Új hozzászólás Aktív témák

  • kIsDe`

    tag

    Sziasztok!

    Úgy adódott, költözni fogok és viszem magammal a meglévő UPC előfizetésem, mivel köt a 2 év hűség. Az új címemre rákérdeztem az ügyfélszolgálaton, ahol azt mondták van a házban a UPC, a 2-3. emeleten, én az 5-re költözöm. Viszont 99% hogy megoldható miután technikusok felmérték. Majd pár nappal később hívott egy technikus, hogy látja hogy azt mondták megoldható, de nem az. Ezután újra ügyfélszolgálat, ahol megint azt mondták megoldható és nem látnak arról semmit rögzítve hogy bárki is megnézte volna megvalósítható-e. Az eredményről 30 napon belül kapok írásos dokumentumot is.

    Kérdés az, hogy miért jelent nekik gondot 2 emeletet áthidalni, ha jelen vannak házban?
    Aki pedig felhívott az valószínűleg ki sem ment a helyszínre, mert éppen nem volt kedve?

Új hozzászólás Aktív témák