Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
Szia!
Arra hivatkoznak, hogy Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya, nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Tehát akkor lényegében én bármit leadok náluk gariban, és ha ahhoz van kedvük, csinálnak rá sérülést, majd én nem szólhatok semmit. Amúgy megnéztem jobban a vinyót. A felső részén lévő sarkokon van két "pöcök" amik be vannak törve kicsit hajolva és ferdén lekopva. Nézegettem, hogy ha leejtem a vinyót akkor így sérülne és rájöttem hogy k..vára nem. Maximum ha pontosan a sarkára ejtem, azt is kétszer mert másképpen van a törés mindkét sarkon. Már ez is gyanús... Ezt vagy földhöz vagdalták vagy szépen valamivel beverték...
[ Szerkesztve ]
-
kerekfej
addikt
-
Biznisz Elek
senior tag
Talán azért mert amíg ők eladnak 1000db terméket addig egy kis cég 10db-ot, és hát szimplán matematika, hogy a több darabból több rossz is lesz.
A probléma még ott is keresendő, hogy te magad írtad balhézni mentél vissza. A balhézós ügyfeleket mindenhol szívatják.
Az hogy főleg számtech boltokkal van ilyen gond az abból is adódik, hogy míg egy procin 1-7% haszna lehet a boltnak addig egy nadrágon akár 150-200% haszon is lehet. És hát persze hogy a nagyobb haszonnál rugalmasabbak. 200%-os haszonból be lehet nyelni néhány hibás terméket. Maradva a ruháknál, sokszor kukában végzik a hibás cuccok, vagy néhány száz forintért saját költségükön javíttatják.
A jogokat illetően akkor sorry. De az ügyfeleim által elég sokat gariztatok, és 30-40 napon belül szépszóval mindig sikerült elérnem a célomat.
Üdv
[ Szerkesztve ]
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Biznisz Elek
senior tag
Sajns az ipyen boltok nem ugy mukodnek ahogy kellene. Pl ha megnezed a webshopot akkor semmifele tajekoztatas nincs az online rendelesrop. Ugy hirdeti a telefonokat hogy ujak de kozben 0% os afaval hasznaltkent arulja. A szervizes ugynel pedig ad egy papirt hogy atvette amivel majd tudsz menni erte es hat atvetelkor azert veszi el mert igy te nem tudod igazolni a leadas datumat es igy nem kell kiterjeszteni a garancia idot annyival ameddig ott volt. Ezert csak megbizhato helyrol erdemes vasarolni.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Biznisz Elek
senior tag
Vannak azert normalis boltok de ott is csak ilyen feltetelekkel tudsz vasarolni. Ezrt erdemes a mediaban illetve hasonlo helyeken vasarolni. Persze ott dragabb viszont ott kapsz is egy szolgaltatast. Ezeknel a mobilosoknal is ujat kapsz de azoknak a garancialis ugyintezese mashogy mukodik. A hasznaltkent arult dolgokra mas jogszabalyok vonatkoznak garancialis ugyintezesnel. Sot ilyen helyeken sokszor csak adasvetelit kapsz vagy ha szamlat kersz akkor null afasat es az adasvetelin megszabhatja a garancialis felteteleket mar az elso naptol kezdve. A nagyok a superphone , xxlgsm pl.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Ghard
őstag
Nem fér bele
Erre van náluk a cseregarancia, amiért megint csak plusz pénzt kell fizetni:
"A cseregarancia díja a termék árának mindössze pár százaléka. A cseregaranciát garanciális meghibásodás esetén egy éven belül korlátlanul igénybe veheted, nem kell megvárnod a javítást a terméket néhány napon belül cseréljük. A cseregarancia nem tartalmaz szállítást, azt a Háztól-házig garanciával válthatod meg, valamint nem változtatja meg az eredeti garanciaidőt."
Ha a 8 napos elállással élek, arra meg nem vonatkozik a háztól-házig. Most szervizes bevizsgálást mit kérjek arra, hogy időutazott a csomag és eltűnt 3 év gari Azt hogy hangos meg úgyis leszarják.
Nem akarom teleoffolni a topikot,de ezt még leírom:
Ezt a háztól házig garit is csak azért fizettem, mert rendeltem gépházat is. Gondoltam ez könnyen megsérülhet, mivel 3 éve máshonnan rendeltem egyet, azt megnyomták. És ezt is sikerült megnyomni, a bal alsó sarka kb fél centit behajlott, de ezt kézzel visszanyomtam, kicsit ugyan látszik a nyoma, de ez sem ér annyit hogy küldözgessem, aztán megint kapok valamit aminek esetleg nagyobb hibája lesz.
A 3 éve rendelt ház elferdült, azt cseréltettem. A vicc, hogy ennél nem volt tele a bolt ilyen háztól házig meg cseregaranciás plusz fizetési opciókkal. Jeleztem emailben a problémát, mellékeltem fotót, és a válasz nem az volt hogy küldjem vissza saját költségen és éljek a 8 napos dologgal, hanem futárt küldtek pár nap múlva egy új házzal, a régit meg visszavitte, mindezt plusz költség nélkül... -
HartgeH3-2.8
addikt
Ezért fogok mostantól mindenből tartalék alkatrészt tárolni és addig nyúzom őket akár hatósággal együtt amíg el nem érem a célom. Nyugodt leszek hisz lesz itthon csere alkatrészem amivel tökéletesen tudom használni a gépem. Reméljük ilyenre nem kerül azért sor, de have fun!
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
inf3rno
nagyúr
Az embernek sokszor az a benyomása ezekkel a boltokkal, hogy tudják, hogy hibás, de csak azért is direkt kiszállítják, hátha nem lesz reklamáció, és valaki benyeli...
Az aqua-val az a baj, hogy nincs olyan, amit szeretnék Yoobao-t vettem volna. Ahogy nézem hasonló áron van genius aqua-nál, ami biztosan jó, de csak 8000mAh, illetve van olcsóbban prestigio, amiről viszont egy árva tesztet vagy user review-t se lehet találni a neten, úgyhogy nem szívesen venném meg.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Haggyátok már. Még múlthét kedden a Mall nál szívtam vagy háromnegyedórát mert a Váci úti átvevőponton megadta magát a számítógépes rendszerük. Úgy televolt emberrel a bolt, hogymajd mozdulni sem lehetett... Ezt a fekete péntekes dolgot sem kéne szerintem nálunk erőltetni, mert átverés átverés hátán volt az egész...
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Archttila
veterán
Igen az, es mar ezt sem veszem keszpenznek mert annyit varattak, hazudtak leraztak.
Idegileg egy pokol amit megjar ilyenkor az ember, mert nem lett volna gond ha kesobb utalnak megertem, unnepek vannak Black Friday anyamtyukja, de hogy nem reagalnak semmire... csak a sablon email uzenetek es a hangposta mar tobb mint 1 honapja...[ Szerkesztve ]
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF and AV enthusiast, APU retro gamer.
-
VIPowER
őstag
Ezt rendeltem : [link], és meg is kaptam, csak éppen nem volt a dobozban semmi a router cuccain kívül, se számla, se garjegy. Írtam nekik két emailt, és a saját oldalukon a panaszbejelentőbe is. De mintha nem is léteznék úgy tesznek. Nem jelentgetek én senkit a navnál, rohadjanak meg ott ahol vannak, ennyi. Kb egy KGST piac szintjén vannak.
-
-
Quent1n
senior tag
Nálam ez tipikusan az az eset mikor profinak akarunk látszódni csak sajnos a lényegen azaz a személyzeten és az ügyintézésen bukik el az egész. Az egy nagy pozitívum nálam, hogy élő raktárkészletük van nem csak ilyen "rendelje meg és következő munknap stb." amit ugye van pofája sok cégnek úgy beállítani az árukeresőn, hogy "RAKTÁRON", holott a külső raktár az kicsit más dolog ugye.. de ennyi.. végülis pénteken a karinthyba megvettem az új fülest ha ezzel is gond lesz legalább tudom, hogy működik a csodás ügyintézési rendszerük.
Én így jártam elcsesztem 6-8 órát az életemből hát ezvan remélem másoknak szerencséjük lesz velük. Én többet nem választom őket, inkább várok 1 napot aztán ott a pcland, ipon, hardverker, oázis, ezekbe még nem csalódtam.
Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...
-
Atomgeszi
veterán
-
Atomgeszi
veterán
Aquaból megrendeltem, ma még mindig semmi, a telefont 8 perc után felvették és elég bunkón is válaszolt,hogy több ezer csomagot adnak fel és nem tudják feladni csak hétfőn(kiváncsi lennék, ha szombati kézbesítéssel rendeltem volna akkor mi lett volna - bár szerintem semmi).. Nah de most már tök mind1!
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
Pikkolo^^
addikt
Szerencsére nem olvasok homárt. Csak az egyik fél "meghallgatása" sok esetben nem fedi a teljes valóságot. Amikor az emberek dühösen előadnak valamit hajlamosak a saját részükre szépíteni a dolgokat. Ettől függetlenül biztosan problémás az edigital.
Melyikek a nagyobbak hasonló termékkörrel?
zsiz: anno az Elektropont (talán ez volt a nevük) pont ezért ment tönkre. Az eladók mindent tudtak a termékekről, kiszolgálták a vásárlót mindenben majd elmentek megvették a neten 3000 Ft-al olcsóbban, mert bizony ilyenek vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Hát az Aqua-val nekem is vannak tapasztalataim. Ez egy 2,5 éves sztori:
Még 2013-ban április-május környékén a 6870-em elkezdett rakoncátlankodni (először csak elment egyszer-egyszer a kép, szétesett huzamosabb terheléseknél majd végül már egy windows boot-ot sem bírt ki). Mivel volt még rajta közel fél év gari így visszavittem, de igazából már amúgy is új gépet terveztem így gyakorlatilag majdnem egy komplett gépet vásároltam ott náluk és naivan gondoltam, hogy majd a csere kártyát legfeljebb eladom így csökkentve a kiadásaimat.
A kártyát szépen becsomagoltam a dobozába, hogy védje az esetleges sérülésektől. Mindez történt május végén, a kártyát július vége felé kaptam vissza mindössze az antisztatikus zacskóban amibe a dobozban volt csomagolva (a doboz külön fel lett tüntetve a szervizlapon). Persze a boltban sem nyűgöztek le mert amikor leadtam akkor azt mondták, hogy jó eséllyel csak reball lesz, cserélni nem nagyon szoktak. Szóval érdeklődtem, hogy mi történt a kártyával akkor abszolút semmilyen információval nem tudtak szolgálni és azt mondták, hogy hívjam én a szervizüket a hiányzó dobozzal kapcsolatban...
Nos ami ezután jött attól teljesen ledöbbentem: Másnap munkaidőben felhívtam őket a dobozzal kapcsolatban, hogy lesznek szívesek sürgősen visszaszolgáltatni mivel azzal együtt lett leadva (mivel a boltba küldték vissza így sétálhattam egy kellemeset a verőfényes nyári 35 fokban) meg, hogy megtudakoljam mi is történt a kártyával mivel csak annyi látszódott rajta, hogy friss paszta van a hűtőborda alatt. Elsőre olyanhoz kapcsoltak akinek semmi köze a javításhoz (a szervizük központi számát hívtam...) aki persze volt annyira rendes, hogy megnézte, hogy ott vannak-e azok akik foglalkoznak az ilyesmivel, persze nem volt ott senki így eredménytelenül zárult az első kör. Másodjára sikerült elérni egy illetékes aki megígérte megkérdezi a nagykerüket, hogy mi történt. Ekkor jött a harmadik kör és a következő párbeszéd zajlott le:
Szervizes: beszéltem a nagykerünkkel és azt mondják, hogy cserélték
Én: ez érdekes mert a sorozatszám ugyan az mint a réginél
Szervizes: hát nyomtattak egy ugyan olyan matricát (WTF )
Én: akkor miért néz ki ez a matrica pont úgy mint a régi (azaz enyhén piszkos, kissé barnul, magyarul jól láthatóan öregszik)
Szervizes: akkor biztosan átragasztottákNa ezen a ponton a döbbenettől köpni-nyelni nem tudtam.
+1: Effektíve megtagadták a garanciális idő kiterjesztését a szervizben töltött idővel.
p.s.: a kártyát végül pár hónappal később eladtam egy ismerősnek amire természetesen én vállaltam garanciát mert lehet még reball sem volt hanem csak egy reflow. Persze a kártya ezek után is tartogatott meglepetéseket ugyanis amikor ismerős tesztelte a kártya az valamiért a gyári órajelek felett futott miközben és sose húztam. A VGA BIOS-ból az derült ki, hogy gyakorlatilag egy 6850-es BIOS-a volt ráflashelve a 6870-emre! A kártya talán 2 hónapot se bírt ki nem túl intenzív használat mellett sem és amikor elvitte egy céghez akik ilyesmivel foglalkoztak ott mondták, hogy jó eséllyel csak reflow volt mivel a reball macerás és nagy az esély, hogy nem éli túl a kártya (na meg az ugye sokkal olcsóbb).
p.p.s: Ezek után küldtem nekik, egy emelkedett hangvételű levelet erről a botrányos ügyintézésről de arra azóta se válaszoltak[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
A többi sem jobb, van egy frissebb ahol az Euronics húzta ki kicsit a gyufát nálam. Nem rég úgy döntöttem, hogy lecserélem a régi porzsákos porszívót vízszűrősre amit évek óta tervezgetek már. Persze sok választási lehetőség nincs mert igazából csak drága és a baromi drága között lehet választani és az általam választott típus se volt túl sok helyen kapható. Szóval kiválasztottam a Samsungét, feladtam a rendelést pénteken (a webshopjuk szerint volt készleten én meg nem akartam 10 métert se cipelni a nehéz gépet egy még nagyobb dobozban és autóm sincs ezért házhoz-szállítást is kértem) szépen be is jelöltem, hogy a régit meg vigyék el (erre mintha már törvényi kötelezettségük is lenne). Kedden vagy szerdán felhívtam őket -mivel még pénteken visszaigazolták, hogy van belőle-, hogy mi van már (tekintve eddig minden más magyar cégnek sikerült a raktáron lévő árut legkésőbb másnap átadni a futárnak). Az ügyfélszolgálatos nem tudott infóval szolgálni de mondta, hogy beszél az illetékesekkel és visszahív. Nemsokkal később hívott, hogy hát hétfőn tudják a legkorábban kiszállítani (kicsit csodálkoztam, hogy most komolyan 1 hétig tart átadni a futárnak az elméletileg raktáron lévő terméket?) nem volt mit tenni vártam mert ha törlöm a rendelést se jutottam volna hozzá sokkal hamarabb. A főnökömmel megbeszéltem, hogy akkor hétfőn és kedden otthonról dolgoznék mert kiszállítást várok. Erre mi történik? Csütörtökön megcsörren a telefonom és a futár kérdezi, hogy hát hol vagyok mert itt áll a ház előtt... mondom fasza mert én meg a munkahelyemre és amúgy is hétfőre vártam de megkértem, hogy legyen szíves áthozni ide. Amikor meg megkérdezem, hogy a visszaszállítandó cuccal akkor mi a helyzet akkor arról meg nem tudott semmit.
-
xxxjjjkkk
senior tag
Iponba vettem anno 550es tápegyseget, és 350 volt benne, bontott volt a doboz, de nem vettem észre.
Mondjuk vissza vittem, kicsit idegesen, és kicserélték, de azóta mindent megnézek mindenhol.
Ennyi bajom volt velük össz vissz."Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
patomi
őstag
A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat.
A 40 nap, csak plusz hab a tortán a bolt magán akciója. A törvényi rendelkezést ők is betartják.
[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- CPU léghűtés kibeszélő
- Mass Effect sorozat készül az Amazonra
- OLED TV topic
- Vicces képek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen monitort vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Extrém tartós SSD-t prezentált a Gigabyte
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest