Új hozzászólás Aktív témák
-
TIT
veterán
Na a digitaltrend-et mindenki kerülje el jó messzire,ennél etikátlanabb bandát még nem láttam.
Rendeltem egy routert 13992.-Ft-ért de időközben felment az ára,egyeztettem a kollegával aki megígérte,hogy természetesen a megrendelt áron kapom meg,ma kaptam egy hívást,hogy átvehetem de a magasabb áron mert még két vevő vár rá.A törvény szerint az ígért áron kéne kapnom.Ráadásul volt egy potya utam is mert nem kapták meg az ígért időre és rosszul írták le a számom,így nem tudtak értesíteni.
Ezek a mocskos etikátlan webáruházak teszik tönkre a kereskedelmet!
Nekem bezzeg az ígért áron kéne adnom![ Szerkesztve ]
-
XaraX
addikt
Habár nem tőlem kérdezed, azért leírom..
Régi történet, de idevaló, azt hiszem.
Vettem egy LG 24" monitort anno, hazavittem, kicsomagoltam, beüzemeltem.
A monitorból éles magas hangú sípolás jött, kivéve, ha minimum 95 és 100 % között volt a fényerő.
Mivel szombaton történt a vásárlás, így már bezárt a bolt, csak hétfőn tudtam visszavinni.
Panaszomat előadva csodálkozva néztek rám, de azért hajlandóak voltak kipróbálni.
"Természetesen" semmi rendellenességet nem tapasztaltak a működésében, holott félsüketnek kellett lenni ahhoz, hogy valaki ne hallja.
A megállapítás az lett, hogy biztos nálam van a hiba az otthoni villamos hálózatban, vegyek egy zavarszűrös elosztót, és minden rendben lesz.
Megtettem, hazavittem, és minden maradt a régiben.
Másnap visszavittem, már mérgesen néztek rám, amikor megláttak.
Mivel mereven elzárkóztak minden további intézkedéstől ügyemben, még a boltból felhívtam az LG ügyfélszolgálatát.
Elmondtam, mi a panaszom, mire egy nagyon kedves hölgy a vonal túloldalán közölte, hogy a boltnak nincs joga elutasítani a panaszomat, ha csak nem tetszene nekem, akkor is kötelesek lennének cserélni.
A végén közölte, adjam át a telefont a "kedves" szervízesnek.
Nem tudom mit beszéltek, de leginkább a szervízes csak hallgatott, néha egy bizonytalan igent közbeszúrt.
Visszakaptam a telefonomat, és közölte, hogy akkor cserélik.
De mivel ugyanilyen nincs, egy másfajta LG-t tud csak adni.
Belementem, legyen, némileg olcsóbb volt, amit "természetesen" nem kaptam vissza, válasszak valami terméket abban az árban, ebbe is belementem.
Nem nagyon néztem, mit adott, eléggé mérges voltam, hogy egy nyavalyás monitor vásárlás miatt már harmadszor kellet beautóznom a városba.
Hazaérve kicsomagolom, megnézegetem, és kiderült, hogy 23" monitort kaptam.
Nem kicsit ment fel a vérnyomásom, igaz, ez az Én hibám is volt, nem néztem meg a boltban, mit adnak.
Vissza a bolt, nekem ez nem kell, kérek egy 24-es monitort, vagy a pénzemet.
Nincs 24-es, csak rendelni tudnak, ki tudja mikor jön meg, pénzt nem adnak vissza...
Ezen azért kiakadtam eléggé, de Ők nem adnak pénzt semmiképpen.
A vége az lett, elhoztam a zúgó monitort már csak azért is, de ugye ez drágább volt.
Vittem a terméket is, amit az árkülönbözet levásárlásának fejében kaptam, de azt már nem vették vissza, fizessem ki a különbözetet készpénzben.
Nem nagy összeg volt végülis, egy 3k-s billentyűzet gyakorlatilag, de ....
Na mindegy, kifizettem, elhoztam a monitort.
Ki sem csomagoltam, megvártam, hogy leteljen a 3 nap, vittem a CHS szervízbe.
Ott másnapra megállapították, hogy a monitor hibás, nem javítható, csere.
Tiszta happy voltam, végre lesz monitorom.
De nem így lett.
A CHS-ben nem kaptam másikat, csak egy csereutalványt, amit a vásárlás helyén tudok beváltani.
Pont ott voltam, ahol kezdem.
Hívom a boltot, van egy ilyen utalványom, megyek a monitorért.
Mire válaszként megkapom, hogy nincs ilyen készleten, rendelni kell, de az utalványt be kell vinnem ahhoz, hogy rendeljenek.
Újból LG ügyfélszolgálat, elmondom panaszomat, amin már ott is kiakadtak, hogy mit képzelnek ezek.
Közölték, a csere utalvány konrétan arról szól, hogy vagy adnak azonnal, vagy vissza adják a vételárat.
Újból bekocsikáztam a boltba, fölvértezve ezen információkkal.
És Én hülye, hagytam magam rádumálni, hogy másnapra ott lesz a monitor.
Másnap mentem érte, és természetesen nem volt.
Megrendelték, de bizonytalan a beérkezés ideje.
Nem egyedül voltam, hanem a feleségemmel, aki munkájából kifolyólag tökéletesen tisztában van a joggal, és fejből vágja a paragrafusokat.
Innentől Ő intézte a dolgokat, röpködtek a paragrafusok a levegőben, különböző kártérítések megfizetésére irányuló perek kilátásba helyezése, és furcsa módon honnan, honnan nem, azonnal ott termett egy 24-es LG monitor, ami csak annyiban tért el az eredetileg vásárolttól, hogy rendelkezett HDMI bemenettel is.
A végén annyi nem hangzott el, hogy elnézést a kellemetlenségégért, vagy hasonló.
Nagy duzzogva kiállították a papírokat, és visz lát.
Kissé hosszú történetem 3 szereplője közül az LG és a CHS korrekt és gyors ügyintése, míg a Useres minősíthetetlen hozzáállása azt hiszem, nyilvánvaló.
Mint írtam az elején, nem mostani történet, de engem azóta sem, és ezután sem fognak a boltban üdvözölni többet, ez egészen bizonyos. -
TIT
veterán
És még ők vannak megsértődve ha szídják őket és kérdezik nekem volt e bajom velük?Szerencsére nem de nem is lesz dolgom velük.Nem adnak garit egérpadra mondván nem tartós fogy.cikk.Ezt bezzeg tudják,csak a vásárlók jogait nem.Amúgy+kit izgat,hogy tartós vagy nem ha más ad rá garit ott veszem.
Pénzt nem ad vissza csak elvesz rádsózza a szar moncsit+vetet veled még valamit....na ehhez pofa kell.
Az ilyen kócerájokat be kéne záratni! -
eladohardver
őstag
Ez naon durva! Biztos valami nagy orrú pajeszosok Hát igen vannak ilyen cégek, csak addig teszik a jópofit míg perkálsz, ha gond van nem törődömök... Írásban kell intézni a dolgokat, úgy hogy maradjon nyoma, pl faxon.
¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤
-
Users Kft.
csendes tag
Szeretnék válaszolni nem csak a magam, de Minden Munkatársam és Kollégám (ez alatt azon tisztességes kereskedőt értek akik azon dolgoznak, hogy most legyen min gépelnetek) nevében.
Én az Users egyik tulajdonosa és egyben Ügyvezetője vagyok, a nevem és a mail címem szándékosan nem rejtem el, amennyiben bárkinek olyan problémája van, amit meg tudok oldani természetesen állok rendelkezésére.
Nos:
Kedves eladohardver!
Csak gratulálni tudok… Ezt az értékes bejegyzést a helyedben a jobbikos ismerkedési estekre tartogatnám.
Kedves TIT!
Kicsit gondolkodj: Aki szürkézik, az komoly nyereséggel értékesíti azokat a termékeket, amik után a többiek adót (és még egy pár humoros nevű járulékot) fizetnek. A képlet egyszerű: Ha 50% nyereséggel adok el valamit és háromból egyet visszahoznak még mindig kerestem rajta. Ha hivatalos forrásból vásárolom, csak annyi garanciát, szavatosságot tudok produkálni amennyit nekem is adnak, hisz a garanciális ügyintézés elhiheted így sem egy nyereséges vállalkozás. Nagyon egyszerűen elmagyarázom: ha nekem másnap már nem cserélik ki, én sem tudom Neked kicserélni. Nem vagyok megsértődve, csak próbálom elmagyarázni, azt amire esetleg nincs rálátásod.
Kedves Xarax!
Homályosan emlékszem a történetre valóban nem egy tegnapi eset.
Üzletünk a Damjanich utcában van amint ezt tudod. Aki ismeri a környéket tudja percenként 30 autó, vonulási útvonal az összes nínó autónak, kb. 3 percenként troli. Ha ilyen körülmények között nem hallok egy „éles magas hangú sípolás” –t nyugodtan nevezz süketnek. A monitorodat én (is) meghallgattam anno, valóban nem halottam semmit. Valószínűleg elismered Te is, hogy más egy éjszakai csendes környezet, és más egy nappali zajos utca. A csereigazolással kapcsolatban kérlek olvass még egy kicsit, hidd el én is utálom, hisz a lehető legnagyobb kitolás a vásárlóval.Kedves ESP!
Nem akarja senki elmagyarázni, hogy Te vagy a hülye, csak a gyenge hajlításokkal fűszerezett bejegyzéseidet szombat esténként a haveroknak… Nem két kártyát csak egyet nem 200 csak 65 nem 1,5 hónap csak 3 hét, folytassam???
Kedves NewmanHD!
Én voltam az akit az előző bejegyzésedben kellemes szavakkal illettél és én voltam aki felhívtalak. Ha nem haragszol a szülinapi buliról nem tudhatok, de ha megírod mikor van programod, ígérem nem zavarlak közben. Pontosítsuk: a bejegyzésedet a moderátorok törölték az én kérésem előtt, mivel nem tartották a fórum szabályainak megfelelőnek, erről a levelezésem, mint a becses bejegyzésed meg van az archívumomban. Szerintem Neked sincs panaszra okod. A történet röviden a következő: Behoztál egy alaplapot összekócolt processzor foglalattal. A munkatársam valóban elkövette azt a hibát, hogy egyáltalán átvette, hisz a sorozatszám „leesett” róla, amit Te a dobozra ragasztottál fel. Amikor ez kiderült megkérted Édesapádat, mivel Te tanácstalan voltál beszéljen helyetted. A történet négy hét alatt lezajlott levásárolhattad az alaplap árát.
Úgy gondolom nem ért Titeket kár, Munkatársaim mindent megtesznek azért, hogy egy amúgy is problémás eset után ne vesszünk, inkább szerezzünk újabb vásárlókat.
És most jöhet az Össztűz. Eddig azért nem írtam, holott több ízben elkezdtem, mert nagyon egyszerű nicknevek mögé bújva kicsi hajlításokkal fűszerezve következmények és felelősség nélkül bárkinek a becsületébe mászni. Tudom előre, hogy ebből nem azt fogjátok leszűrni: „Vette a fáradságot a paraszt és a péntek estéjét arra szánta, válaszoljon Nekem”, hanem: magyarázza a bizonyítványát.
Erre a bejegyzésre nagyon sok negatív kritikát fogok kapni, de csak két kérésem lenne:
1. Akinek problémája akad, keresse meg az ügyfélszolgálatunkat, vagy a publikált email címen engem, higgyétek el azért vagyunk, hogy megoldjuk a problémátokat.
2. Aki erre a bejegyzésre negatív módon szeretne válaszolni, vegyen rólam példát és vállalja az identitását, nevét, hisz könnyű tökösnek lenni álnevek mögött.Tisztelettel:
Jahn Erhard
Users Rendszerház Kft.[ Szerkesztve ]
Jahn Erhard
-
TIT
veterán
válasz Users Kft. #1207 üzenetére
Korrekt,hogy reagálsz,digitaltrend erre se képes-azt nem értem ha nem szürke importos az egérpad pláne kéne adni garit nem?Szürke importos szeret minél kevesebb garit adni.Damjanichba 19.-be laktam
-
XaraX
addikt
válasz Users Kft. #1207 üzenetére
Így van, legalább 2 éves történet.
A zajjal kapcsolatban igazat adok neked, viszont feltételezem, akad nálatok is egy csöndesebb zug valahol hátul a raktárrészben, ha máshol nem is.
A csere utalványban egyetértünk.
Ha emlékszel a történetre, lehet, az is rémlik, hogy amikor megkaptam a papírt, felhívtalak benneteket, hogy egy ilyenem van, hogyan tovább.
Az Úr, akivel beszéltem, közölte, be kell vinnem a kapott utalványt, leadni, és hoznak egy másik monitort másnapra.
Nem volt ellenvetésem, annyit kértem, ne kelljen külön bekocsikáznom cirka 35 km-t csak azért, hogy a papírt leadjam, hozzon egyet, és egyben lerendezzük.
épp elég + utam volt már a monitor miatt.
A válasz az volt, nem lehetséges, amíg nincs bent a papír, nem hoznak.
Megtettem, bevittem, ennek ellenére a történet vége az lett, ami.
Van másik történetem veletek kapcsolatban, ha már korrektül válaszoltál, igaz, ez még régebbi.
Még valami 754-es MSI lap volt, vettem nálatok anno.
X idő múlva meghalt, ez megeshet, bárhol is veszem.
Bevittem a szervízbe, mondták ok, átveszik, elküldik a nagykerbe, ha rossz, cserélik.
Ez így rendben is van, majdnem mindenhol így megy.
A polcon volt ugyan ilyen lap, megérdeklődtem, lehetséges-e, hogy Én azt most kifizetném, elvinném, és amikor kiderül a másik lapról, hogy rossz, nem a lapot kapnám meg, hanem a vételárat vissza.
Válasz az volt, hogy persze, természetesen lehetséges, ha nekem így jó, tegyünk így.
Abban maradtunk, hívnak, ha van eredmény.
Bő 3 hét telt el, nem kaptam hívást, így gondoltam, megérdeklődöm, mi a helyzet.
Telefonon azt a felvilágosítást kaptam, hogy épp ma jött vissza az új lap, lehet érte menni.
Bementem, majd hivatkozva a megállapodásunkra, kértem, hogy ne a lapot kapjam meg, hanem a pénzt vissza.
Első körben senki nem emlékezett rá, aztán már rémlett valami, közölték, hogy akkor válasszak valamit értékében nyugodtan, azaz vásároljam le.
Mivel nem ebben állapodtunk meg, természetesen a vételárat akartam, nem termékeket.
Nálam volt a másodiknak vásárolt lap számlája.
A végén közölték, ok, visszakapom a pénzt, de mivel időközben kb 5k-val olcsóbb lett a lap, annyit adnak vissza.
Korrekt történet, azt hiszem.
Ugyanilyen módon gariztattam már nagy boltban és egész kicsi kis boltocskában is, mindenhol azonnal megkaptam a számlán szereplő összeget, holott akkor is volt árváltozás közben.
Mint írtam, ez is sok évvel ezelőtti eset, bízom benne, hogy jelen korban, amikor talán jobban kell küzdeni a talpon maradásért mindenhol, nem fordulnak elő ilyen esetek. -
Users Kft.
csendes tag
Nagyon egyszerű a képlet. A hiába kap a gyártótól a disztribútor 200 év garanciát, ha Ő a magyar jogszabályoknak eleget téve 6 hónap szavatosságot biztosít. Én megveszem, és csak ennyit tudok tovább adni felétek. Amennyiben bevállalom a disztribútor helyett a 200 év garanciát nagyon sok szép használt egérpad fog sorakozni a polcomon. Nagyon sok (szinte minden) gyártó csak a hivatalos forgalmazótól fogad el garanciális problémával terméket, viszonteladótól, magánszemélytől nem. Ez azért lényeges, mert még azt sem tehetem meg, hogy saját költségemen kiküldöm a gyártónak. Ha „nem hivatalos” forrásból származik a termék, adott esetben a kereskedő tud olyan haszonkulccsal dolgozni, hogy ez belefér a keretbe.
Ami nagyon fontos két dolog:
Amikor bármilyen probléma adódik egy termékkel, a magánszemély és a kereskedő között a fogyasztóvédelmi törvény hatályos, amíg a nagykereskedő és közöttünk a polgári törvénykönyv ide vonatkozó szabályai. A kettő össze sem köszön egymással. Ez az oka, hogy nem egyszer elhúzódik az ügyintézés, avagy az ügyfélnek kedvezve bevállalom a cserét, jóváírást, amíg felém ezt a terméket adott esetben nem, vagy csak hetek, hónapok múlva rendezik. (Pl.: NewmanHD alaplapja azóta is ott figyel az @hulladék gyűjtőben.)
A második: Nem vonom kétségbe, hogy hibázunk, nem szeretném sem Munkatársaimat, sem magam Szent György szerepében feltüntetni. Gyakran tesszük ezt, hisz aki dolgozik az hibát is követ el, pusztán arra szeretnék rávilágítani, hogy ezeket nem azért tesszük, mert anyagi, avagy erkölcsi érdekünk fűződik hozzá, pusztán emberek vagyunk. Azon vagyunk, hogy ez a lehető legkevesebbszer forduljon elő.
Próbálok tényszerű lenni válaszaimban, bár én is tévedhetek, de tartom a kérésemet, ígéretemet, aki megkeresi akár a Munkatársaimat, akár engem, igyekszünk a lehető leghamarabb orvosolni a problémáját.Az hogy ilyen „sok” negatív kritika ért minket itt hirtelen, puszta pszichológia. Munkatársam válaszolt egy bejegyzésre, erre mindenkinek az az érzése támadt rögtön, hogy fel kell vennie a kesztyűt, ami nem feltétlenül jó gondolat.
Digitaltrend: sajnálatos, hogy a fórumok üzemeltetőinek (és most nem korlátozódnék a PH-ra) nem kötelességük értesíteni a másik felet, így valószínűnek tartom nem is tud róla, hogy válaszolnia kellene.
Üdvözlettel:
Jahn ErhardJahn Erhard
-
Users Kft.
csendes tag
Kedves XaraX!
Az alaplapos történet nincs meg, de nem vonom szavaidat kétségbe, ismétlem előző szavaimat: nem vagyunk tévedhetetlenek, valószínűleg Munkatársam hibázott, amiért utólag is szeretnék elnézést kérni, bár akkoriban még nem én vezettem a céget. Praktikus tanács (én is a saját bőrömön tanultam meg) amennyiben egy problémásnak látszó ügymenetbe bonyolódom, elkérem az ügyintéző nevét, veszem a fáradságot, hogy hazaérve egy emailban leírjam mit is beszélgettem vele, így nyoma marad. Könnyebb későbbiekben visszakeresni, nincs a „nekem valaki azt mondta” szindróma, bár nem árulok el titkot, mára már minden telefonbeszélgetésünk hanganyagát, illetve levelezésünket megőrizzük, a vitás kérdések egyszerűbb rendezése érdekében.
Üdvözlettel:
Jahn Erhard
Jahn Erhard
-
XaraX
addikt
válasz Users Kft. #1211 üzenetére
Minden tiszteletem a Tied, őszintén, hogy veszed a fáradságot, és válaszolsz a kritikákra.
Őszintén remélem, hogy ez a figyelem a boltban is is visszaköszön, nem csak a vásárlásnál, hanem az esetleges problémák esetén is.
Mindenhol vannak hibák, személy szerint Én egyet tudnék mondani, ahol minden esetben maximálisan korrektül jártak el velem szemben, viszont mások láttam több helyen, panaszkodtak rá.[ Szerkesztve ]
-
Tools
csendes tag
http://trollfesz.cc/fun/85118
-
Razor18
tag
válasz Users Kft. #1211 üzenetére
Kedves Users Kft!
Ma 13 óra táján próbáltalak telefonon elérni Titeket egy rendelés ügyében, de minden számon lepattantam a munkaidőn kívül indított telefonhívások automatikus "Hívjon munkaidőben!" válaszüzenetéről, amely egyben bontotta is a vonalat. Lehet, hogy leltároztok, vagy csak elfelejtettétek kikapcsolni az "Out of Office" hangüzenetet?
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
Mobilx:
Ezt a boltot senkinek nem ajánlom. Ma hívtam őket egész délelőtt és nem vették fel. Kénytelen voltam bemenni emiatt. Mondtam az eladónak, hogy egész délelőtt hívtam őket és nem veszik fel. Erre csak annyit mondott, hogy elfoglaltak.
Ha rendel valamit az ember tőlük és megjön az áru, arról nem értesítik a vásárlót időben. Örökké a vevőnek kell telefonálni ez ügyben, ha gyorsan hozzá akar jutni a megrendelt termékhez.
Nem lehet náluk kártyával fizetni.
10000 Ft-ból nem tudnak visszaadni
9-kor kellene nyitni a boltnak, ehelyett sokszor kb. 9.15-kor nyitnak
Még egy 2 GB-os pendrive-ot is rendelni kell tőlük, mert általában még az sincs raktáron -
Users Kft.
csendes tag
válasz Razor18 #1214 üzenetére
Kedves Razor!
Bár úgy érzem, ez nem vág ennek a fórumnak tartalmába, a mai napon egy unalmas és fárasztó leltáron vagyunk túl, amit a weboldalunkon is jeleztünk. (Rögtön a főoldalon nagyon nagy banner.) A holnapi naptól a szokott nyitvatartási időben (hétköznap 9-19, szombaton 10-14 óráig) mind üzletünk, mind az ügyfélszolgálat vár nagy tisztelettel.
Üdvözlettel:
Jahn ErhardJahn Erhard
-
ESP
senior tag
válasz Users Kft. #1207 üzenetére
Kicsit nézzél jobban bele a rendszerbe okoska, meg a szemüveget is vedd fel és rögtön nem 65 lesz és rögtön 2 kártya lesz 2 különböző rendelési számmal.
De már ne idegeskedj. Többet még véletlenül se fogunk onnan vásárolni
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Gyuri27
félisten
válasz Users Kft. #1211 üzenetére
Üdv.
Aki dolgozik persze az hibázik. Semmi baj ezzel.
Az viszont, hogy a boltos, kereskedő, alkalmazott bárki a vevőnek nem a teljes vételárat adja vissza (amikor az jár neki) az nem hiba. Kereshetünk rá megfelelő törvényi tényállást, de póriasan hívhatjuk a dolgot lopásnak is!
Amd - Radeon - Ryzen
-
Users Kft.
csendes tag
válasz Gyuri27 #1218 üzenetére
Kedves Gyuri27!
Ebben természetesen egyet értünk, a vásárláskori vételárat kell visszatéríteni. Bár ebből volt nem is olyan régen nem kevés szájhúzás, amikor a merevlemezek ára „picurkát” elszaladt. Beszállítóink előszeretettel írták jóvá a winchestereket. Gyakran az 1 TB árából éppen csak kijött a 250-320 GB. Akkoriban azt kapta szinte minden kiskereskedés: „biztosan cserélték, de mi inkább eladjuk…”. Megnyugtatok mindenkit, nekünk is „csak jóváírták”. 100 szónak is egy a vége: nem kívánok törvényi tényállást keresni, igazad van, bár mint a 1211 bejegyzésemben is leírtam van két fontos momentum:
1 Elnézést kérek utólag is XaraX –tól bár nem egy friss sztori.
2 Akkoriban még nem én vezettem a céget. (ezt csak az utóbbi négy évben teszem), de ez természetesen nem mentesíti az Userst (ezen keresztül engem sem a felelősség alól).
Végezetül, hogy mindenkinek jó kedve legyen ezen a havas vasárnap délután:
http://www.youtube.com/watch?v=2Owjdz7EXho
Üdvözlettel:
Jahn ErhardJahn Erhard
-
Attila!
tag
válasz Matthewsz #742 üzenetére
Üdv
Bocs ,hogy zavarlak csak olvastam ezt a hozzászólásod:"Ha valaki a PartneroGsm-nél szeretne telefont venni ajánlom 2X is gondolja meg!
Én úgy jártam, hogy a készülék, amit kinéztem a honlapjukon 54 eFt, az a telefonos rendelésnél már 56 eFt volt és arra jött rá a 2.000Ft-os kiszállítás.
Majd kiderült, hogy a headset-nek csak az egyik fülese szól, így visszaküldtem és egy hónap várakozás, hitegetés után adtam a fejem egy új fülhallgató beruházására.
Szóval megelőzvén a bajt írtam ezt be, hátha valakinek ezzel is segíthetek, ne járjon hozzám hasonlóan!"Holnap itt akarok iPadet venni és utánakerestem és ezt találtam.
És az lenne a kérdésem,hogy te a készüléket újonnan vetted náluk? -
syberia
veterán
Nagy csalódás számomra a holnapgsm webshop,
vettem tőlük egy BST-33 típusú akkumulátort, ami a
honlapon gyári tipusúnak van feltüntetve.
A valóságban 2 nap alatt lemerül vele a mobilom, a több éves elhasználtnak hitt
gyári akku is jobb ennél. Írtam email-t hogy szeretnék hibátlan terméket vagy utalja
vissza nekem a vételárat, válaszra sem méltat[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
waithEard
őstag
válasz jookomak #1120 üzenetére
Mindenki, aki a Lambda Computernél vásárolt terméket akar gariztatni, annak a Hardverkerhez, és ott is Csók Tamáshoz érdemes fordulni.
Nekem is intéztek több garit is. Érdemes megpróbálni.[ Szerkesztve ]
"The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
-
Normi™
őstag
válasz waithEard #1223 üzenetére
Köszönöm én is,sajnos vásároltam tőlük,de remélem nem lesz szükség ezen megoldásra.Így azért megnyugtatóbb a dolog.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Orlin
addikt
Üdv!
Részben ide is tartozik ismerösöm esete ès talán van itt Fehérvári akit érdekelhet...
Szerintek is max alkatrésznek jó a telefon már és sokat nem lehet tenni!?"Kicsi történet novemberben elromlott a telefonom mikrofonja én
hallottam,csak úgye engem nem.Bevittem szervízbe
hangsúlyoznám még novemberben.a telefont
kimosták,megállapították holott ez kizárt....mind1 ultrahangos
mosást javasoltak és szoftverfirisstitettek.nem lett jó,majd nagy
nehezen sikerült kitalálni h rendelnek hozzá mikrofont.
Még mindig nem jó(már decembert írunk) persze állandó jelleggel
azt is elfelejtették h van ilyen telefon náluk:/ Év végén kitalálták h
rendelnek hozzá majdnem 20ezerért szallagkábelt.Ami kitudja
miért soha nem ért oda.Miután sokadszorra bementem hogy
mégis mi a helyzet,jelzem ez a legjobb rész,a legújabb:HTC
kivonult M.országról és fel kell küldeni Pestre,ahonnan kiküldik
külföldre(persze posta díj az enyém).Kezdtem nem érteni h
egyszer tudják szervízelni egyszer nem.Ma elmentem
érte...meguntam.A telefont elhoztam,gyanus volt h nem tudtam
bekapcsolni,mire a válasz:hát amennyit itt volt persze h
lemerült.Az eredmény a qwerty kicsusztatásnál kattog a
képernyőm forditottan reagál.Már pda ként is használhatatlan lett.
Hozzá tenném több,mint 2 éve náluk lett vásárolva majdnem
100ezerért.
Köszönöm Mobil világ gsm távirda út"[ Szerkesztve ]
LENOVO IDEAPAD 5 Pro 16 - Ryzen 5 6600HS, 16, 1000 GB, 16GB, Radeon 660M Graphics, Win11
-
TIT
veterán
HTC sose volt magyarországon és a postát gari időn belül nekik kell állni.
A gagyi szervíznek nincs töltője feltölteni,hogy müködik-e?Ez alap lenne de úgylátszik nem is érdekük javítani.
Csak tudnám ezeket a gagyi vérpistike kókler boltokat miért nem zárják be![ Szerkesztve ]
-
waithEard
őstag
Ipon.
A lényeg: vásároltam tőlük egy Gigabyte GTX 660 Ti karit, ami sajnos meghibásodott.
Garanciafutár elvitte, majd kb 1 hónap után jelezték, hogy küldenek cserekártyát.
Amikor megjött, azt hittem rosszul látok:
Egy Gigabyte GTX 660 volt. (Sima, nem "Ti") De a hab a tortán, hogy szemmel látható módon bontott volt a csomag, egy táp kábelen kívül semmi nem volt benne. Maga a VGA egy alaplapi antisztatikus zacsiba volt
gusztustalanul belecelluxozva.
A belső dobozon pedig zsíros fekete ujjlenyomatok díszelegtek.A kísérő lapon pedig a cserére kiadott VGA típusánál a következő állt:
GIGABYTE GV-N660OC-2GD GTX660Ti 2GB GDD
Nyilván megtévesztési szándékkal írták ezt, mert ilyen típusú kártya nincs.
Ha valaki nem ért hozzá, tuti hogy benyeli. Drága Ipon pedig keres mai árak mellet 15.000 Ft-ot.
Más néven meglop 15.000 Ft-al.
Ezután visszaküldtem a VGA-t, hogy cseréljék megfelelőre, de csak a pénzt akarják visszaadni, ami számomra azért kedvezőtlen, mert azóta jelentősen megdrágult a kari.
De inkább adják vissza a pénzt, mert tőlük nem vásárolok többet, és másnak sem ajánlom.Azóta utána néztem kicsit, és rengeteg panasz volt rájuk, zöme garanciális ügyintézéssel kapcsolatban.
Konklúzió: ha nem akarsz kockáztatni, inkább kerüld el az Ipont, jellemtelenek."The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
-
ESP
senior tag
válasz waithEard #1231 üzenetére
Vásároltál egy szuperszerdán egy GTX660 Ti-t, ami meghalt és most vered az asztalt hogy miért az akciós árat adják vissza igaz?
Jól teszed ne vegyél többet, megmarad nekem
Előfordult már velem is, hogy vettem valamit és meghalt.
HD6950-t vettem itt ph-n 30-ért. Meghalt, visszavittem és visszakaptam 90k-t.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
waithEard
őstag
Nem. Az eljárást kifogásolom, hogy megpróbáltak átverni, egy használt karival, hamisított papírral.
Ez a jellemtelen és aljas dolog. Ha épp nem törvénybe ütköző!
Ha azt mondták volna, hogy inkább visszaadjuk a pénzt, vagy ilyen értékben válassz valamit, nem szóltam volna semmit. De ha valaki kevésbé ért hozzá, akkor be tudják palizni.
Az is érdekes, hogy kedves ESP, hogy te egy pont ilyen kártyát hirdetsz, és tudod, hogy mit, mikor vásároltam.[ Szerkesztve ]
"The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
-
ESP
senior tag
válasz waithEard #1233 üzenetére
Érdekes mi?
Vettem hogy eladjam. Hohohó Meg még rajtam kívül szerinted hányan? Ő is besúgó?
Aztán nehogy felvágd az ereid itt nekem.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
waithEard
őstag
Érdekes bizony!
Tehát szerinted korrekt az, hogy az üzlet, a gyártó által kicserélt kártyám helyett egy használt és gyengébb példányt ad, noha neki ez egy fillérjébe sem került volna? És mi lett a cseredarabbal?
Elég érdekes, ahogy te itt ezeket a jellemtelen alakokat véded. Nem vágom fel az ereimet, pusztán kerülöm az
Ipont, ahol ezek a nyerészkedő alkalmazottak dolgoznak."The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
-
Balinov
félisten
-
Joci17
csendes tag
Sziasztok
Bocs hogy ide írom de hogy lehet valakinek fekete pontot adni és vagy negatívan véleményezni!??
Köszi a választ!Üdv
Joci -
ESP
senior tag
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
waithEard
őstag
válasz Balinov #1237 üzenetére
Kedves Balinov és ESP!
Elmagyaráznátok, hogy miért vagyok én egy hülye, szemét alak, mert nem fogadtam el egy gyengébb és használt VGA-t szó nélkül az IPontól?
Csak mert a nagy nevetéseitekből nekem ez nem derült ki. Tessék, még egy kis adalék az IPon-ról.
Kissé furcsállom, hogy számotokra ez vicces."The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
-
waithEard
őstag
Kissé visszaolvastam, kedvESP. Látom jó kapcsolatban vagy az IPon-nal.
-[link]
-[link]
Aztán kissé ellentmondásosan, hiszen írtam egy kritikát, és te meg engem hülyéztél le:
-[link]Már csak az a kérdés, hogy miért is véded és reklámozod őket ennyire?
"The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
-
ESP
senior tag
Gyárthatsz még itt összeesküvés elméleteket, esetleg csapkodhatod még a földhöz magad
Szerinted ennyi hiba nem fér bele? Van kb heti ~3000 rendelésük.
Nekem se 1 meg 2 garis ügyintézésem volt. Sőt amikor legelőször 2008 decemberében megvettem a gépem kapásból rossz volt az új ram, aztán amit adtak helyebé csere ramot az is szar volt. Még sem jöttem ide asztalt csapni
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
XaraX
addikt
[link]
Az adott bolt helyett akár "valaki"-t is írhatnánk, és tökéletesen igazad van.
És nem, szvsz nem fér bele ennyi hiba, ha csak hibákkal tud valaki valamit elvégezni, inkább ne tegye.
Sajnos, itt a hibázás nem üt vissza olyan hamar, mint mondjuk egy tűzszerész esetében.[ Szerkesztve ]
-
lafaty80
őstag
válasz waithEard #1231 üzenetére
Maradjunk a tényeknél:
- Vettél valamit x áron és rossz volt
- Elküldted szervizbe, ahonnan egy másikat kaptál, de nem ugyanazt/ugyanolyat, amit beküldtél
- Ők ezt rosszul tüntették fel, és amint visszaküldted hozzájuk, ők már csak az árát akarják visszaadniSzóval, annyit előre is hogy nem vagyok Ipon bérenc, nem ismerem ESP-t, nem is akarom.
- Ott is emberek dolgoznak, hibázhatnak
- Számomra teljesen normális, hogy a pénzt akarnak visszaadni, mert esetleg nincs már az a típus (nem néztem utána)Amit viszont neked kell tudni, garanciális idő alatt, ha pénzt akarnak visszaadni, vagy levásároltatni, akkor a számlán szereplő összegért tehetik (amennyiért vásároltad a kártyát). Ha olcsóbb lett az az eladó baja, ha drágább, akkor te látod kárát. Ezt vedd figyelembe. Ők mondták, hogy a mostani árát adják vissza? Ha nem, akkor kérdezz rá náluk, nyugodtan.
Azt hogy egy valaki beléd köt itt ne vedd magadra, nincs biztos jobb dolga, vagy csak szimplán egy idióta.
De azért így elsőre nem kellene egy bolt hírnevét "rontani", majd ha tényleg megtörtént a baj. Mindig belefuthatunk ilyen problémákba. Ha mindenről írnék amivel sikerült eddig összefutnom, akkor már érdemes lenne blog-ot indítanom (több-kevesebb sikerrel jártak ezek) Ha átvernek, ha lesz@rnak, vagy nem megfelelően járnak el. kezedben van egy fegyver, amit FV-nek hívnak, élj vele ha úgy érzed jogos a követelésed.
Én várom majd a fejleményeket, mivel sok cuccom van tőlük, de lekopogom, még nem kellett gariztatnom semmit.
Üdv,
lafatyCuccaim: https://kit.co/lafaty
-
waithEard
őstag
válasz lafaty80 #1246 üzenetére
ESP: Azt hittem, ez a rossz boltok topikja... és nem a "dicsérjük az Ipont, és az Ő prófétáját, ESP-t".
(De azért ne lógasd fel magad!)lafaty80: Köszönöm a higgadt észrevételt. Alapvetően egyet értek veled. Semmi gond nincs a pénzvisszafizetéssel sem, noha van ugyanez a típus, hiszen mint mondtak: cserélve lett a kártya.
Ha ezzel kezdték volna, nem írok ide.
Mégis, hadd emlékeztesselek, hogy a nevezett bolt megpróbált
első körben egy hamisított papírral hintába tenni, ami nem történik "véletlenül". Ha pedig véletlen volt, akkor a szervizben dolgozó emberek alkalmatlanok a feladatra, rosszul végzik a munkájukat.
Nekem kellet kérnem a helyesbítést, és nem kértek elnézést a "tévedésükért".
Ezért kapták a fekete pontot, szerintem ez a topik ezért van.
Én is számtalan garanciát intéztem már, és volt, hogy nagyon türelmesnek kellet lennem, mert sokadjára sem sikerült megjavítani a cuccot.
Nem írtam ide.
Másik üzletnél szintén elcserélték a VGA-t, de nem hamisítottak hozzá papírt. Elnézést kértek, és nem írtam ide.
ESP próféta hatására úgy döntöttem, hogy felveszem a kapcsolatot a cég képviselőjével, és megkérdezem mi erről az esetről a véleménye.
A fejleményekről mindenképpen beszámolok majd."The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!