- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Milyen routert?
- Asustor NAS
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 11
- Microsoft Excel topic
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashback
addikt
válasz dragon1993 #17698 üzenetére
Az én menümben nincs PDA. Itt kellene lennie?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Gergőke88
addikt
válasz dragon1993 #17702 üzenetére
Nem sok kicsit a guminyomás?
-
Ck.
addikt
válasz dragon1993 #17702 üzenetére
Nagyon menő a menü rendszer és a rengeteg opció. Hihetetlen, hogy a Lexus mennyire le van maradva a Toyotahoz képest. Mondom ezt a saját 2017-es NX mellett még a pár napja használt 2022-es UX és kollegám 2021-es NX-e után is. Bölcs döntés volt, hogy nem dőltetek be a prémium szekérnek.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Toyota-tól lehet kérni magyar nyelvű kezelési útmutatót?
2012-es Toyota Yaris II-hez kellene, ha esetleg valaki megosztja velem, azt megköszönöm! -
dragon1993
őstag
#Gergőke88
Nekem is annak tűnt, így adták át legközelebb benzinkút fele járok megnézem. Erősített oldalfalú felni védős gumi van rajta ami legalább rohadtul hangos rossz úton.#Ck.
Nálunk vannak tavalyi évjáratból is Corollák. Nekem annak nagyon nem tetszett a műszerfala. Lehet a Lexusok is most frissültek.
-
dragon1993
őstag
Online alváz számmal próbáltad?
https://www.toyota.hu/ugyfel/manuals[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
válasz dragon1993 #17708 üzenetére
...és ott a multimédia is rosszabb volt...
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
vicces
addikt
válasz dragon1993 #17708 üzenetére
Ezt a kinézetet át lehet váltani másikra. Az sztem jobban néz ki.
:)
-
No.01
őstag
válasz dragon1993 #17708 üzenetére
Ha ceges akkor nyilvan OFF-os, de nekem a szalonbol szo szerint az elso utam a gumishoz vezetett, h lecsereljem a gyari gumikat.
-
addikt
válasz dragon1993 #17709 üzenetére
Megnézem, alvázszámot nem tudtam hirtelen...
Azt mondja nem talál, lehet mert Daihatsu néven fut már azért...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Ck.
addikt
Mindenesetre egyelőre szerintem nem ugrálok, sem Yaris Cross, se C-HR vagy egyéb Lexus irányába, inkább kivárok míg kisebb bukóval tudom eladni a Lexust és valószínű tisztán elektromos lesz a következő. Évek óta minden adott hozzá, fali töltő is kiépítve, az egyedüli visszatartó dolog a magyarországi hazautak voltak. De mostanra már a Teslak új és használtpiaci ára is olyan szinten csökkent, hogy nem sok gondolkodnivaló maradt.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
4.4l/100km az jó fogyasztás a Toyota Yaris II 2012 (Daihatsu Charade) 1.33 97le-tól? (Klíma nélkül, egyedül, 90-es tempó Jászberény-Szolnok 32-es úton).
Nekem tetszik
Klímával, 4-en elég lomha volt, de hozzá is kell szokni hogy máshol kell váltani mint az előzőnél (Mégane 2, 1.6 113 le után).
Szolnoki Toyota nem tudott adni semmilyen kezelési útmutatót, mondták hogy a régiek már nincsenek meg nekik... Valahonnan jó lenne beszerezni a magyart. -
addikt
Váltó gombot honnan érdemes venni?, a feliratok vannak lekopva, néztem hogy egy műanyag szerű az egész a keretben...
-
KTTech
veterán
Ma elvisszük egy kisebb körre a Cross-t, az első lába az utazásnak (beiktatunk egy szundit BP-n, addig kb. nettó 18 óra vezetés + a szervizkiállások, onnan még 13 óra lesz + szervizkiállások és határátkelések):
3 hét, összesen kb. 7000km. Meglátjuk hogy bírja, és mit hoz fogyasztásban - rendesen megpakoltuk, mert önellátó helyre megyünk Sidari-n, és visszafele megállunk 5 napra még Disneylandben is.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #17718 üzenetére
Jó nyaralást és biztonságos utat! Feleségem kérdezi, hogy nektek mi adja erre a “perverzióra” adó késztetést, hogy 2 óra repülőút helyett, 2 nap nyomorgós autó utat választotok, undorító balkáni gyűjtőhellyel egybekötött közös, autópálya menti koszos tömeg WC-kkel gazdagítva? Nálunk csak Árcsi kutya miatt kerül sor ezekre a házasságpróbáló utakra.
Mi tegnap érkeztünk meg Hollandiába egy kis hosszú hétvégére, 3 felnőtt + egy mopsz, innen még lesz egy másfél napos belga pihenő, utána vissza UK.
Az eddigi mérleg Anglia-Hollandia vonalon, átlag 100-110-es tempóval, (néha egy pár km-es 120-130-as erőfittogtatás Franciaországban) durván 6,9 liter / 100 km. Ismét V-motorokat idéző fogyasztás, azok henger száma és kialakítása, valamint hangja és ereje nélkül, de legalább nem romlik el.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Aki esetleg keres 2011_06_OM52B14 Yaris könyvet, tudom továbbítani neki digitálisan.
Megkaptam a 2008_11_OM52774 verziót is, na ez nekem is jó lesz úgy nézem[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
-
KTTech
veterán
Egyszerű volt az indok: a repülőjegy drágábbra jött ki (450 + csomagok, ami még majdnem egy százas) + az autóbérlés (10 napra 4-500 font)... ráadásul korlátozott a csomag mennyisége is, azon kívül ez 2 úticél egybe fogva, Párizsban a hotel 20km-re van a parktól... (olcsó, de tiszta, úgyis csak aludni járunk oda) A tömeg WC-t kihagytuk, van jobb megoldás rá - bár az osztrákoké egész tiszta (a belgáké is, csak az fizetős), a német meg horror 😃
Így fel vagyunk pakolva kajával, üdítővel (mindkettő drága Sidarin, így Sodastream gép+2db 60L-es CO2 patron bent van például, ezzel és a hozzá tartozó szörpökkel üdítő letudva), nem kell WC papírt ott venni stb, mert önellátók vagyunk, semmit nem adnak, csak a szobát és egy minimál konyhafelszerelést.
Esténként étterem játszik, de egész napra azért sok lenne...
A tervezett nettó 18 órás út végül 25 óra lett, a legnagyobb fogyasztás Anglia-Belgium részen volt 5.05 (ezt nem is értettem, egyéni rekord a Crossal), a német szakasz 4.21, az osztrák-magyar pedig kb. 4.25-re jön ki (holnap tankolom meg, szóval kb. +- 0,15l a tévedésem ennél, a többi az tankolással mért eredmény). A magyar szakaszon felbaszták az agyam, így Győr-Tatabánya közt 135-140-es GPS szerinti tempót tartottam amúgy 105-re volt belőve a tempomat, de sok volt a korlátozás és a baleset. Budapesten meg azt hittem szétesik a kocsi, olyan szarok az utak (hogy rendesen látható felfestés nincs, az csak egy dolog...)
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Nálunk azért mások a távok, mint Mo-n. Ha elugrunk valahova országon belül egy egy napos kirándulásra, az is simán lehet akár 8-900km is (de egy otthon-Dover kirándulás is több, mint 500km).
Az UK-Mo távot már 6-7x megcsináltam így, szóval ismertem a buktatókat 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz vicces #17721 üzenetére
Pályázok, de nem tolom neki, mert az nekem fárasztó... olyan 100-110-es tempó, amit kényelmesen tudok tartani, figyelve hosszabb távon. Ha tolom, az sokkal nagyobb koncentrációt igényel, és hamarabb elfáradok - és elvesztem a pihenőhelyen az időt, amit a sebességgel nyertem.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
vicces
addikt
válasz KTTech #17731 üzenetére
Ez az a tempó ami még jó a hybridnek szerintem is. Nyilván kb 80 kmh jobb lenne
De.. a kamionok közé túl gyors, a többi sávra meg lassú. Engem a 130-al is le szoktak villogni.
Munkába meg 95-öt állítok be és úgy már a távolsátartóval már bepasszolok a román karavánba ilyenkor már nem villog nem dudál a marhára.:)
-
Paxker315
addikt
válasz pècsimunkás #17728 üzenetére
Hát. Én a jettában pályázni csak zajvédelemmel (Alpine Motosafe Pro szettecske). Ált 115-120 a külső sávra, 150-180 az időszakos belsőzésre (konvoj v több autó átugrása, aztán cruise&chill). Ha nem baromkodok, pályán ~4.8 liter körül tartható az átlag, ha el-el rúgod 150 fölé, akkor 5.2-5.3. Szóval azért van anyagi vonzata, a zajterhelésről nem is beszélve. Kimerítő tud lenni Idővel meg úgyis "breakthrough" csapoltságot okoz a zaj, így igazából a füldugó sem mindenre megoldás. :$ :$
Meg hát figyelek arra, hogy ne legyen túl magas olajhőmérséklet & fordulatszám tartósan
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
ncc1701
veterán
válasz KTTech #17731 üzenetére
Hát. Nekem a 100 körüli tempó álmosító a nagyvassal. Inkább tolom neki 140-150 körül, itt eszik 6-6.5L körül, pont nem érdekel. A kocsi atomstabil, nem hiába ~1800kg. Most volt egy tengerparti kanyar, 1700km jött össze, 6 nap alatt, de ilyen távon már időben nagyon nem mindegy, h 100, vagy 150. A fogyasztás meg nem érdekel, pedig már 700ft felett van itthon a prémium gázolaj. Zaj meg gyakorlatilag nincs az autóban.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Paxker315 #17736 üzenetére
Ha 100-120- al megyek, úgy èrzem, nem haladok.
Nèmet- magyar utak nekem 1050 km körül van.
Ebből 270 km országút.
Jobban szeretem 11-11,5 óra alatt letudni, mint 13-14 óra. A Rönóm 140- nèl pörgött 4 ezret, az Aurisnak 150- nèl 3000 a fordulatszáma, de 165- nèl is csak 3200.
Bírja .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
No.01
őstag
válasz pècsimunkás #17738 üzenetére
Wow! En meg azt hittem ironizalsz tegnap azzal a 150-160-al...
-
No.01
őstag
válasz pècsimunkás #17740 üzenetére
En havi szinten jarok kulfoldre, probaltam mar a lassu tempot meg a gyorsat is, de az arany kozeput (normal autoval, nem a suketszoba szeru manageri jarganyokkal) a 130-140 valt be leginkabb. Bar legutobb azert racsodalkoztam, h fogyasztasban azert van kulonbseg a ~120 es a ~140 kozott.
-
blueye
veterán
válasz KTTech #17733 üzenetére
UK-ban lehet, Magyarországon autópályán ez nem menne.
Most voltam BP-Zágráb-BP és BP-Ljubljana-BP úton, és inkább haladtam mint sporoltam, a RAV4 jó társ ebben, még nagyjából le is mennek előle.
Persze egyén függő, regen a gyengébb autokkal is inkább gyorsan mentem pedig akkor még nem volt mindegy a költség 😊[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz blueye #17745 üzenetére
Engem az első kis corsa 1.2-től indulva zavart és fárasztott a hosszú távon a 120 feletti tempó. Szerintem egy Lexus RX-ben is 120-al nyomnám a pályán... Valaki (én) mazsolának születik, se autó se levezetett félmillió km nem változtatott meg Érdekes városban meg kifejezetten tempósan nyomom (30 ezres bünti határon belül azért).
-
g0dl
addikt
Az automata klímákból csak nekem hiányzik az a lehetőség ( vagy sok év alatt sem találtam meg), hogy fújja be a külső levegőt, és ne fűtse, de ne is hűtse. Pont a most kezdődő átmeneti időszakban lenne jó, mikor pont a kinti kellemes hőmérséklethez vagyok öltözve.
Csak az ac kikapcsolva, és LO -ra állított hőmérséklettel tudom szimulálni, de ez nem szép megoldás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest