Új hozzászólás Aktív témák
-
eladohardver
őstag
válasz Biznisz Elek #527 üzenetére
Ez nem bolt! Ezt egy másik topicba kéne nem?
¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1403 üzenetére
Ja,olyan nincs.
Neekm a razer egerem rohadt ott 2 hónapig,sok levelezgetés után k.p. vissza lett,de állítólag nem szokott ilyen előfordulni és a nagyker szarakodott.[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
válasz Biznisz Elek #1428 üzenetére
Azóta se méltatott válaszra ez a tetves cég.
Végül eladtam inkább a terméket, rohadtul nincs időm most ilyen hercehurcákra, bár így elérték céljukat.
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1436 üzenetére
Azt tudom én is, de a kérdés nem is erre irányult
a hozzászólásaidat szerkeszd legközelebb!
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1435 üzenetére
Nem minden cég és tisztában vagyok a jogaimmal,mégis 2x kellett visszamenni a szervízbe balhézni.
Ha minden cég akkor miért velük van a legtöbb baj?Ráadásul nem olyan kis cég.
Elég baj ha ennyi mocsok cég van,de csak számtech.-be szivatják az embert.[ Szerkesztve ]
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1440 üzenetére
ha 5 percen belül van mondandód, akkor szerkeszteni kell, nem válaszolgatni egymás után 100x!
Én, mint mezei user honnan tudjam, h ki volt az ő nagykere?
Én úgy érzem, ez a b@sz6juk kategória lett -
CoolBoy323
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1442 üzenetére
Pl. XFX tápom onnan van... Na annak a disztribútora (hívjuk akkor így) nem tudom ki... talán nincs is... De nagyker van, aki foglalkozik velük, és lehet hogy csak XY nagyker, és pont onnan is vette a PC Gear... ezért lenne jó a nagykert megtudni, mert tudtommal rá lesz ilyenkor érvényes a gariztatási kötelezettség!
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1444 üzenetére
Remélem nem lesz vele baj még 4 évig
Köszi a tippet -
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1439 üzenetére
Ki mondta,hogy balhézni mentem?Gondolod,hogy punktaréjjal bemegyek és szétverek mindent mint a fociszurkolók?A vinyó krepált be és amikor elhajtottak,hogy jó persze,hogy másodszorra kicsit erélyesebben léptem fel...de ezekkel csak így lehet,szép szóval semmit nem érsz el.Ha szépen elballagok ahogy akarják sose lett volna kicserélve a hdd.Ha nem vagy erélyes pláne szivatnak.
Lényegtelen hányból hány rossz,az embereket verik át és nem ruházatról beszélek,hanem műszaki termékről,ami többe kerül mint egy pc alkatrész és a szervíz max.2 hétig szivathat.
A gond,hogy nincs itthon szervíz és majdnem minden amerikai meg taiwani és oda utaztatják.A razer egeremmel 2 hónapig szivattak.ha ott is hagyom sose lenne egerem.
A szervizes meg ne hisztizzen meg rángassa a gép alkatrészeit mert a kezét eltöröm vagy kirugatom.Sok a munkanélküli aki jobban dolgozik,csak az edigital az ilyeneket alkalmazza.[ Szerkesztve ]
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1451 üzenetére
Max.a számtech.-be.
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1453 üzenetére
Nem kell...sose tapasztaltam,csak a számtechbe.Műszakiba nem kell a világ másik végére utaztatni és van szervíz.
-
shteer
titán
válasz Biznisz Elek #1461 üzenetére
állítólag nem érkezett meg hozzájuk az email-em.
eléggé széles már a paletta, szinte minden hardver elérhető
..szerintem jónak tűnik
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Biznisz Elek #1465 üzenetére
Merlinék baromi lassúak. Szinte semmi nincs raktáron, volt hogy az sem volt raktáron, ami a weblap szerint igen. Van most egy rendelésem, ami 4-7 nap volt megadva várakozásnak, de 11 napja várok rá. Utoljára...
[ Szerkesztve ]
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1468 üzenetére
Én meg azt hittem ők még megbízhatók
Nem igaz,hogy nincs egy normális bolt,de ezt is csak számtech.-be csinálják meg! -
Kuruc2
senior tag
válasz Biznisz Elek #1461 üzenetére
Anno (másfél éve kb) spec és drága(imho) hangcuccot pcgear-on keresztül vettem. Alig volt beszerezhető, szóval nem nagyon válogathattam. Előre kellett utalnom, úgy vállalták. (<-- #1456) the_mad)
Nem is volt semmi probléma, a két napos csúszás miatt kedvezményt is kaptam az árból, de így is kb egy hét alatt megjött amennyiben jól emlékszem.
Az áru tökéletes, a mai napig, kb már másfél éve, semmi panaszom sincs. Csak érdeklődnék mi lett a pcgear-ral. Mi lett volna ha garira szorulok? Akkor cumi?
http://logout.hu/cikk/wd_red_3_tb_nem_csak_nas-ba/sajat_sztori_tapasztalat_kuruc2.html --------------------- http://logout.hu/cikk/ii_desktop_modding_verseny/a_vegeredmeny.html ----------------------------------------------------
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1483 üzenetére
Hát igen és használt is?
Ha kérem,hogy hosszabbítsa meg akkor mit csinál?Számlát nem adni nagy bátorság.
Kérdés van-e normális bolt? -
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1485 üzenetére
Extrafeltételt nem nagyon tud szabni,de ha ő szervizeli az nem pozitív.
-
otps
aktív tag
válasz Biznisz Elek #1519 üzenetére
Ide akartam írni (
http://prohardver.hu/tema/keresek_egy_topicot_de_nem_talalom/hsz_950-950.html
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1542 üzenetére
Ha 14 napon belül elállhat akkor van.
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1544 üzenetére
Pedig lehetne mert nem nagy a különbség.
-
inf3rno
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1542 üzenetére
Én máshogy emlékszem, de már nincs kedvem előkeresni a hatályos jogszabályok közül. Mindegy, van x nap, amíg a hibás terméket azonnal cserélniük kell másikra, meg van x nap, amíg elállhatsz, és akkor egy hónapon belül vissza kell kapnod a pénzed, viszont akkor a visszaszállításról neked kell gondoskodnod. Az ideiglenes csere, bevizsgálás, javítás, stb... az garanciánál van, ha viszont egy termék már a vásárláskor eleve hibás volt (vagy nagyon hamar meghibásodott), akkor muszáj nekik azonnal kicserélni, szóval nem a garanciális szabályok vonatkoznak rá... Na legalábbis még 2012-ben így volt, de már akkor sem érdekelték ezek a törvények az IPONt és a fogyasztóvédelmet sem... Ha nagyon érdekel a jog, akkor szívesen előkeresem a levelezésmből, hogy melyik törvényekről meg hányas paragrafusokról van szó... (Btw. a napok és szabályok, amiket előbb írtam speciálisan netes vásárlásra vonatkoztak, nem személyesre...)
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Polllen
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1706 üzenetére
100%-ban magát hibáztathatja csak, ha ez a jogszabály. Vagy azért is fekete pont jár ma már, ha valaki betartja a szabályokat?
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
válasz Biznisz Elek #1734 üzenetére
Koszi irtam nekik! (sprinter)
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
,
addikt
válasz Biznisz Elek #2586 üzenetére
Nem érdeklődtem, hanem megrendeltem, amit vissza is igazoltak. Egyébként sem valamelyik üzletükben akartam átvenni, hanem csomagszállítással, tehát nincs is annak jelentősége, hogy van-e nekik készleten bármelyik boltjukban is, vagy sem. Szerezzék be, ahogy teszi azt a többi bolt/webshop is nap mint nap. Folyamatosan rendelgetek egy csomó helyről, ami nincs nekik készleten, azt beszerzik, ez így megy manapság, mivel szinte sehol sem tartanak nagy árukészletet (van, ahol kicsit sem). Ha esetleg nem tudják beszerezni, akkor az a minimum lenne, hogy tájékoztatják a megrendelés törléséről a vásárlót. Eddig egyedül a kander művelte ezt, hogy se szó, se beszéd törölték a teljesíthetetlen megrendeléseket. Soha sehol semelyik bolt nem csinált még ilyent, mindenhol megadták a kellő tiszteletet az embernek.
(Amúgy nem ezt a terméket rendeltem meg tőlük, hanem egy másikat, ezt csak példának hoztam fel, hogy tutira nem fogják tudni ezt sem beszerezni, és csak arra jók az ilyen kamu árak, hogy az árösszehasonlító oldalakon az első helyre kerüljenek, ha már más egyéb téren úgysem tudnak "domborítani".) -
,
addikt
válasz Biznisz Elek #2588 üzenetére
Kaptam visszajelzést tőlük a megrendelésről. A fiókomba belépve is látható volt, hogy él a megrendelés. Aztán mivel nem jelentkeztek már jó ideje, gondoltam itt valami nem stimmel. Mivel se telefonon, se e-mailben, se SMS-ben, se semmilyen módon nem kerestek, beléptem újra a fiókomba, és akkor láttam, hogy törölték a megrendelésem.
Nem vártam csodát, tudtam én ezt előre, hogy törölni fogják, hiszen a legolcsóbb helyen is 49ezer Ft volt az a processzor, ami akkor náluk 46ezer, és ez aztán végképp nem jellemző az ő árképzésükre, ha valóban megvásárolható termékekről van szó. Én csak azt sérelmezem, hogy a megrendelés törléséről még csak egy e-mailt vagy SMS-t sem küldtek.
A telefon itt van folyamatosan nálam, nem hívtak azon sem, én meg nem fogom a boltokat hívogatni egyenként, mert nem 1-2 megrendelésről van itt szó. Érdekes módon a nem kamu árakkal operáló boltokat sem kellett sohasem hívogatnom, hanem ők tájékoztattak ha valamit ők nem tudtak teljesíteni. Ez alap lenne szerintem mindenhol, de semmi gond, majd elköltöm a pénzem máshol, nálam és az ismerősi körömben a laptopszalon.hu mostantól tiltólistán van. -
Pitterix
őstag
válasz Biznisz Elek #3453 üzenetére
Közben írtak és állják a szállítási költséget, csak el kell nekik küldenem a bizonylatot a feladásról.
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
veterán
válasz Biznisz Elek #3802 üzenetére
Nektek normális ügyfeleitek voltak, nem úgy mint a szegény foramaxnak.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
válasz Biznisz Elek #3946 üzenetére
Na az Aquánál nálunk egy Sony telefon volt akkoriban. Két hónapig nem jeleztek, meguntam bementem hogy mivan? Hát ők se pénzt nem adnak semmi. Mondom akkor most megyek a fogyasztóvédelemze. Másnapra elkészült a telefon és persze semmit sem csináltak vele... Gondolom elküldték valami zugszervízbe, ahol éppen ráértek. Szóval hát igen, ha valami visszaviszel oda pénzt visszaadni az nem menő. Emagnál egy két napon belül úgy visszaadják az árat mint a huzat, nem tökölnek.
Alza már keményebb dió volt. Ott pont fél év és háromszor vittem vissze az L3 as Sony telefont, mire nagy kegyesen visszaadták az árát.
Máshol is voltak nehezebb ügyeim, de végül happy end lett.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
lafaty80
őstag
válasz Biznisz Elek #3946 üzenetére
off: Egyrészt érdekelne mire jutottál velük.
on: Most vettem náluk egy m.2 ssd-t, már 0percesen hibás a termék. Gondoltam élek a 72órás belüli hibás termék opcióval. Panaszbejelentés atom részletes, minden kért adatot megadok nekik, egyetlen egyre írtam, hogy bármikor jó a héten, de ha lehet minél előbb, az elvitelre tőlem. (Mert ugye nem tudtam mikor dolgozzák fel a levelet). Másnap válasz, hogy adjak meg minden adatot, és hogy mikorra küldjék a futárt (wtf...). Ok, leírom, hogy az előzményben minden adat ott van, és mivel péntek volt, mai napot adtam meg (hétfő) futárhoz. Szerintetek? Se válasz, se futár, se semmi. Rá kérdeztem, hogy szitu? És semmi. Értem én a viccet, csak ezen nem tudok röhögni.
Mondjuk az sem tiszta, hogy a 72óra mikor hol jár le esetemben. Bejelentettem ugyan, de el sem vitték még, hozzájuk sem fog 72 órán belül beérni....
Meglátjuk.
(És igen, eddig is vásároltam tőlük, de még nem volt gariztatós dolgom velük... az első nem éppen jól kezdődik)Cuccaim: https://kit.co/lafaty
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Windows 11
- További aktív témák...