Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • magmakocka

    aktív tag

    válasz arty #9067 üzenetére

    Hogy teljes legyen:

    A korai PS2 konzolokban található PS1 chip a PS1 MIPS CPU-ja, amely egyben a PS2 I/O vezérlője is. Ez önmagában nincs hatással a jelenlegi problémára, amit fentebb vázoltam.

    A PS1 GPU mindig szoftveresen van emulálva, függetlenül attól, hogy melyik PS2 modellről van szó, és ez felelős a transzparenciák rendereléséért is. Ez az, ami minden modellben problémás.

    Ezután a PS2 DAC-jába kerül, ami analóg jelet hoz létre a TV számára, és a képet más eltolással (fázissal) adja ki, mint amit a PS1 DAC-ja használna. Erre utal a wiki leírás is.

    Ezért, amikor beállítod az RT5X-et PS1 visszamenőleges kompatibilitásra a PS2-n, az optimális mintavételezést a PS2 működéséhez kell igazítani, nem pedig a PS1-hez.

    Az optimális mintavételi arány különbsége azt is jelenti, hogy ha generikus mintavételezést használsz vagy CRT-n játszol, akkor a PS1 játékok bármilyen felbontásban nagyon-nagyon enyhén, lényegében észrevehetetlenül keskenyebbnek tűnnek PS2-n, mint a PS1-n

    [ Szerkesztve ]

    - Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó! - Milyen kóddal? - Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb .

Új hozzászólás Aktív témák