Új hozzászólás Aktív témák

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz waithEard #1253 üzenetére

    Ez a vita rossz irányt vett ahogy látom, azért van még itt némi tisztázni való, és nem mellesleg az iPonnál a levelező kolléga és Parádi úr között van néhány lehetőség amit praktikusabb lett volna kihasználni.
    Egyrészt nagyon erőlteted ezt az iPon-át-akart-verni vonalat, de azért kérdezném, tételezzük fel tényleg tévedés történt, ez esetben milyen eljárás felelt volna meg neked az azonnali pénzvisszafizetés helyett?
    Elfelejtetted a sztoriba beírni, hogy a VGA-t egy Szuperszerda akció keretében vetted, vagy vette valaki tőlünk és úgy került hozzád, bár ez már meg lett pedzegetve valaki által. A csomag az VGA-n kívül egy GM-6900 egeret is tartalmazott, (ez nem került vissza hozzánk egyébként, egy szót sem szóltunk miatta csak a teljesség igénye miatt írom le). A vételárral tehát elvileg tisztában vagy, a mivel számla vagy annak másolata kell az ügyintézéshez. A beszállító a garanciádat az általa vállalt határidőig nem tudta rendezni, a termék cserélve lett. A cseredarabot valóban valaki "benézte" ezért ismét elnézésedet kérjük, nem volt tisztában a Gigabyte - a többi gyártóhoz képest kissé talán logikátlanabb - jelölésével vagy lehet, csak a GPU órajelig jutott el ami magasabb a két kártya pedig egyformán is néz ki, az árkülönbség - mivel a kártya akciós volt, az árkülönbség pici (és ez esetben az OC-s kártya drágább is volt), tehát nem akkora mint a linkelt árak alapján. Az állítólagos "meglopási kísérlet" szerintem más szemszögbe kerül. A hamisított rendezési papír azért nem állja meg a helyét, mert egyrészt a termék nevére rákeresve láthatóak a paraméterek, másrészt a Gigabyte-nak nincs olyan megnevezésű terméke, hogy GV-N660Ti(xxx).
    Ez az általad felvázolt üzleti modell, hogy "van egy bénább cuccunk, mindegy odaadjuk a szerencsétlennek hátha benyeli" beláthatod te is nem lehet egy hosszútávú projekt, nem gondolom hogy ez az iPonra jellemző lenne, és akkor nem 4 évvel ezelőtti cikkekkel kellene példálóznod, biztos lenne sok friss is.
    Kifogásodra a cserével kapcsolatban nem hebegtünk-habogtunk, nem magyarázkodtunk, nem kezdtünk győzködni, hogy de ez a jobb stb, hanem jóváírtuk a terméket, miután meggyőződtünk a tévedésről. Úgy gondolom, hogy amennyiben tényleg a megtévesztés lett volna a célunk nem így tettünk volna.
    Hozzátenném, hogy az általad "gusztustalan becelluxozás"-nak nevezett csomagolás a Gigabyte-nél gyakorlat és eddig nem panaszkodott rá senki a funkcióját pedig ellátja. A beszállítótól kapott csomagokat pedig nem bont(hat)juk fel kivéve ha az ügyfél tesztelést kér vagy a csomag sérülten érkezik.
    Kérdésedre, hogy vajon hol van most a leadott kártyád - a beszállítóval egyeztettünk és azt a választ kaptuk, hogy a héten érkezik meg hozzájuk a javított darab. Tehát kár ESP-t gyanusítgatni aki egyébként továbbra sem iPonos kolléga. Amennyiben igényt tartasz a javított kártyára keress meg minket az rma@ipon.hu emailcímen minél előbb.
    Amennyiben ezért nem kívánsz tőlünk többet vásárolni, azt szomorúan vesszük tudomásul.
    Mivel gyűjtöd az iPonra panaszkodó bejegyzéseket, én ezt ajánlanám:
    http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_1-50.html
    itt kapunk hideget és meleget is illetve talán látható valamilyen fejlődés az idő múlását figyelve. A linkelt panaszokról:
    - A Logiteches történethez annyit fűznék hozzá: valóban hibáztunk, el is ismertük, elnézést kértünk, az ügyet pedig rendeztük, de mentségünkre legyen szólva, ahhoz képest, hogy "...No itt már sejthettem volna mi vár rám…", az ügyfél zárás előtt kb öt perccel érkezett, a vita közben az üzlet bezárt a bolti kollégák haza is mentek, a raktárt, boltot, kasszát stb lezárták, így túl sok lehetőség nem volt az ügy megoldására. A cikk másnap megszületett és ki van téve, hogy emlékeztessen erre minket - bármi is történt azóta, pl beláttuk az elkövetett hibáinkat.
    - A laptopvásárlós kísérlet: Bár sokaknak talán nem fog tetszeni, az a véleményem, hogy a webshopos vásárlás nem mindenkinek való (gondolok itt pl azokra akik egyáltalán nem értenek hozzá és még ismerősük sincs aki igen), illetve a webshopok működését sokan nem értik. Főleg a raktárkészletet nem tartó üzleteknél - mint az iPon - fordulhat elő a fent leírt jelenség. A beszállítóink szabad raktárkészlete van nálunk kilistázva. Problémák az utolsó daraboknál szoktak adódni. A terméket ha megrendeljük - vagy a beszállító másik partnere rendeli meg - a termék eltűnik a listából a amennyiben máshonnan nem lehet beszerezni. Ha van másik beszállítónál akkor a termék más - valszeg drágább - áron fog megjelenni a listában. Ha a megrendelést nálunk vagy a beszállítónál lemondják a termék ismét megjelenik a régi áron. Ami ismét szabad préda lesz, bárki megrendelheti. Így fordulhat elő, hogy a termék ára "ugrál" vagy a termék eltűnik-megjelenik. Esetünkben az ügyfél lecsúszott az utolsó darabról - hogy ez rendszerhiba miatt volt-e csak egy adalék - és nem értette, hogy rendelés nélkül nem tud árut kapni, a rendelendő termékből pedig már nincs szabad készlet. Ezzel együtt az értékesítő - aki miután megnézte, hogy a terméket nálunk rendelték-e meg vagy a beszállítónál, és megkérdezte(tte) a megrendelőt, hogy sürgős-e neki a termék vagy várhat a következő szállításig és elintézte, hogy a termék szabad készlet legyen - lett meggyanúsítva, de hogy mi haszna lett volna abból neki vagy az iPonnak, hogy a terméket nem adjuk el, az máig rejtély. Arról már nem is beszélve arról, hogy az ügyfél az "ipone" computer-rel próbált levelezni, tudom ez szőrszálhasogatás , de az alaphangot megadhatja egy levelezéshez.
    Mivel ilyen szorgalmasan utánunk néztél, mi is ránéztünk mikkel tisztelted meg a garanciát eddig:
    Egy szétszedett, szakszerűtlenül átpasztázott 4850-es amit a beszállító végül cserélt.
    Garancialevél, számla, hibaleírás, vagy bármilyen papír,pl elérhetőség, előzetes egyeztetés nélkül postán küldött hiányzó gyáriszámos (és ezáltal beazonosíthatatlan) 4890-es ami után csak hónapokkal később érdeklődtél (legalább kiderült mit keresi itt a termék, nem fizettettük ki a raktározási díjat).
    Ha lenne "vásárlók fekete listája" szerinted bekerülnél-e oda? Esetleg nevezhetjük-e ezeket részedről bepróbálkozási kísérletnek?
    Mindezek ellenére, amennyiben szükséged van a javított kártyára a jóváírás helyett. Nagyon szívesen rendelkezésedre bocsájtjuk erről minél hamarabb tájékoztass minket.

    God save us from the arrows of the Hungarians.

Új hozzászólás Aktív témák