Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waithEard

    őstag

    válasz 04ahgy #1268 üzenetére

    Kedves 04ahgy!

    Te melyik üzletben dolgozol? Mert ahogy elnézem, ezen a fórumon több az Iponos, és más céges emberke, mint "etikus", vagy mint például én, "etikátlan" vásárló!
    Belekukkantottam az Iponos értelmező kéziszótárba, mert nem értettem teljesen, miről habogsz itt,
    milyen az etikátlan vásárló?

    "Etikátlan vásárló: Olyan vásárló aki nem hagyja magát megtéveszteni, és kikéri magának, ha kicsit hazudozunk neki."

    Közben még egy ellentmondásra bukkantam:
    HUN)Répa szerint:
    Kérdésedre, hogy vajon hol van most a leadott kártyád - a beszállítóval egyeztettünk és azt a választ kaptuk, hogy a héten érkezik meg hozzájuk a javított darab.
    Parádi Úr szerint:
    A hibas termeket a gyartohoz juttatjuk vissza, aki a jelen esetben egy masikra cserelte, amelyet egybol elkuldtunk Onhoz. Sajnos a kollegank nem ellenorizte megfeleloen, hogy jo termeket kaptunk e vissza, igy kerulhetett sima GTX660-as kartya cserere.

    Akkor most cserélték, vagy csak most fogják cserélni? Ha csak most jön meg a csere darab, a nekem kiküldött használt példány honnan származik?

    Más:
    Még akár elgépelés is lehet.

    Megnézted azt a papírt?
    GIGABYTE GV-N66OC-2GD GTX660Ti 2GB GDD

    Ennyit gépeltek el "véletlenül". :)

    Zárszóként: Az IPon visszautalta a vételárat, anyagi kár nem ért.
    Közben lehülyéztek, kigúnyoltak, össze-vissza beszéltek, ahány dolgozóval beszéltem, annyiféle választ kaptam. Megkaptam az "etikátlan" vásárló titulust is, amit büszkén vállalok. :)
    Kedves Ipon, és Ipon prókátorok! Egy üzlet szerintem nem viselkedhet(ne) így.Változtatni kéne a stíluson,
    a kommunikáción, és főként a garanciális ügyintézési gyakorlaton.
    Tőlem most a nem ajánlott értékelést kapjátok.

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

Új hozzászólás Aktív témák