Új hozzászólás Aktív témák

  • akaido

    addikt

    A legfrappánsabb ügyfélkezelés díját valószínűleg az ausztrál Ansett
    Airlines jegykezelőnője érdemelné ki az alábbi megoldásával.
    Egy járat kimaradt Sydney repülőterén. Az utasokat gyorsan
    megpróbálták más járatokra áttenni, a főszereplő hölgy előtt is
    hatalmas, türelmetlen utasokból álló sor kígyózott.. Ekkor egy
    ingerült utas előretört a sorban, lecsapta a jegyét a pultra, és
    felcsattant:
    - Egy jegyet kérek a legközelebbi gépre, és ajánlom, hogy első osztályra adják!
    A hölgy türelmesen válaszolt:
    - Sajnálom, uram! Boldogan segítek Önnek, de előbb az itt sorban álló
    embereket kell elintéznem. Az utast ez persze nem hatotta meg,
    hangosan, hogy mindenki hallja a sorban, megkérdezte:
    - Hölgyem, tudja maga, hogy én ki vagyok?!
    A nő elmosolyodott, majd gondolkodás nélkül a hangosbeszélő mikrofonja
    után nyúlt, és beleszólt:
    - Figyelem! - kezdte, és a hangja visszhangzott a terminál egész
    területén. - A 14-es kapunál van egy kedves utasunk, aki nem tudja,
    kicsoda is ő. Ha bárki segíteni tud személyazonossága
    megállapításában, kérjük, fáradjon a 14-es kapuhoz!
    A sorban álló utasok hisztérikus röhögése közepette a dühös utas a
    fogait vicsorgatva odavetette:
    - Kapja be!
    A nő ezen sem ütközött meg, hanem mosolyogva válaszolt:
    - Sajnálom uram, de ehhez is sorba kell állnia!

    Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

Új hozzászólás Aktív témák