Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz #72010496 #76230 üzenetére

    "Ilyenkor nem lehet, mert a módosítás rajtuk kívül álló okok miatt következik be."

    Ez tévedés, az EHT vonatkozó részében sehol nincsen ilyen kitétel. A törvény az előfizetőt hivatott védeni, te előfizettél adott csatornákra, számodra teljesen mindegy, milyen okból, de eltűnt egy csatorna, tehát felmondható a határozott idejű szerződés. Valakinek nyelni kell, ha ilyen helyzet előáll, és a törvény egyértelműen az előfizetőt védi.

    132. §, 2c. bekezdés:
    "Amennyiben a szolgáltató a határozott időtartamú előfizetői szerződés időtartama alatt egyoldalúan módosítja a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetételét - ide nem értve az csatornasorrend megváltoztatását, valamint azt, ha a módosítást megelőzően kínált csatornák a módosítást követően is elérhetőek az előfizető számára -, akkor az előfizető az értesítéstől számított 45 napon belül, azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést."

    132. §, 5. bekezdés:
    "Amennyiben a módosítás az előfizető számára bármilyen hátrányos rendelkezést tartalmaz - így különösen, ha a szolgáltatás díja emelkedik, módosul a kínált csatornák összetétele vagy a szolgáltatás tartalma - az előfizető az értesítéstől számított 45 napon belül, azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést."

    Forrás: pontosan így mondtam fel a saját határozott idejű TV szerződésemet a UPC-nél, illetve előtte elolvastam a törvényt, nem csak a megérzéseimet tálaltam tényként.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák