-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kbali
nagyúr
válasz zer0filler #75241 üzenetére
És mi lesz akkor velünk? Írtam anno, hogy itt semmilyen vezetékes megoldás nincs, csak mobilnet, sat tv és mikrohullám.
Ja, ez egy harmincezes város vadiúj lakónegyede (na jó, az első házak 10 éve épültek, nekik még jutott adsl).[ Szerkesztve ]
-
Kbali
nagyúr
válasz Nooeca #75252 üzenetére
Úgy legyen - bár családiházas övezet, nemigen éri meg max. 100 előfizetésért bárkinek kihúznia ide új kábelt. Egy-két éve még aláírást is gyűjtöttünk, amit beadtunk T-nek, UPC-nek, de semmi eredménye nem volt. Amit láttam hálózatfejlesztést, annál a városra nézve minimális egyéni előfizetői szám volt MVM-nél, mint szolgáltatónál.
-
Kbali
nagyúr
válasz DonDragonka #76260 üzenetére
Érdemesebb esetleg egy range extendert keresned vagy egy olyan routert, ami tudja ezt a módot (Asus legkisebbet RT-N12+ -t vettem, ez 300 megabitet tud).
-
Kbali
nagyúr
válasz Flowtation #76695 üzenetére
Szemétkedésnek nem venném, pláne, hogy a kezdetektől volt ez, csak éppen eddig nem vezettek be rá díjat.
-
Kbali
nagyúr
válasz mbalint987 #76951 üzenetére
Két Sagem után most egy Huawei beltérim van. A Sagemek gyengék voltak, ezzel nincs probléma (sat, felvevős).
[ Szerkesztve ]
-
Kbali
nagyúr
-
Kbali
nagyúr
válasz #22718208 #83298 üzenetére
Cáfolnálak annyiban, hogy telefonos ügyfélszolgálat csak annyit tud mondani, amit a saját rendszerében cím alapján lát, hogy mi köthető. Mikor én érdeklődtem, akkor korrekten elmondták, hogy felveszik a rendelést és létesítéskor fog a helyszínen eldőlni, hogy pontosan milyen paraméterű szolgáltatást tudnak csinálni (ha egyáltalán lehet - nálam nem lehetett) -> ezért mondhat mást a helyszíni szerelő, akinek viszont halvány segédfogalma sincs az ügyfélszolgálatosok lehetőségeiről/munkájáról.
-
Kbali
nagyúr
válasz odipapa #84069 üzenetére
Ha csak 80-90%-os, akkor lehet, érdemes kérned egy hibaelhárítást, akár elmozdulhatott az antennád is egy erősebb szélben. Nekem bekötésnél nem volt rendesen az irány belőve és külön kellett hívnom hibaelhárítást, amikor rendesen beállították, azóta csak tényleg nagy viharban nincs adásom.
-
Kbali
nagyúr
válasz Aby_2014 #86980 üzenetére
'sajnos' nem kell csodálkozni, nekem mindig is elmondták, hogy a bekötéskor derül ki igazából az, hogy valóban létesíthető-e ott a szolgáltatás.
A telefonos ügyfélszolgálat csak egy adatbázisra tud hagyatkozni, a fizikai lehetőségekről nem tud.
Anno nekem is ajánlgatták a vezetékes netet, holott a lakóhelyemen egyáltalán nincs kiépítve vezetékes hálózat (és valószínűleg nem is lesz, mert egy korlátozott előfizetői számot biztosító terület, ahol ráadásul csak föld alatt lehetne vezetékelni - itt a 30 megabites net legfeljebb mobilon lesz elérhető). -
Kbali
nagyúr
válasz pvt.peter #89818 üzenetére
Akár telefonra letöltesz egy wifi analyzert és megnézed, melyik csatorna a legterheltebb, hol ad a saját routered és utána megpróbálod olyan csatornára állítani, amin kevesebb eszköz lóg.
Ha nem segít, akkor esetleg érdemes lehet beszerezni egy jelerősítőt valamelyik köztes helységbe.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- -54% Dell XPS 9510: i7 11800H, 16GB,512GB,RTX 3050Ti,500nit,100%sRGB,Dell ProSupport gari 2025.3.8.
- -52% Dell Precision 5570 workstation: i7 12700H,16GB,512GB,RTX A1000,500nit,100%sRGB,gari 2026.2.10
- Dell Inspiron 3537 használt laptop
- Használt PC kitűnő állapotban
- ELADÓ 2022. ÉVBEN VÁSÁROLT 3060 Ti és 3080 Trinity RIGEK / KÜLÖN IS ÉRTÉKESÍTEM