Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    Sziasztok!

    Az alábbiakban kérem a segítségeteket, és tapasztalataitokat:

    - A mi városunkban a múlt héten hétfőn, kedden és szerdán kora reggeltől-estig egyáltalán nem volt semmilyen UPC szolgáltatás.

    Az ügyfélszolgálat akkor azt a tájékoztatást adta nekem, hogy a "központi átjátszó állomáson végeznek hibaelhárítást és karbantartást".


    - A mai napon szintén nem volt semmilyen UPC szolgáltatás a városban, kora reggeltől, este 19:10-ig.

    Az ügyfélszolgálat elmondása szerint áramszolgáltatói karbantartás miatt.

    Megnéztem a UPC honlapján az aktuális karbantartások listáját, és az alapján még holnap, szerdán, csütörtökön és pénteken is teljes szolgáltatás kimaradás lesz emiatt.

    ("Home Office"-ból dolgozva ez nagyon, nagyon komoly probléma!)


    A fogyasztóval szemben abszolút inkorrektnek és sérelmesnek találom, hogy teljes havidíjat fizetek szeptemberre és októberre a fentiek alapján.


    - Az a tiszteletteljes kérdésem, hogy ilyen és hasonló esetben bármelyikőtök intézett már a UPC-nél valami ellentételezést? Milyen módon történt?


    Köszönettel: Piftuka

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák