Új hozzászólás Aktív témák
-
erhp
csendes tag
válasz x360elite #1146 üzenetére
Szia, tehát ha jól olvasom jelentkeztél hozzánk dolgozni és gondolom, az interjú alatt megismerted a céget, a munkafolyamatokat, a beszállítást, a beszerzést, a szervizt, a garanciális lépéseket, a munkatársakat, feladatköreiket, a bukásainkat, a sikereinket és mindent.
Nyilván a fentiek ismeretében döntöttél úgy "kihagyod". Jól tetted!
Üdv:
Users[ Szerkesztve ]
-
gergely012
csendes tag
Nos igen, csak az a baj, hogy a webshop alapján nem tűntek "gyanúsnak", így rendeltem náluk pár tízezer forintnyi cuccot. (>100ezer)
Hosszútávú garanciáról sokat nem találok a feltételeiknél, csak ezt a homályos mondatot:
"A vásárlástól számított 3 munkanapon túl meghibásodott termékek garanciális ügyintézésének maximális határideje 15-30 naptári nap. A határidő lejárta után vevő kérheti a termék ellenértékének visszafizetését."Egy feltételes ige (kérheti)... Hogy erre az eladó hogyan reagálhat, rejtély.
Lehet, hogy máskor érdemesebb lenne kiadnom +10 ezer forintot egy rendes webshopra. -
Bengio
tag
válasz x360elite #1143 üzenetére
Szia!
Most láttam csak, hogy írtál időközben..
Az MSI-s témával csak egyet tudok érteni, azonban szidni nem akarom a márkát, lehet, hogy csak pont belenyúltunk a "sűrejébe", de jót nem tudok én sem róla.. Én még anno a 6600GT-s korszakban cseréltettem 3x!!! helyi üzletben az MSI 6600GT-met, mindig ugyanazzal a hibával. A 4. kártyát bontatlanul eladtam, amint kihoztam gariból Akadozó support, szar driverek (alaplap speciel), stb... de ez a fórum nem erről szól, szoval off vége..
A gariztatás... igen, az A4Team pont az az üzlet, ahol bizony erőszakoskodni kell, esetenként pedig fenyegetőzni. Van nekünk egy (általam még élesben nem próbált) fegyverünk, amit úgy hívnak, fogyasztóvédelem. Nagyon sok helyről hallom azt, hogy már csak a szó hallatától puhulnak egyesek Nekem szerencsére elég volt bátyám segítségét kérnem, ő határozottabb volt, és jobban kiállt magáért (közvetetten igazából értem), meg az igazunkért. Aztán valahogy hirtelen minden megoldódott..
Ez van, én azt látom, hogy mindenhol a kibúvókat keresik, és a fogyasztók tudatlanságát, már ami a jogainkat illeti. (én spec abszolút nem vagyok tisztában, hogy milyen jogok illetnek meg akár egy céggel szemben, akár mondjuk a rendőrséggel szemben, ha esetleg rám akarnak verni valamit - fordult már elő ilyen is..)Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.
-
Bengio
tag
-
erhp
csendes tag
válasz DeFranco #1156 üzenetére
Kedves DeFranco!
Nem szeretnék senki lelkivilágába gázolni, de mindannyian tudjuk, hogy az éremnek mindig két oldala van. Mind az eladó mind a vevő oldaláról be-be csúsznak nagyítások, torzítások. Ez teljesen normális egy olyan világban ahol nicknevek mögül írnak az emberek, vélt vagy valós sérelmekről mindezt úgy, hogy a számonkérhetősége konvergál a nullához. Ezt fokozza az a tény, hogy mindenki másképp él meg egy adott szituációt, illetve nem látja, esetleg nem akarja látni, vagy látja, de nem foglakozik az őt közvetve vagy közvetlenül érintő folyamatokkal. Ebben bizonyára egyetértünk.
Tehát, ha azt normálisnak tekintjük, hogy különböző jelzőket aggatnak a boltra, akkor legyen az is normális, hogy reagálunk rá.
De fordítsuk meg a dolgot. Mondjuk nyitok egy rossz vásárlok topikot ahova a webshop üzemeltetők írják a véleményüket. Majd egy vásárló ráakad erre a topikra és ráismer saját magára. Vélhetően reagálni fog amennyiben nem teljesen az történt, mint ott írnak. Persze ezt nem tehetem, mert az ütközik a személyiség jogokkal, de azért rossz lenne az érintett személy számára.
Ugyanakkor a cégeket be lehet sarazni minden gond nélkül. Megbecsülhetetlen mennyi potenciális vásárlót vesztenek a cégek az olyan sarazó hozzászólások miatt, amik nem valósak vagy túlzóak. A tényszerű, objektív elmarasztalás az még hasznos is (ha eljut a céghez.) de az ilyen hozzászólás nagyon kevés.
Üdv.: Users
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Tőlem felveheted itt az "önérzetes boltos" szerepet, (remélem megengeded a tegeződést, végtére is ez egy ilyen fórum) nekem nem fáj, és kis súllyal esik latba egy vásárlási döntés meghozatalakor, de hosszú távon ez a te üzletmenetednek nem tesz jót.
Ismerem a kereskedelmet, elég jól, és ez egy olyan szakma (amint azt bizonyára te is tudod) ahol a vevőnek mindig igaza van, ha nincs akkor meg mégis csak igaza van. Aztán hátul a raktárban kiköphetsz a padlóra, tök mindegy, de ezt itt nem csinálhatod, ha holnap is ki akarsz nyitni.
A tények makacs dolgok, azokat le lehet fektetni (feltéve hogy nem jársz jobban az alapértelmezéssel) de neked sikerült három bekezdésen belül támadóba átmenni. Hangsúlyozom, nekem mindegy, de ha beosztott vagy, ezt ne mutasd meg a tulajdonosnak... ha tulaj vagy, akkor nem szóltam, a te pénzed.
Ha pedig rossz vásárlók topicra vágysz, akkor erre tessék: [link]
-
Def26
félisten
Computer Imperium, vagy pc-outlet.hu. Egy és ugyanaz a cég. Csütörtöki utalás szerintük még nem érkezett meg. Ők nem hallottak olyanról, hogy 4 órán belül odaér a pénz. Bankon lekértem egy igazolást, hogy a pénz elment tőlük. Az Ő bankjuk szerint jóváírták a számlán az összeget, de a bolt még nem látja.
Szerencsére cégként utaltunk, nem magánszemélyként. Így azért nekik a mai beszélgetés után egyre forróbb lesz a helyzet. Jogosulatlanul használják a pénzünket, és hülyítenek, amikor az igazolás a bankoktól nálunk vannak.
Szerintem az igazi ok az lehet, hogy nincs még náluk a termék amit vettünk. Egyébként 84k -ról van szó.1 órát kaptak, hogy összeszedjék magukat visszahívjanak, majd leírom mi lett a vége.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Def26
félisten
Á. nem vagyok olyan. Meg mondom, céges vásárlás. Nem tudom ilyenkor mi van, de azt mi tudjuk bizonyítani, hogy az utalás tőlünk elment. Több vásárlásunk is volt már, sablonban van a számlaszámuk. Szerintem az lehet, hogy nincs még meg a termék, csak gusztustalan féreg módjára arra hivatkoznak, hogy az utalás nem érkezett meg. De hát mindegy, majd meg látom mi lesz.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
TIT
veterán
Ezt a céget reklámozza Nagy Feró
Ezek a kis boltok egyre szélhámosabbak! -
attiati
veterán
ipont vagy bluechip-et választatnátok kizárólag konfig összeszerelés minősége és gariztatás szempontjából?
-
#59070464
törölt tag
Egy vásárló esete a Users-nél.
Ezt a postot már egyszer megírtam, november 6-án, nem éppen úriember módjára, de a 18-as karikától azért jócskán messze állt. Ezt most újraírtam. Miért?
Mert péntek este, Users munkaidő után pontosan egy perccel, 19:01-kor megcsörren a telefonom. Rohanok át a másik szobából. Szülinapozunk, de ez mindegy is, mert a másik fél számára irreleváns volt, hogy esetleg már zavar. Tehát zavarok-e kérdést lespórolva arra kérnek, hogy az enyhe obszcén szavakat szerkesszem át (és akkor kapok választ a postomra – nem mintha várnám), mert különben elérik, hogy a szavam ne érjen semmit? Jól emlékszem? Szóval úriemberhez méltóan obszcén szavakat moderáltattam, míg végül inkább töröltettem a postot. Gondoltam megírom némileg összeszedettebben, mert a telefonbeszélgetés során már el is indult az apró dolgokon való kötekedés. Ilyenekkel (is) kellett foglalkoznom péntek este. Most van időm újra nekiesni, részletesebben leírni, hogy minél kevesebb fogást hagyjak magamon. Pedig én csak a saját véleményem írtam le egy üzletről. Gondolom nem az én hibám, hogy elég negatív lett a pozitív végkimenetel ellenére.
Vásároltam nyáron a Users-nél egy Asus P8Z77-M Pro típusú alaplapot. Három héten belül megdöglött rajta a Realtek audio. Mivel vidékről vittem volna vissza, ezért körülbelül egy héttel korábban odatelefonáltam a problémámmal, hátha be kell jelentkezni. Kérdezem a telefonban, hogy megoldható lenne-e, hogy ránéznek aznap, ne kelljen feleslegesen megtennem oda-vissza plusz 150 km-t arra az esetre, ha az alaplapnak semmi baja nem lenne (hátha csak én bénázok, amit erősen kétlek). Azt mondták, hogy nem kell bejelentkezni, menjek csak nyugodtan. Mondom szuper, fel is ajánlottam segítsük egymást, illetve mindenki hamarabb végezzen alapon, előző nap felhúzok egy szűz Win7-t az SSD-re, az alaplap gyári lemezén található driverekkel együtt.
Egy hét letel, érkezés a Damjanich utcába. Valaki felszabadul, odahív. Alaplap pultra helyez, probléma sorol. Hát ők ezt nem tudják most megnézni. Mondom egy hete telefonáltam ide, hogy ezen a napon jönnék vidékről ebben az időszakban, amire azt ígérték, hogy ránéznek. Már az elején nem ment simán, de nagy nehezen sikerült megegyezni, hogy megnézik és felhívnak, ha ez megtörtént. Ez a beszéd, gondoltam, addig elintézem további teendőimet. Otthagytam hát a Realtek hibás alaplapot és az SSD-t a szűz W7-el (kaptam is róla egy átvételi elismervényt, amin nem volt feltüntetve, hogy láthatóan sérült processzor foglalattal hagytam volna ott – erről majd rövidesen). Mivel dolgaimmal már végeztem és lassan a záróra is közelgett, gondoltam felhívom őket. Nem lettem információval gazdagabb, így hát visszaindultam az üzletbe. Amikor megérkeztem, egyből két rossz hír fogadott. Az egyik, hogy sérült a processzor foglalat, az alaplapommal el sem indul a gép. Nem kaptam szikrát. Főleg, hogy előző nap éjszaka még hibátlanul üzemelt. Egyből azzal lettem támadva, hogy a processzor foglalatot védő műanyag sapka nem volt rajta, amikor én az alaplapot odavittem. Autó hátsó ülésén, a saját dobozában szállítottam vissza. Maga az alaplap pedig a gyári csomagolásába, abba az erős zacskójába volt helyezve. Mondanom sem kell, hogy a zacskó jócskán megfeszül a processzor foglalat fölött, hiszen számtalan kiálló elem található egy alapon. Továbbá magára az alaplapra semmi nem került a dobozában (az elválasztó karton alatt volt a user manual és minden kábel darab). Nálam egyszerűen nem sérülhetett meg. Feltételes garanciában akarták elküldeni, ami nekem nem felelt meg, mert tudtam, hogy ebből a szempontból én hibátlanul hoztam ide. A meglévő átvételi elismervényt, ami átvétel garanciális javításra, nem tudom a pontos nevét, de nem is fontos, nyílván mindenki tudja miről van szó. Szóval ezt a papírt egy új papírra szerették volna cserélni. Ezen már nem csak az állt (volna), hogy nincs hang, hanem kiegészítve azzal, hogy a processzor foglalat sérült és feltételes garancia. Ha ezt nem fogadom el, akkor nem küldik el és szó szerint idézem: „Ellenkező esetben mehetek Isten hírével”. Végül elfogadtam, de úgy, hogy az első átvételi elismervényre hivatkozok sorszám alapján, melyre vásárlói ellenvélemény került. Mindez legalább egy órába telt. Egyébként a másik rossz hír (majd elfelejtem) egy szériaszámmal kapcsolatos mizéria volt. Ez egy szintén Users baki (amiben én is enyhén érintett vagyok, de általam végül megoldódott – és ebben sem vagyok hibás), de lényegtelen, az elsődleges probléma mellett eltörpül és mivel túl hosszúra nyúltam és fáradni is kezdek, úgy döntöttem, hogy ebbe már nem mennék bele.
Egy héttel korábban már érdeklődtem, (hogy felkészüljek, meddig kell nélkülöznöm a desktop gépet) hogy mennyi időt szokott igénybe venni egy Asus alaplap garanciáztatása. Azt mondták, hogy maximum két hét. Mikor jöttem volna el a boltból, akkor azt mondták, hogy a cifra helyzet lehet, hogy több időt fog igénybe venni. Itt már tudtam, hogy ez nem két hét lesz. Mivel ennyi időt nem tudok gép nélkül tölteni, kénytelen voltam venni máshol egy ugyanilyen alaplapot. Jól is tettem, mert amikor már majdnem letelt az egy hónap (2x két hét), kezdetét vette a telefonos érdeklődés. Mindig csak ígérgettek, hogy visszahívnak. Rengetegszer hívtam őket, egymáshoz passzolgattak. A szervizest több napon keresztül nem tudtam elérni, pedig ő tudott volna választ adni. Többször otthagytam a számom, soha nem hívtak vissza. Feltételezem, hogy az egy hónappal korábbi eset után nem óhajtott velem beszélni (ennyire elfoglalt még a pápa sem lehet, ezt nekem senki ne akarja bemagyarázni). Egy csodás napon viszont megtörni látszott a jég és felhívtak. Azt mondták, hogy jogos volt a problémám, levásárolhatom az árát. Nem akartam problémát abból, hogy mi az, hogy levásárolhatom az árát(?), amikor már nem volt szükségem még egyre. Emlékszem, hogy azon a napon drágább volt az alaplap. Miért kellett volna nekem ráfizetni egy olyan alaplapra, aminek a garanciális ügyintézése pozitív lett. Ezt sem fogja nekem senki megmagyarázni, mert hogy ez levásárlás vagy csere. Végül egy Asus 7770-es VGA kártyára fizettem rá körülbelül két ezer forintot. Érdekes, hogy az eset ahogy azt már egész fent előre jeleztem pozitív végkifejlettel zárult, ám én mégis negatív szájízzel távoztam. Miért is lehet ez? Ocsmány keretbe nem passzol szép festmény. Azóta eladtam a levásárolt kártyát, egy barátom vette át tőlem. Mindeközben, rá 3-4 hétre mégis igényt tartottam rá. Épp a Users-nél volt a legolcsóbb, de én mégis máshol vettem meg.Zárszóként pedig: Kedves Users! Ezentúl ne zavarj telefonon, mert nem lesz miért. Amikor beregisztráltam az online felületetekre és megadtam a telefonszámom, azt azért tettem, mert ha rendelnék tőletek valamit, akkor tudjatok értesíteni. Egyéb ügyben ne hívj fel, ne zavarj telefonon!
[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
na alakult vmi azota?
velemeny keres: szerintetek erdemes lenne 1 listat letre hozni a boltokrol? gondolok 1 olyanra mint ami a PH felhasznalokrol van.?
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Def26
félisten
Szia
Éppen most akartam írni. Nos, több telefonálás, visszahívásos ígérgetés után átadtam az asszonynak az ügyet, aki munkájából kifolyólag elég meredeken tudja előadni a jogi dolgokat. Pillanatok alatt kiderült, hogy a számlát csak a cég tulajdonosa látja, és ő nem ér rá. Elmondta neki, hogy milyen következményekkel jár az, ha jogtalanul használják a pénzünket, + ugye a honlapon nincs egy leírás a rendelés mikéntjéről, sőt úgy nagyon semmilyen "rendelés menete" leírás sincs.
Végül is du. 15:00 körül az egyik boltvezető elérte a főnököt, aki megerősítette, hogy igen megérkezett az utalás. Ezután felhívott, és annyit sikerült a telefonba mondani, hogy "ok a gép"
Elmentünk a termékért, de kiderült, hogy a számlán rajta van egy 2500Ft- os szállítási költség is, holott mi személyes átvételt kértünk. Erősködött a srác, hogy majd legközelebb levásárolhatjuk, ad róla papírt meg mittudomén, de mondtuk neki, hogy esély nem lesz arra, hogy még egyszer vásároljunk itt valamit. Kifizetjük azt a 2500Ft -ot és felejtsük el egymást.Feleségem szerint az lehet ezeknél a kis cégeknél a gond, hogy nem szeretik az előre utalásos módszert, mert azzal a könyvelésen nem lehet variálni. Adót csalni, stb.
Egy biztos, hogy akit tudunk lebeszélünk, hogy innen bármit is vásároljon, mert tipikus "ungarische vállalkozás" Ahol a főnök és tulaj szarnak a cégbe, és az alkalmazottak f@**ával verik a csalánt.
Jah, a listát én támogatnám.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
qdak
addikt
legalabb rendezodott
gondolkodok, h lehetne megoldhato, nem tudom h lenne jobb:
- mindenki reg nelkul, bejegyezhet es adhat 1+/- a boltnak
- vagy csak az itteni dolgok osszeszedese?(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Joci93
senior tag
Hali!
Nem azért, de nekünk náluk van internet előfizetésünk. (Nem mobilos, hanem "csupasz ADSL [telefonvonal nélküli... szintén kábelről jön be.]) 3 éve náluk vagyunk, mert elég jó szolgáltatást nyújtanak. Igaz, hogy kicsit drága 5 megás netért a havi 6K, de 900 nap alatt, alig 3szor szakadt meg, illetve 1 napig nem volt internet a T-Home miatt.
Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
-
qdak
addikt
na, nem is tudtam rolla
minden esetre itt olvasok folyamatosan, mert eleg sokat rendelek netrol.Joci93: bar az elejet nem ertem ,,nem azert''
orulok h neked nincs gondod veluk, velem ez tortent, emailezrol tudok kuldeni masolatot is, egy jo reszben a cseret meghiusito elado is okolhato a tortentek nagy reszeert, nem alitom h masik eladojuk, nem a megoldast kereste volna a flegma viselkedes hejett.(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
#25712384
törölt tag
Sziasztok!
digitalTREND-ről van esetleg valakinek rossz véleménye? Személyes átvétellel mennék SSD-t venni oda.
A választ előre is köszönöm! -
TIT
veterán
Attól,hogy több éve van még lehet szar!
Haver vett tőlük alaplapot,később gariztattuk és 1 hét alatt megvolt,pedig nem az volt a rossz úgyhogy nem rosszak. -
jookomak
őstag
Sose tudhatod, hogy mikor dől be egy bolt, vagy akár láncolat. Lásd bluefish, mistral. Jelenleg talán a users, és az aqua, akik régi, nagy nevű boltok. Igaz, valamivel drágábbak is, mint a többi. Mondjuk a users-re ugye nemrég volt panasz...
Hardverkernél ami nem tetszik, hogy kiírnak egy árat, nincs a cucc, csak rendelésre, és mire megjön, már jóval drágább lesz. -
g@bo
nagyúr
Tisztelt Vásárlóink!
Sajnálattal tudatjuk Önökkel, hogy az aktuális gazdasági körülmények
nem teszik lehetővé üzletünk további üzemeltetését,
az 1997 óta tartó kereskedelmi tevékenységünket
szüneteltetjük.
Üdvözlettel:
Lord csapata
-
TIT
veterán
Lord dreamland?Tőlük vettem a vidikarit de csak 1 évet adtak,máshol 3-at és amikor megkérdeztem az okát persze,hogy nem válaszoltak.
-
ESP
senior tag
Aqua az nagy nevű... Párszor már csődbe ment.
Ami nagy nevű az iPon szinten kezdődik.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
TIT
veterán
Nem tudok róla,hány cég van aki többször csődbe ment és még mindig megy és ha valamit veszel bekrepál 3 napon túl,beviszed és a szervíz bevizsgálja és már kapod az újat....ez a nem semmi.Nem hetekig szivatnak.
Ha megrendelsz vmit értesítenek,nem úgy mint a pixelnél. -
ESP
senior tag
Egyébként olyan jó nézni hogy írsz egy kritikát és egyből jön az adott bolt és megpróbálja elmagyarázni, hogy igenis TE vagy a hülye
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
erhp
csendes tag
ESP!
Pont a te egyik hozzászólásod volt az ami arra késztetett, hogy figyelemmel kísérjük a topikot. Ezáltal megpróbálunk ellensúly lenni az olyan hozzászólókkal szemben aki, szubjektíven, és/vagy túlzóan, esetleg valótlant állítanak.Ha neked, vagy bárkinek problémája van a bolttal, a vásárolt termékkel, a szolgáltatással, a garanciával az kérem írja meg az users@users.hu címre.
Üdv
users -
nagyúr
Hát beszarok jól felnyomták az idegeimet a Hardverkerbe... Telefonálok, hogy megérkezett-e már a termék, amit több mint egy hete lefoglaltam, erre mondják, hogy még nem, de legyek türelemmel értesítenek majd. Hát engem marhára nem érdekel, hogy honnan szerzik elő, de nekem MOST kell. Komolyan mondom inkább megveszem máshol 5eFt plusz-ért...
PCX a másikfele: Megrendeltem 72eFt-ért termékeket, majd kaptam mail-t, hogy következő hét szerdán szállítják, és akkor már tudok érdeklődni a szállítmányozó cégnél. Hívom őket, és ilyen névre nincs is leadva semmi. Mondom marha jó akkor hívjuk a PCX-et. 2 telefonszám van megadva az egyiket sosem veszik fel, a másikat felvették úgy fél óra csörgetés után, és érdeklődtem a termékekkel kapcsolatban. Azt mondja a srác, hogy jaj hát össze van csomagolva, és holnap lesz odaadva a futárcégnek. Másnap kapok egy mail-t, hogy nem érkezett meg valamelyik termék ezért csúszik még 1 napot. Hát könyörgöm, ha egy Ügyfélnek azt mondom, hogy már össze van csomagolva, szállításra kész, akkor, hogy a francban lehet az másnap, hogy mégsincs kész.
[ Szerkesztve ]
-
eladohardver
őstag
válasz Black Dragon #1195 üzenetére
Sokszor ugyan azért az árért árulják a cuccokat mint egyéb boltok.. kevesebb garival.. ha normál garit akarsz perkálj még... érdekes üzletpolitika... nem fogom mire jó...
¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤
-
szasanyi
félisten
Saját negatív tapasztalatom alapján igazából nem ajánlom a SuperGamer webáruházat. Ezt csak azért tettem be, hogy ha vki iezt fontolja bármely termék esetében erről tudjon, és alaposan informálódjon! A történet röviden:
- rendeltem Guild Wars 2 játékot, melyről az oldalon az van feltüntetve Honosítás: angol DE a borítója szlovák (vagy hasonló) nyelven íródott. Lehet, hogy vkinek ez nem gond, nekem igen és ha ezt feltüntetik ezt a verziót meg sem rendelem.
- a másik játék a GTA San Andreas volt, aminek a hátsó részén a celofán 2/3 részben le van szakadva, alatta a tok sérült (ez milyen már, hogy ilyet elküldenek?!)
- aztán ezeket a tapasztalatokat röviden beírtam a játékok értékelés rovataiba, amiket egyszerűen kitöröltekAz sem éppen kedvező körülmény, hogy 1.5k futárkölséggel lehet csak rendelni és semmi másra nincs lehetőség. Ez persze egy dolog, de ez így összesen sok(k) nekem, és nagyon nem tetszik. Azt már csak remélni merem, hogy a Creative EP-630 fülessel nem lesz gond, mert ezek után rágondolni sem merek egy esetleges gariztatásra.
-
Black Dragon
addikt
válasz eladohardver #1196 üzenetére
Általában tényleg ugyan azon az áron adják a cuccokat, de most kivételesen ők adtak valami nagyon olcsón. A gari pedig nem nagy kunszt, alapból 1 évet adta volna mellé, de a +2év kiterjesztés meg az eladás miatt lesz előnyös, kb ennyivel biztosan többet is fog érni a lap.
-
Black Dragon
addikt
válasz szasanyi #1197 üzenetére
Ők egy szlovák cég, sokszor azért is olcsóbbak ott a dolgok, még a számla is szlovákul van, rendeltem már tőlük 2x-is, bár nem volt negatív tapasztalat, mert razer meg roccat termékről volt szó, ennek ellenére a garanciális folyamat eléggé bonyodalmas a külföldi székhely miatt...
Sry, egy hsz-be akart volna menni....
[ Szerkesztve ]
-
szasanyi
félisten
válasz Black Dragon #1199 üzenetére
Közben én mástól is hallottam panaszt (ő telefonon konkrét terméket pontosított rendelés előtt, mégsem azt kapta), de velem hasonló biztosan nem fordul elő náluk. "Kétszer" rendeltem tőlük: először és utoljára!
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!