- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Vírus a gépben!
- Crypto Trade
- Milyen program, ami...?
- Az Apple szerint a briteknek nem kellene piszkálni a mobilos böngészők piacát
- Mozilla Firefox
Új hozzászólás Aktív témák
-
lantlant
csendes tag
válasz
Nyúltáp #4423 üzenetére
Koszi a valaszt Nyultap!
A helyzet az hogy ez valoban nem oldja meg a problemamat.
Egy batch scripthez kell, ami tobb szaz scenet tolt be, es ment ki modositva, put materialozova. Az egyetlen kerulo ut az lenne ha a scenek eleve jo materialozasuak lennenek. De ezeket az elozo batchem gyartotta lerossszul.
Na szoval. Arrol van szo, hogy van tobb szaz obj-m, amiket egy altalam irt batch script konvertal max faileve. Csak az a baj, hogy nem vagyok kepes ugy megirni, hogy a materialt is hozza magaval(amit manualisan ugye meg tud csinalni az obj beinportalas)..
Szal nekem az is jo lenne ha valaki elarulna, hogy hogy lehet scriptel ugy be inportalni obj-t hogy hozza a materialjat. -
lantlant
csendes tag
Help
Hogy lehet scriptbol elerni a material editorban a Put material to scene gombot?
A helpben egy ilyan van, de nekem nem akar sikeredni ez alapjan
<void>PutMtlToMtlEditor <maxObject>mtl <index>slot -
lantlant
csendes tag
Help
Biped csontoknak az animacios kulcsait masolom egyik kepkockarol a masikra, es nem lesznek ugyanabban a pozban. Eloszor azt hittem, hogy csak a tappancsok miatt van, de miutan atkonvertaltam az animaciot freeform modba, meg mindig elrontott par csontot. Mert van ez?
(amugy loopolni akarom az animot es ezert masolom az elso kocka fazisat az utolsora)[ Szerkesztve ]
-
lantlant
csendes tag
Lenne egy scriptelos kerdesem:
Vannak sceneim amikben valtoztatni akrok adott nevu obiektumokon,
csak az a baj, hogy nem minden sceneben
van meg minden obiektum. Amikor "eszreveszi" hogy olyan obiektumot akar a scriptem manipulalni
ami nincs a sceneben, leall hibauzenettel, ahelyett hogy atugrana.
Erre mi a megoldas? Help -
lantlant
csendes tag
Koszi. Ugye hogy jokat tudok kerdezni.
Termeszetesen a kerdes folteves elott mindig megnezem a max helpet, de mivel nem tudok angolosul ezert idonkent nem tudom kibogaraszni
Menthirist
van neve az obiektumoknak csak nem pontosan az aminek kene. Replace miatt kellene oket atnevezni, mert a replace nem mukudik ha nem pontosak a nevek.
Osszeraktam lego epitmenyeket lowpoly elemkeszletbol, es replaceval akartam kicserelni high polyra csakhogy egy karakterben kulonboznek a nevek... -
lantlant
csendes tag
sziasztok!
lehet maxban tomegesen atnevezni obiektumokat? van 500 a001-xy obiektumom es azt szeretnem hogy a001bxy obiektumok legyenekhelp
-
lantlant
csendes tag
-
lantlant
csendes tag
Hi
obiektumokat, hogy lehet vol selectel (vagy vol select szeruen) ki szelektalni? Tehat van a scenemben x darab obiektum es van egy obiektum, ami metsz kozuluk y darabot, es azt szeretnem ha ezek es csak ezek lennek kiszelektalva.
help -
lantlant
csendes tag
Sziasztok!
Tudja valaki hogy UV channelt lehet-e valtani Bodypaintban? -
lantlant
csendes tag
help!
Body paintel rajzolnek tablettel es pan view-t (hand) nem erem el hotkey-el mivel egernel a kozpso gomb+alt volt az... Van erre megoldas? -
lantlant
csendes tag
válasz
Menthirist #3658 üzenetére
Halas koszonet
es jobbulast/gyogyulast kivanok! -
lantlant
csendes tag
Help!
Nem talalom a Zbrush3-ban a Hotkeys beallitasokat pedig elvileg a preferencesben kene legyen[link]
-
lantlant
csendes tag
-
lantlant
csendes tag
Atmentem max7-be, es ott mukodnek... De mert?
-
lantlant
csendes tag
Az unwrap editorban, hogy lehet a hotkey-eket elerni? Vagy csak nallam nem mukodi?
Help! -
lantlant
csendes tag
Na akkor nekem is lenne egy kerdesem: Vol select gizmojanak pozicciojat, hogyan lehet egy obiektum pozicciojahoz kotni? lattam tegnap egy pelda scenet es nem jottem ra hogy csinalja... ohhh csak nem wire?... mingya megnezem
-
lantlant
csendes tag
Ehez nem kell veglegesiteni, eleg ha radobsz egy edit spline modositot.
De ha veglegesiteni akarod akkor jobb klikk a fillet/chamfer modositon (vagy a verem feluleten)es collaps all, vagy viewport-ban az obiektumon es a helyi menubol kivalasztod a convert to/ convert to editable splinet.
[Szerkesztve] -
lantlant
csendes tag
Help!
Hogyan lehet beallitani, hogy a viewportban a texturak alfasan latszodjanak, vagyis az opac mapjuknak megfelolo atlatszodassal? Vannak fileim amikben bevan allitva ez, de amint ki-be kapcsolom a ''Show map is Viewport''-gombot, kikapcsol a dolog..
[Szerkesztve] -
lantlant
csendes tag
max fajlok katalogizalashoz nincs valami cucc? Help plz
-
lantlant
csendes tag
válasz
Menthirist #3238 üzenetére
Jol van... Mar megilyedtem, hogy valami unfortunate flux varaslatot nyomott ram valaki
Hat nem. Azert nem talaltam mert Z2-ben meg nincsen
thx
[Szerkesztve] -
lantlant
csendes tag
De hol van ez a lazy mouse?
-
lantlant
csendes tag
válasz
Menthirist #3229 üzenetére
Koszi szepen!
A freehanadot nem talaltam meg mikor a kerdest irtam, pedig keresgeltem egy orat. Azota mondjuk meglett, mert megneztem egy tutorialt: http://youtube.com/watch?v=DzssIJW52a8
Valo igaz, hogy meg az is potyorog kicsit, de a lazy mouse-ra valoszinuleg nem lesz szuksegem.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
lantlant
csendes tag
Bar ez maxos topic felteszem a kerdesem(im) hatha valaki vagja itt a Zbrust
Mert potyorog a vonal ha gyorsan huzom az ecsetet?
A poligonok belso eleinek topologiajat meg lehet-e valtoztatni Zbruhban?
Be lehet-e kapcsolni, hogy el hide-zett feluleteken vegrehajtsa a szimmetrikus modositasokat?
(jobb arcfel elhide, bal arcfelen dolgozom... es jaj)Help plz
-
lantlant
csendes tag
Hi!
Betoltok egy scenet de nem talalja texturakat, ezutan beallitom a textura utvonalat es szeretnem hogy refreseljen a nezet ablak hogy megjelenjenek... leggyorsabb megoldas? -
lantlant
csendes tag
Csak rajottem... jol el volt rejtve
... na jo kicsit felszines voltam, mert csak azt ellenoriztem hogy standard scaneline renderelon van-e
-
lantlant
csendes tag
nem ertek a maxhoz
Kaptam egy scenet es a skylight lampa cast shadow paramerei nem elnek... Mert?
-
lantlant
csendes tag
Help!
Scriptbol akarom vezelni a morpher modositot
Azt megtalaltam a helpben, hogy hogyan lehet berakni a rekeszekbe az atalakulas fazisait:
WM3_MC_BuildFromNode $Teapot01.morpher 1 $Teapot02 --berakja az elso rekeszbe a teapot02-t (kell egy morpher modositoval elatott teapot01 obiektum ami ki van szeletalva)
De hogyan lehet a rekesz erteket meghatarozni? -
lantlant
csendes tag
Aszta mindenit hogy fejlodok
Vray fizikai kameraval is lehet gorbiteni a teret
-
lantlant
csendes tag
válasz
Menthirist #2365 üzenetére
Nyúltáp Thx
kozben megalaltam. Hamarosan en is gorbitem a teret
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
lantlant
csendes tag
O megvan a valsz, a Vray cam -nal be lehet allitani kulonbozo tipusokat
-
lantlant
csendes tag
-
lantlant
csendes tag
Help! Hogy lehet a rovidulest ugy beallitani (ha egyaltalan lehet), hogy a fuggoleges vonalak parhuzamosak maradjanak, fuggetlenul attol, hogy a target es a kamera nincsenk egy magassagban?
-
lantlant
csendes tag
valki nem tudja hol lehet beallitani, hogy scene infokat is rairjon a renderelt kepre?
-
lantlant
csendes tag
Megtalaltam... az o-gombot nyomtam meg veletlenul (adaptive degradation togle).
De konyorgom a Viewport config/ degradacios tablan nincs ilyen kapcsolo, hogy ki be... ugyhogy semmilyen visszajelzesem mincs errol. Gratulalok max! -
lantlant
csendes tag
Help. Valaki nem tudja mitol van az, hogy egyszer csak elkezd a maxom a nezetablakban az obiektumokon befoglalo box-ot mutatni a nezet forgataskor es mozgataskor? Semilyen preference setting/viewpor beallitashoz vagy viewport configuraciohoz, degradataionhoz nem nyultam, es meg csak vissza sem tudom allitani alapertelmezesbe...
-
-
lantlant
csendes tag
válasz
Nyúltáp #2316 üzenetére
igen igen nem irtam le reszletesen, termeszetesen ket mesht szerettem volna connectalni, de egy egesz mas modszert talaltam ki a felulet atomatikus letrehozasara es ahoz kellene a shapek attacholasa. Pillanatnyilag viszont el van borulva az agyam mert sikerult egy olyan geometriat letrehoznom amin ki van szelektalva egy edge es nem tudom deszelektalni edit/select noneval, sem sehogy mashogy, ugyhogy kenytalen voltam kitoroli az edget es ujra letrehozni...
Ennyit a max megbizhatosagarol, meg egy 286on futo paintbrus is tudja, hogy ha az utasitast adom, hogy ''select none'' akkor az azt jelenti hogy deszelektalt mindent....
Minden a programozok miatt van mondom ezta a melletem ulo ocsemnek aki egyebkent mit ad isten programozo...
[Szerkesztve] -
lantlant
csendes tag
válasz
Nyúltáp #2313 üzenetére
Igazad van am csak en ebbe nem tudok belenyugodni.
Megprobaltam megkerulni... viszont ot is akadalyba utkoztem:
Scriptel attacholni akartam shape-eket de nem sikerult. (geometry attach az megy mert a recorder felveszi) A helpbol pedig csak annyit sikerult kihamozni, hogy
splineOps.startAttach
splineOps.attachMultiple
utasitasok segitsegevel lehet de, hogy konkretan hogyan.... Help -
lantlant
csendes tag
Mert van az, hogy a connect (create/compound object) megbizhatatlanul mukodik? letrehoz felesleges lapokat, raadasul a weld, nem segit rajta, csak ugy tudom kijavitani ha egyenkent a csomopontokat osze collapsolom... nincs valami mas modszer a connect helyett?
[Szerkesztve] -
lantlant
csendes tag
A max script record allandoan bemondja az unalmast, es csak az egesz program ujraindiatasara hajlando ujra mukodni...MERT?
[Szerkesztve]