-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz hülyegyerek #4352 üzenetére
Hybrid pont pályán eszik a legtöbbet, ott szinte csak a benzinmotor hajt. Lehet kijönne 8 alatti fogyasztás, de nem oda való.
Az élet kegyetlen .
-
psycroptic
őstag
válasz hülyegyerek #4352 üzenetére
Nekünk az Auris Hybrid 1000Km alatt ami 90%-ban pálya 6,2 L/100Km volt az átlagfogyasztás ha jól mér a fedcomp.
PSNID: Tomy83PS
-
psycroptic
őstag
válasz hülyegyerek #4359 üzenetére
Igen. Ahogyan én észre vettem: fogyasztásban a nagyon rövid utakat pl. 5Km, főleg télen nem kedveli. Nincs ideje felmelegedni.
PSNID: Tomy83PS
-
BÉP
csendes tag
válasz hülyegyerek #4372 üzenetére
Viszonylag stabil. Januárban a kutyacsontokat kell cserélni mert már kopognak
-
psycroptic
őstag
válasz hülyegyerek #4372 üzenetére
Kényelmesen és stabilan lehet vezetni az autót főleg a nyári gumikkal(225/45R17). Olyan minden egyben van érzésem van. Kérdezz nyugodtan! De ha van lehetőséged menjél egy próbautat, mert ez csak az én véleményem.
PSNID: Tomy83PS
-
snake78
tag
válasz hülyegyerek #4372 üzenetére
Nekünk Auris hybrid kombi van
Pont az ellenkező a tapasztalatom
1200 km alatt két felnőttel csurig pakolt csomagtérrel, power gomb használatával átlag 140-160 as tempónál evett 5,4 litert
Városban nekem megeszi a 8-9 litert -
snake78
tag
válasz hülyegyerek #4388 üzenetére
Én csak ajánlani tudom
Bár neked lehet, hogy nem lesz akkora különbség egy Honda után de nekem ez előtt nem volt japán autóm
Én megvagyok örülne érte 😂👍 -
r0by
addikt
válasz hülyegyerek #4390 üzenetére
A 8L alatti fogyinál kihulottak az általad említettek?
Azt még az én 2003-as avensisem is hozza télen lazán..
Szerk: 1.8 benzines. Most 7.4, nyáron 6 alatt van városi fogyival.[ Szerkesztve ]
-
r0by
addikt
válasz hülyegyerek #4392 üzenetére
Én sem szeretek nagypapásan vezetni, de sajna itt Szegeden mostanában ez a jellemző Komolyan már elgondolkodtam, hogy minek ül be valaki a 30km/óra sebességhez a mostani autókba, mikor jellemzően, átlagban 50km a megengedett?
Amit írsz, egyébként az Avensisben nem probléma, elől is, hátul is nagy a kényelem Persze csak az enyémről tudok nyilatkozni.., de lassan én is szeretnék valami hybridre áltani. Ami tuti nem német lesz, legalább is nem Ford, mivel előtte az volt, és soha többet.. -
snake78
tag
válasz hülyegyerek #4390 üzenetére
Sosem volt hondam sajnos, mindig csodáltam őket, de kimaradt
Ajánlom a kombi Aurist
Bár én sosem ültem hátul , de akik mögöttem ültek nem panaszkodtak
(1,86 magas vagyok, inkább fekvősben vezetek és hatratolt ülésekkel )
Pakolni lehet bele rendesen tapasztalat
Variálhatóság alatt mit értesz ?
Könyöklő ( kettő fakk) nagy kesztyűtartó
Közepkonzol jól átlátható es szerintem jó a betekintési szög
Ez az első automata autóm
Hamar hozzászoktam
Elől szerintem hatalmas a hely
Az ülések kényelmesek
1200 km után sem fajt semmim
Nekem ezek a tapasztalataim -
snake78
tag
válasz hülyegyerek #4396 üzenetére
Kombinál egy síkban van a raktér és könnyen bukik előre a hátsó sor
Az ülőtámla az fix nem variálható
Tudom meg ajánlani a Mitsubishit és a Subaru levorgot
Nincs hybrid de nagyon jók főleg a levorg
Nekem szerelem volt -
snake78
tag
válasz hülyegyerek #4398 üzenetére
Mondjuk Ja a micu az kicsit fapados
Én asx et néztem,
Közép kategóriásat
Nem volt rossz
Kényelmes, jól megy relatíve keveset is eszik
Csak az ára és a nemet adó ra na az már sok volt nekünk
(de az neked pont nem opció ) -
snake78
tag
válasz hülyegyerek #4402 üzenetére
Sajnos sanszos az az ár
Pedig szép auto 👍😂
Mikor fejembe vettem az új autó cserét s max al kezdtem
De mivel Németországban élek, figyelembe kellett vennem sok más tényezőt is ( adó, lóerő, benzin, dízel, kötelező, adó ... stb stb )
Végül a Toyotánál maradtam és nem bántam meg
Tudom nem egyszerű a döntés, de kompromisszumokat sajnos kell kötni -
hülyegyerek
addikt
válasz hülyegyerek #4402 üzenetére
Eclipse Crosst akartam írni, az Escape az Ford...ezért nem szabad hsz-t írni kávé előtt
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
snake78
tag
válasz hülyegyerek #4404 üzenetére
Értettem
Főleg kv után 👍😂 -
diablo1984
veterán
válasz hülyegyerek #4458 üzenetére
Ma hívtak, hogy kész a kocsi! 35e ft volt a 2 hátsó munkahenger és a 2 hátsó fékhez vezető fékcső munkadíjjal! Kérdezem, hogy a régi munkahengerek megvannak, mert kellene, mondták, hogy okés! Azonnal kérdeztem, hogy a légtelenítő csavart tépték bele és azért kell cserélni, erre a válasz a legtermészetesebb hangon igen volt. A 2 munkahengerért kiszámláztak 13600ft-ot, 9000ft volt a 2 hátsó fém cső, rugalmasokat nem cseréltek, 9000ft volt a munkadíj, 1300ft a fékolaj és 1200ft valami szerelési kellék, meg még valami apróság is volt, de elenyésző!
Szóval újult hátul a fékem, semmi diffi nincs benne az előzőhöz képest, de 35 ezerrel kevesebb van zsebben.... Azt tudom, ha következőnek műszakis lesz valamelyik kocsi, nem fogom velük csináltatni az hétszentség! -
rob210
nagyúr
válasz hülyegyerek #4695 üzenetére
Kollégának egyhat sedan van. 6 os váltóval szereti neki elég azt mondta.
130 as utazó megvan a pályán több meg nem kell.Renault power
-
AMD Power
titán
válasz hülyegyerek #4695 üzenetére
Fonokomnek is ilyen van. Tavaly vette szalonbol. Szereti nagyon. Jo a fogyasztasa is nagyon.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Stellar Blade
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Filmvilág
- Házi hangfal építés
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...