-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz Gombinyó #11134 üzenetére
Igen, vannak eltérések. Egy Corolla TS is elég jól fel van már szerelve pl. egy comfort Tech-nél. LED nappali mentfényt, LED fényszórókat (Parabola LED) (Corolla sedan esetében is MY21 bekerül a LED ködfényszóró, de a Bi-LED csak style-techtől elérhető (Ue. a helyzet a Corolla HB/TS esetén is ))), Led hátsólámpákat már az Active felszereltség is megkapja, ahogy a tolatókamerát és a 6 hangszórót is
2020 októberétől gyártott variációról beszélünk. Itt már egyre inkább általánossá álik ez.
Comfort-nál már bejön a LED ködfényszóró is;
Tech felszereltség esetén már esőrézelő, intelligens parkolás, fűthető ülés elektromos deréktámasz és minden földi jó benne van
Én egy 1.8 Hybrid corolla TS-t nyúzok (2021), de nem tapasztalom ezt a zörgést
Főleg a dönthetőségébe férne el egy kis praktikum : Maga az ülés viszont a Corollákban rohadt kényelmes. Főleg elektromos deréktámasz esetén
-
KTTech
veterán
válasz Gombinyó #11166 üzenetére
Nálam csak annyi volt, hogy "intermediate service" vagy "full service" carried out, és a számla végösszege 0 font (plan-em van, havi részletekben fizetjük a szervizelést 0% THM-el, így jobb, mint egy összegbe kiadni ).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
kw3v865
senior tag
válasz Gombinyó #11248 üzenetére
Én 192 cm vagyok. Rövidtávon nem volt gond, de azért határeset. Elfér a fejem, de a jobb térdemet oldalirányban nem tudom sokat mozgatni, ezért most gondolkodok megvegyem vagy ne. Kia Ceedbe is beültem, bár rövidebb időre, de azt nem is vezettem, hogy az vajon nagyobb-e.
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #11390 üzenetére
tudja.
trükk: jó hosszan kell nyomni a gombokat (zár és nyit is) és addig zárja ill. engedi az ablakokat. nem kell kétszer nyomni.mindig olyan büszkén nézek rá vissza a parkolóban, mint egy BMW M5-re
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
bszg@
tag
válasz Gombinyó #11541 üzenetére
Jó, ebből a szempontból igazad van. Nem minden város egyforma, pl Pálháza is város.
Én meg leírtam a szélső értékeket, mert szerintem tanulságos.
Egyébként éjjel Bp-en is 8 körül fogyaszt, ami hibátlan, viszont dugó nélkül, kora reggel vagy este nem tudom 10 alatt tartani, pedig nem úgy vezetem, ahogy szeretném, hanem fogyasztásra optimalizált stílusban.Végül is oda akarok kilyukadni, hogy SZERINTEM a 2018. 08. utáni Auris nagyvárosi használatra a fogyasztása miatt nem igazán javasolt.
-
Ck.
addikt
válasz Gombinyó #11775 üzenetére
Kinek mit jelent a vezetési élmény. Én személy szerint semmit nem vesztettem a BMW és a Mercedes elengedésével (a szervizes izgalmakat leszámítva), pedig imádok vezetni és jókat menni (szigorúan a sebesség határ betartása mellett), na meg persze elektronyosan gurulni.
@nessh:
Gratula, sok boldogságot![ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #11783 üzenetére
Fékek? Majd egyszer, de nem egy nagy összeg.
Kuplug? Még soha egyik autómon sem kellett cserélni.
Persze, tudom, többször ki volt beszélve, hogy mi minden nincs egy hibridben, ami nem tud elromlani, és mindez igaz is.
Viszont a Toyota elég régóta gyárt turbó benzines motort, gondolom tudják mit csinálnak.
És a kis egykettes nincs abszolút túl húzva, lehetett volna több lóerő és nyomaték is, mint pl a Civicnél a 1,0 turbó 129 le, 200nm.
Szóval a mi turbósunk eléggé vissza van fogva.Amúgy valószínűleg legközelebb már én is hibridet veszek.
Rav4- et, ha a mostani utódja is ennyire fog tetszeni, mint a mostani.Vagy Golf R- t!!!
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #11833 üzenetére
Ugyanmár. "Tudom, mit csinálok", lévén, orvosi diplomával garázdálkodom és nagy szívügyem az életminőségjavító-egészségtudatos-teljesebb érték szemléletű életmód, holisztikus szemlélet, csak egyszerűen ideges-szorongó-izgága-pszichaszthéniás alkat vagyok . Tipikus állatfaj, mindenkinek tud segíteni, magán sehogy, és, inkább kertésznek v virágboltosnak kellett volna mennem.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Ck.
addikt
válasz Gombinyó #11853 üzenetére
Ettől függetlenül ezt az egyénnek kellene eldöntenie, nem a hazai képviseletnek. Ausztriában, Németországban még ritkább, mégis élő szolgáltatás.
Gondolj csak bele, veszel például egy 4-5-6-7 éves használt autót és ha a km alapján is még belefér, akkor simán lehet egy garanciális autód még. Ez akárhogy is nézzük, csúnya lépés a hazai képviselettől. -
veterán
válasz Gombinyó #11892 üzenetére
&dj79
Novemberbe jár le a tavaly kötött 1 éves extracare garancia, szóval már csak az van rá. A következő kötelező karbantartás viszont már bőven át fog esni a jövő évre amikor ugye már gari se lesz rá.
Írtam a Toyota-nak egy levelet, meglátom mit válaszolnak. Érdekes hogy a sima gariba benne van a lengéscsillapító, az extracare kiterjesztett gariba meg nincs benne. Ezt se nagyon értem.
Ezeken a jó szar Magyar utakon nem tudom mennyire számít kirívó esetnek egye új autónál hogy 75 000-nél ereszt a lengéscsillapító, illetve a másik ilyen szar állapotban van?
Viszont pozitívum hogy a gyári fékbetétek még mindig 40%-os állapotban vannak így 75 000km után is. Pedig nagyrészt városban illetve lakott területen kívül használom a kocsit.iPhone 13 Pro Max
-
nagyúr
válasz Gombinyó #12058 üzenetére
7.2 millió volt egy kereskedői ajánlat a Puma 1.0 (125Le) M/T ST line + Téli csomag (szélvédőfűtés, ülésfűtés, kormányfűtés) + vezetéssegítő csomag (sávtartás, automata parkolás, 360°-os radar).
7.3 millió a Corolla HB 1.2 M/T Comfort Tech kereskedői ajánlata, igaz ebben az érzéki vörös szín önmagában 260e Ft...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Gombinyó #12068 üzenetére
+xEon1337: Na ezt gyorsan megosztom asszonypajtival.
Aztán a végén tényleg nem Corolla lesz...Az nekem furi, hogy a szedán E210 ülése jobb.
Nekem a HB/TS esetén a több fejtér miatt jobbnak tűnt a HB ülése, de tény, hogy egy tesztút ehhez kevés.A zajszigetelés dolog pedig külön fájdalmas sajni.
A fogyasztás téma olyan, hogy az 1.6 szívó a szedánban tud 6.2-6.3 litert tartós 130km/h + automata tempomat mellett, ha nem a pénteki balatoni M7-es forgalomban araszol az ember. Tényleg @Gombinyó, nálad milyen a fogyasztás az 1.2T-vel?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Gombinyó #12071 üzenetére
Mondjuk ülésnél nem én számítok, hanem asszonypajti, Ő meg már kb. eldöntötte, hogy neki Corolla kell.
Nagyon megy a matek, és az ingadozás az 1.2T M/T és a hibrid között. Oké, hogy kényelmi szempontból a hibrid sokat jelentene városban (a kuplungolás az kuplungolás akár hogy is nézzük), de anyagilag eléggé pengeélen van egymáshoz képest a kettő, és inkább nem a hibrid javára. Legalábbis a mostani helyzetben...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #12068 üzenetére
Nem próbáltam.
Az Aurist nem akarom egyelőre lecserélni.
Múltkor írtam is, hogy meg tudom erősíteni amit a teszten olvastam, és ide is beraktam:
Nem is értem, hogy egy újabb típust, hogy tudták elrontaniEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #12094 üzenetére
Beszerelték az újat??? A munkafelvevő arc szerint a 19es modellekhez nem lehet a 20/21es modellek vastag pálcás megoldását rendelni.
Örülnék, ha cserélnék, mert ez zavar, egyéb más egyelőre nem.
Kárpitleszedés után törvényszerű, hogy itt-ott zörög, nyeklik a kárpit?"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
-
No.01
őstag
válasz Gombinyó #12262 üzenetére
A zaj is fontos. Ha tenyleg annyira gaz (P2 es P3-on edozdtem) akkor esetleg lesz v.mi szigeteles is.
A gumi kerdesre visszakanyarodva nekem fontosabb az, h meg tudjak allni es ha esik akkor se legyen gond. Volt egy nagyon paras szitum (aquaplanning) par eve azota mashogy tekintek a dolgokra...
Tovabba a motoros multambol tudom, h ami tapad az kopik es forditva, de biztosan letezik az a bizonyos sweetspot csak sokat kell olvasni a teszteket, h sikeruljon meglelni. -
No.01
őstag
válasz Gombinyó #12347 üzenetére
Androidon ez meg annyira sem problema mint iOS-en
BeZol:
Tobb HiFi-s hely is van. Van akik forgalmazzak es szerelik is de van ahol te rendeled meg es ok csak telepitik. En utobbi utat valasztottam P2-nel es P3-nal is.
Dynamat a "folia" markaja es en a Duett-nel voltam Obudan. -
KTTech
veterán
válasz Gombinyó #12347 üzenetére
De, de a BP-i lakásomban levő Mikrotik routeremen keresztül VPN-ezek, hogy a legtöbb szolgáltató azt gondolja, Mo-n vagyok De a területi beállításaim mindenhol magyarra vannak állítva (ez "némi" gondot is okoz egy bizonyos webáruháznál).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz Gombinyó #12536 üzenetére
Nem csak szembe, de mögötted haladva is. Ezért gáz, hogy a SUV-okon felszerelik a kis túlzással a motorház tetejére a lámpákat általában, mint a RAV4 esetén is. Így meg az előtte haladó normál méretű autónál pont a tükörbe világít bele, onnan meg a sofőr szemébe...
Itt is kellene egy általános szabály, hogy mondjuk 1 méternél magasabbra nem szabadna lámpát szerelni....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
rbalint88
addikt
válasz Gombinyó #12634 üzenetére
Nem hoztal lazba. az a baj, hogy baratainknak evente cserelik az autot, Toyotas dolgozoi programban, igy nekik nincs igazan hosszu tavu tapasztalatuk egyikkel sem. Rakerdeztem most a zorgesre es az automata zarra, a mostani es az elozo autojuk is szedan 1.8hsd comfort style tech, csak a szinben van kulonbseg. Elotte volt ket chr, azok 1.8hsd selectionok voltak.
Veron: hatul egyelore egy gyerekules lesz, remelhetoleg majd bovul kettore. Felesegem nem magas, 165cm, mogotte tuti elfer a megforditott ules, en meg majd keveset hasznalom az i30 kombiban se ferne el mogottem a hatra nezo gyerekules es kivulrol meg akkorak, mint egy husz eves passat, csak belterben nem sikerult akkorat fejlodni…
[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
válasz Gombinyó #12634 üzenetére
"Hőmérséklet függvénye is..."
Így van, nekem a P3 mindig csörög-zörög valahol, három"időszak" van, télen, tavasszal-ősszel, valamint nyáron mindig máshol, más erővel stb...
Szerencséje van a járgánynak, mert funkcionális ember vagyok, csak vigyen el meg hozzon haza.
1.8 HSD, persze tudom a P3 már 10 éves, de jól fogalmazott valaki, hogy a szabályos közlekedéshez pont jó. Ennyi és nem több, de azt nagyon megbízhatóan teszi.[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
balazs1956
senior tag
válasz Gombinyó #12790 üzenetére
Végül is az ember csak saját magát nyugtatja vele, hogy hátha így jobban megcsinálják.
Azért szívesen fizetnék + pénzt, hogy ténylegesen kicseréljék, amit ki kell cserélni (olaj, szűrő stb), de erre semmi biztosíték nincsen.
Sokan élnek abból, amit a márkaszervizekben nem építenek be, csak felszámolják.
Mennyivel nagyobb lenne a bizalom, ha egy üvegfal mögül rá lehetne látni a készülő kocsira. Ameddig ez nincs lutri az egész -
KubanitoS
veterán
válasz Gombinyó #12964 üzenetére
Esetemben nyílt végű, fix kamatozású lett. A fix kamatozásút amúgy durván nem reklámozzák a Toyotánál, mindenkit terelnek a változó fele. Sem az internetes toyota lízing kalkulátorban, sem a szalonban nem szóltak arról, hogy van ilyen lehetőség. Én igyekszem azért egy efféle nagyobb döntés előtt tájékozódni, szóval nem tudtak megszívatni, egyből előkerült a fix kamatozású opció is, miután rákérdztem (változó kamat 4,9%-ról indul, a fix 6,03% lett esetemben), de a tudatlanokat be tudják ám ugrasztani rendesen. Ami öröm az ürömben, hogy így kaptunk a kocsihoz + 2 év garanciát talán 200.000 km-ig... De persze így sem az ügyfél jár jól.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen