Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
angyalpc2
aktív tag
Téééényleg? Sikerült eljutni idáig agyilag?
Ez oszt igen.Dühöngésem:
Európa: nincs nyersanyag, nincs áram, lepkefingból is áramot próbálunk csiholni. (nem lebecsülésből, de így van) Az egyetlen húzóágazat az autóipar a zegész EU-ban. (tekintve hogy kína korea és japán felzabálta az egész elektronikai ipart és ha ez nem lenne elég még a napelem piacot is) Senki nem erőlteti sehol a zegész világon, kb a le se sz.rja magas ívvel a 2tonnás 200-300 Le Full size SUV-jaikból.DEEE nekünk elektronyos kóócsi kell. 2030-ra Mer az ZŐŐD. Nem baj hogy olyan drága a középkategória is, hogy a német is csak pislog a 45-55e eurós árakon...és az nem a luxus. az az eddig 15e eurós átlag kocsi.
De lökjük be az árokba az autóipart is. Mert kell! Nem baj hogy az akku alapanyagot a világ másik végéről kell tarhálni, eszelős környezet szenynezéssel. Hogy ide kell szállítani kocsinként 2 tonna akku nyersanyagot 8000+ km-erről.Hogy nem tudjuk megoldani a spontán öngyulladást. Hogy nem lehet normálisan megoldani az oltását. De még azt se, hogy lesz töltve több ezer kocsi a panelek körül. És az élet ciklus végén(10 év) a gyulladásra hajlamos veszélyes hulladékot (aksit) a gyártó helyre vissza kell küldeni (eco cimke) utaztatni 1,5 tonna/ kocsi.És még mindig nincs épkézláb feldolgozási módszer...Lásd magyarországi feldolgozók...van a bedarálás kemény vegyszerek és ennyi. Meg a nehézfémek, rákkeltő anyagok. Ami eddig viszonylag kezelhető volt olaj széndhidrogén gyártás ...kitermelés lakatlan szar arab területeken.. az most a lakó terület környezetébe kerül.
Hogy a kezdeti 2 személyes extrém áramvonalas kisméretű kocsik( GM EV1 zoe) helyett valami irgalmatlan batár 2-2,5 tonnás SUV szörnyek kezdtek el terjedni...(aminek a nyersanyag vas gumi felhasználásból 2 normál benzines LPG kocsi 30 évig elmegy)
Egy totális zsákutca...ez nem a telefon amit kidobsz 3-5 évente és nem számít.Baj volt eddig is, hogy a telefon gyártás újrahasznosítás mennyire környezetszennyező
sikerült vagy 10.000-rel felszorozni.
Eddig is belefulladtunk(EU USA) a kínaiak, ázsiaiak műanyag és elektronikai szemetébe, most még sikerült rá rántani.És akkor a villanyautósok (blog és szerkesztőik) meg tapsikolnak hozzá mint a félnótás banda. Miközben jól látható, számolható, hogy anyagilag sem éri meg a tulajdonosoknak.
Főleg nem 10 éves távlatban, mikor az akku elkezd tönkremenni. Miközben az euro 6-7ből lassan lepkefing jön ki. Pláne ha az LPG CNG is elterjedt volna.De ha felveted, hogy hidrogén úristen.... csak azt ne. Eközben USA-ban már eleve arra kalkulálnak(Toyota Kenworth Hyundai) hogy köszönjük a teslának, de majd jöjjetek vissza ha lesz a 2000km-re való akkutok 20 perc töltéssel hóban jégben fagyban -30-tól +50 fokig. (lehet itt a tesla semivel bűvészkedni kis távon) De mikor egy amcsi kamion 50 évig elmegy 2 motor felújítással... akkor nincs miről beszélni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Resin (gyantás) 3D nyomtatás, tervezés, profi festéssel
- Razer Viper Ultimate, kábel nélkül
- Xbox One S 500GB, 2 kontroller+játékok!
- HP Pavilion 15,FHD 15.6",AMD Ryzen 5 3500U,16GB DDR4,512GB SSD,2GB VGA,WIN11
- Indiana Jones and the Great Circle - Digital Premium Edition - beváltás: 2025.1.30 - RTX 40XX
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest