Új hozzászólás Aktív témák
-
tomi5244
őstag
válasz BigBlackDog #39442 üzenetére
Anno mikor belengték, hogy az 1.6 szivó vitara megszűnik, még majd' egy évig lehetett kapni. Pontosabban a gyártás is ment, utána lett kifutó.
Szóval az ilyen híreket fenntartásokkal kell kezelni. Ha érkezik hibrid azt szerintem minimum fél évvel előbb bezengi a sajtó komolyabban. Én idén nem számolnék vele, főleg, hogy a face lift vitara nem is oly régi.
Az automata pedig elég durva időpont :/ nem gondoltam volna.
-
BigBlackDog
veterán
válasz tomi5244 #39451 üzenetére
Én sem akartam annyira komolyan hinni, de mondjuk már mástól is hallottam, hogy márciust-áprilist mondtak neki a jelenlegi típusokra leadható rendelések utolsó időpontjának. Viszont, ha jönnének a hibridek, akkor már kéne hallanunk róla szvsz.
Hát igen. Sírt is az értékesítő, hogy gyakorlatilag alig tudnak rendelni már és attól félnek, hogy 2-3 hónap múlva már bemutatóautó sem lesz a szalonban, mert onnan is lassan megvesznek mindent.
-
őstag
válasz BigBlackDog #39452 üzenetére
Én megvárom az automata SSS-t, hátha eljön az EU-ba is.
Esetleg ha az 1.4 Boosterjetet megkapná a Jimny vagy minimum egy 6-os automata váltót a mostani motorral.
"Less but better" - Dieter Rams
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #39453 üzenetére
Hát, én arra nem várnék. Sima Swiftet sem lehet rendelni gyakorlatilag automatával, hiába érhető el elvileg. SSS eddig meg itthon még nem is volt automatával a korábbi generációknál sem, ha jól tudom, szerintem nincs akkor kereslet rá. Meg aztán árban lenne 5,8-5,9M Huf, annyiért szvsz nem érné meg.
Már egyre több helyen hallom egyébként, hogy lassan visszajutunk a Merkúros időkbe ismét; az egy éves használt már többet fog érni, mint a szalonban rendelhető újak. (Egész pontosan egyes eladók ezt már most is így gondolják a HaHus árakból kiindulva.)
[ Szerkesztve ]
-
Arolotifar
őstag
válasz BigBlackDog #39455 üzenetére
Azért vannak olyan szalonautók, 30 km óraállással, amit a kereskedő nettó 500-zal többre taksál, mintha vennék egy újat
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
-
Dvix
senior tag
Sziasztok Suzuki Ignis II(2006) 1.3 benzin M13A-hoz elfelejtettem milyen váltó olajat vettem a Castrol tól, h melyik fajta arra már nem emlékszem! Segítetek egy kicsit légyszi?!
Minősítés: GL4, vagy GL4+ azt tudom,
75W-90 Syntrans Transaxle
75W-90 SYNTRANS MULTIVEHICLE
80W-90 Manual EP
Ezek közül melyik a jó? Előre is köszi![ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
válasz anorche1 #39448 üzenetére
Először nekem is villogtak. De volt az a látni és látszani program és annak keretében beállították. Igaz nekem törve is volt az eleje de azóta nem szólt senki sem.
Esetleg amit otthon is megtudsz nézni hogy nem fordítva tetted be véletlenül? Én az egyik oldalt fordítva tettem be az elején véletlenül.
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
-
-
Dvix
senior tag
válasz Motion_Blur #39463 üzenetére
á Köszi szépen! Te is Ignis-t hajtasz?
-
anorche1
őstag
válasz Tibko8 #39458 üzenetére
Be lehet tenni forditva?
Nekem ugy tunt, hogy csak 1 felekeppen lehet, es figyeltem is, hogy a labak ugyanugy aljanak, mint ahogy a korabban benne levoke allt.
De azert ranezek, koszi!
Meg akkor mar szetnezek ott jobban, nincs e valami allitocsavar valahol.
Ha nincs, akkor elviszem fenyszoro beallitasra."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Motion_Blur
félisten
Én Őt hajtottam 8 évig és a szívem egy része örökké Suzukis marad
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Drughi
addikt
válasz Motion_Blur #39466 üzenetére
193e KM ebbe?
-
Drughi
addikt
válasz Motion_Blur #39468 üzenetére
Ügyes munkát végzett aki puccba vágta az tuti, mert letagadhatna vagy 100e km-ert.
Meg nyílván gazdája volt, nemcsak hajtották
-
Motion_Blur
félisten
Jut eszembe... fater holnap viszi olajcserére a Vitarát.
Rábeszéltem hogy a Bartához vigye (Szfvár), mert tudom hogy jók... de vajon itt is a szájukba kell rágni hogy a flakonos ECSTAR olajat öntsék bele, vagy alapból is úgy csinálják? Csak mert fater nem akar ott lenni a műhelyben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #39470 üzenetére
Engem megkérdeztek melyiket szeretném. Rábeszéltek a hordósra, hogy az legalább mindig friss.
-
Szilágyi84
senior tag
válasz Motion_Blur #39466 üzenetére
Mint egy szalonautó és most Suzuki helyett mi gurul?
-
Motion_Blur
félisten
válasz Szilágyi84 #39472 üzenetére
[link] 6 éves, 147e km, szalon
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Szilágyi84
senior tag
válasz Motion_Blur #39473 üzenetére
Aha akkor úgy tűnik hogy a szíved másik felét ez a nagyobb családias autó foglalja el. Nálunk egy ovis gyerek van de később se lesz más szerintem maradok a Swiftnél majd hamár árulnak használtan 4-5 év múlva az újabbra váltok nekünk az is elegendő lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Szilágyi84 #39474 üzenetére
nekem céges autó mellé egy olyan (hétvégi) autó kellett amivel kényelmesen lehet pályázni hosszabb távokat és van csomagtartója emelett nagyon tetszik a sedan forma és maga az autó is
HA nem lenne céges autóm, akkor egy Swift Sport befigyelne
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
BigBlackDog
veterán
S-Crossnál a sötétebb színek (pl. indigókék) esetén jelentkező hologramosodásról ki, mit tud? Kornél még írt régebben erről, kérdés, hogy azóta is változatlan a helyzet? Esetleg más is tapasztalta a jelenséget?
-
HKorn
addikt
-
BigBlackDog
veterán
Sötétebb fényezésnél látszik általában, erősebb fényben, napsütésben. Olyan kicsit szellemképes, mintha zsíros lenne a felület. Okozhatja akár egy igénytelenebb polír, vagy wax is, de ugye magát a fényezést is el lehet rontani. Jobban nem tudom leírni, itt van néhány -durva- példa.
-
Kakaduku
senior tag
válasz BigBlackDog #39478 üzenetére
Jelenkezem. Az enyém 2017. márciusi S-Cross és a motorháztető olyan hologramos. Először azt hittem én csesztem el valamit a gyors wax-szal, de utána rájöttem, hogy ilyen a gyári fényezése. 2 réteg fusso elviszi, úgy már jó.
-
villifog
tag
válasz Motion_Blur #39470 üzenetére
Szerintem jobb lenne azért ott maradni (megvárni) az olajcserét. Az a 30 perc szerintem nem vészes. Múltkor telefonon kérdeztem (nem itt), mennyibe kerül az ECSTAR olaj, 4l-es nem volt, az 1l-est meg négyezerre mondták.
Ha jól emlékszem 3,9 liter olaj kell bele második töltésre, első töltés 4,3 liter.
Nem kérdeztétek meg, hogy lehet e vinni gyári olajat? Múltkor még 9500 volt, most ez is drágább lett. Szerintem nagyon valószínű, hogy hordós olajat kaptok, de én a flakonosban is csak akkor hiszek, ha előttem szedi le a légmentes fóliát. Múltkor rendeltünk 4db. 4literest, de 3db. nál is ingyenes a szállítás.
Ha nem hordós olajat szeretnétek, megvenném a 4l olajat, és elvinném magammal, ha a gari miatt fontos a szervízben történt olajcsere. Akármennyire is " friss " a hordós olaj, nem tudod gyári e?
Bár az is igaz, hogy pl: TESCO-s olaj is olaj, 1 évig az is elmuzsikál. Ráadásul olajszűrőben is van jobb és gyengébb is. Elkéritek a gyári szűrőt és gari idő után le tudjátok ti is cserélni.[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz BigBlackDog #39486 üzenetére
Sötétkék
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Drughi
addikt
Üdv!
Tegnap megszegtem egy régi ígéretemet, miszerint nem viszek soha kocsit márkakereskedésbe szervízbe.
Kellemeset csalódtam viszont.Korábban egy átvizsgálásért 10-11e-et fizettem, most az Ignist 8e-ért mérték fel.
Mivel jan 31.-én lesz műszaki gondoltam megcsináltatok ott mindent, szerintetek reális árakat kaptam:
-Fékpofa szett 9.500ft
-Fékdob: 7.000 / db ( lehet tudják szabályozni)
- Kézifék bowden csere: 9.000
- Bal hátsó lengőkar: 21.000 ( ezt sokallom ), vagy ez is párban cserélik?
- műszaki vizsga: 22.000Szerintetek ezek reális árak?
Azt sajnos nem kérdeztem meg, hogy ezek az árak úgy vannak-e kalkulálva, hogy beszereléssel, vagy az ezen felül lesz még?
Suzuki Special Nyiregyházaszerk: Suzuki ignis 2007. 1.3 Benzin
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz BigBlackDog #39490 üzenetére
Nem csak az S-Cross-t érintette illettve ha jól emlékszem akkor egy gyártási szériát érintett. Enyém sem hologrammos.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Dvix
senior tag
Suzuki Ignis-emhez (2006, 1.3 VVT), hol találhatnék ajánlott alkatrészcsere periódus listát. Eddig csak általánost írtam össze magamnak fórumokról ill. amit a józan ész diktál. Nemsokára jön bele a 100e km
Vagy jobb lenne, hogy felsorolnám ide, hogy belejavítsatok esetleg? De az hosszú lenne[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz BigBlackDog #39490 üzenetére
Vagy a szalon gondolta, még átadás előtt kiglancolja a kocsit (hisz azok sokszor koszosan érkeznek), aztán valamelyik ügyetlen szerelő nekiállt waxolni/polírozni
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...