciapapíron csak a régi egér sorozatszáma szerepel, az újhoz semmit sem adtak.
-
,
addikt
válasz inf3rno #2612 üzenetére
A Logitech sajnos már nagyon nem az, mint ami régen volt. Nekem idén ment tönkre egy kb 20 éves Logitech egerem, kibírt kb 2 évtizedet, holott csak egy alap egér volt. Most egy jóval drágább G102-t vettem helyette, de nagyon meglepődnék, ha ez kibírna akár csak 1 évet is, annyira gagyi az egész. De nem csak az egerei hullanak, fejhallgatók, billentyűzetek terén is nagyon leadta a gyártó, nagyon érződik, hogy már nem a hosszú távú használatra gyártja/gyártatja a termékeit. Gyakorlatilag bármelyik gagyi olcsó márka kibír annyit, mint egy Logitech, és ez nem az olcsó márkák dicsérete, hanem a Logitech szégyene!
-
,
addikt
válasz inf3rno #2627 üzenetére
Pár hét alatt nekem meg szokott jönni a válasz tőlük. Nem kis idő az igaz, de sajnos vannak cégek, ahonnét még ennél is tovább tart, míg válaszra méltatnak (eddigi csúcstartó nálam a Rufusz 1,5 hónappal, és még mindig nem kaptam választ, pedig több e-mailcímről is írtam már nekik).
-
,
addikt
válasz inf3rno #2629 üzenetére
Sajnos igen, hagyni kell nekik egy "kis" időt. Én olyan 1 hét körülre szoktam csak napot megadni, akkor mindig sikerült is nekik a megadott napon megküldeni a futárt, ha viszont pár nappal későbbre kértem, az még nem jött össze soha.
Arra azért kíváncsi leszek, hogy valaha is javítani fogják-e az oldalukon a termékvisszaküldési részt, mert eddig mindig hibát dobott (több gépen, több oprendszerrel, és több böngészővel is próbálva), illetve a dátumválasztó résznél is eddig akárhányszor néztem, mindig el volt nekik csúszva 1 nappal az egész naptár.
(Ez alatt azt értem, hogy ha például december 11 kedd, akkor náluk a naptárban december 11-nél vagy hétfő szerepel, vagy szerda.) -
,
addikt
Extreme Digital-os történet következik, rendeltem tőlük egy újracsomagolt laptopot. Emagtól is többször vettem már ilyent, ennek egy vadonatúj, visszaküldött terméknek kellett volna lennie. Na most az Extreme Digital egy ütött-kopott, szó szerint agyonhasznált laptopot küldött ki akku és töltő nélkül! Ezt nem tudom mégis hogyan gondolták, a ráadás pedig az, hogy a dobozba is csak így csupaszon, mindenféle csomagolás nélkül tették bele, tehát szállítás közben is össze-vissza ütődött, ütődhetett a dobozban. A szerintük "újszerű" laptop szó szerint szét van kopva a használattól több helyen is, de a legdurvább számomra tényleg az akksi és a töltő hiánya!
-
,
addikt
válasz inf3rno #2635 üzenetére
Hát ez kemény egy hónap, az biztos. DPD is kitett magáért rendesen, kb 20 km távolságra küldtem el egy csomagot, és már lassan 2 hete szállítják odafele, de még mindig nem értek vele célba. Az eddigi csúcstartó a posta volt 1 napos küldeménynél 1,5 hetes szállítási idővel, de most a DPD új rekordot döntött. Bár mivel még nem értek célba a csomaggal, sőt, még el se indultak vele a feladás városából, így gyakorlatilag lehet abból a 2 hétből akár még 2 hónap is, teljesen kiszámíthatatlan, hogy mikorra fogja a címzett megkapni.
-
,
addikt
Emag-gal soha nem volt még ilyen jellegű gondom, de most küldtek egy laptopot becsomagolás nélkül. Korábban a gyári dobozt bele tették mindig egy nagyobb dobozba, vagy zacskóba, vagy legalább körbetekerték fóliával. Most semmi, csupaszon küldték a laptopdobozt.
[ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz mirci18 #2739 üzenetére
Ez még a jobbik eset, amikor legalább tájékoztatnak a rendelés törléséről. Az igazán legalja kategória boltoknál (laptopszalon.hu és társai) még csak erre sem veszik a fáradtságot. Te meg csak várod-várod, aztán amikor belépsz az oldalukon a fiókodba, és ránézel a megrendelésedre, akkor szembesülsz vele, hogy ők már azt rég törölték, csak épp értesíteni felejtettek el róla.
-
,
addikt
Nagyon nem vagy egyszerű helyzetben, mert ezzel a sérüléssel mindenhol elutasítják a garanciális igényedet, hiszen a TV-t te nem így kaptad meg, hanem nálad lett ilyen egy képernyőtisztítást követően. Tehát nem csak egyszerűen elromlott, hanem konkrétan betört a kijelző (elrepedt az LCD panel). Itt most mindegy az, hogy Emag vagy nem Emag, ezt a garanciális igényt mindegyik kereskedő elutasítaná sajnos.
Esetleg ha valamilyen úton-módon be tudnád bizonyítani, hogy az a kijelző magától is elrepedt volna (tehát ha hozzá sem érsz, akkor is), úgy már nyert ügyed lenne, viszont ezt bizonyítani kb lehetetlen küldetés szerintem.
-
,
addikt
Mindenképp jelezd nekik, hogy hajlandó vagy átvenni a TV-t. Biztosan vissza fogod kapni, hiszen a levélben ők is erre szeretnének megkérni, hogy vedd át a küldeményt.
Sajnos ez a TV gyakorlatilag gazdasági totálkáros, ezt szerintem megjavíttatni nincs értelme, mert a javítás árából (anyag+munkadíj) már tudnál venni egy másik (vadonatúj) TV-t is, és akkor mégsem egy javított TV-d lenne, hanem egy új. Érdemes azért ennek pár szerviznél utánaérdeklődni, de valószínűleg ezt fogják mondani ők is.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen