Új hozzászólás Aktív témák

  • Razor_alpha

    tag

    Egy technikus korrigálta a rosszul betekert csatlakozást, és kicsit jobb lett a jelerősség és csökkent a zaj az OFDM 25 sávban - már majdnem örültem, sajnos nem ez lett a megoldás.
    Egy másik technikussal új modemet küldtek, de a hiba továbbra is ugyanúgy jelentkezik.

    Noha már a technikusok is megmondták, hogy ez a beállítások elfelejtése bizony szoftverhiba lesz és esélyes hogy a környékünkön hálózatuk sem bírja azért szakadozik és indul újra állandóan.

    Az ügyfélszolgálaton az egészet tagadják - méghozzá változatos módokon (akár egymásnak ellentmondóan is), elsőre még a hibajegyet se akarták felvenni, mert ők ilyen hibáról még nem hallottak. A kiérkező szaki meg röhögött, hogy a címek nagy részén pont ugyanez a hiba van. Állítólag már nem is kapnak a központban több modemet, csak egyet - hogy azt már ne is tudják cserélni ami ezt a tipikus hibát mutatja.

    Aztán kiderül, hogy összesen két olyan készülék van BPn amivel egyáltalán tudják mérni a megfelelő sávot? Nekem még mákom volt, mert az első úriembernél pont volt.

    Finoman szólva szánalmas ez az egész kálvária már.
    Nem tudom, mi a következő lépés? Fogyvéd? Békéltető?

Új hozzászólás Aktív témák