Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Cefa
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy nagy problémám!
Van egy Wagonr+ -om és el akarom vinni vezérműszíj cserére.
Az egyik szerelő azt mondja hogy ez láncos és nem kell cserélni a másik meg azt hogy szíjjas és cserélni kell!
Most mit csináljak?
110 ezer km van benne és nem akarom hogy átba***anak.
Hogy derítsem ki hogy mi is van benne?
előre is köszönöm a választ
ja a motorszámból ki lehet deríteni hogy milyen motor van benne? -
-
-
Blagoje
csendes tag
Itt választ kaphatsz a kérdéseidre: Bővebben: link
-
divot
veterán
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
kymco
veterán
Ha arra gondolsz, hogy ööszehasonlítottam-e az ignist a skodával, akkor ez csak részben igaz. Az ignisben keveset ültem, és amit láttam tetszett. Az ignist két dolog miatt vetettem el. Az egyik, hogy a kocsi csomagtere 236 l (azt hiszem), ez egy kétgyerekes apának hamar kicsinek bizonyul. A másik pedig a futómű.
Én lehet, hogy egy izlésszegény ember vagyok, de az ignis belülről tetszett. Suzuki swiftet sokat vezettem, ehhez jobban tudom hasonlítani. Negatívuma, hogy a falevelek a szellőzőn keresztül szabadon bejutnak (pár hónap késéssel) az utastérbe, a váltó sem tetszet, meg a csomagtér. Minden más tekintetben szerettem. Fürge, hűséges, igénytelen jószág.
A fabia felszereltsége számomra csoda. Még soha nem ültem ennyire felszerelt autó volánja mögött. Az csomagtere pazar.... A teljesítménye számomra szédítő...
Az utastér egy kicsit lelakott, de nem karcos és kopott, inkább kevéssé tisztított. Egy kis sikamika, és csillog villog.
De majd ha jobban megismerkedem vele.... -
plömplöm
őstag
télleg, most nézem, ördögi egy hozzászólás volt...
Ráadásul pont kétmillerért még gl-t sem, ráadásul az egyéb költségek ugye, arról meg ne is beszéljünk, hogy képesek átadni az autót 3liter benzinnel általában, ezen spórolni...
#668: Használtautóra nem feltétlenül rosszabbak a konstrukciók, én 1.2m beszállóval (az akkori swiftem) és 36*29e-rel vettem a 2millás csotrogányomat, ami szvsz nem is rossz, term semmi kötelező casco, meg egyéb átverészetek
#677: Sejtettem, hogy valami ilyesmi évmennyiség jönne ki. Szerintem ennyit nem ér. Nekem volt/van már gázolajos is, volt/van benzines is, és pont suzukihoz lehet alkatrészhez fillérekért hozzájutni (legalábbis nekem sikerült, mondjuk pont pözsóm nem volt még, hogy a 206-nál maradjunk)
No hamost benyögöm ide, hogy egy sevilacsetti sw-n töröm a fejem, micsoda anyázás lesz
Összetörészet: nemrég egy lány egy golfban is így járt, ugye emlékeztek. Ez alapján nem lehet választani. -
-
Goose-T
veterán
Köszönöm szépen a véleménynyilvánítást az értelmi képességeimről. Biztos megalapozottan tetted. Most megtértem, ezután csakis a te véleményedet fogom osztani és mindenben hiszek, amit te mondasz, miután ilyen brilliáns módon rávilágítottál szellemi korlátoltságomra. Légy áldott, szenteltessék meg a te neved. Amen.
-
dove
csendes tag
mindenben meg lehet halni,...de a statisztikus esélyed nagyobb a túlélésre,ha nagyobban ülsz...
abban tanultam vezetni 186/70 vagyok félóra múlva már fájt a seggem (ráadásul az a kötsög mindig koppon tolta a fűtést, pedig úgy tudom, ha nincs többzóna (hogyhogynem itt nem volt) akkor általában a sofőr szav dönt
nem azt mondtam, hogy újat kell venni, hanem használt, megkímélt nagyot ...
regadóban sajnos nem vagyok képben...
ma már nem hülyeság cserélni 3 évente mert már nem 20évre csinálják az autókat
én nem teszek fel suzuki lepisáló matricát, mert nem vagyok ilyen, én azt mondom,minek az mikor van sokkal jobb (de hálistennek már nincs is régi swift, tizennemtudomhányévig ugyanazt a kocsit gyártani,....hmmm...elmehetnek...) -
HaroWerks
senior tag
Nem tudom hogyan sikerült 2 műszerfal összehasonlításából már megint kihoznod ezt a megbízhatatlan 307-es dolgot
Abban szinte mindenki egyetért az index-en is, hogy az első/régebbi szériás 307-esekkel volt rengeteg gond, az újabb szériákkal lényegesen kevesebb probléma lehet.
Azt pedig megint csak egy szóval sem mondtam, hogy csak a külső/belső miatt lett megvéve
Fontos tényező a külső/belső is, viszont kategóriájában az egyik legjobb ár/érték arányokkal bír, azért esett rá a választás. -
HaroWerks
senior tag
Tévedés
Én egy szóval sem mondtam, hogy tetszik az Ignis, csak azt, hogy az új Swift-nél jobban tetszik.
Ha szép belsőt akarsz látni (hasonló árkategóriában mint ez az új csoda Swift) akkor nézd meg a 307-est belülről (a váltót ne nézd, mert ez automata, de a többit igen):
Bővebben: link
Na nekem ez tetszik
[Szerkesztve] -
Damage
senior tag
''Te szerencsétlen! Szerinted?''
Szerintem nem vagyok szerencsétlenPersze Szemlédihez képest az vagyok...
Mellesleg nem nagyon értem mit értessz ''kivágás'' alatt. Gondolom a kormányküllők tövénél lévő illesztésre gondolsz. Azt ugye tudod, hogy nem onnan jön elő a légzsák, hanem a suzuki embléma körüli kis körből.... És szerintem teljesen mind1, hogy mennyire lehet látni, hogy honnan jön elő ez a kis ''lufi''. Az én szubjetív véleményem a kormánnyal kapcsolatban: ne legyen három küllős! Nekem sokkal jobban bejön a Mitsu Galant, a Ford Ranger, vagy az F Astra (légzsákos) kormánya, 4 küllős.
Astra:
Galant:
Ranger:
[Szerkesztve] -
HaroWerks
senior tag
Ültem Ignis-ben eleget (nem is fértem el benne
).
Belülről szerintem ezerszer jobban néz ki mint ez, ilyen ronda műszerfalat 2005-ben egy új autóban megengedni felháborító.
Nézd meg a két belsőt, ég és föld:
Ignis (és ez sem valami nagyon szép nyugati társaihoz képest):
Bővebben: link
és a ''gyönyörű'' új Swift:
Bővebben: link -
HaroWerks
senior tag
Olvastam már régebben is, először tényleg meredeknek tűnt.
Több ismerősnek is 307-ese van viszont egyikük sem panaszkodott rá.
Megjegyzem a miénk is rendben van, igaz még 1 hónapos sincs
Az összkép viszont elég vegyes, elnézve azt a topicot, sokaknak van vele baja, ez tény.
Egyébként szinte az összes kocsi topicjában ez megy, sokáig úgy volt, hogy Focus lesz, annak a topicja is tele van hibákkal. -
kymco
veterán
Köszi.
Más, ma voltunk egy skoda kereskedőnél és egy 1.4-es (68 lovas), 45000 Km-rel Fabia combi klímával 1,8-1,9 milla, és mivel 2,5 éves van rá 6 éves lefutásu hitel.... (ez 400000+havi 29.000 Ft). Erősen gondolkodóba estem, hétfőn még visszamegyek alaposan megvizsgálni... -
-
TexT-BoY
addikt
Focusba nem fogsz csalodni!
Mi mentünk vele hoba, 1hétre, 4fővel ... és éppen jol ellehetett férni egyszer Hévizre egyszer pedig Balatonraa másztunk. sza kb 300km-eket mentünk full kényelmesen viszont amikor egy 3as BMW-vel (fullfull extra bör meg stb) mentünk 900km-et azt gonoltam meg akarok halni egyszo mint 100 KÉNYELMETLEN volt. Min2 esetbe utaslként mentem ergo nemtom miylen a vezetése. annyit tudok hogy a BMw az 140ig huzott szép aztán X volt neki, a Focus 3asba megy 140et és akkor még van 2 sebesség -
TexT-BoY
addikt
én ha :
egyedül lennék: valami Honda Civic 3ajtos tuningolocskás verda
barátnővel saját lakással:: Focus 3ajtos
feleség és 1-2 gyerek: minimum 206 SW deinkább pénztárcám engedelmével egy Focus C-maxra vagy hasonlora ráfizetnék.
persze ezek specifikációk ki tudja addigra mi lesz... HA lesz valami... minden esetlre 19éves koromra már tuti lesz egy jo hondára való pénz a számlámon
Amugy anyabanyával egy Senicet nyüzünk (2felnött /mondhatni/ 1 kisgyermek társaságában) sztem nem olyan nagy autó...
[Szerkesztve] -
Dzsekó
addikt
Idézek az Octavia hirdetésből amit linkeltem:
''Leírás: Centrálzár, riasztó, autórádió, 2 Airbag(légzsák), szervokormány, szervízkönyv, első tulajdonos, törzskönyv. Zöld Skoda Octavia eladó! Az autó főbb paraméterei: - 2001/5- ös az autó, most lesz 4 éves - 62 000 km van benne - 1.6-os - törésmentes autó első tulajdonostól - szervízkönyv van - garázsban tárolt autó - elől 2 légzsák - kp- i zár - riasztó - mechanikus indításgátló van beszerelve Extraként + 4 téligumival. Irányár: 2. 000. 000 Ft. .'' -
Dzsekó
addikt
Ferdítsünk csak ismét én nem irreális autókat írtam Suzuki helyett.
Egy 1.6 Volvo vagy egy 1.6/1.4 Skoda Octavia-nak köze nincs egy benzinzabálóhoz aminek megpróbáljátok beállítani ezeket az autókat.
Érdekes hogy ebben a topicban csak ilyen hozzászólásokkal találkozok amikor szóbakerül a biztonság.. -
steve@prhw
őstag
Azért nem árt átnézni...
Csak úgy, egyik pillanatról a másikra nem esik ki... Valszeg egy sz@rrá kopott gömbfej okozta (gondolon, első kerék volt...).
Mondjuk herótom lenne attól, ha nem nyúlhatnék hozzá... Olaj- és szűrőcserék, gömbfejezés, kerékcsapágy-csere, izzítógyertya-csere, önindító, generátor le-fel szerelés, ékszíjcsere... Nem nagyon kell hozzá szerelő, ált. csak a karos emelő miatt szoktam kifutni szerelőhaverhoz. -
dabadab
titán
Ha mar horror:
Matiz, a szelvedo utan elvagva, es egy masik Matiz hatsoja rahegesztve: eredetisegvizsgan ''A''-t kapott. A vizsgalo ceg szerint ez igy teljesen jol is van. Par hettel kesobb a rendorseg lefoglalta az autot, mint targyi bizonyitekot (biztositas csalasban).
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A készülő legújabb node-ján is kerüli a legmodernebb EUV berendezéseket a TSMC
- BestBuy topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Trollok komolyan
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Jura J95 ONE TOUCH TFT CARBON,limitált kiadás mint az új,saját használatból,1/4-ed ÁRON
- Simítózáras tasakok 6 féle méretben
- 125 db-os precíziós szerszámkészlet elektronikai és finommechanikai munkákhoz
- Laotie ES18 Lite dupla motoros elektromos roller 2x1200W
- Gorenje RK14EPS4 Alulfagyasztós kombinált hűtőszekrény
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 15 Pro 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A71 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest