- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Windows 11
- DIGI internet
- Adobe Photoshop
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Mikrotik routerek
- Milyen program, ami...?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
A PlayStation-t a Sony 1994-ben mutatta be, és hatalmas sikert aratott a géppel, több mint 100 millió gépet adtak el. A fő ficsőr az a CD-k használata volt. Akkoriban a fő adathordozó a ROM-kazetta volt, amibe a Nintendo 64-nek bele is tört a foga. Sok modellfrissítésen esett át, az első gépeknek az FMV videókkal voltak bajai. Képkockakihagyással, és akadozva való lejátszása az olvasóegység kopása miatt. (amit később orvosoltak SCPH-5500-tól felfele). Emellett túlmelegedési bajai is voltak.amit később orvosoltak (SCPH-5500-tól felfele).
Új hozzászólás Aktív témák
-
magmakocka
aktív tag
Hogy teljes legyen:
A korai PS2 konzolokban található PS1 chip a PS1 MIPS CPU-ja, amely egyben a PS2 I/O vezérlője is. Ez önmagában nincs hatással a jelenlegi problémára, amit fentebb vázoltam.
A PS1 GPU mindig szoftveresen van emulálva, függetlenül attól, hogy melyik PS2 modellről van szó, és ez felelős a transzparenciák rendereléséért is. Ez az, ami minden modellben problémás.
Ezután a PS2 DAC-jába kerül, ami analóg jelet hoz létre a TV számára, és a képet más eltolással (fázissal) adja ki, mint amit a PS1 DAC-ja használna. Erre utal a wiki leírás is.
Ezért, amikor beállítod az RT5X-et PS1 visszamenőleges kompatibilitásra a PS2-n, az optimális mintavételezést a PS2 működéséhez kell igazítani, nem pedig a PS1-hez.
Az optimális mintavételi arány különbsége azt is jelenti, hogy ha generikus mintavételezést használsz vagy CRT-n játszol, akkor a PS1 játékok bármilyen felbontásban nagyon-nagyon enyhén, lényegében észrevehetetlenül keskenyebbnek tűnnek PS2-n, mint a PS1-n
[ Szerkesztve ]
- Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó! - Milyen kóddal? - Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb .
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a warez!
- Külpolitika
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nincs több iPhone 14, az iPhone Air-t viszont lassan már gyártják
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Path of Exile 2
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest