- Programozás topic
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- Teljes stratégiaváltással megy neki az európai piacnak a BYD
- Proxmox VE
- Mobilinternet
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Adobe Lightroom topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
atala
addikt
válasz
pinnacle #111945 üzenetére
1-es, majd a 3-as menüpont.
Éppen ma hívtam őket. Mint korábban írtam, nem működnek az interaktív szolgáltatások. Ahhoz, hogy kapjak VTV-s boxot újra kell szerződni 1 év hűséggel. Ezt eddig csak 400 Ft-al drágábban akarták megtenni. Itt sikerült az eddigi áron megkötni az új szerődést.
Futárral küldik ki az új boxot. Remélem sikerül majd beüzemelni. -
cocka
veterán
Kipróbáltam másodjára a VTV boxot és azt kell mondjam, nem feltétlen igaz ez az "inaktiválás" dolog. Legalább 1 hétig áramot se kapott, mégis egyből beazonosított.
Ami viszont gáz... a visszanéző sokkal többször laggol és hullik darabokra a kép, mint a régi boxon. Plusz a régi boxon nem volt olyan, hogy megy a lejátszás és egyszercsak másodpercekre megáll a kép, mintha nyomtam volna egy pause-t. És ezt többször is csinálta. Természetesen jó a net... gigabites minden rész cat5e kábelekkel stb.. és etherneten megakad. LOL Na ezt nem foghatják a net hibájára. Nálam mindig megvan a 150/10, annak meg bőven elégnek kéne lenni a csudás HD adások vételéhez is.
Ami még "jópofa", hogy a hátulján az ethernet, a HDMI és a DC kábel trió közt egy mm hely sincs. Ha már ennyire lespóroltak minden portot, legalább az USB-t tehették volna oldalra, a többit meg kicsit elosztogatva jobban, hogy azért legalább fél centi hely legyen egy-egy kábel közt.
-
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #111929 üzenetére
Együtt vártuk az embert négy órán át, aki persze nem jött…
Itt ez a bevett gyakorlat. Amúgy nem tudom mihez kell a technikus. Saját beüzemeléssel nem lehet kérni postán egy másik modemet? Úgy tűnik az ügyfélszolgálat nagyon rá van kattanva a szerelők mozgósítására, a szerelők viszont ezt nagyon nem akarják.
Többperces zenehallgatás után visszatért a vonalba, és megerősítette, hogy a meglévő eszköz alkalmas a 250-es sebesség kezelésére,
Gondolom eddig is tudtad. De az a poén, hogy még a Cisco modem is tudja, ami papíron 440/110-et tud. De valószínűleg 250/20-at biztosan kihajtja. Azért a névleges teljesítmény kb. 60%-át illik tudnia. Még úgy is, hogy kevesebb csatornája van vagy csatornán keresztül kommunikál vagy na... érti, aki érteni akarja, csak most ezt az utolsót nem tudom megfogalmazni.
-
ztsoft
őstag
válasz
Intruder2k5 #111943 üzenetére
Lehet én pont olyan helyen lakom, ahol kifejezetten rossz a hálózat, már a bekötéstől (2013) számítva voltak gondjaim a minőséggel (volt, amit a TV csomag lemondásáig nem is tudtak javítani, DTX csatorna kockásodása, széthullása).
Az ügyfélszolgálat semmit sem változott, ugyan úgy vannak képzetlen, pökhendi ügyintézők (tisztelet a kivételnek, mert vannak), a rendszer ugyan olyan sz@r, mint volt. Bármilyen módosítást kértem (vagy csak úgy maguktól túlszámláztak 2016-ban, 3x-os árat, pont mikor édesanyám elhunyt, miden forintra szükségem lett volna, de ez nem hatotta meg Őket, ki kellett fizetnem), az biztos, hogy mindig több telefonálás kellett hozzá mire sikerül elintézni (egyedül a név átírás ment egyből idén áprilisban).
Már a Horizon HD box tesztet meg sem említem, csak duma volt, érdemi hatása semmi.
Talán az internettel nem volt ennyi problémám korábban, de a sebesség is kisebb volt. Lehet a hálózat közelít a maximumhoz és már nehezen birkózik meg vele (saját mérések, [link]).
Számomra semmit sem változott a helyzet a felvásárlás során, pedig én bíztam benne, hogy a Vodafone-nal jobb lesz (ezt beszéltük a Technikusokkal is, Ők óva intettek, hogy ne bízzak ennyire benne, igazuk lett).
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! 1270-en hol van a lemondás? Vezetékes szolgáltatások - Új szolgáltatás megrendelése 1-1 után csak zene szól.
-
pkaresz
őstag
válasz
Intruder2k5 #111943 üzenetére
Mint korábban is írtam nálunk korrektek voltak, mondhatom panaszmentesen segítettek, megoldtak mindent! Harmadik csörgésre felvették, amikor csomagot váltottam.
-
válasz
ztsoft #111941 üzenetére
Szerintem a többségnek itt viszont pont fordított a tapasztalata, még a UPC érában egész elfogadható volt a szolgáltatás minősége, az ügyfélszolgálat, és úgy általában minden, addig az akvizíciót követően egyre lejjebb süllyedt az egész. Bár én csak az egykori UPC-nek voltam ügyfele, még a Vodához kerülés előtt váltottam DIGI-re, de itt mindenképp azt látom, hogy sokkal több a panasz és a probléma azóta.
-
vargalex
félisten
válasz
kezo0 #111934 üzenetére
Abban biztos vagy, hogy a wifi és az admin jelszó egyezik???
Egyébként én múlt héten hosszabbítottam. Lemondás menüpont alatt. 2-szer 18 perc várakozás után sikerült odáig jutni, hogy foglaltat jelzett a készülék (megszakították a vonalat). Harmadjára szerencsére hasonló várakozás után már sikerült ügyintézővel beszélni. Persze szóvá is tettem az első 2 esetet. Szerencsére kihangosítva ment, közben tudtam dolgozni...
-
ztsoft
őstag
válasz
kezo0 #111929 üzenetére
Tudom, ez nem vigasztal, de a UPC idejében is volt hasonló eset (nálam biztosan). Nem akarom védeni a Vodafone-t, de amíg csak mobil szolgáltató volt, nem volt vele probléma (kisebb - nagyobb megszakításokkal 2004 óta ügyfelük vagyok, voltam előrefizetős, most feltöltő kártyás).
Már én is leírtam korábban, hogy talán átvették kompletten a UPC csapatát és ezért maradt ilyen, de, egy magára valamit is adó szolgáltató ezt nem engedhetné meg magának.
Természetesen, bicska nyitogató, amit művelnek (ahogy korábban, UPC idejében is az volt) és nem szabad annyiban hagyni (sajnos, tapasztalatból tudom). Sok sikert és kitartást kívánok.
-
válasz
kabelmania27 #111614 üzenetére
Így tettem, már meg is van a card
-
kezo0
addikt
válasz
gduck #111930 üzenetére
Igen, csak majd resetelnem kell az uborkát, hogy be tudjak lépni, mert persze már se anyám, se én nem tudjuk, hogy mire változtattuk meg a jelszót x évvel ezelőtt… (A mobilom szerint pedig, amivel rá szoktam csatlakozni a wifijére: *********
)
szerk.: közben most látom, hogy hülyeséget írtam a hosszú hsz-ba. Természetesen nem szerdán, hanem kedden, azaz tegnap du.-este kellett volna jönnie anyámhoz a technikusnak.
-
kezo0
addikt
Bocs, hosszú lesz, de jól mutatja az inkompetencia, fejetlenség és nemtörődömség ama kombinációját, ami most a Vodafone-nál tapasztalható.
1. fejezet
Múlt pénteken este hívtam a 1270-et, és hosszas várakozás után próbáltam elmagyarázni az ügyintéző hölgynek, aki végre felvette a telefont, hogy szeretném, ha édesanyám nézhetné az újonnan megjelent HD csatornákat, mert azok a jelenlegi (TV Premium) csomagjával csak SD-ben foghatók. A nő erre közölte, hogy AZ NEM LEHET, MERT NÁLUK MINDEN CSATORNA HD (!), és akkor én ugye ezek szerint hibát szeretnék bejelenteni? Mondtam neki, NEEEEM, én tévés csomagot szeretnék módosítani, mert önöknél most jelentek meg új tévés csomagok, és egyes csatornák HD változatai csak az új csomagokban érhetők el. NEM, NÁLUK MINDEN CSATORNA HD! – jött a válasz… Szó szót követett, végül nagy nehezen hajlandó volt rá, hogy ne a hibabejelentéshez, hanem a csomagmódositáshoz kapcsoljon át. Ott végre egy olyan nő vette fel a telefont, aki képben volt, és értette, mit szeretnék: Premium helyett a HD Plus csomagot előfizetni. Igen ám – mondta –, de akkor az internetes csomagot is módositani kell, mert édesanyámnak még 150-es netje van, és ehelyett fel kell lépni a 250 Mbps-os csomagra, mert most már az a legkisebb. Jó, legyen, nem ellenkeztem. Cakk-pakk 790 Ft-tal lesz több a havi számla, anyám bólintott, legyen… Igen ám, de ehhez le kell cserélni a modemet is, mondja a nő. Biztos? – kérdezek vissza, mert szerintem a meglévő Ubee is simán tudja a 250-es sebességet. A nő hajthatatlan: le kell cserélni az eszközt! Így hát megbeszéltük, hogy szerda este 16-20h között érkezik majd egy technikus a HGW cseréje miatt.2. fejezet
Anyám 81 éves, ha idegen jön hozzá – legyen az akár csak egy Vodafone-os technikus –, szereti, ha nincs egyedül, ezért tegnap du. 4h-ra odamentem hozzá. Együtt vártuk az embert négy órán át, aki persze nem jött… Este 8h után 5 perccel hívtam a 1270-et, és reklamáltam, amiért nem jött a technikus a megbeszélt időintervallumban. Erre közölte a nő, hogy igen, azért nem jött a technikus, mert azt mondta, hogy a 250-es sebességhez ELÉG A MEGLÉVŐ ESZKÖZ IS! Na, erre eléggé felment bennem a pumpa, és közöltem, hogy 1. én eredetileg is ezt mondtam, ennek ellenére ők ragaszkodtak a cseréhez, 2. ha már közben ők is rájöttek, hogy mégsem kell eszközt cserélni, miért nem voltak képesek ezt telefonon jelezni, hogy ne várjuk hiába a technikust?!? 3. Ha nem kell eszközt cserélni a sebességnöveléshez, akkor miért mérek még most is 150 Mbps-ot? Sűrű elnézéstkérések következtek, majd azt mondta a nő, hogy akkor ő most ráküldi a 250-es konfigot a Ubee-ra, és mindjárt menni fog a megnövelt sebesség. Elbúcsúztunk. Továbbra is 150-et mértem. A HGW újraindítása után is… Megint hívtam a 1270-et, ezúttal egy férfi volt a vonal végén. Mondtam neki, hogy bájos hölgykollégája elvileg az imént léptette életbe a 250-es netsebességű csomagot édesanyámnál, de én változatlanul takkra a régi, 150-es sebességet mérem. Türelmet kért, míg megkérdi a műszaki kollégáitól, hogy a Ubee alkalmas-e rá, hogy lekezelje a 250 Mbps-ot… (Itt már égnek állt a hajam.) Többperces zenehallgatás után visszatért a vonalba, és megerősítette, hogy a meglévő eszköz alkalmas a 250-es sebesség kezelésére, de mivel a 250-es csomagban 50 Mbps a garantált sebesség, ezért ha megvan a 150-es sebesség (ami ugye eddig is megvolt, a csomagmódositás előtt is!), akkor NINCS ITT SEMMI PROBLÉMA! Na, itt szakadt el nálam a cérna, és már nem emlékszem, hogy pontosan miket üvöltöttem a telefonba, de volt benne NMHH emlegetése, és, hogy próbálják csak a garantált sebességre történő hivatkozással a hülyéket lerázni, de én nem vagyok az. Pláne, hogy most többet akarnak fizettetni anyámmal a megemelt sebességért, miközben mi azt nem is kértük, mert eredetileg csak a tévés csomagot akartuk módosítani – és akkor a megemelt sebesség az ugyanannyi, mint a régi… Amikor közölte a faszi, hogy ha ennyire tisztában vagyok a jogaimmal, akkor érvényesítsem azokat nyugodtan, elbúcsúztam tőle, de nem szépen.Egyébként szerintem csak nem jött át valamiért rendesen az a 250-es konfigfájl a Ubeera, de egyszerűbb volt a garantált sebesség meglétére hivatkozni, mint esetleg újból megpróbálkozni a beállítással. Szóval fogom még hívni őket, nem hagyom ezt annyiban.
-
gduck
addikt
válasz
Pécsi gyerek #111925 üzenetére
-
kabelmania27
félisten
válasz
Bajusz2010 #111843 üzenetére
Meg kellene írni a modemértékeket. Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg lehet írni, hogy lehet-e javítani az értékeken.
-
Pécsi gyerek
addikt
Akiknek nem megy pc alatt a vodafon tv....nekem az egyik pc- men megy,ami HDMI-vel van monitorral.A másik kettőnél nem megy ami vga kábellel van csatlakoztatva monitorhoz/tv hez.
Lehet a vga kábelt nem is szereti az a problémája
-
Amazonas
senior tag
válasz
#72445440 #111923 üzenetére
Kétlem, hogy virtuális Windows-on menni fog neki, ha már egyszer a host-on nem ment (nálam Linux host alatt futó Win 10 guest-en nem ment - Linux-on: WT1809, host-on: WT1807), de kíváncsian várom én is a fejleményeket. A dual boot-os megoldásra nagyobb esélyt látok.
A Mac OS-t én sem törölném - főleg egy Win 10-re csere miatt nem. -
goger83
csendes tag
válasz
gezogezo #111906 üzenetére
A megoldást nem tudom, de nálam megy win 10 + opera böngésző.
Pontosabban most kínlódik valamit pont ezért is néztem fel ide, elindul az élő lejátszás a webes felületről és pár másodpercenként visszaugrik azaz lejátszik 1-2 másodpercet ismét majd ugrik és megy tovább, ezt csinálja folyamatosan, Lehet csak az rtl csinálja, most nem néztem a többit inkább nézem más megoldással... Mindenesetre ilyen hiba sosem volt a Horozon Go -val, szóval köszi vodafone jó csere volt (ez is)! -
Memora
senior tag
válasz
#72445440 #111014 üzenetére
Én második TV-n néz(t)em a csatornáikat, a digitálisakat (a "közszolgálati" csatornákat leszámítva) már jó előre kipurgálták, így most már lehet mondani, hogy az elavult analóg csatornák kivezetésre kerülnek, digitálisat meg csak médiaeszközzel lehet nézni (legalább is náluk...), amit havidíjért készségesen a rendelkezésemre bocsátanak... Sajnálom, de én nem fogok egy forintot sem fizetni azért, hogy visszakapjam azt, amit az imént vettek el.
-
Ferenc874
csendes tag
A My Vodafone-ban kártyával befizetett számlának mennyi az átfutási ideje? Tegnap fizettem be, de meg mindig azt írja, hogy befizetetlen. E-mail egyből jött a tranzakció sikeréről.
-
batyuska100
senior tag
Köszi mindenkinek! Mostmár működik.
-
viralmind
aktív tag
válasz
batyuska100 #111913 üzenetére
Szerintem nem eleg kijelentkezni a keszulekekbol, hanem a myvodafone-ban -szolgaltatasok-elofizetesek-tv-extrak-vodafone tv applikacio utvonalon ,torolni is kell azt a keszuleket amit nem akarsz hasznalni.
-
MiZo1990
aktív tag
válasz
batyuska100 #111913 üzenetére
A MyVodafone Otthoni felület TV extrái között lehet törölni az eszközöket.
Nem nagyon fog menni emulátoron, saját boxon vagy androidos TV-n. -
batyuska100
senior tag
Sziasztok!
Nagyjából 1 hete szívok a Vodafone TV appal, egész eddig android emulátorokon próbáltam nézni (1 napig működött a NoxPlayeren), mostmár mindenhol MV1803 hiba van. Ma viszont megtudtam hogy létezik böngészős változata is, a tv.vodafone.hu, de nekem már valamiért nem megy. Ezt írja ki, tudtommal már mindenhonnan kijelentkeztem, de még mindigg nem jó. Voltak olyan emulatorok amiket úgy töröltem le, hogy le volt töltve az app és be is volt jelentkezve, ez lehet hiba? Az viszont érdekes, hogyha a telefonomon kilépek, akkor is ezt írja ki viszont vissza tudok lépni bele. Valami ötlet?
-
cocka
veterán
válasz
vargalex #111907 üzenetére
Windows 8.1-es PC-n is megy. De nem VGA-n kivezetve. Hogy laptopon megy-e.. Fogalmam sincs.
32 bites Win 7-en is megy, szóval.. hülyeség ez a csak win10-en megy duma. Annál is inkább, hogy most jött ki bárki számára elérhető verzióban a Win11. Akkor most nekik se fog menni? LOL
-
gezogezo
csendes tag
Köszönöm a gyors választ vargalex.
Már csak azt kérdezném, hogy a MacBook Air gépen lehet-e OS cserélni Win 10-re.
Úgy látom a mac os nem jó semmire.
Kirándulások (Hévíz) alkalmával szeretnék TV nézni. -
Nagus
senior tag
Vajon mikor fogják megoldani, hogy a VTV-n lehessen is nézni webesen és appon? Jó trükk az, hogy ingyenesként szerepel és így nm tudsz reklamálni, de könyörgöm a Horizon GO működött... Tudja már valaki konkrétan mit jelent a WT1807 hibakód?
-
vargalex
félisten
válasz
gezogezo #111906 üzenetére
A Windows 8.1-ről nem tudok nyilatkozni, de MacOS és Linux alatt egészen biztosan nem működik az új felület. A Felhasználási feltételek 3.2 pontjában írják, hogy csak Win10-en Chrome, Edge, illetve Firefox böngészők alatt működik jelenleg. Mondjuk a MacOS-t legalább megemlítik (hogy jelenleg nem támogatott), a linux szóba sem kerül.
-
gezogezo
csendes tag
Segítséget kérnék, hozzáértő fórumtagtól, mert sajnos a vodafone nem segít.
A horizon.tv működött, de a tv.vodafone.hu nem működik, pedig aktiváltam.
Van egy MacBook Air macOS Catalina rendszerrel Google Chrome böngésző.
Hibaüzenet: Video lejátszási hiba (WT1809)
Van egy laptop Windows8.1 rendszerrel, Firefox böngészővel.
Hibaüzenet: Video lejátszási hiba (WT1809)
Van még egy laptop Ubuntu rendszerrel, ezen sem működik.
Ha valaki tudja a megoldást, szépen kérem válaszoljon, előre is köszönöm. -
Luissimo
veterán
válasz
Pécsi gyerek #111904 üzenetére
Ö negativban sír, ő "dicsekszik"
-
Pécsi gyerek
addikt
válasz
rohamkocka #111901 üzenetére
"Szóval lehet így is átállni, meg lehet, ahogy a magyar Vodafone csinálja."
Majd mindjárt megkapod te is hogy itt sírsz mit képzelsz magadról -
Bajusz2010
tag
válasz
Tomiii258 #111868 üzenetére
A kollégám kapott újabb időpontot a kiszállásra..
Egyszer majdcsak megérkezik hozzá a szaki!
Igaz az első hibabejelentéstől számítva lassan már meghaladja az egy hónapot, tartós működés még a mai napig sincs!
Most tudtam meg, hogy időnként a telefon sincs..
Nekem csak a Voda hozzáállásával van problémám!
Ha már fizeti a szolgáltatás árát, akkor jogosan várja el a mielőbbi hibaelhárítást!
Ja és hogy 8-12h-ig nem tud otthon lenni, (Bocsi de dolgozik mert van munkahelye! Nem nyugdíjas,nem GYES-en lévő , nem otthoni munkát végez! Ez miért csak az Ő baja legyen?!
Hétvégi, délutáni kiszállást elfogadta! De valahogyan nem akaróznak kijönni! -
rohamkocka
csendes tag
válasz
MiZo1990 #111829 üzenetére
Nálunk (értsd Bécs, ahol élek) is eladásra került a UPC, de itt a T (Magenta) vette meg. Amit eddig tapasztaltam belőle: a sebességemet megduplázták, mivel nem vagyok egy torrent huszár, így elég volt a 25/5, ez most 50/10, mert a T-nél ez a legkisebb sebesség, ugyanannyiért. Kaptam néhány töltelék-csatornát, amit bevágtam a csatornalista végére, mert megvannak a "bejáratott" csatornáim, amiket sokkal többet nézek. (ORF 2, ARD) Az ügyfélszolgálat mondjuk jóval leterheltebb, hiszen most már be kell állnunk a mobilosok közé. A tévé továbbra is egy sima koax kábellel jön, és még senki nem pedzegette, hogy kellene extra doboz. (Ha ennél nagyobb csomagra váltanék, akkor már mindenféleképpen kellene, ez a 82-83 csatorna jön be sima DVB-C tunerrel.) A Horizon Go App továbbra is megy, bár van magenta TV is, ha valaki rózsaszínben akarja látni a világot.
Szóval lehet így is átállni, meg lehet, ahogy a magyar Vodafone csinálja.
(Engem ebből szerencsére csak a Horizon Go lekapcsolása érint (magyar felület), néha-néha azon keresztül tévéztem.)
Aktív témák
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Programozás topic
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- LG 55CS6 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus Corsair 850W
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest