- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
waithEard
őstag
válasz lafaty80 #1246 üzenetére
ESP: Azt hittem, ez a rossz boltok topikja... és nem a "dicsérjük az Ipont, és az Ő prófétáját, ESP-t".
(De azért ne lógasd fel magad!)lafaty80: Köszönöm a higgadt észrevételt. Alapvetően egyet értek veled. Semmi gond nincs a pénzvisszafizetéssel sem, noha van ugyanez a típus, hiszen mint mondtak: cserélve lett a kártya.
Ha ezzel kezdték volna, nem írok ide.
Mégis, hadd emlékeztesselek, hogy a nevezett bolt megpróbált
első körben egy hamisított papírral hintába tenni, ami nem történik "véletlenül". Ha pedig véletlen volt, akkor a szervizben dolgozó emberek alkalmatlanok a feladatra, rosszul végzik a munkájukat.
Nekem kellet kérnem a helyesbítést, és nem kértek elnézést a "tévedésükért".
Ezért kapták a fekete pontot, szerintem ez a topik ezért van.
Én is számtalan garanciát intéztem már, és volt, hogy nagyon türelmesnek kellet lennem, mert sokadjára sem sikerült megjavítani a cuccot.
Nem írtam ide.
Másik üzletnél szintén elcserélték a VGA-t, de nem hamisítottak hozzá papírt. Elnézést kértek, és nem írtam ide.
ESP próféta hatására úgy döntöttem, hogy felveszem a kapcsolatot a cég képviselőjével, és megkérdezem mi erről az esetről a véleménye.
A fejleményekről mindenképpen beszámolok majd."The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
-
TIT
veterán
válasz lafaty80 #1583 üzenetére
Mi kell?
Ha emilbe nem mondható le akkor,hogy telefonon?Azon se lehet mert "csomagolunk",miért csomagolnak,megszünnek?
Mit csomagolnak ha nincs már készlet se?Iq betyárok gyülekezete,max.iskolai végzettségük 4.általános.
Összes webshopot bezáratnám,arra nincs pénzük,hogy minimális készlet legyen![ Szerkesztve ]
-
válasz lafaty80 #1593 üzenetére
"a visszafizetési kötelezettség is rövidült 14 napra"
Igen errol tudomasom volt (nem ugy mint nekik)?
"számolgass, aztán hívd őket szerintem"
A telefonalgatason es hosszas email irogatason mar tul vagyok, egyszeruen mar nem latom tovabb ertelmet. (28 email)
Az altald is irt 14 napos hatarido December 19.-en lejart. Gondlom mar onmagaban csak a keses miatt is megtosznak oket.A TV-t egyebkent egy ponyvas teherautoval hoztak! (nem futarceg)
[ Szerkesztve ]
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
Sztrapacska
csendes tag
válasz lafaty80 #1597 üzenetére
Persze, írtam is már a garanciásnak (más kérdéseket ugyan még pár napja), szimplán gondoltam, itt esetleg hamarabb választ kaphatok
Alapból nem nagyon bízom az ilyen neten történő vásárlásban, és ahogy olvasgattam itt-ott, sem a pcx, sem más ilyen szaküzlet nem áll a helyzet magaslatán, ha garanciáról van szó, nyilván lehet, hogy szászor tökéletesen megy minden, de néha homok kerül a gépezetbe, ami kivetül komment formájában, szimplán kicsit tartok a dologtól, hogy rendben lesz-e a folyamat, első garanciás történet lenne
Nem úgy gondoltam én, hogy nem kapok róla hírt két hétig, akkor írom, hogy rögtön ide a fogyasztóvédelmet utána olvasnék én, ha esetleg úgy kapnám vissza a ramot, vagy hivatkoznának arra, hogy "sérült", akkor mi a teendő.
Márpedig úgy lesz becsomagolva, hogy ha kilövik a futárt egy rakétavetővel, a ram akkor is ép lesz. -
VIPowER
senior tag
-
válasz lafaty80 #1604 üzenetére
Melyik blog ez? En 5 hete varom az Edigitaltol a penzem de folyamatosan levegonek neznek. Szerintetek ha visszutaljak, kerhetek karteritest amiert nem tartottak be ASZF-ben foglaltakat, na es ugy cakkonpuder az ide vonatkozo torvenyt?
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
negroo
aktív tag
válasz lafaty80 #1604 üzenetére
Ember el vagy téve. Ha most bejelented a navosok tovább gazdagodnak és több munka nélküliség lesz. Vegyük például a matricákat. A te adódból, ami létminimum után fizetsz, mert nem vagy bejelentve csinál egy utat. Arra te súly adót fizetsz, mert használod az utat. Benzin pénzben út alapot is befizetsz, mert szépíteni is kell és a te pénzedből csinált útra plusz fizetned kell. És erre a nép tapsol. És az élet más területén sincs másként.
UI: A létminimum azért találták ki, hogy életed végig dolgozhas és majd a szakszervezetedtől harcolj ki koszorút.
[ Szerkesztve ]
-
-
Pikkolo^^
addikt
válasz lafaty80 #1774 üzenetére
Mosolyogtató indok az elállás lehetősége miatti webshopos vásárlás. Egy csöppet igazságtalan a bolttal szemben, mintha nem tudnád mit veszel. De ez már nagyon tényleg off.
Azért azt ne felejtsétek el, hogy mindenhol emberek dolgoznak, ugyanolyanok, mint ti. Az ediginél nem a ti leveletiteket várják, hogy jajj had dolgozzunk már hanem van más intézni valójuk és idővel sorra kerül minden. Természetesen előfordulhat, hogy nem reagálnak valamire.
Jópár dolgot vásároltam már náluk, mindig személyesen mentem el érte (csak raktári terméket veszek) és soha semmi problémám nem volt. Az, hogy 100 emberből 1-nek gondja van az nagyon jó arány.
-
ACE-
addikt
válasz lafaty80 #2262 üzenetére
Mellébeszélés. Láttad, Ő a nagyker és importőr. Részére az a legtisztább, ki mit megrendel, marad nála. De túlzásokba nem kell esni ellenkező esetben sem. Ha valaki valamit visszavisz, ok nélkül ne csökkentsünk már árat, mert a rossz gyakorlat még bírságot is vonhat maga után, az meg lehet még több, mint amit bukik a kisker egy-egy visszavitt terméken...
Szóval RudY a maga seggét védi, csak a hivatkozása nem kellően alátámasztott.Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
addikt
válasz lafaty80 #2262 üzenetére
"A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel."
Elég egyértelmű, de ha leragadsz a VGA, RAM témánál, és eszedbe se jut a fúrógépes példa, amire reagáltam, akkor napokig lehet ezen is rágódni. SOkkal több olyan temék van, aminek lényegesen problémásabb a kezelése. pl. fűnyíró, egyes konyhai gépek, vagy akár autóalkatrészek stb. Ezekkel is lehet agyalgatni, de fölösleges ezzel agymenőzni, ha nincs konkrétum.
Ha van kedved, akkor pörögja rajta. Adott egy pár lengéscsillapító, ami a beszerelés és pár napos használat után az ügyfélnek "túl kemény". Hiába a tökéletesen megegyező gyári alkatrész, ha megszokta a kopott alkatrész lágy hintázását, akkor nyilván nem fog tetszeni.
Ilyenkor mi van a kipróbálással és a használattal?
Lehet bolyongani az útvesztőben rendesenMellesleg, ha a kereskedő ezt elfelejti, akkor valóban és rendszeresen beszop(hat)ja:
"Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget."
Tehát, ha nincs az ÁSZF-ben, akkor nemcsak a saját kertedben, de az egész kerületben lenyírhatod a füvet 10 nap alatt, majd visszaküldheted értékcsökkenés nélkül -
Rick4
félisten
válasz lafaty80 #2846 üzenetére
Hát ez így már érdekesebb.... Nem tudom, hogy tudják kiküszöbölni azt, hogy egyetlen terméket ne akarjon egyszerre, vagy nagyon rövid időn belül két vásárló is megvenni, a legjobb ötletnek azt tartom, ha betelefonálsz- mailezel az Ezred utcába, és megkérded..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
,
addikt
válasz lafaty80 #2852 üzenetére
Ne felejts el majd csomagbontáskor videót készíteni, az edigital a létező legproblémásabb webshop, ahonnan eddig rendeltem. Nálam abszolút tiltólistásak.
Kaptam már hiányos terméket tőlük, volt már a csomag tartalma is hiányos, garanciapapírt nem szeretnek adni, ügyfélszolgálatuk kb a nullával egyenlő, amikor kellett volna, telefonon sem tudtam senkivel beszélni, e-mailre meg csak hetek múltán válaszoltak. A 14 napos termékvisszaküldés is érdekes módon néz ki náluk, 3ezer Ft volt a kiszállítás egy csomagra, vissza viszont már 12ezer Ft-ért vitték. Magyarán így vontak le egy bizonyos összeget a visszaküldött termék árából, csak ők nem így hívták, hanem szállítási díjnak (ami valamilyen furcsa oknál fogva a 4-szerese lett a korábbi szállítási díjnak). -
bolic
őstag
válasz lafaty80 #3041 üzenetére
"1.8 Hogyan fizethetek?
- Személyes átvételnél a boltunkban készpénzzel bankkártyával, házhoz szállításnál a futárnak fizethet. Mindkét esetben lehetőség van előreutalásra, bankkártyás és PayPal fizetésre. Házhoz szállítás esetén bankkártyával PayPal-lal csak előre tud fizetni megrendeléskor."Sajnos azóta csak személyes átvételen tudtam fizetni bankkártyával vagy készpénzzel.
[ Szerkesztve ]
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
temporello
tag
válasz lafaty80 #3291 üzenetére
Szerintem akkor jár vissza a szállítási költség,ha a teljes rendeléstől állsz el vagy külön-külön fizettél szállítási díjat mindkét termékért.
Ha jól látom a PCX kvázi átalány díjjal 1000 Ft-ért szállít mindent,ezért pláne nem gondolnám,hogy egy ilyen manőverrel tulajdonképpen ingyen szállítást kaphatnál a maradó cuccra. -
Hegyirabló
veterán
válasz lafaty80 #3352 üzenetére
A 14 napos elállás megillet abban az esetben, ha internetes rendeléssel, vásárlással jutottál hozzá a termékhez, az átvétel módjától függetlenül. Akár a Holdon is átvehetted volna, ha interneten keresztül rendelted meg. A helyedben megkérdezném őket, hogy vajon megéri-e kockáztatni egy bírságot.
Aquila non captat muscas.
-
chopin42
őstag
válasz lafaty80 #3354 üzenetére
Media markt próbálkozott ezzel: személyes átvétel, netes rendelés. 2 alkalom volt, az elsőt megkérdeztem, azt mondták okés, jogszabály alapján is. Visszavittem, visszavették. Második vásárlás, netes rendelés, nem kérdeztem előtte, mikor átvettem, akkor kérdeztem rá, kasszás hátraszólt "józsinak": "hé, ilyenkor oké?-nem" mondom neki erre, hogy reméljük nem lesz rá szükség, mert jogilag rohadtul tévednek...
Szóval: az átvétel módja lényegtelen, távol lévők között a szerződés megkötöttnek minősül, ha a termékről értesítést küldenek, hogy átvehető. Pont. Ebben az esetben pedig játszik a 14 nap, ha tetszik, ha nem.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
rgranc
aktív tag
válasz lafaty80 #3744 üzenetére
Igen, retrospektíven jogos valóban, és szerencsére tanulópénz sem lett, az eladó nagyon rendes volt, elindította nekem a garanciális ügyintézést, le a kalappal.
Ugyanakkor az emag megoldása túlságosan is XXI századi számomra, biztosan én vagyok maradi, de eddig még sehol nem futottam bele ilyenbe kisszámú garanciális ügyintézésem folyamán: ha egy terméket számlával, garanciapapírral visszavittem egy boltba, ott eddig soha nem utasították el a garanciális ügyintézést amiatt, hogy nem én voltam az eredeti vásárló...
-
veterán
válasz lafaty80 #3765 üzenetére
A Sony nyíltan leírja, hogy bár a telefonjai vízállóak a megadott paraméterek alapján, víz beázásra nem vonatkozik a garancia.
Egyébként pont ott írták le hogy a vízállósági teszten átment, tehát egyszerűen x bár nyomásig a mérőkamrában nem volt nyomás esés. Az órák vízállósági minősítései közt is látszik hogy pl attól hogy valami vízálló, még lehet hogy egy bizonyos szögből érkező fröccsenő folyadék bejuthat. Az az óra amelyikkel jetskizni lehet, egész komoly vízállósági minősítést kap.
Most is sony telefonom van, tegnap medencében videóztam vele, az előzőek is fürdöttek.Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
veterán
válasz lafaty80 #3767 üzenetére
Lehet, de azért tudjuk hogy ez 99.99% marketing. Melyik másik gyártó vállal több vízállósági jótállást?
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
inf3rno
nagyúr
válasz lafaty80 #3863 üzenetére
Lehet általánosítani, ha az embernek elég példája van hozzá. Ez a bolt például már itt van 10+ éve, volt időm tapasztalatot szerezni vele kapcsolatban, és az évek során inkább csak rosszabb lett, mint hogy fejlődött volna. Nyilván a vezetésén is múlik, mert ha túlhajtják az embereket, sok a stressz, kevés a fizetés és szarul érzik magukat, akkor a vevőkkel is bunkóbbak. Az Aldik általában hasonló méretűek, remekül mutatják, hogy milyen az ellenpélda, egy jól működő bolt. Ott mindig kedvesek az eladók mind a három Aldiban, ahova járni szoktam. Ezen kívül nyilván számít az is, hogy kit vesznek fel eladónak, valószínűleg őket komolyabban szűrik, vagy próbaidőben megválnak az olyanoktól, akik nem alkalmasak a feladatra. Tehát múlik a céges kultúrán, a konkrét vezetőn és a konkrét eladókon is. Nyilván a vevőn is. Mondjuk érdekes módon a NAV, ahol eddig a legprofibb embereket láttam. Azon elcsodálkoztam én is, amikor a fazon előadta, hogy törvénytelen, amit a NAV csinál, és az ügyintézőnek sikerült lenyugtatnia.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz lafaty80 #3865 üzenetére
Nekem abszurd, hogy bemegyek egy boltba vásárolni, beenged a fotocellás ajtó, aztán utána bármiféle magyarázat nélkül kidobnak, mintha valami törvénytelent követtem volna el, miközben nem én hibáztam, hanem az eladó. Leírom még egyszer, hogy itt ez az általános, már azon lepődtem meg a múltkor, hogy nem történt valami hasonló, és be tudtam vásárolni anélkül, hogy belém kötöttek volna valamiért. Úgy tudom néhány éven belül jönni fog egy Aldi, és ez a Spar lehúzza a rolót szerintem. Sokan utálják ugyanígy, és csak azért mennek oda, mert nem akarnak Veszprémbe vagy Ajkára utazni egy bevásárlás miatt, más bolt meg már régóta nincs a környéken. Valamit javult a helyzet mióta beindult a helyi termelői piac, de az csak heti egyszer van. Most, hogy így mondom, pont ma van, úgyhogy mindjárt indulok is oda Veszprém helyett. Ja végülis talán ez lett volna a lényeg, hogy a herendi Spar rossz bolt, aztán ennyivel letudva. A történet inkább csak egy példa az ezerből, ami nap, mint nap történik ott. A veszprémi Tescoban vannak még hasonló élményeim, de az jóval ritkább, ott elfogadom magyarázatnak, hogy az illetőnek rossz napja volt. Itt meg valami rendszer szintű hiba van.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
lafaty80
őstag
válasz lafaty80 #3964 üzenetére
Egy kis update... AQUA...
1 hét kellett hogy érdemben történjen valami, és persze 3-4 email és 2-3 telefon.
Az ügyintézés egy káosz és gázos. Múlt hét pénteken (7.nap) kaptam tőlük (garancia részlegtől) 4 email, egymás után 1 órán belül. Ezekben egymásnak ellentmondó infókat közöltek. Kaptam postai mpl csomaghoz kitöltött nyomtatványt is, de 2 is, eltérő érték öszeggel (egyik sem fedezné a termék árát).
A végén azzal zárult nap részükről, hogy technikai gondok miatt nem tudnak futárt küldeni, adjam fel én saját ktg-re a csomagot.
Hétfőn meg derült égből jön a hívás, hogy itt a futár vinné a csomagot...
De ami még ennél is zavaróbb, hogy kérnek mindent is a termék mellé. Ami alapból nem gond, ha annak van is értelme. A munkalap megjött kedden, hibaleírásom töredéke van csak benne (mellékelt doksi és a benne szereplő részletes leírás nincs), a 72 órás ügyintézés fel sincs tüntetve, munka határideje: 2023.10.13.
Na innen folytatódik... remélem pozitív végkifejlettel, de a biztalom megrendeült.
A részlegek egymással nem beszélnek, gáz hogy egyetlen mail címen lehet kommunikálni a garancia részleggel, ha lehet...Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
válasz lafaty80 #3967 üzenetére
Az Aquával vannak érdekes tapasztalataim.
Példul még tavaj karácsony előtt rendeltem egy Edifier hangfalpárt.
Meg is jött időre, a Váci úti boltba.
Mentem is érte, erre a boltban a villany nem ég, a srácok ott szívták az ecigit az üzlettérben.
Mondom szép kis fogadtatás...Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
konci79
őstag
válasz lafaty80 #3969 üzenetére
Nekem augusztus 10-én vették át egy fülhallgatót, utoljára 5 napja írtam nekik, semmi válasz.
Alapból szeptember 17-e volt a jegyzőkönyvben, már ezt sem értem, kapásból 37 nap?
Ma fogok bejelentést tenni a békéltető testületnek.Aki valaha garanciáztatni is akarna, az AQUA-ból ne vegyen semmit. Meg amúgy se.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen