Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dkess

    őstag

    válasz hóbortos #61019 üzenetére

    Szia,

    Természetesen nem "zargatsz".

    Nem, a Digi és amúgy semelyik szolgáltató sem az ajtóig szolgáltat. Végpontig vagy végponti berendezésig.

    FTTB esetén az általuk behúzott kábel egészen az RJ45 csatlakozóig - azaz "Ő saruk". Azon nem megfelelő a szolgáltatás, akkor azt meg kellene oldani akár szolgáltatással van gond - akár kábellel.

    Itt ugye lehet(ne) azon vita, hogy hol ér véget - pl. a toldó-elosztó előtt vagy az azutáni kábel végén (a toldó-elosztót Ők adták illetve adott esetben az az utáni kábelt is Ők húzták anno). Ugyanakkor mondhatnák, hogy a kedves ügyfél kérte így, mert ott volt az UTP meg a telefonkábel vége és azért lett ilyen szerencsétlenül megoldva.

    A hibajelenség alapján tartom, hogy valamelyik kábel (akár a csatlakozója) lehet gubanc vagy maga a toldó-elosztó. Akár a másik oldalon a Digi doboznál. A lépcsőházban másoknak is van hasonló problémája (persze torrentezők véleménye előnyben)?

    Még gondolhatna az ember mikroáramszünetekre - ekkor ugye routeren szakadhat a kapcsolat, laptop esetén meg van akku gondolom (és ott nem) - de a Digi dobozban levő switch nincs szünetmentesen ... Adott esetben, ha van komolyabb feszültségingadozás, akkor az esetleg magyarázhatna olyan korai routerhalálokat, ami Nálad van ... Ilyen "villogások" vagy "pislákolások" (amikor halványabban világít és/vagy változó fényerőt szabad szemmel is látni)?

    Digi topikban is rá lehet kérdezni, hogy találkozott-e valaki hasonlóval ...

Új hozzászólás Aktív témák