Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #39097 üzenetére
Ahogy írták, hangszóró alatt elhúzod a műanyagot és bedugod az ujjad. Van ott egy szivacs, ha az nedves már az is utalhat némi "beázásra". Persze ezek szerint neked akár jól is sikerülhetett.
(#39096) blakey: Szerintem ez nekem akkor lesz normálisan megoldva ha megcsinálom magamnak. Szervizes szerint nem lesz ebből visszahívás, pedig szinte minden scrosst javítanak aztán szorgosan számlázzák ki a gyárnak.... biztos gazdaságosabb lesz cserélni az ajtókat öt év múlva amikor belülről rohadnak szét. (Ezt nem én mondtam hanem a szervizvezető.) Most egyébként nekem sem folyik, próbálták korrekten megoldani, leszedett kárpittal megnyomták magasnyomásúval és figyelték belülről. Azóta éreztem ott nedvességet, de nem kizárt, hogy csak a páralecsapódás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Sajnos hétvégén összetörték apósom régi stiftjét, gtk. Kellene valami gyorsan, olcsón. Ha már kényszerű a csere, akkor jó lenne, amiben magasabban ül. Jól sejtem, hogy a vagyönőr ugyanolyan alacsony, mint a stift? Ignác tűnik jó alternatívának.
-
Darksiders84
aktív tag
Sziasztok 10 éves Swiftbe mennyi fagyálló folyadék megy bele ha cserélni akarom leengedve teljesen és feltöltve az 1 literes gondolom nem elég?
-
Darksiders84
aktív tag
válasz Darksiders84 #39107 üzenetére
Hűtőfolyadék
-
Drughi
addikt
válasz Darksiders84 #39107 üzenetére
Nem lesz elég, 5 litereset kell venni, de abból legalább marad meg.
-
Darksiders84
aktív tag
-
Darksiders84
aktív tag
Lehet ezt a hűtőfolyadékot itthon cserélni vagyis teljesen leengedni nem csak rátölteni? Aláfeküdtem nem látni semmit de a motortérben sem látok. Egy rohadt videót se találok róla csak minden másról. SOS vagy marad a szerelő köszönöm előre is a segítséget.
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #39111 üzenetére
A hűtő alján kéne lenni egy leengedőnek,ha máshogy nem megy,vedd le a csövet.
-
Kicsirics77
veterán
válasz Darksiders84 #39113 üzenetére
a hűtő legalacsonyabb pontján,értelemszerűen csak ott tud kifolyni belőle rendesen.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #39111 üzenetére
YouTube -> Engineering Explained -> change coolant
-
xrvman
őstag
válasz racerx #39069 üzenetére
Nézd meg a teszteket, most mintha ez picit jobb lenne: Continental AllSeasonContact legalábbis a nagyobb méretben, ami az S-Crosshoz kell.
[ADAC négyévszakos gumik tesztje]
Nekem, az én autózási szokásaimra teljesen elfogadható.[ Szerkesztve ]
-
Mecy_Lacee
aktív tag
válasz Mecy_Lacee #39082 üzenetére
Elvileg megvan a hiba: hibás lambdaszonda. Csere abszolválva.
Remélem ez volt. Mondjuk a check engine visszajelző nem világít 80 km óta...
Majd kiderül.Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
D@ny7
aktív tag
válasz nandow #39084 üzenetére
Szia.
Én zörgést nem tapasztaltam (bár 5000km-nél ne is legyen egy autóban sem).
Biztos hogy van jobban zajszigetelt autó, de szerintem abszolult nem rossz az ár/érték szempontjából.
Pedálnál nálam nincs semmi probléma (43-as cipő méret)
Ami zavaró számomra:
-üléspozíció (háttámla) állítás (tipikus suzuki-s karral állítós ezeréves megoldás).
- tanksapka csak bellülről nyitható (bár ez annyira nem zavaró)
- néhol kopogós műanyagok (bár ettől is el tud vantokoztatni az ember, és ebben az árkategóriában van rosszab beltérrel ellátott autó)
- rádiós multimédia: szarul szól (nálam 13-es hangerőn már recseg ropog stb). idővel minimum a hangszórókat cserélem majd. Mirrorlink, android autó használható amennyiben el tudod indítani a telefonodon (enyémmel problémás, LG G4). De hogy jót is írjak FM rádió vétel egész jó. Sajnos DAB+ hilyányzik.
- beázást nem észleltem (de meg fogom nézni részletesen a korábbi hozzászólások alapján)Ami pozitív:
- LED-es lámpák iszonyat jók (autómatán kapcsol, kivéve távolsági)
- autómata ablaktörlő is egész jól használható
- tolatókamera (én szeretem használni, bár felbontásba lehetne jobb)
- motorerőben nincs hilyány 1.4 T (bár 2000-es fordulat körül van némi érezhető torpanás ami picit zavar )Ha egy kombiból fognak átülni, az első ami zavarni fogja őket az a csomagtér mérete.
Nem kicsi de nemis nagy (2 bőrőnd befér). -
M_AND_Ms
addikt
-
D@ny7
aktív tag
válasz M_AND_Ms #39119 üzenetére
Most gumicserénél rákérdeztem a szoftverre, de sajnos azt mondták hogy nincs rá újabb. (bár szerintem csak rávágta mert nem akart vele foglalkozni). Majd legközelebb rákérdezek ha arra járok
Más:
Hótálcát, milyent érdemes venni?
Jó lehet egy ilyen pl: https://gumiszonyeg.eu/meretpontos-gumiszonyegek-hotalcak/suzuki-hotalca/suzuki-sx4-s-cross-hótálca/suzuki-sx4-s-cross-gumiszőnyeg-hótálca-2013-08-tól/suzuki-sx4-s-cross-gumiszőnyeg-hótálca-méretpontos-2017-detailA gyárinak az ára ennek majdnem a 3X-osa.
-
Szajo
őstag
Gl+ swiftnek a fényszórója mennyire jó? Jól látni vele nincsenek benne "holtterek"?
-
D@ny7
aktív tag
válasz PeGaTi #39124 üzenetére
És mik a tapasztalatok?
Fogyasztás nem nőtt meg, gyorsul ugyanúgy?
stb...Másik szervíz nem tudom mennyire jöhetne szóba, 5 év garancia van az autóra.
3 év gyári + 2 év abban a szalonban ahol vettem. A plusz garanciának meg az a feltétele hogy oda kell vinnem szervizeltetni.[ Szerkesztve ]
-
Tom5
addikt
Sziasztok!
Suzuki Sx4 99LE.
100K km-es szervíznél miket kell cserélni?
Illetve milyen olajat tegyek bele és milyen gyertyákat?
Válaszokat előre is köszi! -
Motion_Blur
félisten
1.0T Vitara végsebesség teszt: [link]
Ekkora légellenálással ez teljesen korrekt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
rbalint88
addikt
válasz Motion_Blur #39131 üzenetére
Tudta a gyarit, katalogus szerint 180 a vege az 1.0T-nek es 200 az 1.4T-nek. Boven eleg mindenre meg a kisebb motor is, csak nem lehet venni GLX-ben, ami nem lenne drama, ha a GL+ azt jelentene, amit az S-Crossnal.
-
Matthew
senior tag
Sziasztok!
Rövid távokra, második autónak egy olcsó automata váltós autó vásárlásán gondolkozom, 1-es Swift vagy Wagon R+ személyében. Milyenek ezek a 3 sebességes automata váltók? Szabad ilyet venni?
Köszi!
-
Dvix
senior tag
Valaki közületek bevállalt már használtan 2.0-ás benzines Grand Vitarát családinak? (2006- tól...) csak azért kérdem mert 2 misi körül kelletik őket. Nem lesz népautó?
[ Szerkesztve ]
-
PeGaTi
csendes tag
Szia D@ny7!
Bocsi a kései válasz miatt! Semmilyen negatív változás nem történt, a motor nagyon jól húz, nem nőtt a fogyasztás sem, a 2000 körüli enyhe torpanások is teljesen eltűntek.
Szerencsére nekem csak sima 3 éves garanciám van, utána már nem fognak tudni lehúzni, csak addig...Az élet nem habostorta...
-
nagyúr
-
PeterPH
senior tag
válasz kenguru99 #39136 üzenetére
Az attól függ, mit értesz gyári szerelésű alatt.
A gyárban biztosan nem fogják felszerelni, minden megrendelt extrát a szalon rak rá a beérkezett autóra.
Ha volna is "gyári", katalógusból rendelhető horog, akkor az - hasonlóan pl. a tetőcsomagtartóhoz - valamely ismert gyártó átcimkézett terméke lenne. -
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Nagyon gondolkodom rajta, hogy eladnám a mostani kocsimat, és vegyek-e fel hitelt új autóra. Nekem nem hiányzik az, hogy vegyek egy használtat, aztán mindig keljen rá költeni valamit.
Anyámék vettek is egy ú Ignist, amikor mentem velük, nagyon megetetszettetk az új Swiftek.
1.2-es CVT milyen? Ahogy nézem autópályán 140-es tempónál forog a motor 2500 körül. Vagy megérné az a plusz 400 000ft az boosterjet-re? -
t1
addikt
válasz gyenesmartin #39141 üzenetére
Ezek mind olyan kérdések amit neked kell megvàlaszolni. Én Swift esetében biztosan a sima 1.2-tbl vàlasztanàm, ha még automatán gondolkodnék kipróbálnàm milyen
-
Szajo
őstag
válasz gyenesmartin #39141 üzenetére
Most biztosan sokan le fognak szólni, de szerintem a CVT siralmas.
Ahogy mész vele mint egy robogó és elveszi azt a élményt amit egy ilyen kis autó is tud adni...
Persze egyértelműen "jobban" ki van használva a nyomatéka a motornak de hol számít ez annyira egy ilyen kis autónál?
Szerintem is próbáld ki CVT-vel és ha tetszik vedd meg ha nem tetszik ne igazából ez a legegyszerűbb megoldás rá.
Plusz egyéni vélemény és szakmailag sem tudom alátámasztani de szerintem a CVT váltónak a lánca előbb utóbb megnyúlik és akkor máris másabb lesz az áttételezés is. -
BigBlackDog
veterán
válasz gyenesmartin #39144 üzenetére
Ha jól tudom, Ignisben az automata valójában csak egy robotizált váltó, nálam emiatt le is került a listáról, félek a bólogatástól.
A háromhengeres, egyliteres Suzuki motorról rosszat még nem olvastam, bár tudomásom szerint még relatív fiatal konstrukció. Viszont sok "varrógépmotor", illetve "nem túl tartós kisköbcentis" kritikát hallottam már szerelők szájából, viszont a valóságtartalmáról ezeknek nem tudok nyilatkozni.
-
őstag
válasz BigBlackDog #39145 üzenetére
Igen szerintem is az ignisben robotizált van mint a celerioban. Nézegettem az opciókat amikor asszony autót kerestem. De a cvt-ről a balenoban nem mondtak rosszat (és az van a swiftben is, kár hogy az ignisbe nem rakták legalább azt).
-
gyenesmartin
őstag
válasz BigBlackDog #39145 üzenetére
Az Ignisünk az manuális.
Videókon elé furcsa hangja van az 1 literesnek. -
őstag
Bocsika ha off a kérdés. A spotify androidos telón a faceliftes scrosson valahogy működtethető?
-
tboldi
nagyúr
válasz gyenesmartin #39147 üzenetére
Szerintem elég jó az egyliteres, Swift-ben volt alkalmam kipróbálni. ~1500-1800-as fordulatig, amíg el nem éri a megfelelő töltőnyomást, kissé ugyan döglöttnek hat, de szerencsére nagyon könnyű a kasztni, és amint elérte a turbó a kellő fordulatszámot, nagyon szépen szedi a pacskert. Alapjáraton nem olyan kiegyensúlyozott a járása, mint egy 4 hengeresnek, de a tartóbakok egész jól kiküszöbölik, a beltérben nem éreztem, hogy jobban remegne. A hangja olyan, amilyen, a 4 henger után kicsit furcsának hathat, de kiforgatva rohadt jó orgánuma van a páratlan hengerszámú motoroknak. Jó, azért nem egy Triumph Speed Triple RS Arrow dobbal.
A tartósságról meg annyit, hogy a feltöltött motorokban jellemzően erősebb hajtókarok és csapágyak vannak, mint a szívókban. Emiatt nem aggódnék.
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Tom1939 #39148 üzenetére
Bt kapcsolattal a hang és a dalok címe, előadója megy át. Megállítani, indítani és léptetni a listában lehet. Mindehhez az kell ha a telefononon elindítsd a Spotifyt.
AndroidAuto-val meg van dedikált Spotify. Ott minden megy.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!