Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghard
őstag
Nem fér bele
Erre van náluk a cseregarancia, amiért megint csak plusz pénzt kell fizetni:
"A cseregarancia díja a termék árának mindössze pár százaléka. A cseregaranciát garanciális meghibásodás esetén egy éven belül korlátlanul igénybe veheted, nem kell megvárnod a javítást a terméket néhány napon belül cseréljük. A cseregarancia nem tartalmaz szállítást, azt a Háztól-házig garanciával válthatod meg, valamint nem változtatja meg az eredeti garanciaidőt."
Ha a 8 napos elállással élek, arra meg nem vonatkozik a háztól-házig. Most szervizes bevizsgálást mit kérjek arra, hogy időutazott a csomag és eltűnt 3 év gari Azt hogy hangos meg úgyis leszarják.
Nem akarom teleoffolni a topikot,de ezt még leírom:
Ezt a háztól házig garit is csak azért fizettem, mert rendeltem gépházat is. Gondoltam ez könnyen megsérülhet, mivel 3 éve máshonnan rendeltem egyet, azt megnyomták. És ezt is sikerült megnyomni, a bal alsó sarka kb fél centit behajlott, de ezt kézzel visszanyomtam, kicsit ugyan látszik a nyoma, de ez sem ér annyit hogy küldözgessem, aztán megint kapok valamit aminek esetleg nagyobb hibája lesz.
A 3 éve rendelt ház elferdült, azt cseréltettem. A vicc, hogy ennél nem volt tele a bolt ilyen háztól házig meg cseregaranciás plusz fizetési opciókkal. Jeleztem emailben a problémát, mellékeltem fotót, és a válasz nem az volt hogy küldjem vissza saját költségen és éljek a 8 napos dologgal, hanem futárt küldtek pár nap múlva egy új házzal, a régit meg visszavitte, mindezt plusz költség nélkül... -
frankdelgado
őstag
Üdv.
HARDvERKER-es tapasztalat röviden. Új VGA kártyát akartam venni náluk, rájukírtam, hogy a régit beszámítják-e, erre válasz:igen, tesztelik aztán ha rendben van x összegben beszámítják. Vidékről mentem fel Pestre ügyet intézni, ez pont kapóra jött. Telefonon megbeszéltük, hogy reggel otthagyom a kártyát, délután visszamegyek, addig tesztelik és viszem az új kártyát. Hát nem ez lett odamentem, az ügyintéző azt se tudta mi van -pedig 2 különböző emberrel is beszéltem ez ügyben korábban. A szervizes kolléga nagyon elfoglalt közölték, mondom mindegy otthagyom a kártyát, elintézem a dolgaimat , azt jövök. "Azt jöttem" de az ügyintézőnek fingja sem volt semmiről, átküldött a szervízbe, ahol a szervizes nagy nehezen elővarázsolta a kártyámat azzal, hogy nem foiglalkozott vele, nem gondolta, hogy még ma kell....., meg gépeket kell összeraknia...meg hasonlókat motyogott, de látszott rajta, hogy le se xarja. Igazábol semmilyen ötlete nem volt, h mi lesz. Azt sem kérdezte, hogy elviszem-e amit rendeltem. A két makimajom motyogásából nekem az jött le, hogy nekik nem bolt egy videokártya eladása, ők "nagyban" utaznak. A flegma, nemtörődöm-belexarok, sokadolgomnezavarjáapitiánerdolgaiddal viselkedésüket látva - a legnagyobb örömükre - sarkon fodultam és eljöttem. Kiváncsi lennék milyen lehet náluk egy garanciális ügyintézés. Gondolom, ha Pesti vagy oda tudsz menn verni az asztal - de valeszeg akkor is csak bambán és únottan fognak lesni rád. A websohpos rendelést azt messze kerüljétek el, mert megszívjátok ha gariztatni kell. Néhány ezer Ft-al drágábban én is inkább megveszem itthon. Tórger banda.
-
TIT
veterán
A szervizes mindig elfoglalt,csak az a baj,hogy nem azzal amivel kéne.Sose ér rá semmire,csak akkor ne ígérgetne.
Mind1,hogy webshopba vásárolsz vagy nem,a garin nem változtat. -
XaraX
addikt
válasz frankdelgado #1505 üzenetére
Nekem homlokegyenest más tapasztalatom van velük, vásárlásnál minden esetben kedvesek, segítőkészek voltak, garis esetekben egy kivétellel azonnal cserét kaptam.
Az egy egy monitor volt, nem minden esetben produkálható hibával, de az is rövid idő alatt rendezve lett, ráadásul a papírjai sem voltak meg.
Ha tehetem, vagyis a az általam vásárolni kívánt termék megtalálható náluk, ott vásárolok. -
frankdelgado
őstag
Örülök, hogy nektek nem volt problémátok. Lehet, nem lennék ilyen negatív, ha legalább a vásárlásig eljutottam volna.
-
TIT
veterán
Van gond velük,az egerem 2 hónapig volt gariba,ez nem normális.
Haver logitech hangfala ott rohadt több napig,a szervízes rá se nézett,pedig megígérte.
A hangfal azóta is pattog,szerintük ez normális.Akkor használják ők.Itt többen panaszkodnak rájuk sajna.
Vásárolhattál volna,csak nem számították be.Jobb ha eladod magad,többet is kapsz érte.[ Szerkesztve ]
-
TIT
veterán
válasz frankdelgado #1511 üzenetére
Hát igen,havernak kicserélték a vga-t 1 nap alatt+a proci hűtőt is visszavették,úgy hogy el volt ferdülve(szaki beszerelésnél elszúrta)azért van pozitív is.
Pcx-nél azért jobbak,náluk igaz az olcsó húsnak.....[ Szerkesztve ]
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz frankdelgado #1505 üzenetére
Vegyesek az érzéseim.
Egyszer gariztattam náluk egy VGA-t és elég sokáig húzták a dolgot (több hét), de cserekártyát is adtak amivel tudtam használni a gépemet. Végül a várakozást és az akkor még hivatalos 15 napot bőven túlhaladva (egy gamernek 30 nap örökkévalóság) Szerk: a fogyasztóvédelmi hatóságit említve végül vissza adták a pénzt amit nem náluk vásároltam le Hiába a kigyúrt "pénztáros" a púlt mögött muszáj volt bepróbálni írásban és személyesen is a hatóságot mert az életben nem intéztem volna el. De annyiban korrekt volt a dolog, azt hiszem vissza is hívtak és kérték fáradjak be rendezzük a problémát.
Tehát fene tudja, lehet épp ahogy esik.
Összességében menni kell az orrukra és intézik, hangnem aránylag rendben volt. Pesti vagyok Őrsről pikk pakk ott voltam metroval bármikor ha kellett, tehát ennyiből könnyű volt.
Aqua computert sokan szeretik (szerintem sem rossz) de nagyon maceráznak a matricára hogy meglegyen és ha megnézik a cuccot és jó akkor neked kell fizetni a 2-3k bevizsgálási díjat és még vissza is kapod a rossz cuccot ami szerintük jó. (nem konkrét példa csak olvastam mennyit kérnek és mi a menetrend).
Szóval bármelyikhez mész, mindig lehetnek gondok egyedi esetek. Ami érdekes, hogy PCX-ről RENGETEG panaszt olvasok, pedig korábban ők jók voltak emlékeim szerint. Több ismerősöm is rendelt elhozta és minden tökéletes volt.
Most meg.....Aqua + Hardver aránylag rendben még az ellenpélda ellenére is Szóljatok ha ismertek korrekt boltost, mert jó az ha van. Lassan tényleg az lesz hogy itt Gianni-nál vesz mindenki mindent.
Aqua nagy hatalom lett, de talán járható út. Magas lovon ülnek, de hova menjen máshova az ember Budapesten.[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
TIT
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #1513 üzenetére
Hát ja.
Azért aquánál ez a 2-3k lehúzás pofátlanság.
Én egy routert vittem vissza ránéztek rossz volt,cserélték rögtön.
Havert pár napig szivatták.Előtte állót nem. -
HartgeH3-2.8
addikt
Ezért fogok mostantól mindenből tartalék alkatrészt tárolni és addig nyúzom őket akár hatósággal együtt amíg el nem érem a célom. Nyugodt leszek hisz lesz itthon csere alkatrészem amivel tökéletesen tudom használni a gépem. Reméljük ilyenre nem kerül azért sor, de have fun!
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
PcNetKalmar
tag
Üdvözlet ForumTársak!
Szeretném utólendülettel búcsuztatni a már kitiltott F1 Laptop, felhasználót!
2014.04.15.-e kedden keresett a dc7700 sff gépeim 1ikére, amit másnap tuttira lebeszéltünk péntekre, de "előtte való nap még beszélünk" szöveggel búcsúztunk!
Szumma szummárum, de hiába csörögtem, utána nem vette fel, én meg 2 napon keresztül hoztam vissza a pc-t és a még megbeszélt Lenovo, adaptereket! (Kb 100e), majd nagy nehezen Péntek este egy másik telefonról csörögtem rá, s lássunk csodát, felvette!
Kérdeztem mi lelte a telefonját, mire ő:
Nem a telefonnal van a baj, hanem ő nem szereti ha hívogatják!
Kissé gerinctelen, üzletelésre alkalmas, és valószínűleg nem véletlenül lett kitiltva!
A +3620/2651940-es számon üzemel, persze csak ha felvesziCsak fenntartásokkal javaslom kezelni a tagot!
Fontos az 1enes gerinc !!! Különben nem akarsz venni tőlem legközelebb semmit!
-
djlear
csendes tag
Helló mindenkinek.
Évek óta vásárlok a Console Cornerben, de most kicsit átverve érzem magam.
Húsvét előtt akcióztak egyet, gondoltam rendelek tőlük. Három termék, három kapufa. Sorolom:
Fifa 13 Psvita. Német nyelv, német doboz, sehol egy angol betű. A webshopban erről szó sem volt. Csak angolul tudok...
Tearaway Psvita: csak a doboz volt hosszában kettétörve...
Dragon's dogma Dark Arisen Xbox360: PROMÓS, agyonkarcolt, de legalább működő darab...Nem anyázva, de ingerült hangnemben jeleztem nekik, mire csak a magyarázkodás. A Fifát nem nézték, milyen nyelvű, mert annyi van nekik. Ehem. Kár, hogy a webshop szerint az utolsók egyikét küldték ki nekem, mert azóta sem kapható. A Tearaway dobozát biztos én törtem el. Ja, unalmamban szoktam ilyesmit csinálni. Játéékok dobozait rongálom, frizbizek a Vita-val, megverem asszonyt, stb. És náluk bevett szokás, hogy PROMÓS játékokat árulnak. Csak éppen 1500-tel volt olcsóbb mint a bontatlan, nem promós. Ha a webshopban feltüntetik, hogy nem teljes értékű, értsd: megunás esetén eladható a gém, meg se rendelem. Ja és nem tetszett nekik a hangnemem... Kérdem én: ki lett volna higgadt abban az esetben, ha három rendelt cuccból három hulladék? Azóta is nekik áll feljebb, holott dolgoztam kereskedelemben, és ilyen esetben nekem az lett volna a dolgom, hogy megkérem a panaszos ügyfelet, hogy forduljon meg, tolja le a nadrágját, és... Szóval mindenképpen oldjam meg a problémáját, lehetőleg úgy, hogy legközelebb is hozzánk jöjjön vásárolni. Tehát csak óvatosan.
-
otps
aktív tag
PCX.hu:
Azt valaki elmesélhetné, hogy csinálták, hogy amikor SSD-t vettem, direkt körülnéztem pár EU-s országban (virtuálisan: Anglia, Németország, Szlovákia), ahol ugye az ÁFA mind kevesebb, mint 27% és mégis a PCX-nél volt a legolcsóbb ugyanaz az SSD?
-
Biznisz Elek
aktív tag
És ettől rossz a bolt?? Nézz kicsit körbe nem csak a számtechben hanem minden területen ez van. Ha majd az ÁFA nem 27% lesz hanem kb 15% akkor nem lesz ennyi adó csalás. Ha jól emlékszem japánban most volt emelés 5-ről 8%-ra
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
otps
aktív tag
válasz Biznisz Elek #1519 üzenetére
Ide akartam írni (
http://prohardver.hu/tema/keresek_egy_topicot_de_nem_talalom/hsz_950-950.html
-
S e t h
nagyúr
Egy hete nézegetek egy terméket, amit szeretnék megvásárolni.Ki is néztem az üzletet, nincs raktáron, rendelésre hozzák.
Online rendelés leadva, azonnal vissza is igazolja a gép(vasárnap este volt), másnap reggel jön az email, hogy nincs raktáron, de beszerzik, majd értesítenek ha megjön.
Este felnéztem az oldalra és látom, hogy már nem annyi van kiírva árnak, amennyiért én néztem, hanem emeltek rajta.
Utána megnéztem az első emailt amit küldtek, abban leírták a termék korábbi árát, szállítási költséget, majd alatta a kisbetűs részben, hogy ez nem minősül ajánlat tételnek, sem szerződésnek, mert az árak külső körülmények miatt változhatnak és ebben az esetben elállhatok a vásárlástól.
Még így is jó vételnek számítana tőlük a termék, a kérdésem arra irányulna, hogy ez mennyire bevett szokás az online vásárlások esetében, mert én még ilyennel nem szembesültem, amióta vásárolgatok a neten.
Persze azzal is tisztában vagyok, hogy ha régóta nincs náluk a termék azóta változhattak az árak és ők ezt ezért nem tudják így rendesen feltüntetni az oldalukon, mivel a legutolsó ár van fent, amikor még volt náluk és értékesítették.
Hogy most ez etikus-e vagy nem, ez itt a kérdés.
Az üzlet nevét ezért nem is írnám le, mivel nem vagyok tisztában azzal, hogy ez nem általános jelenség-e.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
lafaty80
őstag
válasz S e t h #1521 üzenetére
Etikusság kérdése akkor is felmerülhetne, ha mondjuk te rendelsz valamit x áron (vasárnap este esetedben) majd hétfő reggel fele annyiba kerülne, de te a vasárnapi áron vehetnéd át... akkor te mit csinálnál?
Annyiban értek veled egyet, hogy egy online shop csak olyan terméket tegyen ki az oldalára, amit lehet is kapni.
Persze más kérdés, ha van készleten valamiből és közben érkezik új szállítmány olcsóbb/drágább áron...
A kérdésedre válaszolva akkor normális a cég, ha jelzi neked valamilyen formában, hogy a rendelésedkor nem volt készleten és az érkezett termék drágább lett. Akarod-e így is terméket vagy nem?
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
S e t h
nagyúr
Köszönöm a válaszaitokat, akkor várok.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
MongolZ
addikt
Én hatalmas meglepetésemre az Extreme Digitallal szívok. Hiányosan kaptam egy kenyérsütőt, több alkatrész hiányzik belőle, így használhatatlan. Levelet írni nekik nem lehet, a honlapjukon jeleztem a problémámat, amire jött egy automatikus választ. Telefonon érdeklődve mellébeszélnek, tagadnak, nem adnak tájékoztatást, a beszállítóra fogják - ami engem nem hat meg, de lassan letelik a 8 munkanap, így nemsokára elvesztem az elállási jogomat. Holnap a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Komolytalan cég. Több fórumot olvasgatva nem vagyok egyedül.
-
eladohardver
őstag
-
MongolZ
addikt
válasz eladohardver #1526 üzenetére
Közben megoldódott a dolog. Kicsit felkaptam a vizet, erre felhívott a vevőszolgálat vezetője, aki abszolút korrekt hozzáállással elintézte.
Részemről egy feketepont az ügyfélszolgálatosoknak, de végeredményképpen egy pirospont a korrekt hozzáállásért és a vevőszolgálat vezetőjének.[ Szerkesztve ]
-
iwu
addikt
Hardverker - egyértelműen...1 hónapja ülnek egy garanciális hdd-men, csak a Gizike veszi fel a telefont, és azt mondja, ő nem tehet a szerbizesek dolgairól, viszont illetékest nem kapcsolnak...
ajándék ló nem látja a fától a szódás a lovát...
-
inf3rno
nagyúr
IPON, még tavaly történt, vettem kb 60k-ért egy DELL monitort náluk, amit eleve hibásan hoztak ki. Utána 1 hónap huza-vona, hogy majd adnak egy másikat, aztán a végén visszakértem a pénzemet. A fogyasztóvédelem kb körberöhögött, pedig a bolt 2 jogszabályt is megsértett. Elment a kedvem egy darabig a netes vásárlástól...
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Vennék egy vésztöltőt az edigital-tól. Mi a véleményetek a boltról? Azt olvasom, hogy garis problémáik vannak, de ezek már több éves vélemények... Van egyáltalán magyar bolt, akiktől érdemes neten vásárolni? Rendeljek inkább amazon-ról?
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
gyantaszuz
tag
válasz inf3rno #1533 üzenetére
Nekem összességében pozitív tapasztalatom van.
Többször szervizeltettem náluk műszaki cikket. Egyik alkalommal papírok nélkül is elintézték (az egyik srác akkor nyomtatta ki a papírjaim, hogy oda tudjam adni a garanciát intéző kollegájának).
Egy alsó kategóriás tablet vásárlásánál is készségesen álltak a hibás termék 3. szervizelése utáni levásárlás ügyintézésében (itt egyébként a budapesti szerviz pixelhibás készüléket küldött cserekészüléknek, kárpótlásképp kaptam 1 fülhallgatót a köv., felső kategóriás tablet vásárlasakor).
Vettem már tőlük pixelhibás monitort, szó nélkül cserélték.Szóval a termékekkel már megszívtam párszor, de legalább az ügyfélszolgálat megfelelő.
-
TIT
veterán
Borzalmas az edigital,hibás hdd pár napos és azt mondták,hogy jó.
Elvittem a szervízükbe a srác le se írta mi van benne és amikor szóltam,mint a hisztis kisgyerek kirángatott mindent(ha eddig ment már nem fog).A vezető is tojt rá,mondván ha bevizsgáltatjuk(nem javasolja)mert mi fizetünk..mondom mire fel ha rossz.
Mondom ha jó tegyen fel egy oprendszert,persze,hogy nem tudott mert rossz volt,de ezt is cak azért mert bevittük a gépet 1 hét balhé után.
Vegyél az aquába sokkal jobbak.Beviszed a dohányba és lehet,hogy rögtön cserélik. -
inf3rno
nagyúr
Az embernek sokszor az a benyomása ezekkel a boltokkal, hogy tudják, hogy hibás, de csak azért is direkt kiszállítják, hátha nem lesz reklamáció, és valaki benyeli...
Az aqua-val az a baj, hogy nincs olyan, amit szeretnék Yoobao-t vettem volna. Ahogy nézem hasonló áron van genius aqua-nál, ami biztosan jó, de csak 8000mAh, illetve van olcsóbban prestigio, amiről viszont egy árva tesztet vagy user review-t se lehet találni a neten, úgyhogy nem szívesen venném meg.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz HartgeH3-2.8 #1513 üzenetére
Elméletileg most úgy van, hogy online vásárlásnál 8 napon belül ha jelzed, hogy szar a cucc, cserét szeretnél, akkor azonnal cserélniük kell, nem halogathatják bevizsgálás címén. A gyakorlatban hiába ez a törvény, a fogyasztóvédelem nem foglalkozik a kérdéssel 1-2 esettől eltekintve, gondolom, amikor valaki bemegy hozzájuk, és veri az asztalt. A gari viszont már tényleg úgy megy, hogy bevizsgálhatják, aztán adhatnak cserekészüléket, stb... Az elállásnál meg 30 napon belül vissza kell kapnod a pénzed. Na legalábbis még tavaly ilyenek voltak a törvények, de nem hiszem, hogy változott volna azóta.
Én még a Lord-nál szerettem vásárolni. Azzal a céggel teljesen meg voltam elégedve, de egy idő után elszálltak az áraik, és most nézem, hogy már egyáltalán nem is léteznek. :-(
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz MongolZ #1525 üzenetére
Ilyenkor eszkalálni kell a problémát, kérd a főnököt. A problémát 8 napon belül jelezted, szóval nem kell azzal foglalkozni, hogy letelik a 8 nap. Ha képtelenek kicserélni, akkor írj nekik felszólítást, hogy küldjék a pénzed, arra már nem tudnak mit reagálni.
Buliban hasznos! =]
-
TIT
veterán
Cserét adhatnak csak nem adnak.
Lord meg elmehet a sunyiba.Vettem egy 4770-et 2009-ben és csak 1 évet kaptam 3 helyett,megkérdeztem email-ben mi az oka...persze,hogy nem válaszoltak.
Meg is szüntek...így jár aki velem kiszúr. -
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1542 üzenetére
Ha 14 napon belül elállhat akkor van.
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1544 üzenetére
Pedig lehetne mert nem nagy a különbség.
-
inf3rno
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1542 üzenetére
Én máshogy emlékszem, de már nincs kedvem előkeresni a hatályos jogszabályok közül. Mindegy, van x nap, amíg a hibás terméket azonnal cserélniük kell másikra, meg van x nap, amíg elállhatsz, és akkor egy hónapon belül vissza kell kapnod a pénzed, viszont akkor a visszaszállításról neked kell gondoskodnod. Az ideiglenes csere, bevizsgálás, javítás, stb... az garanciánál van, ha viszont egy termék már a vásárláskor eleve hibás volt (vagy nagyon hamar meghibásodott), akkor muszáj nekik azonnal kicserélni, szóval nem a garanciális szabályok vonatkoznak rá... Na legalábbis még 2012-ben így volt, de már akkor sem érdekelték ezek a törvények az IPONt és a fogyasztóvédelmet sem... Ha nagyon érdekel a jog, akkor szívesen előkeresem a levelezésmből, hogy melyik törvényekről meg hányas paragrafusokról van szó... (Btw. a napok és szabályok, amiket előbb írtam speciálisan netes vásárlásra vonatkoztak, nem személyesre...)
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz inf3rno #1546 üzenetére
Köszönöm tisztában vagyok a dolgokkal nem én kevertem itt...
Gari esetén:
3 napon belül nincs javítás hanem csak csere lehet.
3 nap után 15 napos törekvés van és javítás, csere, pénz vissza lehetőségek vannak ebben a sorrendben.Elállás esetén:
kb 1 hónapja 14 nap van rá és 14 napon belül vissza is kell kapnod a pénzt.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok!
Igazából nem is feketepont csak egy érdekes tapasztalat.
A szobámat teszem kicsit rendbe és szerettem volna a már majdnem kész szobába rendelni egy fali tv konzolt. Eddig még semmi gond nem lett volna. Nézelődtem a neten, és találtam egy digitalelektro nevű céget akik a vaterán is hirdetnek. A veterán elég kedvező áron árulják ezeket a konzolokat ezért írtam nekik.
Érdeklődtem szép kényelmesen a termékről, típus, alap dolgok.
Fogták magukat és kitörölték a kérdésemet több alkalommal is a termék adatlapjához írt hozzászólásomat.Írtam a vaterának, hogy ez milyen eljárás, hogy a "szemét" vevő kérdezni mer, az eladó meg törli. Nem tudtak segíteni ellenőrizték valóban törölve lett az okát nem értik, nem tudják. Innentől a kezük kötve.
Tanács: Kérdezzem meg az eladó céget miért törlik a vevők kérdéseit továbbá írjam oda érdekel a termék tehát kvázi meg akarom vásárolni. A kérdést feltettem szintén semmi válasz és megint törlés.
Írtam a cégnek, egy hölgy kapcsolattartónak gondoltam lesz annyira aranyos és rugalmas és elmagyarázza ezekre miért is van szükség. Semmi válasz.Nem nagy dolog, de ha valaki eladó és árulja a termékét gondolom válaszol a vevőnek, hisz az a célja hogy eladjon. Bele se merek gondolni egy garanciáztatásnál mi lenne a helyzet.
Értem én, hogy webáruház címszóval pénzt mosunk XV kerületben, de legalább akkor látszólag adjuk már el azokat a termékeket amiket hirdetünk. (Vaterán is). Szerintem.Ismétlem önmagam nem nagy horderejű dolog, de kicsit érdekes és sok minden leszűrhető belőle.
digitalelektro webáruház, csak óvatosan!
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #1548 üzenetére
Felhívtam a kapcsolattartó telefonszámot, persze nem az vette fel aki meg van adva. Rákérdeztem miért törölnek, és egy minősíthetetlen hangvételű "válasz" érkezett.
Interneten meg telefonon keresztül hatalmas arca van ezeknek az embereknek.
Mindenki vigyázzon.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
TIT
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #1549 üzenetére
Amelyik cég a vaterán hírdet vagy máshol elég gagyi.
Van elég webshop,ha nekik nem kell a vevő akkor hagyjad.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!