- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Razor_alpha
tag
Egy technikus korrigálta a rosszul betekert csatlakozást, és kicsit jobb lett a jelerősség és csökkent a zaj az OFDM 25 sávban - már majdnem örültem, sajnos nem ez lett a megoldás.
Egy másik technikussal új modemet küldtek, de a hiba továbbra is ugyanúgy jelentkezik.
Noha már a technikusok is megmondták, hogy ez a beállítások elfelejtése bizony szoftverhiba lesz és esélyes hogy a környékünkön hálózatuk sem bírja azért szakadozik és indul újra állandóan.
Az ügyfélszolgálaton az egészet tagadják - méghozzá változatos módokon (akár egymásnak ellentmondóan is), elsőre még a hibajegyet se akarták felvenni, mert ők ilyen hibáról még nem hallottak. A kiérkező szaki meg röhögött, hogy a címek nagy részén pont ugyanez a hiba van. Állítólag már nem is kapnak a központban több modemet, csak egyet - hogy azt már ne is tudják cserélni ami ezt a tipikus hibát mutatja.
Aztán kiderül, hogy összesen két olyan készülék van BPn amivel egyáltalán tudják mérni a megfelelő sávot? Nekem még mákom volt, mert az első úriembernél pont volt.
Finoman szólva szánalmas ez az egész kálvária már.
Nem tudom, mi a következő lépés? Fogyvéd? Békéltető?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen