Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    Sziasztok!

    Eljött az ideje, hogy a sarkamra álljak a harcban a Vodafone-nal szemben. Nem tudom, hogy az ügyfélszolgálatosok milyen módszerekkel ellenőrzik a hálózat milyenségét (annyit elárult a mostani, hogy 10 pinget nézet, gondolom a modemre), de érdekes módon nem látnak hibát, mikor nálam meg jelen van.

    Most két hívást kellett indítanom, mert elsőre szerinte tökéletes a hálózat, meg saját routert használok, így ott lehet a hiba. Le is rázott.

    Majd bekapcsoltam a másik laptopot, ami egyből a modem módban lévő HGW-re csatlakozik, és ott is megnéztem a pinget (100-as bix.hu-ra) meg a sebesség tesztet. Ugyan azokat az eredményeket kaptam, mint amit a másik gépen (és a CE-t futtató boxon). Így hívtam másodjára is (szerencsére ugyan azza sikerült beszélnem), persze, ugyan az a szöveg, hogy nálam van a hiba. Elmeséltem, hogy másik gép, meg egyből a modembe csatlakozik, nincs saját router, és így is több, mint 3000-es pingjeim vannak. Rá is kérdeztem, hogy szerinte ez jó érték? Némi csend után csak annyi volt a válasz, hogy nem igazán. Kaptam is időpontot jövő hét keddre (16 - 20 óra között, ez feltételem volt, mert esténként jelentkezik a hiba), meg megfenyegetett a kiszállási díjjal, hogy ki fogják számlázni. Én meg panaszt tettem a Technikusra (lentebb kifejtem).

    A másik, egy bizonyos Technikus, már negyedszer játszotta el, hogy mást mond nekem és mást ír a jegyzőkönyvbe. Nekem azt mondta, hogy majd jönnek javítani, a jegyzőkönyvbe meg azt írta, hogy nincs hiba, meg saját routert használok és ott lehet hiba.
    Nem ismerem az eljárásukat, de a nála lévő műszert nem használta kiszálláskor, a telefonján nézett valamit még kint az utcán. Bent mutattam Neki az általam monitorozott ping és drop grafikonokat és beszélgettünk (lehet fél óra is volt), egy szóval sem említette, hogy nincs hiba. Még mielőtt elment, rá is kérdeztem, hogy majd akkor jöttök? A válasz az volt, hogy majd jövünk.

    A hiba múlt héten szerdán kezdődött kisebb akadásokkal, majd pénteken este már használhatatlan volt a net (magas ping, drop, akadozó weboldal betöltések, hullámzó, megálló letöltés). Hétvégén egy kicsit jobb volt, így nem jelentettem be. Hétfő este ismét használhatatlan volt a net, ekkor már hibabejelentést tettem.
    Az akkori ügyintéző nem érte el a modemet (szerinte le volt fagyva, az elején lévő LED-ek nem ezt sugallták), így reszetelnem kellett. Azt mondta, hogy ez 10 perc is lehet, így majd vissza hív. A vissza hívás után mondta, hogy vonal (vagy hálózati, már nem emlékszem rá, hogy hogyan mondta) hiba is van, így Technikusi kiszállás kell. Szerdán 8 - 12 óra között kaptam időpontot. Dél körül jött az említett (az a bizonyos) Technikus.

    Az említett grafikon (az elmúlt egy hét), amit a NAS-on lévő program készít (tudom, ez nem mérvadó). A drop-nál benne van a HGW reset is (hétfő este 8 körül volt), így oda is 100 %-os a max értéke, ez eddig mindig 0 volt.

    Majd kiderül, hogy mi lesz a vége, de már elegem van belőle, hogy hülyének nézik az embert.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák