Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz Fandango #80657 üzenetére

    Én teljes mellszélességgel az átalakítás mellett álltam, továbbra is tartom, hogy kellett, de azért bőven van finomítanivaló a rendszeren.

    Ami tökéletesen működik:
    - A skálázódás nagyon jól működik olyan szempontból, hogy nyugodtan végig lehet menni egy zónán, nem kell félbehagyni azért, mert már alig ad XP-t.

    Amin alapvetően pozitív változás, de lenne rajta mit javítani:
    - Jó, hogy lehet skippelni területeket (pl. Outland-en nagyon érződnek az évek már), viszont szerintem itt jobb lett volna jóval szélesebb intervallumokat meghagyni, pl. nem értem miért nem lehet eastern kingdom - kalimdormban felmenni 80-ig legalább (hogy összefüggő legyen a Cataclysm zónákkal), quest bőven lenne annyi. Hasonlóan nem értem WoD-ot miért nem lehet skippelni.
    - Jó hogy nem one-shot minden mob, de mivel nagyon minimális lett a rota (lásd lentebb) ez inkább unalmassá teszi a dolgot. Ha változatosabb rota elérhető lenne korábban, az sokat javítana ezen.

    Ami semmit se változott:
    - Heirloomok továbbra is ütnek minden geart, így ha XP miatt felveszi az ember (és muszáj lesz ha nem első karaktere), akkor quest rewardok nagy része továbbra se ér semmit, így megszűnik a reward érzete. Nem tudom miért nem lehet a geart és az XP bónuszt különválasztani.

    Ami rosszabb lett, mint volt:
    - Eddig nem volt nagy élmény a szintezés, de legalább gyorsan túl lehetett lenni rajta, és legalább volt némi multiplayer feeling ha az ember instázni akart. Viszont jelenleg az insta nem feltétlenül éri meg, ráadásul az Outland - WotLK területeken való fejlődés annyira fájdalmas az újabb területekhez képest, hogy legtöbben inkább farmolják soloban Kharazant. Szóval ha szeretsz fejlődni, érdekel a sztori és/vagy kifogsz egy picit összetettebb specet, akkor egész jól el lehet lenni. Minden más esetben inkább rosszabb az összélmény, mint volt.
    - A spellek drasztikus számának lecsökkentése és a talent fa átalakítása miatt (amik szerintem max. szinten teljesen jól működnek) elértünk oda, hogy sok specnél lvl10-20 környékére kialakul egy rota, majd ezt használod kb. lvl90-ig változás nélkül, mert spelleket nem kapsz már újat (max. valami nagy cd-t), talentek sokszor csak utilityket adnak, ami fejlődés közben (hacsak nem valami movement skill) nem sokat érnek. Elvileg ez ilyen volt a skálázódás előtt is, viszont mivel akkor one-shot volt úgyis minden mob, nem tűnt fel. Most egyértelműen érezni, hogy 1-2 skillt nyomkod az ember majdnem 100 szinten keresztül. Nem tudom hogy lehetne ezen javítani, lehet még egyfajta talent tree-t is érdemes lenne visszahozni, amit max. szintre teljesen kimaxolsz (mint az artifact fegyvert), szóval nincsenek talent buildek, de mégis kap az ember legalább pár szintenként valamit. Javítana az is, ha questekből jövő gear hasznos lenne, mert akkor legalább questenként lenne valami érdemi reward. De jelenleg a sztori haladásán kívül szinte semmi reward nincs szintezés során.

Új hozzászólás Aktív témák