- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Egy hibás appfrissítés miatt távozott a vezérigazgató
- Csoportos keresetek tömegeit zúdítják a tech cégekre a britek, az Apple az első
- Kiderült, hogy miért nem viszik az NVIDIA új AI-chipjeit
- 300 százalékkal emelné meg az árait az Arm
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Volumio (minden verzió: RPi(ARM), x86/x64, bármi)
- Vírusirtó topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 300 százalékkal emelné meg az árait az Arm
- Kiderült, hogy miért nem viszik az NVIDIA új AI-chipjeit
- Tagadja az Apple, hogy eladta volna a Siri által begyűjtött adatokat
- Egy hibás appfrissítés miatt távozott a vezérigazgató
- Proxmox VE
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
quailstorm
nagyúr
válasz Tomi_78 #10027 üzenetére
Az osztály egy absztrakt fogalom, egy memóriaértelmezési térkép. Abból először példányokat kellene létrehozni hogy legyen mit foreachelni. A foreach nem típusokon tud iterálni hanem típuspéldányok felsorolásán.
Az általad említett könyvben benne van a C# és úgy egyáltalán a programozás elméleti alapjának összefoglalása, de nem a legérthetőbb és néhol pongyola. Inkább menj át a Ruzsinszki könyvön és utána csak a konkrét játékprogramozós részekkel folytasd.
-
quailstorm
nagyúr
válasz Tomi_78 #10024 üzenetére
Mi alapján tanulsz? Eddigi kommentjeidből úgy néz ki, hogy nem vagy birtokában stabil tudásnak, nem érted a fogalmakat és eszközöket amiket próbálsz használni, csak másolsz és csavarsz rajta valamit.
Mielőtt nekiállsz egy grafikus játéknak, legalább egy programozás könyvön rágd át magad.#10025 Alexios: amúgy ki lehet gyűjteni reflectionnel egy assemblyben egy adott típus összes implementációját. Pl. arra jó, hogy a tesztpluginunkba így elég egy új osztályt behajítani és a lefordított plugin már ki is teszi az új osztályt a UI-ra mint választható test scenario.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Objektum-orientáltság, öröklődés erre jól ráhúzható.
Fegyver interfész, vagy absztrakt osztály virtuális függvényekkel és azt implementálod az egyes fegyvertípusok szerint.
-
quailstorm
nagyúr
A BackgroundWorker az egy jó pattern erre.
Ugyan ez WPF de itt is szépen el van magyarázva.Ha simán csak egy UI változót kell pörgetni akkor pedig az IProgress egy jó pattern. [link]
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz CPT.Pirk #9904 üzenetére
Igen, így van. A Peek üres stack esetén exceptiont dob. Szóval az utolsó pop után a következő feltételellenőrzés a while-ban exception, nem pedig false. A Count ellenőrzése jó lesz.
-
quailstorm
nagyúr
válasz ReSeTer #9829 üzenetére
"Teljesen mindegy mi a method, az a lényeg, hogy nem UI-n belül lévő method-on belül akarom megváltoztatni az UI-n lévő feliratot."
Ilyet nem tudsz csinálni, amennyiben a számolás másik szálon történik. Ha csak egy változót akarsz pörgetni, arra tökéletes az IProgress. Egyébként pedig én callback eventet használnék és dispatcherrel vissza UI threadre (hogy a workerben ne legyen direkt UI kód).
Ha nincs több szál a dologban, akkor elég a sima event invoke és a callbackben meg UI elem setelés. De ha hosszabb számolás, és a UI-t nem szeretnéd fagyasztani, akkor jobban jársz a külön threaddel.
Eventek.
DispatcherFire/SOUL/CD mutatja a statikus elérését a UI elemnek, azt is lehet, viszont az nem szép és nem moduláris megoldás. Bedrótozod az egyik komponensbe a másik komponens struktúráját.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Ide egy gráf adatstruktúra kell.
Szerencsére megvan a lehetőséged, hogy kész függvénykönyvtárat használj:
[link] [link] [link]
Ha szeretnéd a hátterét kicsit elolvasni.Az össze vissza elnevezett változóid meg teljes tévút és felejtsd el. Objektumokban kéne gondolkozni és a relációk adattagként tárolásában.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz ReSeTer #9761 üzenetére
YAML az van olyan egyszerű és letisztult, mint az INI, én azt javaslom ebben az esetben. De INI-hez is létezik library: például.
Én INI-vel úgy találkoztam, hogy GSD (PROFIBUS). Ahhoz képest a GSDML (PROFINET, XML alapú), az sokkal könnyebben használható programozás oldalról. INI-be nem tudsz szerializálni és deszerializálni sem (vagy kutatni kell olyan libet, ami tud).
-
quailstorm
nagyúr
Semmihez nem kell WCF. Az csak egy példakód DataContract szerializációra és deszerializációra. Linkelhettem volna ezt is.
Múlt héten kellett pont, ideiglenes megoldásként egy projektbe. Nem volt szabad berakni külső libet és régi .NET*, a DataContract-os szerializáció meg nagyon könnyen elérhető, mert csak a System.Runtime.Serialization reference kell hozzá.*Tehát Newtonsoft-ot nem szabad, de System.Text.Json meg még nincs.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Lehet én vagyok kocka, de nekem a json már bőven az ember által jól olvasható kategória, beautified formázással. Itt van rá NewtonSoft és System.Text.Json opció is.
Tény, hogy a DataContract az nem szép Json-t exportál, ahhoz a szövegszerkesztőben kell automata formázni (nálam Notepad++ és JSTools plugin, vagy Visual Studio Code).
TOML-t én elvetném, annyira nem tiszta annak sem a szintaxisa. YAML valóban megfelel az olvashatóság és az objektum konvertálás kritériumainak is, elsőre nem jutott eszembe, köszi, hogy bedobtad.
@ReSeTer: mennyire "kocka", aki szerkeszteni fogja azt a szöveges fájlt? Mennyire állandó a konfigurációs fájl struktúrája? Ha nagyon egyszerű, vagy állandó, akkor egy GUI-t sem nagy cucc összedobni hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz ReSeTer #9754 üzenetére
Json, vagy XML.
INI egy rémálom, TXT meg 80-as évek.Találj ki valami jó kis objektumos reprezentációt, aztán szerializáció, deszerializáció.
DataContractTudom, hogy nem ez a legszebb megoldás, amit linkeltem, de ezt régi .NET-en is meg lehet oldani külső libek, NuGet és függőségek nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz ReSeTer #9743 üzenetére
Van egy magyar könyv, Evosoft alkalmazott írta. Szerintem ez elég jó alap.
#9745 Victoryus : megjelenítés rétegben mindegy milyen DB van alatta, szóval inkább általános adatbáziskezelős tutorialokat nézz, meg az accdb driver API kézikönyvét.
[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
válasz robotjatek #9739 üzenetére
Ja igen, így már értem én is, hogy mit nem látott. Pedig észrevettem a commandot elsőre is...
A Binding (ICommand implementáció) amit néznie kell és F12-vel nyomkodnia. A Click handlert lehet hogy valaki véletlen hozzáadta, de az nem csinál semmit most, inkább törölni kellene.
Ha paraméter kell a Command-hoz, akkor a CommandParameter attribútummal megteheti.#9740 cigam
ICommand WPF MVVM[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Szólánc.
- Horgász topik
- Drón topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Politika
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- További aktív témák...
- Konica Minolta Bizhub C227 fénymásoló
- Yamaha NS-555 hangfalpár + opcionális HiFi - házimozi cuccok
- Lenovo ThinkCentre M93p SFF PC, Quad Core i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre M83 SFF PC, Quad Core i5-4590 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Lenovo ThinkCentre E73 SFF PC, Quad Core i5-4460 CPU, 8 GB DDR3 RAM