Új hozzászólás Aktív témák

  • Kicsirics77

    veterán

    Ugye az új befizető azonosító miatt új csoportos befizetési megbízást kellett adni az otp-ben, ugye a vezetékes szolgáltatásnál a 2-es kezdődő azonosítót kellett megadni mivel a levélben is az szerepelt,természetesen sikertelen tranzakció lett mert nem vont le semmit és ugyanúgy a szolgáltató visszaigazolására vár a beszedési megbízás, remek módon sikerült ezt is megoldani nekik, viszont a weben belépve ki tudtam fizetni és ott már írta is,hogy kifizetve a számla,most mehetek újra az otp-be mert ott is természetesen az új netbankban nem lehet csoportos beszedésit beállítani mint régen a smartbankban 😤

    .... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

Új hozzászólás Aktív témák