Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyuri27

    félisten

    válasz waithEard #1270 üzenetére

    Ismerem személyesen répát (illetve találkoztam már vele). Jó arc. A munkáját is jól végzi szerintem.
    Persze aki dolgozik az tévedhet. Ettől még ember marad.
    Tudomásul kell venni, hogy náluk a legnagyobb a forgalom. A nagy számok törvénye alapján talán a hiba is sok náluk. Persze kérdés mihez képest.
    Gariztam is nálunk. Müködik a dolog. Lehet olvasgatni az iponos fórumot. Mindig segítőkész az ember.
    Ahhoz, hogy a dolgok jól müködjenek a boltost is embernek kell/kellene tekinteni. Ez nem mindig van így.
    Akinek nem inge nem veszi magára.
    Az általad istenitett hardverkerben is voltak hajmeresztő garis ügyintézések. Vissza kellene kicsit olvasni.
    Egy szó mint száz. Ott is emberek vannak. Hibázhatnak. Kicsit kisebb arccal, szerényebben kell előadni magunkat. Akkor talán jobban müködnek a dolgok.

    Amd - Radeon - Ryzen

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz waithEard #1270 üzenetére

    Ha úgy gondolod hogy ezzel mélyebbre süllyedek a szemedben, hát legyen de még mindig érdekel - mert a szelektív válaszadásból sokminden nem derült ki:
    - "...tételezzük fel tényleg tévedés történt, ez esetben milyen eljárás felelt volna meg neked az azonnali pénzvisszafizetés helyett?"
    - Esetleg még az is hogy mi alapján írtad a 15000Ft-ot összeget amellyel szerinted megkárosítottunk volna?
    - Ja, és hogy mi van az kártyával együtt kapott egérrel?
    A linkelt fotóval kapcsolatban:
    - Ha megfigyeled, nem azt állítottam, hogy nincs elírva a garancia rendezési papír vagy, hogy nem az szerepel rajta amit te állítasz, mindössze azt, hogy nem létezik olyan nevű Gigabyte termék (GV-N660Ti) ami oda van írva, a hamisításhoz tudtommal legalább léteznie kellene.
    Emailek:
    - 2012.05.31-i (első) emailed bemásolása esetén a látszott volna, hogy egy számlának titulált fura csatolmánnyal (ami szerinted egy 3 éves számla) kérdeztél rá egy tartozékok nélküli termék garanciális ügyintézésének lehetőségre, aminek nincs meg a doboza sem(!), a garlevelet pedig nem találod. Arról, hogy gyáriszám nincs már a terméken szó sem volt ugyebár, így az általunk akkor ismert adatok alapján az ügyintézésnek nem lett volna akadálya. A hiányosságok ellenére a jellemtelen, hazug Ipon kérte, hogy juttasd el hozzá a terméket. Feketepontot valóban nem kaptunk de a későbbi fenyegetőzés a fogyasztóvédelemmel és a bírósággal, hát az érdekes volt, mindez egy gyáriszám, garlevél, tartozékok nélküli kb szívességből intézett termék esetében. Csak jótanácsként említem meg, hogy fenyegetőzés előtt nem árt ellenőrizni, hogy aki az bolttól vásárolt fogyasztónak minősül-e, illetve, hogy melyek a felettes szervek.
    Ezt az egyeztetést ugyebár - szerintem a terméket eladó boltot keresve - furfangosan az bolti ügyintézés emailcímére küldted a szervizé helyett (pedig ismered azt is, már volt ügyintézésed) akik a bediktált gyáriszámot beazonosították neked kérdés, hogy honnan volt az a gyáriszám, ha a garlevél, doboz mint írtad, nincs meg, a kártyán meg nem volt rajta... A levél alján csak egy vezetéknév kezdőbetű és keresztnév az aláírás - ezt inkább nem is minősítem, mondjuk a többin meg ennyi sincs - de ez nem az a név amire a terméket vásárolták, és nem is az amit sajátodként a címmel együtt megadtál, akinek a terméket feladtuk. Akkor most ki is a kicsoda micsoda?
    Leveleztél valakivel az ügyfélszolgálaton, azonban nem ő vételezi be a garanciát és mivel a garanciaprogram gyáriszámkeresője az emailek tartalmában nem keres, dobozban pedig nem volt sem számla sem garlevél másolat illetve egy ilyen esetekben praktikus "Hivatkozva korábbi levelezésünkre X Y kollégával..." kezdetű levél (ha már hibaleírást és/vagy egy elérhetőséget nem sikerül írni, hogy szólhassunk: kész a cucc - egyébként ezek a garanciális ügyintézéshez szükségesek). Továbbra is bepróbálkozási kísérletnek tartom. Ezt ígérted egyébként: "A csomagban erre a beszélgetésre, és Önre fogok hivatkozni."
    Nem gondolom hogy a vásárlásaidból akármit kiteregettem volna, a nevedet meg főleg (már mi sem tudjuk biztosan), a garanciális leadásaidról esetleg, bár ha jobban megfigyeled még csak gyártót - vagy azt, hogy ezek milyen alkatrészek egyáltalán - sem írtam csak számokat, hogy te be tudd azonosítani miről van szó.
    A másik termékkel kapcsolatban irreleváns hogy hogyan került hozzád, amikor leadod te vagy az ügyfél és te próbálkozol be ha épp bepróbálkozol.
    Ezzel mindössze azt szeretném érzékeltetni, hogy emberből vagyunk és tévedhetünk, netán ha még te úgy gondolod is nem biztos, hogy rögtön tolvajt vagy csalót kellene kiáltani. Itt van pl szegény ESP esete aki még mindig nem iPonos...
    "Ezt is csak most hallom. Eddig fel sem merült a lehetőség, hogy kapok egy ugyanolyan kártyát, még azzal a kondícióval sem, hogy "sokat" kéne rá várni."
    - Nem ugyanolyat hanem a tiedet megjavítva (ez is az általad kifogásolt módon lesz csomagolva valszeg). Egyrészt nem tilos erre rákérdezni, de mivel az ügyfelek nem igazán várni szeretnek nem az az alapértelmezett, hogy mi felajánljuk például azért mert nem is tudjuk hogy visszajön-e. A beszállító vagy a disztribútor sincs folyamatosan tájékoztatva hogy mi van a termékekkel, amikor a gyártó szervizéből feladják jó esetben értesítik emailben hogy mi jön és mi történt vele, rosszabb esetben amikor a csomag megérkezik akkor tudja meg mik jöttek vissza.
    "Közben még egy ellentmondásra bukkantam:"
    - Jogilag gyártó a magyarországi forgalomba hozó. Nekik a Gigabyte pedig úgy rendezi a garanciát ahogy egymással megállapodtak. Remélem így érthetőbb.
    Örülök, hogy beláttad végül,hogy nem ért kár. A stílusban talán igazad van, de ne felejtsd el hogy azzal kezdődött a beírásod, hogy 15000Ft-tal meg akartunk károsítani...
    Megint jó hosszúra sikerült, én úgy gondolom mindkét fél álláspontja szerepel oda-vissza pro és kontra, de nem biztos hogy mindenki örül hogy teleírjuk ezt a topicot, én azt javaslom gyere át inkább a PH iPonnal foglalkozó fórumába ha van még mondanivalód: (http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_1-50.html) ott talán nem gond a sok hosszú komment és elfér a további vita is ha lesz, akit meg érdekel átjön és elolvassa...

    God save us from the arrows of the Hungarians.

  • 04ahgy

    nagyúr

    válasz waithEard #1270 üzenetére

    "milyen az etikátlan vásárló?"

    Többek közt arra gondoltam, hogy a másik fél hozzájárulása nélkül kiteregeted a magánlevelezést. Habár ebben HUN]Repa megerősíthetne, vagy cáfolhatna. Azonban bátorkodtam feltételezni, hogy ha megkeresed a céget, hogy te a levelezést ki szeretnéd írni egy nyilvános fórumra, akkor abba nem mennek bele.

    HGyu

    7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

Új hozzászólás Aktív témák