Új hozzászólás Aktív témák

  • Balinov

    félisten

    válasz waithEard #1242 üzenetére

    nem ertem, ezt miert vetted tamadasnak, a hsz(ei)m abszolute nem a te esetedhez kapcsolodtak kozvetlenul, csak kozvetetten. remelem hamarosan megoldodik az ugyed.reszemrol beke veletek

    6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

  • waithEard

    őstag

    válasz Balinov #1251 üzenetére

    Elnézést kérek, ha félreértettem. :R

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    ÉS akkor itt a történet vége, ami ezzel kezdődött.

    Hangsúlyozom kell (mert volt olyan csökkentett módú felhasználó aki nem fogta fel)
    hogy az eljárást kifogásolom, ahogy megpróbáltak átverni, egy használt karival, hamisított papírral.
    Ha azt mondták volna egyből, hogy inkább visszaadjuk a pénzt, vagy ilyen értékben válassz valamit, nem szóltam volna semmit. De ha valaki kevésbé ért hozzá, akkor be tudják palizni.

    Persze kérdés, hogy mi lesz azzal a GTX 660 Ti-vel, amit a gyártó küld?

    Gondoltam, megkérdezem Parádi András Úrat, aki az IPon képviselője, hogy mi a véleménye az esetemről.
    A következő választ kaptam:

    A hibas termeket a gyartohoz juttatjuk vissza, aki a jelen esetben egy masikra cserelte, amelyet egybol elkuldtunk Onhoz. Sajnos a kollegank nem ellenorizte megfeleloen, hogy jo termeket kaptunk e vissza, igy kerulhetett sima GTX660-as kartya cserere.

    Tehát a Gigabyte nevű Óriáscég azon keres, hogy cserére bontott, használt, olcsóbb VGA-t ad.
    Árban pont eltalálva a szuperszerdás árakat.
    Mindezt úgy, hogy 01.02. és 01.17. között lebonyolódott az ügylet. Vagyis az én hibás kártyám kijutott a céghez, és a cseredarabot házhoz hozta nekem a futár.
    Ha igaz is Parádi Úr állítása, miért nem küldték vissza a Gigabyte-nak, hogy cserélje megfelelőre?

    Megkérdeztem, hogy hogyan került a szervízlapra a következő elnevezés:
    GIGABYTE GV-N66OC-2GD GTX660Ti 2GB GDD

    Garancia programunk automatikusan veszi at a termekelnevezest, nem a kollegaim krealjak egyesevel.

    Ezt a termék elnevezést honnan vették át "automatikusan"? Laikus számára nem megtévesztő a végére biggyesztett GTX660Ti? Véletlenül?

    Gondoltam, írok egy cikket a Logoutra, de nem éri meg a fáradságot. Meg különben is, Parádi Úr megfenyegetett, hogy lesz-kapsz, ha én hazudozok!
    :)

    Remeljuk nem allit valotlan tenyeket, ebben az esetben a jogi osztalyunk keri majd becsuletsertes miatt a bizonyitast.

    Végül Parádi Úr levelének vége, amit felvetéseimre válaszolt:

    > -Az Önök munkatársai az ilyen fatális tévedéseket nem veszik -ne adj' Isten nem akarják észrevenni.
    Ezt elismertem es elnezeset kertuk a fatalis tevedesert, remelem megerti, hogy ezert azert nem vaghatjuk le a szervizes kollegank kezet.

    > -Az Önök cége a tévedéseikért nem vállal felelősséget. Azt áthárítják a vevőre.
    Pontosan mire gondol? A vetal visszafizetesere?

    Ez az elnézés megkésve érkezett.
    Külön megköszönöm Parádi Úrnak a slendrián helyesírást,(kérem rendeljen egy magyar nyelvű billentyűzetet, ha másképp nem megy, de inkább ne az Ipontól!) a gúnyos megjegyzéseit! Bravó Ipon!

    Jelen pillanatban a pénzt még nem kaptam vissza, gondolom ráérnek, hiszen azt azért nehezebb lenne hamisítani. :) (Ez vicc volt, kérem ne pereljenek be!) Ezzel sincs baj, majd átutalják, ráérünk.

    Én a magam részéről az Iponnal befejeztem a kooperációt. Akit érdekelnek a régebbi esetek, vélemények az nézze meg az árukeresőn beírt véleményeket, gari ügyekben. Vagy nézze meg ezt a cikket. Én sajnos későn olvastam ezeket.

    [ Szerkesztve ]

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • TIT

    veterán

    Levágni a kezüket?Ez nem japán de lehet,hogy jobb lenne,mert akkor nem lenne ennyi felelőtlen és ez az irónikus megjegyzés a céget minősíti+egy tulaj nem engedheti meg magának ill.igen de az már no comment.
    Engem bezzeg már rég kirúgtak volna.Amúgy tényleg sántít-ha a giga tévedett vigyék vissza és ne azt mondják,hogy nincs,főleg egy új kártya.
    Pozitív,hogy legalább a lóvét visszaadják.

    [ Szerkesztve ]

  • Users Kft.

    csendes tag

    válasz waithEard #1253 üzenetére

    Kedves waithEard!

    Távol álljon tőlem, hogy védjem azt, akinek erre nincs is szüksége, csak szeretném, ha mindenki kicsit tisztábban látna a garancia folyamatának kérdésében.
    Három lehetőség van:

    1. A gyártónak van magyarországi szakszervize, elméletileg ez a legegyszerűbb, beviszed (jobb esetben futár jön, hozza-viszi) gyorsan lezárul, mindenki örül. Pl.: Samsung, Acer, egyes Asus termékek. Természetesen ezeket is viheted (hozhatod) a forgalmazóhoz, de pont ugyan oda fogjuk vinni, küldeni, mint az Te tennéd, csak további egy-két nap átfutási idővel jön-megy. Ha Veszed a fáradságot és 1 perc gúglit hamarabb megkapod azt, amiért egyszer már nem is kevés pénzt fizettél.

    2. A gyártónak egy magyarországi hivatalos disztribútora van és nincs szervízhálózata. Bár ez ellent mond a piac logikájának, hisz nincs konkurens importőr, de még is az esetek java részében a hibás termékeket szó nélkül azonnal cserélik egy szép új dobozos eszközre. Gyorsan lezajlott, örülünk mind a ketten.

    3. A gyártónak zsebkendőnyi kis országunkban számtalan hivatalos importőre van. Pl.: Asus-Gigabyte alkatrészek. Nah itt jön a fekete leves. Elromlott, visszahozod. Elviszem a forgalmazóhoz (nem a gyártóhoz, ezt mind a ketten tudjuk, hogy butaság), eltelik jó esetben 1-1,5 hét rosszabb esetben 2-3, mire visszakapunk egy nem gyári csomagolásban, hanem antisztatikus zacskóban figyelő alkatrészt, ami gyárilag javított. Ezzel több probléma is van: Pl.: a sorozatszáma nem egyezik meg a leadott termék sorozatszámával. A magyar fogyasztóvédelmi törvény nem ismer olyat, hogy a gyártó új sorozat számot adott a terméknek, még ha ez így is van. Ilyenkor két dolgot tehetek:
    - Nem fogadom el a terméket, és elkezdődik egy meddő 1-2 hetes huzavona, amiért az összes garanciális ügyintéző nagyon utál, majd később némi nyomásra még is kicserélik szép újra, de addig Te 400* fogsz felhívni, teszem hozzá jogosan, hogy mi tart ennyi ideig, hisz ez alaphangon több mint egy hónap.
    - Elfogadom a javított alkatrészt, ezzel kockáztatok egy nem túl vicces összegű bírságot, illetve tapasztalataim szerint, ezek a garancia időn belül visszatérnek még egy fordulóra.

    Az, hogy nem azt a terméket kaptad vissza, amiért fizettél Ti vs. nem Ti illetve a történet további részét nem tudom kommentálni, nem is szeretném, mindössze arra szerettem volna rávilágítani nem feltétlen csak Neked, de a Te eseteden keresztül, milyen buktatókat rejt kis hazánkban egy garanciális ügyintézés.

    Üdv:
    Jahn Erhard

    [ Szerkesztve ]

    Jahn Erhard

  • Users Kft.

    csendes tag

    válasz ESP #1232 üzenetére

    (#1144) ESP

    Nini! Itt a megoldás miért nem találtam két megrendelést illetve két számlát Esp-től. Nos, ha jól értem a helyzetet: vettél egy hibás kártyát a ph-n 30 ezer forintért, visszahoztad hozzánk, aztán jól felháborodtál. Ejnye, kis butus… Elszóltad magad. Valóban nem vásárolsz többet nálunk, hisz eddig sem tetted…

    Jahn Erhard

  • TIT

    veterán

    Sajnos az acer,asusnak nincs szervize itthon,csak futárszolgálat,ami néha elesik aztán összetöri a terméket és jön a bonyodalom.
    Vettem egy razer egeret és csak 1 évet kaptam 2 helyett és az importőr nem hajlandó gariztatni,mondván nem tőlük vettem.Sztem meg a gyári 2 év független attól,hogy kitől vettem.
    Magyarul a számtech. termékeket a gari idő után max.3 év ki lehet dobni.kicsit drága mulatság,nekik meg jó üzlet.Egy szervíz elkelne mint a műszaki cikkeknél amiket 8 évig kötelesek javítani.

  • lafaty80

    őstag

    válasz TIT #1257 üzenetére

    Tévedsz, ha valaki elad neked egy 3év garis terméket 1év garival és ezt írja rá a számlára is és a gar levélre is, akkor te kitörölheted, hiába a gyártó rá 3 évet.
    Tipikus sufni mobilboltos eljárás :)

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz waithEard #1253 üzenetére

    Ez a vita rossz irányt vett ahogy látom, azért van még itt némi tisztázni való, és nem mellesleg az iPonnál a levelező kolléga és Parádi úr között van néhány lehetőség amit praktikusabb lett volna kihasználni.
    Egyrészt nagyon erőlteted ezt az iPon-át-akart-verni vonalat, de azért kérdezném, tételezzük fel tényleg tévedés történt, ez esetben milyen eljárás felelt volna meg neked az azonnali pénzvisszafizetés helyett?
    Elfelejtetted a sztoriba beírni, hogy a VGA-t egy Szuperszerda akció keretében vetted, vagy vette valaki tőlünk és úgy került hozzád, bár ez már meg lett pedzegetve valaki által. A csomag az VGA-n kívül egy GM-6900 egeret is tartalmazott, (ez nem került vissza hozzánk egyébként, egy szót sem szóltunk miatta csak a teljesség igénye miatt írom le). A vételárral tehát elvileg tisztában vagy, a mivel számla vagy annak másolata kell az ügyintézéshez. A beszállító a garanciádat az általa vállalt határidőig nem tudta rendezni, a termék cserélve lett. A cseredarabot valóban valaki "benézte" ezért ismét elnézésedet kérjük, nem volt tisztában a Gigabyte - a többi gyártóhoz képest kissé talán logikátlanabb - jelölésével vagy lehet, csak a GPU órajelig jutott el ami magasabb a két kártya pedig egyformán is néz ki, az árkülönbség - mivel a kártya akciós volt, az árkülönbség pici (és ez esetben az OC-s kártya drágább is volt), tehát nem akkora mint a linkelt árak alapján. Az állítólagos "meglopási kísérlet" szerintem más szemszögbe kerül. A hamisított rendezési papír azért nem állja meg a helyét, mert egyrészt a termék nevére rákeresve láthatóak a paraméterek, másrészt a Gigabyte-nak nincs olyan megnevezésű terméke, hogy GV-N660Ti(xxx).
    Ez az általad felvázolt üzleti modell, hogy "van egy bénább cuccunk, mindegy odaadjuk a szerencsétlennek hátha benyeli" beláthatod te is nem lehet egy hosszútávú projekt, nem gondolom hogy ez az iPonra jellemző lenne, és akkor nem 4 évvel ezelőtti cikkekkel kellene példálóznod, biztos lenne sok friss is.
    Kifogásodra a cserével kapcsolatban nem hebegtünk-habogtunk, nem magyarázkodtunk, nem kezdtünk győzködni, hogy de ez a jobb stb, hanem jóváírtuk a terméket, miután meggyőződtünk a tévedésről. Úgy gondolom, hogy amennyiben tényleg a megtévesztés lett volna a célunk nem így tettünk volna.
    Hozzátenném, hogy az általad "gusztustalan becelluxozás"-nak nevezett csomagolás a Gigabyte-nél gyakorlat és eddig nem panaszkodott rá senki a funkcióját pedig ellátja. A beszállítótól kapott csomagokat pedig nem bont(hat)juk fel kivéve ha az ügyfél tesztelést kér vagy a csomag sérülten érkezik.
    Kérdésedre, hogy vajon hol van most a leadott kártyád - a beszállítóval egyeztettünk és azt a választ kaptuk, hogy a héten érkezik meg hozzájuk a javított darab. Tehát kár ESP-t gyanusítgatni aki egyébként továbbra sem iPonos kolléga. Amennyiben igényt tartasz a javított kártyára keress meg minket az rma@ipon.hu emailcímen minél előbb.
    Amennyiben ezért nem kívánsz tőlünk többet vásárolni, azt szomorúan vesszük tudomásul.
    Mivel gyűjtöd az iPonra panaszkodó bejegyzéseket, én ezt ajánlanám:
    http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_1-50.html
    itt kapunk hideget és meleget is illetve talán látható valamilyen fejlődés az idő múlását figyelve. A linkelt panaszokról:
    - A Logiteches történethez annyit fűznék hozzá: valóban hibáztunk, el is ismertük, elnézést kértünk, az ügyet pedig rendeztük, de mentségünkre legyen szólva, ahhoz képest, hogy "...No itt már sejthettem volna mi vár rám…", az ügyfél zárás előtt kb öt perccel érkezett, a vita közben az üzlet bezárt a bolti kollégák haza is mentek, a raktárt, boltot, kasszát stb lezárták, így túl sok lehetőség nem volt az ügy megoldására. A cikk másnap megszületett és ki van téve, hogy emlékeztessen erre minket - bármi is történt azóta, pl beláttuk az elkövetett hibáinkat.
    - A laptopvásárlós kísérlet: Bár sokaknak talán nem fog tetszeni, az a véleményem, hogy a webshopos vásárlás nem mindenkinek való (gondolok itt pl azokra akik egyáltalán nem értenek hozzá és még ismerősük sincs aki igen), illetve a webshopok működését sokan nem értik. Főleg a raktárkészletet nem tartó üzleteknél - mint az iPon - fordulhat elő a fent leírt jelenség. A beszállítóink szabad raktárkészlete van nálunk kilistázva. Problémák az utolsó daraboknál szoktak adódni. A terméket ha megrendeljük - vagy a beszállító másik partnere rendeli meg - a termék eltűnik a listából a amennyiben máshonnan nem lehet beszerezni. Ha van másik beszállítónál akkor a termék más - valszeg drágább - áron fog megjelenni a listában. Ha a megrendelést nálunk vagy a beszállítónál lemondják a termék ismét megjelenik a régi áron. Ami ismét szabad préda lesz, bárki megrendelheti. Így fordulhat elő, hogy a termék ára "ugrál" vagy a termék eltűnik-megjelenik. Esetünkben az ügyfél lecsúszott az utolsó darabról - hogy ez rendszerhiba miatt volt-e csak egy adalék - és nem értette, hogy rendelés nélkül nem tud árut kapni, a rendelendő termékből pedig már nincs szabad készlet. Ezzel együtt az értékesítő - aki miután megnézte, hogy a terméket nálunk rendelték-e meg vagy a beszállítónál, és megkérdezte(tte) a megrendelőt, hogy sürgős-e neki a termék vagy várhat a következő szállításig és elintézte, hogy a termék szabad készlet legyen - lett meggyanúsítva, de hogy mi haszna lett volna abból neki vagy az iPonnak, hogy a terméket nem adjuk el, az máig rejtély. Arról már nem is beszélve arról, hogy az ügyfél az "ipone" computer-rel próbált levelezni, tudom ez szőrszálhasogatás , de az alaphangot megadhatja egy levelezéshez.
    Mivel ilyen szorgalmasan utánunk néztél, mi is ránéztünk mikkel tisztelted meg a garanciát eddig:
    Egy szétszedett, szakszerűtlenül átpasztázott 4850-es amit a beszállító végül cserélt.
    Garancialevél, számla, hibaleírás, vagy bármilyen papír,pl elérhetőség, előzetes egyeztetés nélkül postán küldött hiányzó gyáriszámos (és ezáltal beazonosíthatatlan) 4890-es ami után csak hónapokkal később érdeklődtél (legalább kiderült mit keresi itt a termék, nem fizettettük ki a raktározási díjat).
    Ha lenne "vásárlók fekete listája" szerinted bekerülnél-e oda? Esetleg nevezhetjük-e ezeket részedről bepróbálkozási kísérletnek?
    Mindezek ellenére, amennyiben szükséged van a javított kártyára a jóváírás helyett. Nagyon szívesen rendelkezésedre bocsájtjuk erről minél hamarabb tájékoztass minket.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

  • fricz19

    őstag

    o.O
    FAIL :D
    Users bejegyzése is elnyerte tetszésemet

    [ Szerkesztve ]

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • the_mad

    aktív tag

    Ipon egy szar, jellemtelen banda. Nekem is volt velük ügyem, 2x is, utána az összes Iponos cuccomat eladtam a francba, nehogy harmadjára is mennem kelljen hozzájuk. Nem részletezném a sztorit, mert nincs kedvem 4 oldalt gépelni. Hibás, 0 perces alaplap azonnal vissza lett szolgáltatva nekik a 3 napos cseregar ügyében, ültek rajta 3 hetet, mondván most nincs ilyen lap, de majd lesz... Persze, biztos nem volt nekik ugyanolyan típusú, használt lap, amit "újként" oda tudtak volna adni. Aztán be kellett mennem "asztalt csapkodni", hogy végre legyen valami. Hirtelen vissza tudták adni a pénzt, pedig előtte hallani sem akartak ilyesmiről. Másik egy Asus 6870 volt, amin elkezdett kattogni a ventilátor. Visszavittem, majd elkezdtek genyózni, hogy nem él a garancia, mert ezt én tettem tönkre, ugyanis túlhajtottam. Ja, túlhajtottam a csúszócsapágyat, hülye gyerek. Itt már le is szartam az egészet, visszakértem tőlük, vettem rá egy Accelero S1 Rev2-t és azóta is használom.
    Legalább az ott dolgozók szimpatikusak (sarcasm)... Mikor átvették a hibás cuccokat, olyan látványosan szenvedtek, hogy én éreztem magam kellemetlenül, mert miattam kellett megmozdulniuk.

    A fent szidott Usersel viszont nincs bajom. Rendszeresen vásárolok tőlük, mind kiszolgálásban, mind ügyintézésben korrektek szoktak lenni. Mondjuk néha az az érzésem támad, hogy ők sem tudják, hogy tulajdonképpen mit is árulnak. Nem egyszer fordult elő, hogy a megrendelés 2x-3x módosítva lett, mire sikerült olyan terméket találni, ami van is nekik.

    “God made men, but Sam Colt made them equal.”

  • TIT

    veterán

    válasz lafaty80 #1258 üzenetére

    Elég baj,akkor miért ad 3 évet a gyártó?Ha az eladó tudja 1 évig szervizelni akkor 3-ig is,úgyis a gyártóhoz megy vissza.Az meg nonszensz,hogy gari idő után kuka.Ahhoz kicsit drága!
    Ez csak számtechnél van így de ez nem normális!

  • lafaty80

    őstag

    válasz TIT #1262 üzenetére

    nem mondtam hogy normalis de ez van sajnos. 1 evre kotelezheto minimum az elado, mint jotallas.

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz the_mad #1261 üzenetére

    Pedig leírhatnád szívesen utána nézek és neked is válaszolok.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

  • waithEard

    őstag

    válasz HUN]Repa #1259 üzenetére

    Nem semmi kis levél!

    Nem kívánok mindenre válaszolni, csak néhány fontosabb dologra:

    - A hamisított rendezési papír azért nem állja meg a helyét, mert egyrészt a termék nevére rákeresve láthatóak a paraméterek, másrészt a Gigabyte-nak nincs olyan megnevezésű terméke, hogy GV-N660Ti(xxx).

    Akkor ez mi? Vagy azt állítod, én írtam ezt a papírt?

    Kérdésedre, hogy vajon hol van most a leadott kártyád - a beszállítóval egyeztettünk és azt a választ kaptuk, hogy a héten érkezik meg hozzájuk a javított darab.
    Ezt is csak most hallom. Eddig fel sem merült a lehetőség, hogy kapok egy ugyanolyan kártyát, még azzal a kondícióval sem, hogy "sokat" kéne rá várni.

    Mivel ilyen szorgalmasan utánunk néztél, mi is ránéztünk mikkel tisztelted meg a garanciát eddig:
    Egy szétszedett, szakszerűtlenül átpasztázott 4850-es amit a beszállító végül cserélt.
    Így van. Használtan vettem, itt az Aprón, Iponos garival, és sajnos elég hamar tönkrement.
    Akkor nem próbáltatok meg átverni.
    Garancialevél, számla, hibaleírás, vagy bármilyen papír,pl elérhetőség, előzetes egyeztetés nélkül postán küldött hiányzó gyáriszámos (és ezáltal beazonosíthatatlan) 4890-es ami után csak hónapokkal később érdeklődtél (legalább kiderült mit keresi itt a termék, nem fizettettük ki a raktározási díjat).

    Ez is csak egy Iponos hazugság. Nincs kedvem bemásolni az összes levelet, de :
    2012.06.01.
    ÉN:
    címzett: iPon
    Itt egy szám a dobozról: S/N: 602-V194-020B0908303924 :)

    IPON:
    Tisztelt Cím,
    Ez már helyes. Várjuk és el tudjuk az ügyintézést indítani. Kollégák a
    Dévai utcában várják.

    ÉN:
    címzett: iPon
    Köszönöm. Mivel vidéki vagyok, postázni nem lehetne? Vagy garanciafutár?

    IPON:
    Tisztelt Cím,
    Postán vissza tudja küldeni. A pontos címünk 1137 Budapest Dévai utca 17.

    ÉN:
    címzett: iPon
    Köszönöm szépen a segítséget. A csomagban erre a beszélgetésre, és Önre fogok hivatkozni.

    Így adtam postára, saját költségen.
    Ezután gyakran érdeklődtem mi a helyzet a kártyával, végül azt a válasz kaptam, hogy nem tudják cserélni, meg közben a garancia is lejárt. Ez van, gondoltam, előfordul az ilyesmi. Aztán megint sok sok hét és sok levél árán visszaküldtétek. Ezt nevezed te "bepróbálkozásnak"? Nem egészen értem.
    És érdekes, nem kaptatok feketepontot. :U

    Summa summárum, jobb lett volna, ha ezt a hozzászólást nem írod meg.
    Az meg megint egy érdekes kérdés, hogy milyen alapon teregeted te ki az én vásárlásaimat egy nyilvános fórumon. (Én ugyanis magánszemély vagyok, és nem internetes áruház.)
    Jó hogy nem adod meg a számlaszámomat, meg az adataimat! Ipon, Ipon egyre mélyebbre süllyedsz! :N

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • fricz19

    őstag

    válasz waithEard #1265 üzenetére

    Szóval te sosem vásároltál tőlük, apróról vetted mind a három kártyát?
    Amiből kettő gányolt is volt?
    "Az meg megint egy érdekes kérdés, hogy milyen alapon teregeted te ki az én vásárlásaimat egy nyilvános fórumon. (Én ugyanis magánszemély vagyok, és nem internetes áruház.)"
    Most akkor te vásároltad vagy sem?
    Nem lett semmi kiteregetve, legalábbis én nem látok se nevet, se címet...

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • waithEard

    őstag

    válasz fricz19 #1266 üzenetére

    Én nagyon sok mindent vásároltam már tőlük, és összesen ez a három garis ügyem volt velük.
    Abból kettő rosszul sült el.
    Elég sok gépet építek barátoknak, ismerősöknek, néha megbízásból is. Ezért gyakran a tulaj neve szerepel a számlán, hiszen nem az enyém a gép.
    Hardverker, Lambda (sajnos megszűnt),Users, Ipon.
    És persze gyakran veszek itt az aprón is garis alkatrészeket, ha a "megrendelő" úgy kéri.. Elég sok általam épített gép felügyeletét is ellátom, karbantartom, intézem az esetleges meghibásodásokat. Ez az utolsó "szerencsére" a saját cuccom volt. :)
    És most erről a listáról az IPon-t kihúztam.

    Nem lett semmi kiteregetve, legalábbis én nem látok se nevet, se címet...

    Szerintem egy etikus bolt meg sem említhette volna.... :U

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • 04ahgy

    nagyúr

    válasz waithEard #1267 üzenetére

    "Szerintem egy etikus bolt meg sem említhette volna..."

    Egy etikus vevő meg felfogja, hogy tévedés is történhet...

    A linkelt papír számomra egyértelműen megfelel a HUN]Repa által írtaknak: valaki "benézte".

    Megjegyzem, a Gigabyte nevezéktana tényleg elég kétes tud lenni, és nem nehéz "benézni". Főleg most, gondolhatja egy etikus vevő, meg egy nem etikus is, hogy az ünnepek után a garin van hajtás (a számtechben elég sok a meghibásodás), és ember dolgozik ott is, az is fáradt, az is tévedhet.

    GV-N66TWF2-2GD - 660Ti
    GV-N660WF2-2GD - 660 sima
    GV-N66TOC-2GD - 660Ti
    GV-N660OC-2GD - 660 sima

    Még akár elgépelés is lehet. Ugyanet van az 560 és 560Ti esetén. Szóval azt állítani, hogy hamisították, elég erős. Főleg, hogy a sajátjuk a kiadott papír. Főleg, hogy korrigálásra kerül(t). Egy bíróságon sem állná meg a helyét, ha te hamisításra hivatkoznál. Innentől meg rágalom. Ingoványos talajra tévedtél.

    HGyu

    [ Szerkesztve ]

    7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

  • Asbee

    veterán

    Sziasztok!
    Leírnám az esetemet, illetve kérdezem szerintetek tudok-e valamit az ügyben tenni vagy reménytelen. 01.17-én Az Extreme Digital-tól vásároltunk a győri üzletükben személyesen ( nem neten rendelt, személyesen átvett) egy HDD-t. Hazahoztam, nem ismeri fel semmi, kattog, súrlódó hangot ad ki. Egyértelműen hibás. Külön jól átnéztem, nincs-e rajta semmi sérülés vagy egyéb dolog. Nincs. Mondom oké, mehet gariba. Jeleztem is másnap ezt, emailben, mivel Sopronban lakom így nem tudtam azonnal bevinni. Mondták semmi gond, vigyem be az üzletbe és három nap múlva cserélik amíg érkezik hozzájuk új vinyó. Bátyám leadta 24-én. Kaptunk róla egy jegyzőkönyvet, hogy bevizsgálásra átvéve. Most ezen van egy olyan pont hogy ügyfél észrevétele. Ez később lényeges lesz. 29-én hívnak telefonon, hogy a terméken külsérelmi nyom van, a sarkain, nincs garancia küldik vissza. Már akkor is csodálkoztam, mondtam is hogy ez hogyan lehet. Megjött ma a vinyó és tényleg, van a sarkán sérülés, teljesen jól látható. Tisztán emlékszem a sarkain ilyen sérülés nem volt. Nem feltételezek én senkiről rosszat, de hogy ez a sérülés nem nálunk keletkezett az biztos. Persze ez így utólag az életben nem fogom bizonyítani. Számomra ami furcsa, aki átvette a vinyót, simán fel kell volna, hogy tűnjön neki ez a sérülés. Azt nem tudom mondjuk, hogy az átvevő köteles-e hirtelen megvizsgálni és jelezni-e ha lát valamit. Szerintetek tudok valamit csinálni?

    [ Szerkesztve ]

  • waithEard

    őstag

    válasz 04ahgy #1268 üzenetére

    Kedves 04ahgy!

    Te melyik üzletben dolgozol? Mert ahogy elnézem, ezen a fórumon több az Iponos, és más céges emberke, mint "etikus", vagy mint például én, "etikátlan" vásárló!
    Belekukkantottam az Iponos értelmező kéziszótárba, mert nem értettem teljesen, miről habogsz itt,
    milyen az etikátlan vásárló?

    "Etikátlan vásárló: Olyan vásárló aki nem hagyja magát megtéveszteni, és kikéri magának, ha kicsit hazudozunk neki."

    Közben még egy ellentmondásra bukkantam:
    HUN)Répa szerint:
    Kérdésedre, hogy vajon hol van most a leadott kártyád - a beszállítóval egyeztettünk és azt a választ kaptuk, hogy a héten érkezik meg hozzájuk a javított darab.
    Parádi Úr szerint:
    A hibas termeket a gyartohoz juttatjuk vissza, aki a jelen esetben egy masikra cserelte, amelyet egybol elkuldtunk Onhoz. Sajnos a kollegank nem ellenorizte megfeleloen, hogy jo termeket kaptunk e vissza, igy kerulhetett sima GTX660-as kartya cserere.

    Akkor most cserélték, vagy csak most fogják cserélni? Ha csak most jön meg a csere darab, a nekem kiküldött használt példány honnan származik?

    Más:
    Még akár elgépelés is lehet.

    Megnézted azt a papírt?
    GIGABYTE GV-N66OC-2GD GTX660Ti 2GB GDD

    Ennyit gépeltek el "véletlenül". :)

    Zárszóként: Az IPon visszautalta a vételárat, anyagi kár nem ért.
    Közben lehülyéztek, kigúnyoltak, össze-vissza beszéltek, ahány dolgozóval beszéltem, annyiféle választ kaptam. Megkaptam az "etikátlan" vásárló titulust is, amit büszkén vállalok. :)
    Kedves Ipon, és Ipon prókátorok! Egy üzlet szerintem nem viselkedhet(ne) így.Változtatni kéne a stíluson,
    a kommunikáción, és főként a garanciális ügyintézési gyakorlaton.
    Tőlem most a nem ajánlott értékelést kapjátok.

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • TIT

    veterán

    válasz Asbee #1269 üzenetére

    Helló!

    Amikor átveszi leellenőrzi,hogy sérült-e,mert ha igen alapból ugrik a gari,úgyhogy ezt ott ejtették le+3 napon belül nem bevizsgálni kell,hanem rögtön csere,főleg ha ilyen egyértelmű de at edigitaltól jót ne várjon senki.
    Minket is hülyének néztek vinyó kapcsán,azt állították,hogy jó-2 hétig rohangáltunk ide-oda és kiderült asztalcsapkodás után,hogy a vinyó mégiscsak rossz.A vezető azért hozzátette,hogy a kermit mi fizetjük,úgyhogy nem ajánlja,hogy odamenjünk.Persze mert lebuktak volna és ők fizették volna mert nekünk lett igazunk.A hisztis szervizesről nem is beszélve-mert rászóltam,hogy az egész gépet írja le alkatrészenként átvételnél,erre elkezdte barbár módjára széttépni a gépet :((
    Sok munkanélküli van aki jobban végezné a dolgát.Ez a mammutban volt mellékesen.

  • Gyuri27

    félisten

    válasz waithEard #1270 üzenetére

    Ismerem személyesen répát (illetve találkoztam már vele). Jó arc. A munkáját is jól végzi szerintem.
    Persze aki dolgozik az tévedhet. Ettől még ember marad.
    Tudomásul kell venni, hogy náluk a legnagyobb a forgalom. A nagy számok törvénye alapján talán a hiba is sok náluk. Persze kérdés mihez képest.
    Gariztam is nálunk. Müködik a dolog. Lehet olvasgatni az iponos fórumot. Mindig segítőkész az ember.
    Ahhoz, hogy a dolgok jól müködjenek a boltost is embernek kell/kellene tekinteni. Ez nem mindig van így.
    Akinek nem inge nem veszi magára.
    Az általad istenitett hardverkerben is voltak hajmeresztő garis ügyintézések. Vissza kellene kicsit olvasni.
    Egy szó mint száz. Ott is emberek vannak. Hibázhatnak. Kicsit kisebb arccal, szerényebben kell előadni magunkat. Akkor talán jobban müködnek a dolgok.

    Amd - Radeon - Ryzen

  • Asbee

    veterán

    válasz TIT #1271 üzenetére

    Szia!

    Arra hivatkoznak, hogy Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya, nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Tehát akkor lényegében én bármit leadok náluk gariban, és ha ahhoz van kedvük, csinálnak rá sérülést, majd én nem szólhatok semmit. Amúgy megnéztem jobban a vinyót. A felső részén lévő sarkokon van két "pöcök" amik be vannak törve kicsit hajolva és ferdén lekopva. Nézegettem, hogy ha leejtem a vinyót akkor így sérülne és rájöttem hogy k..vára nem. Maximum ha pontosan a sarkára ejtem, azt is kétszer mert másképpen van a törés mindkét sarkon. Már ez is gyanús... Ezt vagy földhöz vagdalták vagy szépen valamivel beverték...

    [ Szerkesztve ]

  • lafaty80

    őstag

    válasz Asbee #1273 üzenetére

    Na azért ez meredek :) simán fogy. védelemmel hencegnék nekik.... jó hogy nem már akkor is te lennél az okozó ha még át sem vetted tőlük... :)

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

  • Asbee

    veterán

    válasz lafaty80 #1274 üzenetére

    Kérdés, hogy ha az átvételi jegyzőkönyvön szerepel ez a szöveg, ez jogilag mennyire állja meg a helyét. Szerintem dobok egy mailt a megyei fogyasztóvédelemi felügyelőségnek ezzel kapcsolatban, valamit biztos mondanak.

    [ Szerkesztve ]

  • lafaty80

    őstag

    válasz Asbee #1275 üzenetére

    Mindenképp. Nem életszerű olyan feltételt aláíratni ami kvázi ellened szól és őket mentesíti miden felelősség és kötelezettség alól...

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

  • TIT

    veterán

    Ha a sérülés rajta lett volna át se veszik gariba,úgyhogy itt bukták is+bizonyítsák be,hogy te okoztad a sérülést.
    De lehet,hogy a hiba az ütődéstől független,akkor meg nem számít,hogy sérült.

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz waithEard #1270 üzenetére

    Ha úgy gondolod hogy ezzel mélyebbre süllyedek a szemedben, hát legyen de még mindig érdekel - mert a szelektív válaszadásból sokminden nem derült ki:
    - "...tételezzük fel tényleg tévedés történt, ez esetben milyen eljárás felelt volna meg neked az azonnali pénzvisszafizetés helyett?"
    - Esetleg még az is hogy mi alapján írtad a 15000Ft-ot összeget amellyel szerinted megkárosítottunk volna?
    - Ja, és hogy mi van az kártyával együtt kapott egérrel?
    A linkelt fotóval kapcsolatban:
    - Ha megfigyeled, nem azt állítottam, hogy nincs elírva a garancia rendezési papír vagy, hogy nem az szerepel rajta amit te állítasz, mindössze azt, hogy nem létezik olyan nevű Gigabyte termék (GV-N660Ti) ami oda van írva, a hamisításhoz tudtommal legalább léteznie kellene.
    Emailek:
    - 2012.05.31-i (első) emailed bemásolása esetén a látszott volna, hogy egy számlának titulált fura csatolmánnyal (ami szerinted egy 3 éves számla) kérdeztél rá egy tartozékok nélküli termék garanciális ügyintézésének lehetőségre, aminek nincs meg a doboza sem(!), a garlevelet pedig nem találod. Arról, hogy gyáriszám nincs már a terméken szó sem volt ugyebár, így az általunk akkor ismert adatok alapján az ügyintézésnek nem lett volna akadálya. A hiányosságok ellenére a jellemtelen, hazug Ipon kérte, hogy juttasd el hozzá a terméket. Feketepontot valóban nem kaptunk de a későbbi fenyegetőzés a fogyasztóvédelemmel és a bírósággal, hát az érdekes volt, mindez egy gyáriszám, garlevél, tartozékok nélküli kb szívességből intézett termék esetében. Csak jótanácsként említem meg, hogy fenyegetőzés előtt nem árt ellenőrizni, hogy aki az bolttól vásárolt fogyasztónak minősül-e, illetve, hogy melyek a felettes szervek.
    Ezt az egyeztetést ugyebár - szerintem a terméket eladó boltot keresve - furfangosan az bolti ügyintézés emailcímére küldted a szervizé helyett (pedig ismered azt is, már volt ügyintézésed) akik a bediktált gyáriszámot beazonosították neked kérdés, hogy honnan volt az a gyáriszám, ha a garlevél, doboz mint írtad, nincs meg, a kártyán meg nem volt rajta... A levél alján csak egy vezetéknév kezdőbetű és keresztnév az aláírás - ezt inkább nem is minősítem, mondjuk a többin meg ennyi sincs - de ez nem az a név amire a terméket vásárolták, és nem is az amit sajátodként a címmel együtt megadtál, akinek a terméket feladtuk. Akkor most ki is a kicsoda micsoda?
    Leveleztél valakivel az ügyfélszolgálaton, azonban nem ő vételezi be a garanciát és mivel a garanciaprogram gyáriszámkeresője az emailek tartalmában nem keres, dobozban pedig nem volt sem számla sem garlevél másolat illetve egy ilyen esetekben praktikus "Hivatkozva korábbi levelezésünkre X Y kollégával..." kezdetű levél (ha már hibaleírást és/vagy egy elérhetőséget nem sikerül írni, hogy szólhassunk: kész a cucc - egyébként ezek a garanciális ügyintézéshez szükségesek). Továbbra is bepróbálkozási kísérletnek tartom. Ezt ígérted egyébként: "A csomagban erre a beszélgetésre, és Önre fogok hivatkozni."
    Nem gondolom hogy a vásárlásaidból akármit kiteregettem volna, a nevedet meg főleg (már mi sem tudjuk biztosan), a garanciális leadásaidról esetleg, bár ha jobban megfigyeled még csak gyártót - vagy azt, hogy ezek milyen alkatrészek egyáltalán - sem írtam csak számokat, hogy te be tudd azonosítani miről van szó.
    A másik termékkel kapcsolatban irreleváns hogy hogyan került hozzád, amikor leadod te vagy az ügyfél és te próbálkozol be ha épp bepróbálkozol.
    Ezzel mindössze azt szeretném érzékeltetni, hogy emberből vagyunk és tévedhetünk, netán ha még te úgy gondolod is nem biztos, hogy rögtön tolvajt vagy csalót kellene kiáltani. Itt van pl szegény ESP esete aki még mindig nem iPonos...
    "Ezt is csak most hallom. Eddig fel sem merült a lehetőség, hogy kapok egy ugyanolyan kártyát, még azzal a kondícióval sem, hogy "sokat" kéne rá várni."
    - Nem ugyanolyat hanem a tiedet megjavítva (ez is az általad kifogásolt módon lesz csomagolva valszeg). Egyrészt nem tilos erre rákérdezni, de mivel az ügyfelek nem igazán várni szeretnek nem az az alapértelmezett, hogy mi felajánljuk például azért mert nem is tudjuk hogy visszajön-e. A beszállító vagy a disztribútor sincs folyamatosan tájékoztatva hogy mi van a termékekkel, amikor a gyártó szervizéből feladják jó esetben értesítik emailben hogy mi jön és mi történt vele, rosszabb esetben amikor a csomag megérkezik akkor tudja meg mik jöttek vissza.
    "Közben még egy ellentmondásra bukkantam:"
    - Jogilag gyártó a magyarországi forgalomba hozó. Nekik a Gigabyte pedig úgy rendezi a garanciát ahogy egymással megállapodtak. Remélem így érthetőbb.
    Örülök, hogy beláttad végül,hogy nem ért kár. A stílusban talán igazad van, de ne felejtsd el hogy azzal kezdődött a beírásod, hogy 15000Ft-tal meg akartunk károsítani...
    Megint jó hosszúra sikerült, én úgy gondolom mindkét fél álláspontja szerepel oda-vissza pro és kontra, de nem biztos hogy mindenki örül hogy teleírjuk ezt a topicot, én azt javaslom gyere át inkább a PH iPonnal foglalkozó fórumába ha van még mondanivalód: (http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_1-50.html) ott talán nem gond a sok hosszú komment és elfér a további vita is ha lesz, akit meg érdekel átjön és elolvassa...

    God save us from the arrows of the Hungarians.

  • HUN]Repa

    aktív tag

    Már más is említette, a gyártók által biztosított - egyébként garanciának fordított - Warranty általában köszönőviszonyban sincs a magyar jogszabályban leírt jótállás fogalmával és ügyintézési módjával. A disztribútor és/vagy a forgalomba hozó dönti el mennyit vállal a kötelező egy év jótálláson felül.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

  • 04ahgy

    nagyúr

    válasz waithEard #1270 üzenetére

    "milyen az etikátlan vásárló?"

    Többek közt arra gondoltam, hogy a másik fél hozzájárulása nélkül kiteregeted a magánlevelezést. Habár ebben HUN]Repa megerősíthetne, vagy cáfolhatna. Azonban bátorkodtam feltételezni, hogy ha megkeresed a céget, hogy te a levelezést ki szeretnéd írni egy nyilvános fórumra, akkor abba nem mennek bele.

    HGyu

    7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

  • eladohardver

    őstag

    válasz waithEard #1253 üzenetére

    Anno nem egyszer próbáltak használt termékkel át verni... Alaplapon lehetett látni, hogy már ott keményen be volt hajtva a csavar... szét kopott lyukas doboz, meg a garancián igazából hányingerem van a gizda képű kölöktől, az egyiktől... nem is értem miért.

    ¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤

  • adolfka00

    tag

    válasz eladohardver #1281 üzenetére

    Sziasztok ! Gamer Lapti és A500 felhasználót egy és ugyan az a kettő szeretném jelenteni. A történet a következő. Ő fel rakott egy GAMER laptopot én oda írtam a hirdetés alá,hogy ez közel sem az mert ha egy hozzá nem értő vevő szeretne venni egy GAMER laptopot és meg vette volna azt akkor igen csak nézett volna egyet meg jegyzem valami 2. generációs i3 volt benne meg egy 330GT ami nem éppen GAMER vas.Utána hozzá fűzte az okosságait mivel szakmailag a toppon volt a kis gyerek. Ezután csinált még egy felhasználót ki másolta a főoldal szövegeit és elküldte mondhatom ez igen gyerekes. Utána pedig meg próbált be lépni a felhasználómra az email címemre egyfolytában jönnek a jelszó igénylők. Szeretném kérni az azonnali bannolását mert az ilyen kis gyereknek még a könyvek felett van a helye nem a számítógép előtt. Válaszokat előre is köszönöm. Üdv

    [ Szerkesztve ]

    Csak olyan emberekkel üzletelek akik komolyan is gondolják.... ;)

  • adolfka00

    tag

    válasz adolfka00 #1282 üzenetére

    Látom ez igen sűrűn látogatott Topic.

    Csak olyan emberekkel üzletelek akik komolyan is gondolják.... ;)

  • Jester01

    veterán

    válasz adolfka00 #1283 üzenetére

    Vagy egyszerűen rossz helyre írtál. Pedig csak a topik címét kellene elolvasni.
    Szerintem fáradj át ide vagy ide.

    [ Szerkesztve ]

    Jester

  • adolfka00

    tag

    válasz Jester01 #1284 üzenetére

    Jah tényleg :) Nah ezt mondom :D

    Csak olyan emberekkel üzletelek akik komolyan is gondolják.... ;)

  • Ndruu

    MODERÁTOR

    válasz adolfka00 #1283 üzenetére

    Mert ez a rossz boltok topikja, ahogy a címben is olvasható. A hardveraprós piros és fekete pontoknak, valamint a csalók bejelentésére külön topikok vannak.

    A topik, ami te keresel és ahol jelenteni tudod dupla regisztráció miatt a tagot, az a Moderátort keresek az apróhirdetésekez.

    Szerk.: Mire bepötyögtem már más is válaszolt.

    [ Szerkesztve ]

    Harrrr!!!!

  • adolfka00

    tag

    válasz Ndruu #1286 üzenetére

    Mi közöm nekem a hírdetésekhez ?:)

    Csak olyan emberekkel üzletelek akik komolyan is gondolják.... ;)

  • Ndruu

    MODERÁTOR

    válasz adolfka00 #1287 üzenetére

    Az aprón botlottál bele az illetőbe, láttad a hirdetését, valószínűleg két (vagy több) néven aprózik, ezt a Hardverapródok intézik, akiknek az előbb linkelt topikban lehet jelezni. A Hardverapródok kifejezetten az apróra vannak specializálódva, ők értik a csínját-bínját, ezért kell őket keresni és nem a Moderátorokat. Remélem így érthető.

    Harrrr!!!!

  • adolfka00

    tag

    válasz Ndruu #1288 üzenetére

    Értem persze :)

    Csak olyan emberekkel üzletelek akik komolyan is gondolják.... ;)

  • ToniW210

    csendes tag

    Sziasztok,
    Partnero GSM –től vásároltam egy HTC One X 32GB készüléket. HW Apron, partnerogsm néven hirdetnek. A honlapjukon az áll hogy „A készülékek mindegyike ÚJ! Dobozos, Bontatlan Csomagolású Kártyafüggetlen. Gyártói vagy Bolt Garanciás. Magyar menüs és az összes Gyári hozzá tartózó tartozékot tartalmazza. ” Nos tényleg dobozos volt, és tényleg volt rajta magyar nyelv, viszont gyári hivatalos frissítés után eltűnt a magyar lokalizáció, és kizárólag távol keleti nyelveket lehetett kiválasztani, tele volt mindenféle kínai írásjeles programmal, stb stb. Egy éjszakás böngészés után kiderült hogy ez egy Taiwani telefon, és az IMEI alapján válasza ki a magának megfelelő frissítést, és mivel nem EU –s ezért nincs magyar nyelv támogatás, vagyis mielőtt Én átvettem valószínűleg feltették rá. Amikor átvettem garantálták hogy ez magyar készülék. Másnap elmentem hozzájuk pénzt nem adták vissza, javítani természetesen nem javították a HTC-t. A másik hogy náluk kapott garancia semmit sem ér. Se nyugtát, se számlát nem hajlandóak adni. Nagyon vigyázzatok, velük, vagy inkább kerüljétek el nagy ívben, ha nem szeretnétek szívni.

    [ Szerkesztve ]

  • lafaty80

    őstag

    válasz ToniW210 #1290 üzenetére

    Hát nézd én, ajánlom neked a kedvenc fűszeremet: egy kis fogyasztóvédelem mellé egy csipet NAV, aztán az egészet jól elkeverve az asztalra b@szva tálalnám, amolyan Gordon Ramsay stílusban :D

    [ Szerkesztve ]

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

  • TIT

    veterán

    Fogyasztóvédelem semmit nem ér sajna,számla nélkül nem szabad vásárolni,mert akkor azt se tudod bizonyítani,hogy ott vetted.

  • Users Kft.

    csendes tag

    Ezért adunk Mi (és ez alatt nem csak az Users-t értem, hanem a piac összes olyan szereplőjét, aki tisztességesen próbál megélni) egy fél méteres utp kábelről is számlát, vagy legalább egy blokkot. Javaslom mindenkinek, ne csak akkor legyen „tudatos fogyasztó” amikor reklamálni akar, hanem akkor is, amikor vásárol. Ha egy kereskedő nem akar, vagy nem tud számlát adni, keress egy olyan üzletet, ahol a magyar jogszabályoknak megfelelő számlát, nyugtát, garancia levelet kapsz. Itt üt vissza az ár összehasonlító oldalak népszerűsége. Olcsó húsnak, mint tudjuk híg a leve…

    Üdv: Users

    Jahn Erhard

  • lafaty80

    őstag

    válasz karte #1295 üzenetére

    Legtöbbször azt hogy az ilyen "olcsó" helyen csak bolti garanciát adnak nem gyártóit. Pl samsungnak van van sajátja, így azzal közvetlenül a márkaszervizbe is viheted. A bolti garanciánál viszont a bolt jóindulatára számíthatsz max. meg több hetes város tortúrára jobb esetben is.

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

  • Bacusuz

    őstag

    Sziasztok

    Igazábol nem tudom hova irjak ezért kérek segítséget itt.
    Ram vásárlás előtt állok.Ki is néztem egy megfelelő GSkill-t.
    A bökkenő az,hogy csak egy webáruház forgalmazza Pécsett, akikről nem hallottam még sem jót sem rosszat.
    Állítólag van garanciafutár szolgáltatásuk is.Garit 100 évet/gyártó is lifetime/ adnak de nem a márkaszervìzbe, hanem rajtuk keresztül garifutárral.Kicsit félek, hogy eltünnek vagy hasonló.Nem tudom van e mögöttük tényleges üzlet, és hogy tavaly kezték, vagy 10 éve.A garancia, rugalmasság stb.érdekelne.Akinek van velül jó vagy rossz tapasztalata kérem írja meg.
    Válaszaitokat előre is köszönöm.

    ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

  • fricz19

    őstag

    válasz Bacusuz #1297 üzenetére

    szia
    Nézd meg mikor cég.
    Én 3éve vásároltam már tölük, garanciális problémám nem volt velük.
    fb oldalon is követem őket, megyeget a bolt :),
    ha már negatív vélemény nincs akkor az már fél siker :D

    AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

  • Bacusuz

    őstag

    válasz fricz19 #1298 üzenetére

    köszi

    ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

  • sonkas

    újonc

    FIGYELEM! Ezzel a bolttal kapcsolatban:
    ujmobil.hu / ujmobilok.hu
    A szép oldal és az azon található "év online boltja", valamint a "megbízható bolt" cimkék ellenére egy etikátlan, szabálytalanul működő helyről van szó, ahol nem tartják be az alapvető vásárlási szabályokat sem. Nem ajánlom senkinek hogy bármit is vásároljon itt, mert ha garanciás problémád vagy bármi más lenne a termékkel kapcsolatban, rájuk aztán nem számíthatsz! Ha esetleg meggondolnád magad és vissza szeretnéd vinni a terméket, azt ők nem veszik vissza, pedig az oldalukon ki is van írva az elállási jog! Igen, az oldalon kint van, de NEM TARTJÁK BE! Sok más hasonló dolog megtalálható még a szabályzat menüpont alatt az oldalon, amik nem teljesen úgy vannak (szabálytalanok) ahogyan lenniük kellene.

    Ezt mind onnan tudom, hogy volt szerencsétlenségem megismerkedni velük és SAJNOS vettem tőlük egy terméket amit - miután meggondoltam magam és mégsem kellett - SEMMILYEN MÓDON sem akartak visszavenni, pedig a termék még teljesen ÚJ volt!

    SENKINEK SEM AJÁNLOM, és ajánlom mindenkinek hogy kerülje a hasonló etikátlan és szabálytalanul működő "boltokat"! Csak a vásárlót/fogyasztót károsítják, valamint tévesztik meg már csak a puszta létezésükkel is!

Új hozzászólás Aktív témák