Új hozzászólás Aktív témák
-
Bestspiler7
tag
Hello,
egy új Vitara vételen gondolkodok, az lenne a kérdésem valyon meddig marad ez a kedvezményes ár?
(Megkérdem hátha volt már ilyen régebben is) -
BigBlackDog
veterán
válasz Bestspiler7 #39602 üzenetére
Mennyire kedvezményes? Itt, a "Kedvezményes ár" oszlopban található árakra gondolsz? Mert az kb. mindig él a Suzukinál (elméletileg bizonyos feltételekkel, gyakorlatilag szerintem feltétel nélkül).
[ Szerkesztve ]
-
Bestspiler7
tag
válasz BigBlackDog #39603 üzenetére
igen arra gondoltam, köszi a választ.
Másik kérdés: még nem döntöttem el hogy a régibb fajtát vegyem-e (az 1.6 benzines miatt) vagy peddig az újat 1.4 turbóval. Szerintettek?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bestspiler7 #39604 üzenetére
1.6 újonnan már szerintem sehol sincs. 2018 április-május óta nem gyártják tudomásom szerint. A turbósoknál meg van 10 év gari a motor-váltó-turbó trióra, de egyébként sem izgulnék, hogy megmakkanna valamelyik.
(Ha 1.6 maradt is valahol, akkor szörnyen elszállt áron láttam eddig csak. Tavaly tavasszal a GL+ 1.6 Vitarát 4-4.1M Huf körül adták volna (+ metál + forgalombahelyezés)).
-
Bestspiler7
tag
válasz BigBlackDog #39605 üzenetére
hát igen, 1.6-ost minden kép használtan vennék, 3.8 M körül láttam már
-
yaneez
csendes tag
válasz Bestspiler7 #39604 üzenetére
Ha már új autó, akkor egyértelműen 1.4T. Nagyon jó és agyonüthetetlen az 1.6-os motor, de a turbós egy teljesen más világ, pozitív értelemben.
Szeretni fogod és az életben nem akarsz többé visszaülni szívó benzinesbe. (tapasztalat) -
HKorn
addikt
Vitarához szeretnék helyzetjelző izzót, ami legjobban hasonlít színhőmérsékletben a LED-es menetfényhez. Szerintetek melyik lehet ezek közül a legjobb?
Emelt színhőmérsékletű, vagy xenon hatású, vagy az off-road LED (ezt ugye nem is szabad hivatalosan beletenni)?
Run&Ride
-
dethroner
veterán
Azt olvastam hogy az új swiftben is már vannak sávelhagyásra, ráfutásra figyelmeztető hangok meg egyéb ilyen baromságok és hogy idegesítően hangosak. Ezeket ki lehet kapcsolni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Drughi
addikt
Szereltetett már be valaki utólag nappali menetfényt ( DRL-T)?
Hogy lehet ezt 'működtetni'?
Tehát a helyzetjelző helyett megy? Ha felkapcsolom a távolságit, akkor világít?Ignisbe raknám
-
dethroner
veterán
válasz Drughi #39611 üzenetére
Én nagyon olcsón csináltam, igaz, nem suzukiba. Helyi vásárban vettem a cigányoktól 1500-ért egy pár lámpát, elektronikai boltban vettem egy megszakító relét kb 600-ért, pár méter vezeték volt itthon. Keresni kell egy állandóan áram alatt lévő vezetéket a kocsi orrában, ez megy a relé egyik áramkörére, vagyis ha gyújtást adsz, ezen keresztül folyamatosan világít a menetfény. És kell egy vezetéket kötni a helyzetjelzőre, ami a relé másik körére megy, ezután ha felkapcsolod a fényszórót, kikapcsol a menetfény. Volt műszakin is már így, mindent rendben találtak.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Ļantos
aktív tag
Jónapot.
Először itt kérdezném, van valakinek bontott klímakompresszora 2007-es 1.3-as Swifthez? Sikerült vennem hugomnak egyet, annyi hibával, hogy a kompresszor le van kötve. Esetleg szokás ezt felújítani, vagy inkább a csere legyen? Maga a jármű jó állapotú, 120.000km van benne, sérülésmentes, egy 60 éves hölgytől vásároltam.
-
-
Bestspiler7
tag
Eddig vitarát nézegetem, de most egyre jobban kezd tetszeni sx4 s-cross.(mindegyikből 1.4 GL+ lenne)
Esetleg tudnátok mondani pro és kontra érveket?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Bestspiler7 #39618 üzenetére
scross nagyobb picit, cserébe rondább, kb össze is foglaltam a lényeget
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bestspiler7 #39618 üzenetére
S-Crossban van GL+ esetén; sötétedő belső tükör, LED fényszóró, kétzónás digit klíma (Vitarában csak egyzónás).
Vitarában van GL+ esetén; színes kiskijelző az órák között, meg kicsit talán puhább műszerfalburkolat.Ezen kívül az S-Cross nagyobb legfőképpen a hátsó ülések és csomagtartó terén. Ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Bestspiler7 #39618 üzenetére
Két különböző típus, más célcsoportot céloznak meg, mindegyik ad valami pluszt a másikhoz képest de másban. Amelyik szimpatikus és persze a pénzedért többet kapsz. Ha mindkettő tetszik akkor tényleg csak azt nézd, hogy melyij ad többet.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
villifog
tag
válasz tboy93 #39619 üzenetére
Izlésről nem érdemes vitatkozni, de szerintem meg az új Vitara lett borzalmasan ronda. A hátsó lámpa valami eszméletlenül gagyi, nem beszélve a felniről. Nekem sokkal jobban bejön a régi, az 1.6 M16A -val. Rengeteg idős embert látok vele, többet mint fiatalabbat,: magas beülési pozició, fasza szívó motor, szép kinézet (csak a régebbi), örök élet meg egy nap (nem akar mindenki turbó motort). Lehet ha a SX4 S Cross is kapható lett volna M16A-val (csak választás képpen), abból is eladtak volna annyit mint a Vitarából.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz BigBlackDog #39620 üzenetére
"LED fényszóró"
A Suzuki LED fényszórót sokan dicsérik. Érezhetően jobb, mint a hagyományos lámpa.
-
nagyúr
válasz villifog #39627 üzenetére
A Vitarára ráfért a frissítés, a hátsó lámpája úgy nézett ki mintha a 90-es évekből bent ragadt valami japán raktári készletből szedték volna elő. Viszont az a gond hogy a faceliftes se lett valami szép.
Suzukiéknál olyan mintha az autó elejét még tök jól megrajzolnák de a végére elfogyna a tervezők lendülete.
Ignis is ilyen: elölről a B oszlopig még egész pofás de ami utána jön az valami borzalom.Mondjuk az S-Crossnál meg lehet hátulról kezdték a tervezést mert annak meg szerintem ez a szebbik oldala.
Més que un club!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Napfénysüti #39630 üzenetére
Szerintem a Swift pofás lett elejét és a hátulját tekintve is.
-
villifog
tag
válasz Napfénysüti #39630 üzenetére
Nekem meg tetszik a ( régi ) Vitara hátsó lámpája. De gondolom a kicsivel 4 milió feletti ár is szimpatikus volt nagyon sok embernek, meg az 1.6 szívó motor. De mint irtam izlésről kár vitatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz villifog #39633 üzenetére
Jelen Nekem még mielőtt megérkezett volna a facelift sikerült jó áron egy GL+ 1.6-ot elcsípni 4.1M-ért.
Nekem sem tetszik a FL Vitara, főleg nem a hátsó lámpa, valahogy csak rontottak az összképen a sok króm csicsával is.
Ennek ellenére az 1.4T-t elfogadnám, viszont annyit nem akarnék érte fizetni amennyibe úgy kerülne a GL+.
Run&Ride
-
Dvix
senior tag
Sziasztok! Szeretnék vernni az Igniszemre egy kormányvédőt de nem tudjátok mekkora az Ignis II-nek a kormány átmérője? A kormányvédő 36-38 cm átmérőjű
-
Zsocó
aktív tag
Tudna valaki ajanlani gyarival egyezo hangszorot 1.3-mas, 2005-os Suzuki swift mk4-be?
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok 10 éves Swift fogyasztásom 10 ezerből nyáron 330- 350 km most télen amikor olcsóbb több megy bele kereken 300 után gyullad a jelző. Nyár vége óta van meg ez az első telünk reggel mindig járatom kb 10 percet fűtés 5 perc után kapcsolom és nem spórolok vele. Ez ennyit számít fogyasztásnál mondjuk igen rövid távokat megyek 2-3 km de nyáron is ugyanez az út pedig.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Szilágyi84 #39645 üzenetére
10 percet nem tudom mért járatod.Olvass utána,csak ártasz vele a motornak.Egyébként télen többet fogyaszt minden autó.
-
Drughi
addikt
válasz Szilágyi84 #39645 üzenetére
Téli gumi+hideg+sok járatás = magasabb fogyasztás
Nekem is 1l több most, mint október-november tájékán
-
Szilágyi84
senior tag
A fűtés miatt mert különben mire leérek az ovihoz se lenne meleg 5 perc alatt. Különben azért kérdezem itt mert valaki ezt mondja valaki azt és itt legalább valós tapasztalatok vannak. Akkor valójában hogy lenne a megfelelő nincs garázs azt is elfelejtettem mondani de akkor indítás után kb 2 percre indulás és a fűtés az alacsonyabb fogyasztás érdekében kicsit később hamár meleg a motor vagy annak nincs jelentősége?
-
pjen
félisten
válasz Szilágyi84 #39648 üzenetére
Garázsba én is csak ritkán állok be,de udvaron parkolok.Ha nagyon hideg van bele szoktam tenni egy hősugárzót.Öt perc alatt meleg az autó.Ha kicsi a gyerek sajna nem nagyon van más megoldás mint a melegítés.Nemrég volt TC n is egy cikk,hogy amilyen hamar lehet el kell indulni.
-
Roxbury
őstag
válasz Szilágyi84 #39648 üzenetére
TOTALCAR Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
Ha benzines autónk van, akkor indítsuk be, 20 másodpercig ne nyúljunk a gázpedálhoz, ez után induljunk el az autóval. Ezalatt a 20 másodperc alatt a kenőolaj megfelelően „összetörik”, az olajnyomás felépül és a szóróolajzással kent alkatrészek is megfelelő olajfürdőt kapnak, hiába sűrű és hideg az olaj. Elindulás után ne nyomjunk nagy gázokat és folyamatosan 2000-es fordulat környékén utazzunk, ne alatta, de semmiképpen ne 3000 fordulat felett. Az álló helyzetben melegítés azért nem jó, mert a motor lassabban melegszik, több savas víz gyűlik össze az olajban és úgy szennyezünk, hogy közben még csak nem is haladunk egy métert sem.
[ Szerkesztve ]
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |