- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
A klub fórumon Labzoli (nem tudom a civil nevét) Kenwood disztribútor, a javításban biztos tud segíteni, valszeg olcsóbb, mint új kijelzőt venni. Bár engem lepattintott, mikor még a Kenwood gyári navi boxot (G520) szerettem volna, nem vállalta az illesztő modullal való foglalkozást, pedig még fizettem volna a tervért is, hogy legyártassam magamnak. Ezáltal neki köszönhetem ezt a mostani megoldást, mert ahogy olvasgattam, a G520-as boxhoz a Garmin 2016-os frissítése az utolsó, így nem sokat léptem volna előre vele és még komplikáltabb lett volna, mert az illesztő modul kellett volna még hozzá, hogy legyen hangja is.
(ó\_!_/ó)
-
carr
őstag
Google drive mondjuk ezeknek külön? qru_péháképek@gmail.com vagy ilyesmi? Azt 6 nappal később ideérve még látható.
A 15GB meg elég lenne vagy 20 évig.[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Petester
senior tag
Technikai kérdés, hátha tudjátok a választ.
Tegnap este kiméregettem a régi dvd-s navi csatlakozójából, hogy melyik a kapcsolt és melyik az állandó 12 V. Erre kötöttem a kártyás boxot. Viszont a direkt 12-es szál gyújtás alatt tudja a 12 V-ot, de gyújtás nélkül lemegy 4,5 V-ra. Ez a can miatt van? Mennyire nyűg ez a készülék oldaláról? Más szálat nem találtam, amin gyújtás nélkül lenne delej...Más: mikor tél van, a töltésem a visszajelző szerint 14 V, kivéve, ha hideg indítás van, akkor megy csak fölé, de alá szinte egyáltalán. Viszont hogy most beköszöntött a meleg, megint ugyan azt csinálja, mint tavaly, hogy a töltés ingadozik. Van, amikor 14 V alá megy, szinte úgy, mintha töltés egyáltalán nem lenne, 12,5-13 V körül lehet. Miért?
Jorust kérdeztem még tavaly, neki nem csinálja ezt. Bár neki utána cserés is lett az akku... Nekem meg vígan kibírta a telet. Okos töltésem lenne?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Na, ezek szerint nem csak a haver Forester XT-jében volt cserés a motor (2.0 DIT): [link]
mod:
Erre a 3.6R-re meg azt hittem Acheron megunta ilyen hamar a bubogást.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #3311 üzenetére
Igen a hűtőmaszkról meg a szélesebb usa rendszám felfogató pontokról rögtön kiszúrtam, hogy usa verzió.
Jah megint rám tört az autóvásárolhatnék. Igazából a 177 lovas manuális váltós Forester 2.0 turbót szeretnék. Az telekre járni is jó lenne, a család is beférne és még tartalék is lenne benne.
Plusz már elfogadható az áruk és az egy jó konstrukció is.mod:
outsiders: Időről időre rám jön a dolog...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Én is szoktam nézegetni, ugyanez a verzió nekem is a kedvencem. Mindig nyugtatom magam, hogy az biztos eszi az olajat mivel kinyomják a szemüket, jobb nekem a szívó........ Ha váltasz akkor ellátlak majd minden jó infóval a Forikról
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Fene tudja, szerintem lenne rá kereslet. Mennyi a futása? Faterom a 4 éves 40 ezret futott Corollát 1 nap alatt eladta úgy, hogy 3 éve van nála, 4.3-ért vette 4.2-ért vitték.... Nem is értettem igazából, azt hittem hetekig hirdeti majd.
Ez amúgy jó lehet, szerintem elírta a motort, nem forgalmazták FL előtt 2.5-ös blokkal tudtommal.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Az még bejáratós kb, tuti lenne rá vevő szerintem. Kidobod FB csopiba meg hahu és kész. Az a baj jó turbós forik gyorsan mennek el nagyon, főleg a jó állapotban lévők. Kevés van belőle még európai viszonylatban is, automata inkább van belőle több.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3319 üzenetére
Mérföld ugye de akkor sem sok, kb 52k km van benne és 15k-val vettem. Frissen cserélt olajjal de mivel nem tudtam mi van benne inkább cseréltem, az a tuti.
mod:
Meg persze a vezérlést is cseréltem, meg kapott új gumikat, futómű állítás. Fék az rendeben volt pados mérés szerint, ahhoz nem nyúltam. Ezen kívül még új gyertyákat is kapott. Kb eddig ennyit kellett költeni rá meg ugye az olajcserék 10 ezrenként.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz Petester #3300 üzenetére
Igen, amennyire tudom, egybe van építve az egész. A fejegység és a 8" kijelző egy egységet képez, ebbe lehet betenni a navi DVD -jét is.
Az amerikai modelleknél több helyen említik, hogy Harman Kardon egységgel szerelték, de ilyesminek az enyémben nyomát sem láttam, szerintem ebben egy egyszerűbb egység található (hat hangszórót sikerült eddig fellelni, és bár a system set up engedi állítani a mélynyomót is, szerintem ilyesmi nincs a rendszerben)
Amerikai oldalon többféle helyettesítő egységet láttam már, de korai lenne bármibe beleugrani, még ismerkedési fázisban vagyunk.
(#3309) Qru: No de... Még csak most kezdek belejönni, kérem
Egyelőre tervezem a szépítgetését, a kisebb kőfelverődésekhez, horzsolásokhoz már találtam színazonos javító tollat (meg kell még persze rendelni), a lámpát mindenképp políroztatom, de ha már ott vagyok, kiderítem, mennyi lenne egy teljes felújító polírozás (vannak már hajszálkarcok, ami miatt kissé matt a fényezés). A kipufogó dobon láttam némi rozsdát, azt is kezelni kell, nem akarom megvárni, míg problémássá válik.
De vezetni jó, kár, hogy csak 30 km az út a melóhelyre A nyári abroncsokon picivel csendesebb is lett, bár nem jelentős a különbség.
(#3320) Qru: Csatlakozom Outsidershez, ez nagyon kevés kilométer, és mellette folyamatosan karbantartott, miért gondolod, hogy nem lenne kapós? -
Acheron
őstag
Még nem döntöttem el, próbálok több forrást is felderíteni. Ez viszonylag olcsó szállítással együtt is, még akkor sem nagy pénzkidobás, ha esetleg mégsem jönne be.
Az Amazonon van többféle is (1, 2, 3, 4), de jellemzően nem szállítanak kis hazánkba, vagy már árban kissé magasabb. Keresgélek még kicsit, mindenképp jelzem, ha rendelésre adom a fejem.Szerintem nem is csak az alkatrészek miatt tartanak sokan az USA verziótól, inkább a bizonytalan előélet ad okot a bizalmatlanságra. A keresgélés során sok, barátságos árú USA autót láttam, de mindig az motoszkált bennem, hogy mi történhetett azzal az autóval, hogy az óceánon átszállítva, az avatatlan szem számára rendberakva is megéri ilyen áron kínálni (nyilván van kivétel, amit tényleg magának hozatott be valaki jó állapotban, de tartok tőle, ez a kisebbség)
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #3324 üzenetére
azért ez nem ilyen egyszerű, egy csomót amerikai kocsit itt le sem lehet vizsgáztatni, ha jól tudom. nissan rogue, ami a kinti xtrail, hát, az nem lenne egyszerű menet. ha belémjön valaki, jó móka lehet karosszériaelemeket is vadászni stb. a toyota highlandertől is ez tartott vissza mindig, amúgy tetszik nagyon.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Acheron
őstag
Honosítás, vizsgáztatás mélységéig sosem jutottam el, annál sokkal jobban tartottam mindig is az amerikai modellektől, így ebben nehezen tudnék állást foglalni. A hibrid Camry -n gondolkodtam erősen egy időben, de a beltérrel és a kis csomagtartóval nem tudtam megbékélni. A (szintlén hibrid) Highlander is fent volt a térképen egy időben, de szintén nem mertem belevágni (technikaileg egy Lexus Rx400, de valahogy közelebb áll a hétköznapokhoz)
Európában is honos modelleknél jobb a helyzet? Az autógyártókat ismerve, amennyire lehet, egységesíteni igyekeznek az alkatrész palettát, nyilván az előállítási költségek kordában tartása miatt. Azt tudom, hogy a motorizáltság terén teljesen más az irányvonal a két kontinens között, beltérben is mások az igények, de a karosszéria elemek esetén azt gondoltam, több az egyezés. -
blasko92
őstag
Sima szívóra is tudnak írni programot ami ad egy kis plussz lóerőt és nyomatékot? Ha igen mennyire éri meg a motor/hajtáslánc tartósságát nézve?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #3324 üzenetére
Az nem para ha nincs ide shipping, él rokonom kint ő hazapostázza nekünk simán.
Csak nem tudom melyik lenne jó... Nem vetettem bele magam a dologba. Nekem is van kavicsnyom egyelőre az asszony színtelen körömlakkjával kentem le a 1staid jegyében.A linkeltek közül ez az OEM ami szimpi...
Általában 2 dolog szokott lenni az udm koicsikkal amit nepper hoz be: vagy vízkáros (el kell engedni gyorsan) vagy jégkáros. Azokat tudják kint olcsón megvenni, előbbit nem kell magyarázni, az utóbbi azért olcsó kint, mert ott a rezsióradíj horror az ittenihez képest és az ilyen manuális sziszifuszi munkát nagyon drágán mérik.
mod:
Parci: Igen, pont ez riasztott el végül a Saab-tól. Pedig tetszenek... Subarunál nincs ilyen gond szerencsére, csak apróságokban van eltérés.
blasko92: Már körbejártam a témát. Kb +8-10%-ot tudnak hozzáírni (attól függ gyárilag mennyire kihegyezett a gép) a meglévőhöz. Ennyit még a hajtáslánc meg a motor simán elvisel.
Ettől többet a trubósokon tudnak emelni (megnövelik a töltőnyomást), na ott már lehet szűk keresztmetszet a hajtáslánc.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #3329 üzenetére
Jorus-é már chippelve van őt kérdezd inkább.
Én az autokolbernél érdeklődtem (a TC erőmérőt is ők nyomják). Ott nekem a 173 ló és 230 Nm-re ígértek kb 185 lovat és 250 Nm-t, 127k-s áron (pados mérés nélkül). El is engedtem a dolgot.
Nem tudom a tiédben pontosan milyen a hajtáslánc de az enyémben ugyanaz 1:1-ben mint a WRX-ben (váltó, difik) szóval bírná az enyém de a +10% tartalék amúgy is benne van mindegyikben. Eleve amit megad a gyártó az egy névleges teljesítmény, a valós eltérhet ettől felfelé és lefelé is ezért nincs kidekázva a hajtáslánc terhelhetősége. Meg sokszor mint pl a stinkeye-nál is olcsóbb egyfélét gyártani így megy ugyanaz a difi-váltó a wrx-be meg a polgári verzióba is. Lehet nálad is így van, nem tudom a hawkeye szériába annyira nem ástam bele magam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz Petester #3333 üzenetére
Kis csüccsentés belefér..... Jók ezek a FL előtti SG Forik is, gyári hűtőmaszkjukat meg a fényszórót nem szeretem rajtuk annyira, az szerintem jobb lett FL után, ugyanakkor a nagyobb ködfényszóró adja, főleg sárgával befóliázva
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
outsiders
aktív tag
Formára még oké is, de olyan hülyén szeparált a fényszóró, van benn fekete rész is, nem adja. Amcsiknál dívik a projektorosítása is, úgy már nagyon szép valóban az összkép. Sima méhsejtes fekete rács kell rá előre, akkor jól mutat az is.
Petester: Hátuljuk hálistennek ugyanaz, én azt imádom igazán bennük, a FL kis bambább kedvesebb arcú, FL előtti nekem kevésbé "modern", már amennyire a 12 éves autóm modern lehet.....
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
szerintem magasan ez a varacskosdisznó fori a legszebb, a fészlift után minden egyediségét elvesztette.
apropó, a 2009-es forestert próbálta már valaki, automatával? gyökér subaru abba is a pleisztocénben "fejlesztett" (talált) 4 sebességest rakta , úgyhogy tuti gagyin megy, de maga az autó vajon milyen? és mennyit fogyaszthat városban?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
Sok jóra nem számítanék főleg városban. Haveromnak SG 2.0i van 4 gangos automatával, városban 13-14 litert is bekap. Hosszúak a fokozatok nagyon.
Múltkor mesélte, hogy a reggeli csúcsban a Klinikáktól a Deákig egyszer sem kapcsolt 2-est a váltó. Így már érthető is a 14 literes fogyi. Konkrétan ennyit evett Bögre WRX-e is városban, csak ott tartalék is van ha előzni kell...mod:
SH-ból itthon az EJ20-as motoros van, ami 150 ló meg 196 Nm. Az azért szvsz elég vékony főleg egy ósdi automatával megfojtva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Gyengébb és kevésbé nyomatékos ez az újabb 2.0 moci, 150 nyihaha és később is jön meg a nyomaték. Az autó nehezebb és nagyobb valamivel az SG Forinál, belül komfortosabb, ugyanakkor kicsit már dőlöngél is. Ha csak A-ból B-be kell akkor jó lehet, de szerintem alulmotorizált egy Subaruhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
remek. akkor adott egy végre kellően tágas családi autó, amit a subaru gondosan hazavág a szar motorral (mert vagy gyenge, vagy tengelytörős dízel, vagy szétrohadós turbó -- ennyit a vevőelégedettségi listákról). és, hogy tutira menjen, itthon az újabbat is csak a 2.0-val vagy a 2.0 turbóval forgalmazza. remek.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
Jól látod, Forestert SG után sajnos nem sok értelme van venni idehaza..... Marad az OBK egyedül szerintem, nekem valószínűleg az lesz a következő majd 6-8 év múlva. Esetleg a Levorg, ha csak sík terepen mozognék akkor.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
-
stickermajom
addikt
Akárhogy számololm, nekem nem jön ki a 2 millió itthoni forgalomba helyezés esetén ezzel a vételárral: [link]
Pedig szépnek szép, de szerintem 2,5 alatt nem áll meg forgalomba helyezve. Annyit meg bőven nem ér.
Ezek a Legacy-k még EURO3-asok, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest