- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- PHP programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
De a legolcsóbb is amit találtam kp 4.253.000Ft
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
blakey
titán
Milyen felszereltséggel? Amikor autót kerestem akkor bizony mélyen zsebbenyúlos volt a hasonló felszereltségű Astra J, Focus, stb. Nálam szempont volt a készpénzes vétel, 4,5M-ért nem kaptam volna semmilyen Focust vagy Astrát ami megközelítette volna azt a felszereltséget amit szerettem volna.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
A Technology 5,360e-ről indul és 1.0, 1.5, 2.0 motorral van (legalábbis amit én láttam), amikor érdeklődtem akkor kemény 1,6M-el került volna többe, mint a Vitara GL+ amihez még sok extrát vettem. Ha neked tényleg 4M-ért ajánlottak egy olyan felszereltségű autót akkor csapj le rá.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Padre81
csendes tag
Voltam ezt a Focust megnézni, mielőtt letettem a voksom az S-Cross mellett. Tényleg nem rossz autók, de valamiért nekem belül nagyon szűkösnek tűnt, talán a műszerfal, amolyan űrhajós középső betüremkedése miatt. A csomagtartó is kisebb alapból, kb 350 liter körül lehetett. A kereskedő is említette, hogy a jelenlegi Focus kisebb lett pl. a ketteshez képest. Az biztos, hogy jobb a Focus futóműve, mert hátul független a felfüggesztés. Ami miatt meggyőzött az S-Cross 4.670.000-ért:
- erős motor (tudom turbó, meg változó szelepvezérlés), ami a sok autópálya miatt kellett (nem száguldozás miatt, csak hogy ne szenvedjen)
-hatsebességes váltó, szintén a sok autópálya miatt
-érezhetően tágasabb, magam mögé kényelmesen beülök, Focusban nagyon nem. Nagyobb a csomagtartó, jobb a kilátás hátrafelé (is)
-érintőképernyős kijelző (bár ez mindegy, a Bluetooth kihangosító a lényeg meg az mp3 zene)
- LED-es lámpa!!! nagyon nem mindegy, vissza nem ülnék sima halogén fényszórósba
- ülésfűzés
- +1 légzsák (térdlégzsák nincs Focusban)[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
Nem szűkebb, próbáltam, Vitara lett, elől hátul tágasabb sőt a G kombi Astrámnál is tágasabb. A lábtérrel van a legtöbb problémám az új Astrában és Focusban.
(#34203) Kornel
A 10-12 cm a teljes hossznál jelentkezik, tehát a hátsó üléssornál nincs akkora különbség illetve a csomagtérnél sem, az orra hosszabb.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
SX4 Scross-om van.
De a Vitara is jóval tágasabb belül, mint egy Focus3.
Egyszerűen a Focusban a lábam nem fér el sehova, konkrétan nem férek be csak összecsukott lábbal, ami azért egy 5-6M-s autónál vicc.
Vitara 10-12 cm-vel rövidebb mint az Scross, de még abban is kényelmesen elférek, a kisebb méret a hátsó lábtérnél és a csomagtartónál jelentkezik mínuszban, illetve még az ülőlapja rövidebb elől 2 cm-vel, nekem az is számít. -
blakey
titán
Vezettem az 1.6-os Vitarát, hát elég megfontoltnak tűnt - első 1-2e km olyan de ez minden motortípusnál elég furcsa, a turbós is később lesz elemében, utána lehet neki adni és megy is. Azt kell eldöntened, hogy a használati körülményeidnek melyik fekszik jobban, napi néhány km bejáráshoz nem túl jó a turbó.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
1.6 szívó és 1.0 turbo egy árban van/lesz a Suzuki-nal.
Euro6 az utolsó szeg a szívó motorok koporsójába, euro7-el végleg eltűnnek.Ujan csak turbóst vennék, pedig én aztán nagy paragép vagyok, de normális használattal (hidegen nem rúgva, melegen nem leállítva - bár a suzuki szerint ez ellen is védve van a vízhűtéses turbó) 10k-s olajcsere periódussal 300.000 km-enkent belefér egy turbó ára a keretbe
Blakey: napi néhány km esetén még az autó is felesleges, de leginkább akkor elektromosban kell gondolkozni már most akár.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
Én direkt szívót akartam és nagyon elégedett vagyok, megy az, mint a meszes. Turbósat most is vehetsz. Azt viszont nem tudni, hogy mennyi lesz az ára.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Sza_Sa
senior tag
Nekem azt mondták, hogy tavasszal befejezik a régi gyártását, utána már csak raktárkészletről lehet venni. Leghamarabb nyár elején lehet az újat megvenni.
Aztán lehet, hogy tévesek az infók, ezt akkor mondták mikor bementem érdeklődni az 1.6-osok gyártási idejéről."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
blakey
titán
Épp tegnap tankoltam (először V-Power 95-t) és a BC szerint 6,9 volt az átlag, tankoláskor 6,95-re jött ki, nem olyan rossz, szerintem. Mondjuk sok volt a városi közlekedés.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Sza_Sa
senior tag
Ha cizellált és finom belteret szeretnél, nem a suzuki lesz a te autód. Egy kicsit lehetnének karcállóbbak a műanyagok, de egyébként én elviselem ezt a sprődséget.
Vegyél vw-t, skodát, drágább opelt, ezekben van erős motor meg szép belső."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
Sajnos a forintunk gyenge, nem csak a suzuki drágult. Ennyiért tényleg alig van valami, fapad skoda, kia, hyundai, esetleg jobban felszerelt dacia.
Én, meg a feleségem se hitte el, hogy ez ma egy olcsó autó.* Mi sem ennyiért kezdtünk nézegetni, aztán beleért a kezünk a bilibe.*új autók között
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
blakey
titán
Tesztautók engem sem győztek meg, emiatt inkább már nem is érdekel a teszt lehetőség kereskedéseknél. Amikor Vectrát teszteltem nem voltam elégedett, többet vártam, aztán amikor sikerült egy normálisat kipróbálni ami nem tesztautó volt akkor változott a véleményem.
A Suzuki belsők ilyenek, bár fel lehet tuningolni, mert alapjáraton elég csupasz. Más márkáknál sem jobb csak más, természetesen ezértaz árért.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Sza_Sa
senior tag
Ha ki tudsz fogni egy igazolt múlttal rendelkezőt és megbékélsz a mélyreülős pozicióval, akkor vedd, nagyon szép és jó kocsik. De 2.0 benzinnel, bár már az is közvetlen befecskendezős, kokszosodásra hajlamos.
Haszáltban egyébként kinyílik a világ, csak ott nagyon résen kell lenni, meg persze marha gyorsnak, a jó vételeket elviszik rövid idő alatt. Ebbe én belefáradtam nyáron, most újrakezdem
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
-
tboldi
nagyúr
TSI-k hajlamosak kokszosodni, hamar megynyúlik a lánc, szar a láncfeszítő és még hengerfejesedés is előfordul. Bár ezek leginkább a korábbi TSI-k jellemzői, a 7-es Golfban már a javított, 3. generációs (és szíjas) motorok vannak.
Mazdánál meg a rozsdára figyelj. Sajnos a fiatal példányokon is jelen lehet.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
-
-
Tibko8
senior tag
Nem a LEDest vezettem.
Sok autót vezettem éjjel és átlagon felüli a többihez képest.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
KubanitoS
veterán
Hát...
Olvasva, hogy mit írt én nem látom mivel ad többet ez a 128 ezres kínai cucc a gyári "tablettől". Az meg, hogy "Amikor elromlik veszek egy másikat, hiszen az ára töredéke a gyári "BOSCH HighTech istennek" inkább vicces, minthogy komolyan lehessen venni.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
#77081088
törölt tag
-
tboldi
nagyúr
Én akárhányszor próbáltam, sosem sikerült olyan pontosan beállnom kamerával, mint tükörből. Sőt, amikor az új Civic-kel akartam betolatni a parkolóba a tesztkör után (a bejárat mellől oda hátra, ahol a Jazz is áll), egyáltalán nem tudtam a kamerával beállni többszöri nekifutásra sem, aztán a jól megszokott tükörrel meg elsőre sikerült.
-
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Politika
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban