Új hozzászólás Aktív témák
-
Zenebohoc
tag
Tisztelt Fórumozók!
A fórumtémákban olvasgatva találtam az A4team-t ajánló beírásra.
Megosztanám az esetemet ezzel a "kereskedelmi céggel"
Előzetes írásbeli egyeztetést követően, a megajánlott áron rendeltem egy készüléket.
Futárszolgálattal szállították ki. A csomagban nem a megbeszélt típus volt.
A szállítólevél adatai alapján egyértelmű volt, hogy nem véletlen árucsere, hanem tudatos megvezetés történt.
Az ügyintéző elismerte a cserét, de harmadik félre hárított.
Engem ez nem hatott meg, mert volt egy érvényes ajánlatom egy bizonyos készülék típusra a megállapodott áron. Ezt a forgalmazó, a hatályos törvényeknek megfelelően, NEM TELJESÍTETTE.
Ezt követően lemondtam a cseréről, csak a vételár visszatérítését kértem.
Hosszas utánajárást követően ez meg is történt.
A parttalan levelezgetés során az ügyintézővel történő levelezésbe bevontam a cég igazgatóját (társtulajdonosát), Rácz Andort. Ezen levelek egyikére sem reagált. Szintén nem válaszolt a személyesen neki és a hivatalos panasz címre írt leveleimre sem. Az ügyintéző Rácz Andor telefonos elérhetőségét nem tudta megadni!!!!!!!!!???Esetemben a bolt nem a hatályos törvények betartása mellett végezte tevékenységét.
A vevőt és annak jogait semmibe vette.
Ezek után senki nem tudom nyugodt szívvel ajánlani a boltot.Adatok:
A panaszolt vállalkozás neve, székhelye, telefonszáma, egyéb elérhetősége:
A4 Team Kft.
1095 Budapest, Boráros tér 7.
Tel: +36 1 210 8779
Fax: +36 1 219 0519
Web: www.a4team.hu[ Szerkesztve ]
Nincs szebb, mint mikor az alázat csendje zenére lázad....(LGT)
-
freestL
csendes tag
Üdv!
kromatika (http://hardverapro.hu/tag/kromatika.html) nevű felhasználónak ÓRIÁSI fekete pont, mert gépet újítottam áprilisban, vettem egy 1155-ös foglalatú lapot és hozzá való oem processzort. Ehhez kellett volna egy JÓ és HOZZÁVALÓ hűtő, ám a hirdetésében 1155-ös foglalatra hirdetett processzor hűtőt képpel illusztrálta, amihez persze a valóságnak semmi köze nem volt, de ez hagyján, még csak nem is 1155-ös foglalathoz volt, mint végül kiderült.. Majd telefonon egyeztettünk, azt mondta vigyem el a gépem ő beleteszi szívesen. Én jóhiszeműen elvittem 2 barátommal, mikor megláttuk a proci hűtőt semmi köze sem volt a hardverapro.hu-ra felrakott proci hűtőhöz, majd jobban szemügyre véve , mint ahogy említettem semmi köze nem volt a 1155-ös foglalathoz, de ő erősködött h az tökéletes rá, csak bonyolult felszerelni, ő majd megmutatja..elkezdte felszerelni, fel is rakta, de a hűtő hátulja hozzáért a laphoz, az életét is rátette volna, hogy az jó lesz így, tovább magyarázta, hogy mennyire úgy van ahogy ő állítja, aztán bekapcsoltuk tesztelésképpen, kifüstölt a lap(-17 000 Ft)..erre ő nem reagált semmit, nem is akarta észrevenni. Az egyik kísérőm vette észre, hogy füstöl valami és egyből kirántotta a táp kábelt, majd "kromatika" idegeskedett és azzal próbált mentegetőzni, hogy nem az ő hibája, ő igazából nem is látta működőképes állapotban az alaplapot.. korrekt ember az ilyen, magára vállalja a felelősséget aztán meg keresi a kifogásokat a hibája után. Mondanom sem kell, egy forintnak megfelelő kárpótlásban sem volt részem, de még egy "bocsi,elnézést" stb. sem hagyta el a száját.. Semmiféleképpen nem ajánlom, inkább, ha lehet, kerüljétek a tőle való vételt!(de inkább üzletet..)
-
-
7Heads Drago
veterán
GSM Line boltot nem ajánlom senkinek se!
Telot rendeltem nálunk. A független telo csak 20-as kártyát fogadott el. 1 hónapig tartott a csere. Hiába van sok telo számuk, ha vásárolni akarunk akkor el is érhetők, viszont garis kérdésnél milliószor kell telefonálni.
És nem tudnak semmit se, mindig csak visszahívást ígérnek ami persze nem jön. Sajnos most megint szervízben van a telo (2 hónapja).
Jobban járok ha gyalog megyek el oda, ahova telozni szeretnék, mert azon a telon nem fogok. Jó lesz ha karácsonyra megjön.
Röhej az egész cég.
És sajnos mivel az okostelefonok kelendőek rengeteg ilyen cég van. Én már csak akkor vagyok hajlandó legközelebb bárhol telot venni, ha nincs futár költség (ami a biztosítás miatt 2500Ft! ), és nem tajvanon javítják az adott készüléket. És itt nem az 5000 ft különbség legyen senkinek se a döntő, ha rám hallgatok.
by Süsü[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
őstag
válasz 7Heads Drago #1354 üzenetére
Ha visszaolvasol párat, Mi velünk is kekeckedtek.
1337 hsz.[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
válasz Braddock #1355 üzenetére
Ma sikerült 2 hónap! után visszakapnom a telot. Állítólag javítva. Sajnos a gari időt elfelejtették kitolni, pedig direkte kértem , amikor jelezték hogy kész a telo postára.
Nagy örömmel venném, ha valaki tudna ajánlani egy céget ahol nem ugyanez fog rám várni mobil ügyben
Tartok tőle hogy a legtöbb cég kókányolt telot árul, mert így olcsóbb.
by SüsüÚgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
kerekfej
addikt
Törött kijelzővel érkezett az Asus notebook az Iponból
-
kerekfej
addikt
-
kerekfej
addikt
válasz lukaszokni #1360 üzenetére
Engem se a másik fél.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Sziasztok!
A Roll Computerről tud valaki valamit? Lenne egy VGA-m javításra, de lehet közben megszűntek.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
beteg
őstag
válasz Zenebohoc #1351 üzenetére
Én egy Overmax játékgépet vettem tőlük (A4 team), ami eleve hibás volt. Nem cserélték ki, nem adták vissza a pénzt, azt mondták, hogy javítják. Ez egy hónapja volt, azóta email-re sem, panaszra sem válaszolnak. Nem mondanak semmit.
Senkinek nem javaslom őket!Csak futni kell!
-
drydam
csendes tag
Üdv srácok!
Telefon vásárlás előtt állok és azt szeretném kérdezni hogy XXL GSM-ről illetve GSM Plazaról mik a vélemények? Van-e tapasztalata valakinek egyikkel, másikkal?
Köszi
-
-
drydam
csendes tag
Azért a gariztatás az számít nekem.
Amit kinéztem telót, az náluk két féle módon kapható (10 ronygos különbséggel)
Elmondásuk szerint az egyik bolti míg a másik gyári garanciás, egyértelmű hogy az utóbbit választanám. Ebben az esetben viszont nem lehet(ne) gond a gariztatással, mert nem hozzájuk kellene vinni[ Szerkesztve ]
-
AMD 4ever
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném veletek megosztani a mai nap szerzett tapasztalatomat a Fortuna GSM -mel kapcsolatban, hátha másnak segít a kellemetlenségek elkerülésében.
Tegnap délután telefonon felhívtam a Pólus Centerben levő üzletüket, egy adott típusú készülék iránt érdeklődtem, amit meg is erősítettek, hogy van még készleten. Mivel szerettem volna személyesen is megnézni a terméket mielőtt megvásárolom, megkérdeztem van-e lehetőség arra, hogy eltegyék nekem másnapig, ugyanis vidéken lakom és nem szeretnék potyára utazni. Azt mondták semmi akadálya, másnap délben már ott lesz a készülék az üzletükben át is tudom venni. Örültem, hogy minden ilyen simán ment, másnap reggel 9-kor autóba ültem és elindultam megnézni/megvásárolni a telefont. Délben mikor már Pesten voltam, gondoltam felhívom őket, hogy minden rendben van-e, megérkezett-e már az üzletükbe a telefon amit eltetettem tegnap. A boltos a vonal túlsó végén nagy lelkesen közölte, hogy nagyon jó hogy hívtam és nem mentem be személyesen ugyanis tegnap, pont miután beszéltünk, valaki webes rendelést adott le ugyan arra a típusú telefonra amit én néztem ki és így már nem tudta nekem félretenni. Persze sűrű elnézés kérés közepette ajánlották, hogy jövő héten tudnak másikat hozni, akár egy hétig is félre teszik, de sokra megyek vele ha én most autóztam el egy fél napot hiába.
Miután nem rejtett számról hívtam őket, nem tudom miért nem voltak képesek visszahívni még előző nap, vagy akár egy SMS-t dobni rögtön miután rájöttek, hogy nem tudják eltenni nekem a telefont. Az ügyfelekkel egy kicsit is törődő üzlet ilyet nem szabadna, hogy megengedjen magának. -
StaChys
tag
Valaki tudna nekem segíteni? Hetek óta (lassan egy hónapja) próbálom elérni a PCX -et, garanciális bevizsgálást szeretnék kérni. Már írtam nekik vagy 7-9 levelet, kitöltöttem a hibabejelentő oldalukat, de semmi válasz....
Telefon folyton foglalt, vagy nem veszik fel, vagy felveszik és kapásból megszakad... .
Mit csináljak????? Első körben nem akarom kapásból a Fogyasztóvédelemmel kezdeni...
[ Szerkesztve ]
-
TIT
veterán
Ronts be hozzájuk személyesen.
-
Zenebohoc
tag
Szia!
Tértivevényes levél a cégvezetőnek.
Ha feccolsz bele még némi pénzt, akkor a cégadatbázisból a tulajoknak is.
Vázolni a kialakult helyzetet.
Majd további, max. 30 napos várakozást követően a hatóság.Nincs szebb, mint mikor az alázat csendje zenére lázad....(LGT)
-
TIT
veterán
válasz Cobra652 #1381 üzenetére
20 éve dolgozom kereskedelemben de a telót mindíg fel kellett venni.
Mondjuk nem is gagyi számtech.bolt volt és nem tudhatja ki miért telefonál.
El vannak ezek kényelmesedve nagyon!
Pedig az ipon kb.1 éve felújította,reformálta a szervízelést,ezek szerint mégsem.
Minden boltba szivatják az embert a gariztatással...ilyen a számtech,csak az a baj,hogy ezt hagyják. -
őstag
válasz Cobra652 #1383 üzenetére
Így van, küldjék is csak el, nekem ne a pista forrassza meg a kártyámat...
" 2 hétnél hosszabb idő után kötelesek lennének kérésre cserélni a kártyát ÚJ kártyára, valamint a 2 hét időtartalomra amennyiben kérem és munka miatt szükség van rá, hasonló hardvereszközt biztosítani."
Ez elég nagy baromság.
[ Szerkesztve ]
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
TIT
veterán
Nekem a hardverkerbe rohadt a razer egerem 2 hónapig és nem kaptam semmit.
Nem tudom melyik boltnak van saját szervize,mind kicsi 1-2 kivétellel.Miért javítanák meg,az költség....egyszerűbb vissza a gyártónak. -
őstag
-
XuChi
addikt
Sziasztok.
Lehet nem ide kellene írnom, előre is elnézést kérek ezért. Van egy olyan gondom hogy az alaplapom Asus p8z77i-deluxe elkezdett vacakolni. Garancia van még rá 2 év, azonban a bolt PCGEAR egyszerűen felszívódott. Nincs honlapjuk, nem tudok róla semmit. Ilyenkor mi van???
Csak így leléphet egy bolt és én meg mehetek a levesbe a szarommal egyetemben??? Kéne valami info a boltról, mert nem tudok bemenni a Stadionokhoz ahol a bolt volt, hogy hátha kiírtak egy garancia átvevő helyet.
Van valakinek bármi infója is a boltról??? Na és persze Engusz kollégáról!!
-
XuChi
addikt
válasz CoolBoy323 #1391 üzenetére
És ilyenkor feldughatom az ánuszomba a hibás cuccomat????
-
Alg
veterán
Ilyenkor szerintem a gyártóval érdemes felvenni a kapcsolatot (személy szerint én bármilyen garis probléma esetén igyekszem kikerülni a boltot és rögtön a gyártóhoz vinni, ha lehet)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
XuChi
addikt
válasz CoolBoy323 #1393 üzenetére
Külföldről hoztak be alkatrészeket Anno az asrock z77e-itx lap is kb 30 napig üdült kint mire kicserélték egy másikra
-
Biznisz Elek
aktív tag
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Necros77
csendes tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek a VIP-Phone-ról? Néztem egy telefont és csak náluk lehet kapni. Milyen a garanciájuk és mennyire megbízható shop?
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Telekom mobilszolgáltatások
- TP-LINK routerek
- További aktív témák...
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek