Új hozzászólás Aktív témák
-
-
HKorn
addikt
válasz BigBlackDog #39852 üzenetére
Valóban, kicsit összemostan a 3mp-s alapjáratos kérdéssel
Run&Ride
-
Viktoár
addikt
Múltkor ajánlottatok egy CTEK MXS 5.0 tipusú akkutöltőt. Elég nagy teljesítményű ez a töltő. Van belőle 3.8-as tipusú is, ez csak a teljesítményében tér el?
Az új akkut fel kell tenni töltőre mielőtt bedobjuk az autóba?
Üdv:Viktor
-
villifog
tag
válasz Viktoár #39857 üzenetére
Szia!
Mivel nem sok a difi (árban), én inkább a CTEK MXS 5.0-át választanám. Nekünk 2db. is van belőle.
Természetesen fel lehet tölteni az új akksit is, de berakod az autóba és akár szivargyújtón keresztül is töltheted. Illetve funkcióba is többet tud (recond).
CTEK MXS 5.0[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Kinéztem egy új 1.2-es CVT váltós Swiftet 4,5 millióért.
Borsodban van olyan Suzuki szalon, ahol tudnak ilyet rendelni? Mert eddig ahol voltunk, mindenhol azt mondják, hogy ilyet nem tudnak rendelni, legfeljebb szólnak, ha éppen gyártanak ilyet és lefoglalózzák, de erre nagyon kicsi az esély. -
BigBlackDog
veterán
válasz gyenesmartin #39859 üzenetére
Hehe... Pont ugyanezzel küzdöttem én is pár héttel ezelőtt. Felhívtam vagy 10 szalont az országban, illetve személyesen is elmentem négy-öt helyre Budapest környékén. Legkorábban májusra ígérte egy szalon (de ők kihangsúlyozták, hogy elő szokott késés is fordulni elég sűrűn), többiek júniusi átvétellel riogattak. Feltéve, ha kb. január első felében megrendelem. Írtam a Magyar Suzukinak is, de ők csak megerősítették, hogy igen, létező lehetőség és lehet rendelni, de sajnos tényleg 5-6 hónap, mire át tudom venni. Ha esetleg hasznos, akkor pár héttel ezelőtt még volt egy szabad, ásványszürke 1.2 CVT Swift Csepelen, amire márciusi beérkezést jósoltak, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Jól látom, hogy a Suzuki Swift Sport MK4-es 2004-2010 között gyártott 125 LE-s szíjas motor, míg az
MK5-ös 2010-2017 között gyártott 136 LE-s motor láncos?Elég sok rémhíreket olvastam a láncos motorokról, kérdés lesz e olyan legendásan tartós a láncos motor, mint a szíjas.
undefined
-
ludsimon
veterán
Okés, köszi az infót!
undefined
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #39862 üzenetére
és tboy93:
Csak meg kell nézni, hogy az említett Suzuki motorban milyen komoly lánc van, a németekben meg majdnem olyan, mint egy biciklilánc.
[ Szerkesztve ]
-
Zoleee83
addikt
válasz tboldi #39866 üzenetére
Láttam benzinkúton 700.000km-t futott Swift 2-t, tulaj szerint a futómű már komplett cserés volt többször is a magyar utaknak hála, viszont a motorblokk nem volt bontva soha!
Kutas srác is csak pislogott, tartós kis szerkezet!* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
tboldi
nagyúr
Az összes M-szérias motor láncos.
Emlékszem erre. Hiányzik a Stump Bandi.
-
nagyúr
-
Zoleee83
addikt
Ne is mondd, legutóbb országúton jött egy Vitara mögöttem 20km-en keresztül, szemben folyamatos forgalom, végül inkább lehúzódtam, csak menjen már el, olyan szinten vakított mindhárom tükörben.
Ráadásul mivel magas/terepjárós így pont szemmagasságban vakít el, utálom az összes ilyen magas autót mikor beáll az ember mögé 2 méterre..* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
#77646080
törölt tag
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok hőfokmérőm úgy tűnik beragadt reggel óta -6. Volt már valakinek ilyen és mit tudok vele csinálni? 10 éves Swift.
-
pjen
félisten
válasz Szilágyi84 #39878 üzenetére
Enyém sokszor beragad, aztán megint jó.
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz Szilágyi84 #39878 üzenetére
Nálam is szokott, hogy beragad, aztán majd csak egyszer jó lesz újra.
Minden ellenállás hasztalan.
-
Szilágyi84
senior tag
Nálam nem volt még ilyen most először ezek szerint ez is Suzuki sajátosság. Most néztem nincs változás pedig +6 már. Kicsit zavar mert jó pontos volt. Nem lehet ezt javítani esetleg valahogy most ezután lehet 2 napig nem lesz 2 napig igen szórakoztat majd?
-
HKorn
addikt
válasz Szilágyi84 #39881 üzenetére
Nálunk 2006-os Stiftnél olyat is csinált egyszer, hogy totál nem mutatott semmit,azt hittem gallyra ment, mikoris kb 1 hónap után magától helyrejött és azóta is frankón működik.
Run&Ride
-
Szilágyi84
senior tag
Az enyém megjavult fél nap után szerencsére.
-
Kicsirics77
veterán
45-ezres szervíz—>45k.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
domojko
senior tag
válasz Zoleee83 #39885 üzenetére
Ezeket a jelenségeket általában egy gyujtás le majd gyujtás vissza meg szokta oldani. Akár menet közben is.
Nekem csinált már olyat is hogy a vízhőfok mérő nem ment vissza alaphelyzetbe. Következő indításnál innen folytatta a mérést. Műszer szerint persze h pillanatok alatt felforrt a vizem. De gyujtás le gyujtás vissza, indítasz és helyreáll a rend.
A km mutató is több ízben megtréfált már.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Ha nem veszed ki a kulcsot akkor nem fog bekattanni a kormányzár, de egyébként sem szerpentinen kell gyakorolni ezt a műveletet. Ha egyenes útszakaszon leállítod az autót majd visszaindítod, az égvilágon semmi bajod sem lesz.
Természetesen ezzel nem azt szerettem volna sugallni hogy ezt menet közben kell csinálni.
Az a biztonságosabb ha félreállva csináljuk.[ Szerkesztve ]
-
-
domojko
senior tag
válasz M_AND_Ms #39893 üzenetére
Például ha egy álmos reggelen beülsz az autódba, nem biztos hogy azt figyeled hogyan áll a vízhőfok mérőd, és csak menet közben veszed észre hogy nem stimmel valami?
Vagy pl a km óra mutatót is csak menet közben veszed eszre hogy nem mozdul a nulláról?
Természetesen mindenki úgy csinálja ahogy akarja, felőlem ki is szállhat ( bár ez sztem nagyon nem egy kategória azzal amit én mondtam), de az ilyen egyesek inkább ne üljenek autóba, csak utasként.Kicsit túlbonyolítjátok a mondandómat. Persze lehet okoskodni.
Ezek szerint itt soha senki nem került meg olyan élethelyzetbe hogy valamilyen oknál fogva teszem azt leállt a motor, menet közben újra indította.
Részemről itt befejezném a témát. Mondtam egy javaslatot hogyan lehet ezt a hibát gyorsan orvosolni.
Mindenki úgy csinálja ahogy akarja.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz BigBlackDog #39895 üzenetére
“Viszont leállított motor nem fogyaszt üzemanyagot”
Persze ez csak tréfa.
Egy szóval sem mondtam hogy így kell csinálni.
A lényeg annyi lett volna hogy ha a feltételek adottak, akkor ez a művelet menet közben is végrehajtható.
Nyilván nem csúcsforgalomban vagy olyan útszakaszon kell ezzel foglalkozni amikor halmozottan balesetveszélyes.Maga az élet is szül meglepetéseket. Sőt az autóvezetés egy oroszrulett.
Főleg mostanában amennyi agyhalott van az utakon.De tényleg túlbeszéltük ezt a témát sztem.
-
dethroner
veterán
Délelőtt voltam Suzukiéknál és ott mondta a szalon vezetője, hogy a Baleno nagyon rövid időn belül, a sima szívó 1.2-es pedig szintén ki lesz vezetve. A miértre a válasz: Baleno nem elég nyereséges, a szívó motor régi konstrukció, nem fog megfelelni az eu. előírásoknak.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...